Pluspunten

Heel snelle levering

Pluspunten

Heel goed product en super snelle service.

Pluspunten

Bestelling verliep perfect

Topbedrijf! Uitstekende service.

Pluspunten

echt een aanrader!! Ik ga altijd samen in bad met mijn zoontje en doe dan bij hem de kraag om. Op deze manier kan hij vrij bewegen in het water. Hij vind t erg leuk!! In mijn omgeving hebben meerdere moeders er een aangeschaft op advies van mij en ook zij zijn er erg tevreden over.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering en leuk product maar is bij mij nu al lek en heb hem niet eens gebruikt alleen opgeblazen

Lucht loopt uit de babyfloat en is snel lek

Beste Sanita, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de BabyFloat lek geleverd is. Excuus, dit is uiteraard niet de bedoeling! Ik zie dat er naar aanleiding van de beoordeling direct contact met je is opgenomen waarna de klantenservice je dezelfde dag nog een nieuwe BabyFloat heeft toegezonden. Hopelijk heb je hier veel plezier van!

Pluspunten

De website werkt echt makkelijk. Ik kreeg dezelfde dag nog een bericht dat het pakketje was verzonden. Dag later had ik de baby float al in huis. Mijn zoontje vindt het onzettend fijn om te ‘zwemmen’ met de baby float om. Hij is nu 5 maanden. We hebben het zowel in centerparcs in het grote bad als thuis in een zwembadje gebruikt. Jax voelt zich erg vrij en is heerlijk aan het trappelen, kan het iedereen aanraden.

Pluspunten

Zeer snelle levering. Ons zoontje vinde de babyfloat geweldig.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- prijs kwaliteit is niet in verhouding. Materiaal vrij goedkooop, sluit niet goed af op het hoofd van baby en er komt nog water doorheen. Totaal niet tevreden

Beste Hacer, Wat jammer dat je niet tevreden bent over de prijs/kwaliteit van de BabyFloat. Mocht je denken dat er iets mis is met jouw BabyFloat, ontvangen we graag een foto/filmpje waarop het probleem zichtbaar is op [email protected] zodat we het voor je kunnen oplossen.

Pluspunten

Super snelle levering, en wat vindt onze kleine het geweldig om zelf te zwemmen met zn babyfloat

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

snelle levering, maar product is al lek!! erg balen, want ons zoontje van inmiddels 3,5 maand oud vond het heerlijk!!

Beste Ursula, Wat leuk om te horen dat je zoontje zo genoot met de BabyFloat! Uiteraard niet de bedoeling dat hij lek gaat. Ik zie dat er contact met de klantenservice is geweest, en dat je een nieuw product van ons hebt ontvangen. Hopelijk hebben jullie veel waterpret!

Pluspunten

handig om mee te nemen

Mijn dochtertje van 6 maanden, laatst geprobeerd in het zwembad,, als het hoofdje erin zit, kom het randje ieder keer boven haar kinnetje.. waardoor dat niet lekker zit.. en het bandje niet kunnen gebruiken... hopelijk kunnen we het een keer weer proberen en wel kunnen gebruiken 19,99 euro is best veel geld.

Pluspunten

Het is goed! Zeker waarde voor je geld

Ik zal toch andere riempjes kiezen

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke site

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel thuis bezorgd gekregen. Goed verpakt!

Geen specifieke tips of verbeterpunten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, prima product.

Het product zelf, de opblaasstukken kunnen steviger. Bij indrukken lossen ze soms hun druk, en loopt het terug leeg, en dan schiet de baby met zijn kin er onder, mond en neus in het water, en toch lijkt het alsof hij er nog goed inzit. Erg gevaarlijk dus..

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

We hadden een BabyFloat opgestuurd gekregen waarvan een van de clipjes niet gesloten bleef en waarvan de verpakking al open was geweest. Ze hebben dit echter snel opgepakt en een nieuwe toegestuurd die wel voldeed aan de veiligheidseisen en die nog netjes eruit zag.

Bij verzending beter opletten of er een afgekeurd product verzonden wordt.

Pluspunten

Leuk product en goeie service!

Pluspunten

Snelle levering, goed product!

Pluspunten

Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling.