Pluspunten

Babyfloats producten zijn goed, de keuze is leuk, het bestellen is makkelijk, de levering is snel en goed en het eindproduct is een blije spetterende baby.

Algemene mening die vaak gehoord wordt is dat men bang is voor de veiligheid van de baby. Dit product is zeer veilig, maar net als alle andere producten die met baby en water te maken hebben moet de ouder toezicht blijven houden. Als babyfloat middels filmpjes oid kan tonen dat het veilig is en hier de nadruk op kan leggen, zullen de twijfelende ouders mogelijk ook de charmes van het product zien.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Had een leuke ervaring moeten zijn , zag er super uit voor ons zoontje . Maar jammer genoeg bleef het ventiel niet zitten en ging zo de lucht er steeds uit bij gebruik

Beste Sofie, Heel soms komt het voor dat het dopje van het ventiel nog erg stroef is, waardoor deze als het ware uit het ventiel floept. Als het dopje en het ventieltje even worden gemasseerd, is dit tot nu toe in elk geval nog opgelost. Hopelijk hebben jullie veel waterpret!

Pluspunten

Snelle levering, goed product!

Pluspunten

vlotte communicatie en levering

Pluspunten

Onze baby geniet echt van de baby float. Erg leuk om te zien. Mijn zusje krijgt een tweeling en zij zag dit ook al als goede manier om beide babies tegelijk in bad te doen.

Kleuren hadden iets leuker gekund in de groene variant

Pluspunten

Leuk product, snelle levering, goede klantenservice.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering.

Sluiting (kliksysteem) van de babyfloat zit te los en klikt constant open. De kwaliteit van het product is dus een beetje teleurstellend. :-(

Beste Annick, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat de sluiting niet goed werkt! Ik zie dat er naar aanleiding van de beoordeling direct contact met je is opgenomen zodat we het probleem voor je kunnen oplossen, maar helaas hebben wij hier geen reactie op mogen ontvangen.

Pluspunten

Snelle en goede service

Pluspunten

Zeer tevreden.Snelle levering. Super product we kunnen zien aan ons zoontje dat hij ervan geniet.

Geen

Pluspunten

Snel geleverd geweest. Mijn zoontje van 4 maanden vindt het super. Hij vindt het leuk om in bad vrij te bewegen. Later zal ik het ook meenemen naar het zwembad

De sluitingen vertrouw ik niet zo goed. Die gespen komen gemakkelijk los.

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke communicatie. Ik vond het een beetje spannend om de babyfloat te gebruiken bij mijn baby van 2,5 maand. Onze dochter was erg mopperig voordat ze in bad ging. Zodra ik haar in het water had, de babyfloat om had en los liet, was ze direct helemaal tevreden! Zij was relaxed en ook ik vind er niks spannends meer aan!

Pakkendere afbeelding op de verpakking doen. Het ziet er een beetje gaar uit. Ik vond het wel een beetje lastig on de babyfloat om te doen; met 1 hand de baby vasthouden en 1 hand de babyfloat omdoen en vastmaken was niet eenvoudig.

Pluspunten

Duidelijke website, prima verzending en leuke artikelen

Pluspunten

Geweldig! Onze zoon vindt het zwemmen echt heel leuk met een bandje om zijn nek.

Hij loopt wel snel leeg en soms blijft het ventientje niet zo goed dicht zitten.

Pluspunten

Onze eerste babyfloat had een klein gaatje op de naad (productiefoutje) dit zagen we gelijk bij de eerste keer opblazen. We kregen gelijk een nieuwe opgestuurd! Onze dochter van 9 maanden gebruikt hem nu sinds 2 maanden en vind het geweldig. Ze is iedere keer opnieuw door het dolle als we in bad gaan

Geen, superservice, goed product.

Pluspunten

Snel geleverd ik kon de volgende dag al floaten

Geen

Pluspunten

Communicatie was prima

Pluspunten

Zeer goede service! De babyfloat zat zeer snel in de bus! Ondertussen heeft onze dochter al genoten in bad en in het zwembad met de babyfloat! Het is heerlijk te zien hoe ze dan zelfstandig kunnen drijven en spetteren :)

Pluspunten

Snelle levering en een goed product. Baby vindt het product helemaal geweldig!

Pluspunten

Erg fijne band, zo kunnen we samen in bad en ik heb mijn handen vrij.

Mijn dochter heeft een heel fijn klein hoofdje (en nekje) dus er komt nog best snel en veel water doorheen...

Herengracht 338 1016CG Amsterdam