Snelle levering na goed advies per mail.

Omdat ik tegen wat issues in het netwerk aanliep contact gezocht met de supportdesk. Snel en duidelijk advies gekregen, met als upgrade optie de tip het netwerk met een Unifi Express uit te breiden. Deze aangeschaft, netwerk opnieuw ingericht, bestaande Unifi's weer bij kunnen werken, alles loopt weer als een zonnetje.

Snel geleverd tegen een goede prijs

Ze hadden een mooie aanbieding voor dit product.

Duidelijke website. Bestelde producten waren snel in huis. Gewoon top.

Vandaag besteld morgen in huis, niet dus!

Ik zit al een week te wachten op mijn bestelling. 1 keer gebeld en toen gaven ze aan dat het de volgende dag geleverd zou worden. Nog steeds niets, ook geen mailbevestiging dat het later geleverd wordt. Jammer dit.

Snelle levering en goede service.

Zeker een aanrader.

Vandaag besteld morgen in huis

Goed verpakt en een snelle levering

Goede servies

Goede kwaliteit producten en communicatie over de levering.

uitstekende after sales service

Prima materialen, maar ook uitstekende service bij problemen met aansluiten

Hi Jan, Bedankt voor het achterlaten van je 5-sterren review! Fijn dat we je hebben kunnen helpen met het probleem bij het aansluiten. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - UBCenter

Snelle service en ruime voorraad

Wij bestellen regelmatig ons producten bij UBcenter en dit verloopt altijd vlot. De producten zijn de volgende dag binnen en de prijzen zijn aantrekkelijk. Ook is het assortiment breed en is de klantenservice uiterst behulpzaam!

Hi Karin, Bedankt voor je uitgebreide en positieve review! Fijn om te lezen dat jullie regelmatig bij ons bestellen. Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - UBCenter

Zeer slecht

Niks kopen daar

Hi John, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. Toch hopen we je weer terug te zien op onze website. Voor vragen of klachten kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Groetjes, Kaily - UBCenter

Mijn eerste aankoop gedaan maar zeker niet de laatste

Heb een hele goede eerste aankoop ervaring opgedaan. Mijn bestel gegevens waren niet compleet ingevuld door mijn fout maar werd netjes opgebeld om de ontbrekende gegevens door te geven. Bestelling werd die dag nog verzonden. Heb dus mijn eerste aankoop als zeer prettig ervaren.

Snelle service en goede communicatie

Mooie en overzichtelijke site en goede producten.

Geweldige kennis en kunde

Goed volledig advies over de oplossing en aankoop van een werkend systeem. Snelle levering en support bij installatie.

Flexibel en correct

De telefoon wordt gewoon opgenomen. Wat een heerlijke ervaring is dat in deze tijd. Goed meegedacht en snel de bestelling afgehandeld. Prima.

Unifi deurbel pro snel en goed.

Unifi deurbel pro snel en goed, eenvoudige maar duidelijke communicatie.

goede snelle service. En top producten.

Goed geinformeerd

Deel van bestelling was op nalevering, hier netjes over geïnformeerd en gevraagd of er kon worden gewacht tot alles compleet was.

Levering de volgende dag

Vandaag bestellen en morgen in huis, zo is het echt gegaan. Goede track-and-trace, en levering op afgesproken tijdstip. Top!!!

Hi Erik, Bedankt voor je enthousiaste review! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - UBCenter

snel en goed

iets besteld en kon het direct ophalen, goeie en snelle service. Vriendelijk en bekwaam personeel!

Hi C, Bedankt voor het achterlaten van je positieve review. Wij doen graag een stapje extra voor de klant! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - UBCenter

Top leverinig, goede prijs

Supersnelle levering, en gewoon goede prijs. Ubiquity producten zijn altijd top voor thuis en mid-range bedrijven.

super service et livraison rapide, même en France !

Goede klantenservice

Goede klantenservice die zeer vriendelijk en behulpzaam is en met goede oplossingen komen.

Eén webcam en een console gekocht: dankzij advisering was aansluiten een fluitje van een cent

Voordat ik een Ubiquity G4 Instant en een CloudKey 2 kocht, heb ik eerst een aantal vragen in een mailtje geklopt. Ik werd snel teruggebeld door UbiquityCenter, met antwoorden op mijn vragen. Begrijpelijk, geruststellend en to the point. Ik heb de spulletjes gekocht en aangesloten, en het werkte direct als een zonnetje. Bijkomende pluspunten: de prijs was goed, en de spullen werden als een speer geleverd.

Hi Rob, Bedankt voor je uitgebreide en enthousiaste review. Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de prijs en de snelheid. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - UBCenter

Was goed

Kwam op tijd

Goede en duidelijke website.

Prima camera, simpel te instaleren. Beste keus van consumemtenbond!

Over Ubcenter.com

UBCenter optimaliseert UBCenter.com is een webshop die zich 100% richt op Ubiquiti producten. Het Amerikaanse technologiebedrijf Ubiquiti Inc. ontwikkelt draadloze datacommunicatie apparatuur en bekabelde producten voor thuis en op de zaak. UBCenter heeft in haar webwinkel een uitgebreid assortiment voor optimale netwerken, zoals: • UniFi Protect • UniFi Routers • UniFi Switches • UniFi Access • UniFi Accessoires • Edgemax Routers • Edgemax Switches UBCenter.com staat voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.ubcenter.com UBCenter. Koop uw producten bij échte Ubiquiti-experts!