Sneller ontvangen dan verwacht

Was snel bezorgd, bestellen was makkelijk

Goede informatie en snelle levering

Duidelijke informatie over de producten en na bestelling snel geleverd. Zoals beloofd.

Snelle levering tegen een goede prijs.

Bij UB center altijd snel de correcte leveringen tegen de juiste prijs. Naast UB center is ook Ubiquity top spul

Zeer correcte afhandeling

Vandaag besteld, morgen in huis. Conform verwachting

Zeer snelle levering en afhandeling. Top

Geen verdere bijzonderheden

Prima aanbiedingen en snelle levering!

Levering goed verlopen en duidelijke site met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Reageren niet op mails/ berichten onder bestellingen

Bericht geplaatst onder bericht na enkele dagen nog steeds geen reactie. Daarna via mail nogmaals contact gezocht en nog steeds geen responsie na enkele dagen. Over de 1000 euro besteld en dan zo behandeld worden. Dus nooit hier bestellen!

Prima service en snelle levering

Telefonisch wat toelichting gekregen, daarna snelle levering. Producten goed ingepakt.

Goed advies en snelle levering

UB center heeft een uitstekende productoverzicht op de website. Verder een goed advies en de beste prijs. Ook de levering is vlot en het product is goed verpakt.

Betrouwbaar leverancier, snelle levering

Niet de goedkoopste maar een hetrouwbate leverancier en snelle aflevering

Scherpen prijzen en binnen 1 werkdag thuisbezorgd.

UAP AC NanoHD aangeschaft bij UBCenter. Scherpen prijzen en binnen 1 werkdag thuisbezorgd.

Duidelijke productomschrijving en goede prijzen

Duidelijke website, goede prijzen en s elke verzending!

Snel en betrouwbaar

Goede ervaring

Positief verrast

Ondanks dat het door mij bestelde artikel niet meer op voorraad was heb ik het toch binnen 1 werkdag thuisbezorgd gekregen.

Vlot geleverd en tegen een goeie prijs

UAP AC pro aangeschaft bij UBCenter. Scherpen prijzen en had de producten vlot in huis.

Goede prijs voor AC-Lite, snelle levering

Ben reeds jaren klant. Hebben vaak een scherpe prijsstelling. Nooit problemen met leveringen gehad

Bezorging slecht geregeld

Website, prijs en producten lijken ok. Eerste bestelling dus nog even afwachten. Wat niet fijn verliep was de bezorging door DHL. Dagen lang aan het lijntje gehouden over de status van het pakket. Variërend van verkeerd gesorteerd tot "Adres ontvanger is gesloten". Toen het pakket eindelijk aankwam was de verpakking gescheurd en open. Ik kon de inhoud er zo uithalen. Alle dozen wel een deuk of beschadiging opgelopen. Een paar schuim stukken is echt niet voldoende. Verpakking van de gekochte dure producten moet zeker beter. Is helaas niet de eerste negatieve ervaring met DHL dus zal deze bezorger in de toekomst vermijden.

Hallo Rob, Jammer te vernemen dat DHL je pakket slecht heeft behandeld en niet op tijd heeft af kunnen leveren. Ik begrijp uit je review dat ons ook wat aan te rekenen valt omdat er meer opvulmateriaal in de doos had kunnen zitten? Onze excuses daarvoor in dat geval; al onze pakketten worden met zorg verpakt en vaak onderscheiden we ons daar juist van andere webshops. Het is vervelend als dat mis blijkt te zijn gegaan. We hebben onze vervoerder na uitgebreid vergelijk gekozen; we hebben een lange periode met PostNL en een lange periode met DPD verzonden voordat we uiteindelijk voor DHL gekozen hebben. Met alle drie hebben we ervaring opgedaan en het aantal bezorgklachten als ook de doorloopsnelheid gemeten; op basis hiervan is de beslissing genomen voor DHL te kiezen. Ook in de huidige corona-overbelasting presteert DHL bovengemiddeld in afleverduur ten opzichte van de beide andere vervoerders. Het is helaas heel moeilijk om een vervoerder te vinden die overal de service biedt die wij zouden willen dat geboden wordt. Er kan altijd iets mis gaan bij het sorteren, zoals nu het geval lijkt, of de lokale bezorger is niet zo vriendelijk als we zouden willen zien. We hebben je klacht in ieder geval aan DHL doorgegeven zodat ze daarmee hun dienstverlening hopelijk kunnen verbeteren. - Remco

Goede en snelle service

Na een vraag over een niet gekocht product bij hun, werd ik gelijk geholpen en kreeg ik gelijk een goede oplossing. Na een duurder iets besteld te hebben bij hun wat achteraf niet goed was, werd de bestelling omgezet en had ik na een dag het geld terug, omdat dat wat ik nieuw besteld had goedkoper was. Top service en goede klantenservice!

Goede Leverancier voor Unifi producten

snelle levering, goede website. jammer dat niet alles qua beschrijving van de producten in het Nederlands is.

Goede en makkelijke webwinkel voor Ubiquiti spullen.

Ik heb een goede ervaring gehad bij mij 1e aankoop, en volgens tweakers.net waren ze voor de Unify & de EdgeMax 8 Poort PoE+ switches de goedkoopste. Snel geleverd toe het door toeleverancier geleverd werd, en werd steeds op de hoogte gehouden hierover.

De start was moeizaam

In het begin problemen met de installatie. Na pun6 van de 6 bij de finish komt de mededeling — cannot configureren controller — Handiger om bij het begin mede te delen dat er in de naam geen spatie is toegestaan!!

Altijd goede service met UBCenter bij alles wat ik besteld heb.

Erg tevreden.

Overzichtelijke frisse site, goede prijzen en levering binnen gestelde termijn.

Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie over levering en correcte levering

Ondanks dat het product niet op voorraad was toch erg snel geleverd gekregen. Goeie service.