snelle levering & goede support

bestellen en levering ging heel snel, de setup ook na een kleine hick-up bij de eerste setup. Na een telefoontje met support was dit snel verholpen en zijn we heel tevreden over zowel de hardware als de support van ubcenter.

snelle levering & goede support

snelle levering en goede support

tevreden klant

prima shop , tevreden over hulp online.

snelle en juiste levering

zelden gezeur met deze webshop. altijd meewerkend. en snelle levering.

Goede prijs, snel en netjes

Snel in huis, netje, goede prijs.

Goede prijzen, snelle levering

Goede prijzen, snel geleverd en de volgende dag in huis, helemaal goed!

One stop shop met meedenkers

Als novice een Ubiquity netwerk aanleggen is niet zo maar iets. Gelukkig kon ik vertrouwen op het meedenken van de medewerkers van UBCenter in het samenstellen van het pakket aan apparatuur dat ik nodig had. Inmiddels werkt mijn netwerk als een zonnetje al bijna een jaar. Happy customer dus.

Gewoon goed

Goeie prijs, goeie levering, geen problemen ervaren

Levering was snel en producten zijn goed geprijsd

Bijzonder voor beoordeling

Mail verzonden met verzoek voor contact voor ondersteuning maar geen reactie. Erg spijtig Maar wel een verzoek wat de ervaringen zijn. Hoe dan!

Unifi Routers en Unifi Switches

Ik ben erg tevreden over hun producten.

Duidelijke website. Juiste prijzen. Snel en goed geleverd.

Goede service, goede prijs

Goede service en een goede prijs

Snelle levering en goede service!

Kan eigenlijk heel kort zijn: Levering is altijd snel en als er een keer iets mis gaat (we blijven mensen), dan wordt het snel en goed opgelost! Inmiddels al meer dan 10 bestellingen geplaatst bij hen. Dat zegt denk ik al voldoende.

Goede levering en service

Goede levering en service. Nu nog wat vaker producten op voorraad hebben.

Goede en snelle levering. Als ik weer wat nodig heb bestel ik zeker weer bij UBCenter

Prima ervaring, snelle levering

Prima ervaring, snelle levering

Snel zonder problemen geleverd en het spul werkt prima

Werkt uitstekend

Goede service snelle levering en het werkt zoals verwacht. Snelle verbinding en WiFi

Top bedrijf

Ik heb 2x unifi g3 instant besteld. Alles snel gegaan en werkt perfect. Ik zou Gewoon aanraden!! Dank jullie wel

Goede service en snelle levering.

Apparatuur werkt perfect!!

Goede prijzen, en veel op voorraad

Zowel zakelijk als privé heb ik mijn unify spullen bij UB center gekocht. De prijzen zijn goed en ze hebben altijd meer op voorraad, meer aanbod dan andere winkels. Voor mij prima reden om ook te blijven bestellen bij UB center.

Besteld en ondanks levertijd (in delen) geleverd zoals het hoort, prima

Nadat de bestelling even op zich liet wachten, even contact gehad met de klantenservice. Samen gekeken naar een slimme opsplitsing van de order zodat de essentiële zaken toch konden worden afgestuurd en de zaken met wat meer levertijd later konden worden verstuurd. Prima meegedacht. Bedankt.

Quick delivery

I wanted to get some Wifi equipment quickly due to moving to a new house. Products were in stock and sent the day after. Everything worked with my PoE switch.

Kanaalstraat 410

7311MZ Apeldoorn

Over Ubcenter.com

UBCenter optimaliseert UBCenter.com is een webshop die zich 100% richt op Ubiquiti producten. Het Amerikaanse technologiebedrijf Ubiquiti Inc. ontwikkelt draadloze datacommunicatie apparatuur en bekabelde producten voor thuis en op de zaak. UBCenter heeft in haar webwinkel een uitgebreid assortiment voor optimale netwerken, zoals: • UniFi Protect • UniFi Routers • UniFi Switches • UniFi Access • UniFi Accessoires • Edgemax Routers • Edgemax Switches UBCenter.com staat voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.ubcenter.com UBCenter. Koop uw producten bij échte Ubiquiti-experts!