Pluspunten

Leverd snel,

Pluspunten

• Goede levering en snelle levering • Vriendelijke info service • Levering was goed verpakt

Pluspunten

Onze zoon vond het niet fijn om in bad te gaan, nu wij de babyfloat gebruiken vind hij het heerlijk. Hij geniet ervan en zwemt zelf. Wij zijn er erg blij mee en raden het iedereen aan.

Nvt

Pluspunten

snelle en correcte levering

Geen

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke website

Het blauwe clipje heeft nu al los gelaten en is niet meer te vinden. Misschien een als reserve mee leveren ?

Pluspunten

Goede service, snel geleverd

Onze baby vind de babyfloat vreselijk en begint heel hard te huilen als we hem aan doen. Maar daar kan het bedrijf niks aan doen

Pluspunten

Jullie leveren een prachtig product dat ons echt geholpen heeft! Ons zoontje van 7 maanden is heeft een herseninfarct gehad en overstrekt zich daar door dikwijls en was badtijd een gevaarlijke bedoeling die hij niet leuk vond. Nu kan hij minder overstrekken en vind hij badtijd geweldig!!! Dank u!

Pluspunten

Fijn product en snelle levering.

Een duidelijker gebruiksinstructie (bijvoorbeeld: sluiting moet aan de achterkant van het hoofdje zitten en tips voor het omdoen van de babyfloat, zeker als je alleen bent)

Pluspunten

Je hoeft niet thuis te blijven voor je bestelling, want het past prima door de brievenbus. Hierdoor was de levering ook erg snel!

Voor mij zijn er geen verbeterpunten. Het product en zijn kwaliteit zijn prima in orde!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super snel geleverd! Ideaal zo’n brievenbus verpakking!

Nee, product voldoet perfect aan het verwachtingspatroon. Ik vind €20,00 voor wat je ervoor krijgt wel aan de hoge kant. Maar zolang mijn kleintje geniet zou ik er nog het dubbele voor betalen!!! Haha.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zeer vlotte levertijd

Mijn kindje heeft helaas niet zoveel plezier van zijn babyfloat, omdat zijn lichaampje niet verticaal naar beneden "ligt" als hij in bad de band gebruikt. Hierdoor kan hij zich niet lekker vrij bewegen. Helaas klappen zijn (bescheiden) oorschelpjes dubbel door de babyfloat. Wel kan hij gemakkelijk water drinken wat op/in de band komt drijven. Deze aspecten zag ik vooraf niet op de filmpjes terug. Ook lees ik helaas geen tips om het plezier en gemak van de babyfloat alsnog te kunnen bevorderen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Bestelling dag erna al meteen binnen! Goeie kwaliteit. Baby geniet ervan!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering, alleen jammer dat het blaastuitje na 3 keer gebruik al niet meer afsluit. Band is maar 2 keer opgeblazen geweest dus. Waardoor de band onbruikbaar is geworden.

Kwaliteit verbetering

• Snelheid/Levertijd

Beste Jolien, Heel soms komt het voor dat het dopje van het ventiel nog erg stroef is, waardoor deze als het ware uit het ventiel floept. Als het dopje en het ventieltje even worden gemasseerd, is dit tot nu toe in elk geval nog opgelost. Hopelijk lost dit ook jouw probleem op en kunnen jullie vollop genieten van de BabyFloat. Mocht dit niet het geval zijn, ontvangen wij graag een filmpje van het probleem zodat we het voor je kunnen oplossen!

Pluspunten

Zeer tevreden en snelle levering

Pluspunten

Het product is absoluut niet veilig. Eerste keer was het dikke pret en vond ik de zwemband echt een aanwinst. Vanavond weer in bad en ons zoontje was druk aan het watertrappelen, hij vond het fantastisch. Daardoor is het lipje denk ik gaan schuiven (die daarvoor helemaal strak vast zat), waar het klipje dan weer aan vast zit. Het schoot helemaal los. In een seconde gleed z’n hoofdje door de band heen en lag hij op de bodem van het bad. Gelukkig zat ik ernaast, schrok me kapot. De babyfloat ligt inmiddels in de prullenbak.

• Snelheid/Levertijd

Beste Christiaan, Wat ontzettend vervelend om te horen. Ik begrijp dat dit ontzettend schrikken is. Heel erg goed dat je ernaast zat om de veiligheid van je kindje te waarborgen. Het geldt altijd voor kinderen en water om ten alle tijden dicht bij je kindje te blijven. Als je nog interesse zou hebben in een nieuwe sturen we deze graag naar je toe.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Voor de vakantie een babyfloat besteld. We wilden hem op vakantie voor het eerst gebruiken, blijkt hij binnen 10 min leeg te lopen omdat hij lek is. Jammer, nu hebben wij er niets meer aan.

Vooraf testen of het product niet lek is.

• Kwaliteit

Beste Anneke, Bedankt voor je bericht en vervelend dat het zwembandje lek geleverd is! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik zie in de correspondentie met onze klantenservice terug dat de klacht direct is opgepakt, en dat je op 12 april een nieuwe BabyFloat hebt ontvangen. Hopelijk hebben jullie er veel plezier van!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel persoonlijk handelen met betrekking tot de verzending. Erg leuk dat je een foto krijgt van het product wat je aanschaft, wat klaarligt voor de zending. De snelle levering is ook een plus.

Het doosje waar de babyfloat in zat leek al open geweest te zijn. Deze zat niet netjes dicht en was 'dichtgeplakt' met plakband. De babyfloat zelf ziet er ook niet heel netjes uit. Een van de clipjes sluit niet (Wat toch wel essentieel is voor de veiligheid! En waar op gelet zou moeten worden ivm het keurmerk.). Verder is het product niet netjes afgewerkt, wat afdoet aan de beleving.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle service, de BabyFloat was de volgende dag al in huis. En wat geniet die kleine nu van in bad gaan! Binnenkort gaan we de BabyFloat ook testen in het zwembad, spannend!

Meer schattige babyfoto's op de site.

Beste Madelon, Wat fijn om te horen! Veel waterpret gewenst.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

GEEN! Heb sinds 11/1 bestelling geplaatst en direct ook overgeschreven, wacht nog steeds op de levering hiervan. Al verscheidene mailtjes gestuurd waarop men dan telkens antwd "heb je dit niet fout gedaan" om dan uiteindelijk te horen te krijgen we hebben je bestelling terug gevonden maar blijkbaar werd deze geannuleerd. Als je dan informeert naar verdere uitleg geen reactie meer

Beste Sylvia, Bedankt voor je beoordeling en vervelend dat je onze service als slecht ervaart. Echter komt de beoordeling helaas niet overeen met de correspondentie. De betaling gaat via onze partner Adyen. Zodra er een klein foutje in het referentienummer is gemaakt, wordt de betaling automatisch teruggestort. Wij hebben de betaling nooit ontvangen, waardoor er geen bestelling is verwerkt. Dit gebeurt namelijk automatisch. Ik zie dat wij meerdere malen hebben gemaild, maar dat we tot op heden nog in afwachting zijn van een reactie. Hopend op je begrip.

Pluspunten

8 uur ‘s avonds besteld volgende dag lag die in de brievenbus! Inmiddels al een paar keer met ons dochtertje wezen zwemmen met de babyfloat en ze vind het fantastisch!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Thibeau vind het fantastisch

Spijtig dat de onderste sluiting niet gesloten blijft

Herengracht 338

1016CG Amsterdam