Helemaal niks

Pluspunten

Snel geleverd via brievenbus pakket, makkelijke site.

Pluspunten

Mijn zoon van 5 maanden vindt de babyfloat geweldig!

Pluspunten

Geweldig product, mijn dochter vind het heerlijk en mijn moeder noemt het een echt uitvinding, Hadden ze dit vroeger maar!

Het witte verbingingsdeeltje zit niet gemonteerd aan de band zelf. Hierdoor zijn wij hem bij het verstellen in het zwembad kwijtgeraakt, maar nog steeds zijn we er erg blij mee!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Betere fentiltjes!!! Hij is na 2x opblazen al kapot........

Beste Desiree, Bedankt voor je beoordeling. Naar aanleiding van de beoordeling is er direct contact met je opgenomen zodat we probleem voor je kunnen oplossen. Helaas hebben wij hier niets op vernomen. Als je reageert op onze mail (gestuurd via info@babyfloat.com), lossen we het graag voor je op.

Pluspunten

Snelle levering. Goed product.

Ik vind de babyfloat wel vrij prijzig...

Pluspunten

verpakking van het geleverde produkt was beschadigd.

Pluspunten

Snel bezorgd en zoals beloofd. Verwachting, kwaliteit en prijs is in verhouding.

Pluspunten

Vlotte bestelling,snelle levering

Pluspunten

Snel verzonden product. Product was zoals afgebeeld op de foto. Product was goed verpakt

Kan nu niets bedenken

Pluspunten

Bestelling geplaatst en de dag nadien had ik deze al in huis en heeft mijn zoontje deze al meteen in gebruik genomen!

Pluspunten

Snelle levering! De babyfloat is een super fijn product en onze baby van 5 maand vindt het geweldig om zelf in bad te ‘zwemmen’....

Pluspunten

Snelle levering. Helaas was mijn baby float lek, ik kreeg dezelfde dag nog een nieuwe toegestuurd.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Sluiting werkt niet goed bovenaan, mail gestuurd met deze opmerking/klacht in en als reactie moest ik een video maken. Een video maken van een sluiting die het niet doet is te gek voor woorden. Het lijkt me logischer als ik de babyfloat kon terugsturen zodat men kon nakijken wat er mis is.

Bedankt voor je beoordeling. De BabyFloat is uitvoerig getest, en wordt heel erg veel verkocht. Heel soms komt het voor dat het dopje van het ventiel nog erg stroef is, waardoor deze als het ware uit het ventiel floept. Als het dopje en het ventieltje even worden gemasseerd, is dit tot nu toe in elk geval nog opgelost. Mocht je aangeven dat dit niet werkt, ontvangen we graag een filmpje. Zo kunnen wij alsnog onderzoeken wat er mis is, maar hoeft het product niet worden teruggezonden. Omdat dit defect nooit voorkomt, ga ik er in dit geval vanuit dat het een incident is en geen structureel probleem. Als je ons van een filmpje wil voorzien waarop het defect zichtbaar is, sturen we je graag een nieuwe toe.

Pluspunten

Het product was niet perfect, als je de band hebt opgeblazen en wil sluiten springt het gewoon weer open waardoor de lecht er meteen weer uit gaat

Pluspunten

Snelle en correcte levering, super product. Onze dochter vind het geweldig!

N/A

Pluspunten

Baby is super blij en ouders ook, lekker vrij lekker trappelen