Goede en snelle service

Een tijd geleden een aantal ubiquiti ethernet kabels besteld. Geconstateerd dat 1 niet goed functioneerde en na melden een dag later een nieuwe kabel ontvangen. Top service!

Uitstekende klantenservice

De afhandeling van mijn defecte router is perfect gedaan. De melding is snel opgepakt, prima tussentijdse communicatie en product weer als vanouds. Niks anders dan lof.

Snel, Voordelig, Goed!

Veel shops hadden geen voorraad meer. UBcenter wel en ze waren nog snel met leveren ook. Geen klachten alleen maar lof. Wellicht leuk om meer tips en tricks te plaatsen op de website hoe bepaalde artikelen goed in te zetten of in te stellen. Meer informatie trekt ook meer bezoekers. Verder super.

Levert snel Ubiquiti producten

Levert snel Ubiquiti producten voor (vaak) de zelfde prijs als Ubiquiti zelf. UBcenter levert al de volgende dag terwijl het bij Ubiquiti 2-3 dagen duurt omdat dat uit Tsjechie moet komen. Soms is UBcenter ietsjes duurder maar dat vind ik de extra kosten waard om het al de volgende dag binnen te hebben.

Snel, Helder & Betrouwbaar

Goed bedrijf met uitstekend advies! Courante prijzen en snelle levering.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Al eerder overwogen om UniFi Doorbell aan te schaffen vanwege mijn ervaring met de uitstekende kwaliteit van andere Ubiquiti producten. Nu dus toch knoop doorgehakt. Bestellen is makkelijk, snel ontvangen. Ziet er weer erg goed uit. Nu nog monteren, maar dat zal ook niet heel moeilijk zijn en problemen geven vermoed ik. Het is van Ubiquiti!

Goede prijs en snelle levering

Er ging iets fout in de bestelling, er was maar 1 email voor nodig om dit te herstellen. Snelle levering en een goede prijs

Ik ben er tevreden met product van UBCenter

Alle producten van UBCenter zijn er goede en makkelijk installeren.

Prima ervaring, snelle levering

prima bestel proces en snelle levering. Prima prijstelling tov andere.

Al meerdere malen netwerk apparatuur en bewakingscamera’s van Ubiquiti besteld bij Ubcenter. Prompte levering, zeer correcte afhandeling en strakke prijs.

Super tevreden

Goede producten, snelle levering voor een goede prijs. Ik ga hier zeker nog vaker bestellen.

Erg behulpzaam en klant vriendelijk

Al meerdere keren bij UB center besteld. En door de goede service mijn vaste leverancier voor Ubiquity producten. Zowel met advies als vragen over de verzending die door een fout van DHL langer op zich liet wachten als dat ik gewend ben ben ik goed en snel geholpen! Wat mij betreft een aanrader!

Zeer deskundige remote ondersteuning

Recent ben ik remote bijgestaan door UBCenter voor een configuratie probleem van een nieuwe Ubiquity omgeving. UBCenter heeft van A- tot Z de ondersteuning geboden voor het toegankelijk krijgen van deze omgeving. Ondanks de brede ervaring aan onze kant op het gebied van opzetten van Unifi hard/software was hier aanvullende ondersteuning nodig. UBCenter heeft met zeer inhoudelijke kennis en een zeer prettige aanpak en afhandeling ons uitstekend geholpen met het goed draaiend krijgen van het systeem.

Hoi Paul, Fijn om te horen dat we je hier verder bij hebben kunnen helpen! Als er nog vragen zijn weet je ons te vinden! Team UBCenter

Duidelijke site en goede prijzen

Het was makkelijk bestellen en de site is heel overzichtelijk. Jammer dat de levering zo lang heeft moeten duren. Ze hebben hier wel correct op gereageerd en een oplossing aangeboden. Deze oplossing was niet meer nodig omdat het pakket toen net binnenkwam.

Hoi Janic, Dank voor je eerlijke review! Helaas heeft jouw pakket vertraging opgelopen bij de vervoerder. Door de drukte met blackfriday kan dit soms iets langer duren. We gaan ervoor zorgen dat je de volgende keer hierover goed word geïnformeerd zodat je niet voor verassingen komt te staan! Tot de volgende keer! Team UBCenter

Betrouwbaar bedrijf !!

Bestelling geplaatst en netjes geleverd. Het halve sterretje ontbreekt omdat er een artikel niet op voorraad was wat volgens de bestelsite wel zo zou zijn. Maar dat zal mij volgende keer niet weerhouden om er weer te bestellen.

Hoi Charles, Bedankt voor je eerlijke review! Dat er een deel niet is geleverd is inderdaad een slordige fout geweest vanuit ons. Doordat dit niet voorradig was. We werken er hard aan om te zorgen dat dit niet meer kan voorkomen! We zien je graag terug op onze website! Team UBCenter

alles prima geregeld

snel verstuurd, goede prijs, goede producten.

Hoi Edwin, Fijn dat je ervaring met ons als positief ervaart. We zien je graag terug in onze webshop! Team UBCenter

Perfecte levering en qualiteit

Eigenlijk alles is perfect verlopen, de producten zelf voldoen volledig aan de verwachtingen.

Hoi Kurt, Goed om te horen! Dank voor je eerlijke review! Veel succes met de apparatuur, bij vragen weet je ons te vinden! Team UBCenter

Kwaliteit producten met snelle levering

Kwaliteit producten voor een prima prijs. Snelle levering Goede communicatie via e-mail

Hoi Alicia, Bedankt voor de leuke review! Kwaliteit producten leveren we zeker! Daar staan we achter! We zien je graag terug in onze webshop! Team UBCenter

Service gericht, goede kwaliteit.

Denken met mensen mee, hoge service.

Hoi JCJ, Fijn om te horen dat onze service goed bevalt! Dankjewel voor de eerlijke review. Team UBCenter

Uitstekende ervaring

Snel en goedgeprijst

Hoi Frans, Dank voor je eerlijke review! Snel zijn willen we zeker :) Goed om te horen dat je ervaring met ons positief is! Team UBCenter

goede service en vriendelijke reactie op mijn telefonische vragen

heb rustig en uitgebreid kunnen praten over problemen die ik had met mijn ubiquity apparatuur. heb uiteindelijk een oplossing gevonden!

Hoi Pj, Fijn om te horen dat we je hierbij hebben kunnen helpen. Als er nog vragen zijn weet je ons te vinden! Team UBCenter

Attente klantenservice en snelle levering

Wat een service...! Ik had extra onderdelen besteld bij mijn access points. Ik werd direct door de klantenservice gebeld omdat deze onderdelen al in de doos van de access points meegeleverd worden. Of ik dat had gezien en of ik die extra onderdelen wel mee wilde bestellen. Het werd meteen geregeld en ik kreeg dezelfde dag nog een creditfactuur. Dat noem ik nog eens service!

Hoi Dries, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat die service word gewaardeerd! We zien je graag terug in onze webshop! Team UBCenter

Professionele en plezierige ondersteuning!

Door Matthijs fijn, professioneel en snel op weg geholpen in mijn nieuwe netwerkomgeving (UniFi Acces). Meer dan tevreden over dienstverlening.

Hoi Hans, Bedankt voor de leuke review en fijn dat je tevreden bent! We zien je graag terug in onze webshop! Team UBCenter

Uitstekende ervaring

Artikelen in goede staat ontvangen. Donderdag avond besteld, zaterdag in huis. Het was netjes verpakt voor transport door DHL. Website was overzichtelijk, bedragen waren juist weergegeven en geen extra rare toelages bij afrekenen. Kosten die er betaald moest worden kwamen overeen met als je het in de ubiquiti store koopt met verzend kosten

Hoi Mark, Dank voor de leuke review! We zien je graag terug op onze webshop! Team UBCenter

Top service en prijzen

Erg goede service en prijzen. Ubcenter is altijd flexibel en bereid mee te werken/zoeken naar een passende oplossing.

Hoi Ashwin, Dank voor de leuke review! Daar doen wij het voor! We zijn ook blij met jou als onze klant!

Over UbiquitiCenter

UBCenter optimaliseert UBCenter.com is een webshop die zich 100% richt op Ubiquiti producten. Het Amerikaanse technologiebedrijf Ubiquiti Inc. ontwikkelt draadloze datacommunicatie apparatuur en bekabelde producten voor thuis en op de zaak. UBCenter heeft in haar webwinkel een uitgebreid assortiment voor optimale netwerken, zoals: • UniFi Protect • UniFi Routers • UniFi Switches • UniFi Access • UniFi Accessoires • Edgemax Routers • Edgemax Switches UBCenter.com staat net als alle Mybuqo-webshops voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.ubcenter.com UBCenter. Koop uw producten bij échte Ubiquiti-experts!