Geweldig, super advies en levering

Geweldig, super advies en levering

Geweldig product, levering minder

Het product voldoet aan alle. Eisen, en laat niets te wensen over. De levering via DPD wel, kreeg ene brief je in de bus dat ik niet thuis zou zijn. Heb er de hele dag op gewacht. De buren hadden het pakketje wel in ontvangst genomen.. Maar blijkbaar is aanbellen bij het juiste adres te veel gevraagd...

Betrouwbaar en Goedkoop

Deze onderneming is goed bereikbaar. Voor vragen nemen ze de tijd voor jou om te helpen en deze prijzen zijn zeer goed.

Verfrissend

Begin dit jaar een set met Unifi access points besteld, waar er ééntje issues gaf. Na ondersteuning van Ubiquiti bleek het een hardware-issue te zijn, graag RMA of terug naar de reseller. Online paar keer klikken, reden opgegeven en i.p.v. teruggestuurd even teruggebracht, want ik kwam er toevallig langs op weg naar een klant. Ik kreeg direct een nieuwe versie mee die geen problemen meer geeft. Was support overal maar zo dik in orde!

Simpel: goede prijs en snelle levertijden

Voor iemand een leuke Ubiquiti set gekocht en was hier een goede prijs en snelle levering.

Pluspunten

Verpakking was perfect en mooi optijd geleverd

Pluspunten

Goed verpakt, snel geleverd, goede prijzen. Top!

Pluspunten

rima snelle service

Pluspunten

Producten voor een goede prijs en een snelle levering.

Pluspunten

Razendsnelle levering

Pluspunten

Duidelijke site, snelle levering.

Producten in dozen inpakken en niet in papier. Producten waren dag later bezorgd dan op de website was aangegeven. Verbeterpunt is dus: lever volgens afspraak

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling; Ik zie dat uw bestelling geplaatst is op de dag na Pasen, om 14:00. Uw pakket is dezelfde dag (om 16:00) aan PostNL overgedragen en zou normaliter op woensdag bezorgd moeten worden. Ik zie dat het pakket echter op donderdag bezorgd is. Helaas zijn veel van de zendingen die we op deze dinsdag verzonden hebben door PostNL met vertraging bezorgd in verband met overbelasting na Pasen. Helaas hebben we daar geen verdere invloed op. We zullen dit soort gebeurtenissen uiteraard wel meenemen in evaluaties met PostNL. Grotere bestellingen pakken we in in dozen, kleinere in kartonpapier. Uw bestelling had inderdaad in een doos ingepakt moeten worden; daar zullen we strenger op toezien; onze excuses daarvoor!

Pluspunten

Good selection of products Ease of purchasing Transparency of delivery progress

Add options for fast delivery next day.

Pluspunten

Goed aanbod aan Ubiquity producten, tegen een scherpe prijs. Milieubewust in verpakkingsmateriaal. Snelle levering is 2 werkdagen. Snelle reactie op e-mailvragen.

Pluspunten

- Snelle levering - Duidelijke communicatie - Gunstig geprijsd

Pluspunten

Snelle levering. Heldere website

Pluspunten

Werd direct geïnformeerd over een korte vertraging in de levering. Netjes verzorgd en verstuurd.

Pluspunten

- Goede prijs - Snel geleverd

- Mijn vraag die ik via de mail heb geantwoord is nooit beantwoordt, het kan dat het langer duurt, maar een bericht binnen een 3 a 4 dagen verwacht ik eigenlijk wel.

Pluspunten

Nieuwste product tegen prima prijs. Snelle levering. Goede informatie, op site en via mail.

Pluspunten

Prima Site heldere uitleg + kundige Chat beschikbaar

geen zover

Over UbiquitiCenter