Goede webshop met goede artikelen.

Goede website, gemakkelijk te bestellingen. De bestelling de volgende dag in huis. Inmiddels alles geïnstalleerd, werkt prima.

Verloop van de bestelling is prima verlopen

Snelle levering voor een prima prijs. Kan geen nadeel bedenken.

Prima advies

Goed advies gegeven. Helaas was korting niet mogelijk ;)

Duidelijke web winkel mooi in de buurt

Heb veel onderdelen van unifi op ons bedrijf hangen en staan , Wist niet dat jullie in de buurt zaten. Besteld en snel geleverd, mooi dat er ook gecommuniceerd word over de levering. Mensen ga zo door

Op tijd geleverd, Klantenservice matig

Na het online bestellen kreeg ik geen orden bevestiging en geen factuur. Natuurlijk heb ik even in me spam box gekeken maar daar is ook geen mail in terechtgekomen. Wel is de betaling gelukt en afgeschreven via iDeal. Dus ik ben gaan bellen, Na 3 dagen regelmatig gebeld te hebben kreeg ik nog steeds geen gehoor en ook op mijn ingesproken berichten kreeg ik geen antwoord. Uiteindelijk is er wel gereageerd op mijn mail. Waar ze vertelden dat er een storing was in hun bevestiging mail systeem. Als je dat weet dan lijkt het mij dat je actief even je klanten benadert en niet afwacht, maar goed dat is mijn mening. Het goede nieuws is. Alle producten zijn nettjes op tijd geleverd, zo als aangegeven op de website. Uiteindelijk heb ik ook na een week me Factuur ontvangen en me bevestiging mail ontvangen. Ik hoop als ik nog een keer in de toekomst een order plaats dat het beter gaat als deze eerste keer.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en terechte kritiek; we hebben inderdaad vrij hectische maanden achter de rug (combinatie van ziekte, ingeplande vakanties en topdrukte als gevolg van de corona-crisis), waardoor antwoord op sommige tickets en mails langer op zich heeft laten wachten dan had gemoeten. Er heeft inderdaad enige tijd een configuratie op onze mailserver incorrect gestaan waardoor de mail bij een groot aantal mensen in de spam-map terecht kwam, of helemaal niet ontvangen werd. De mails werden wel verstuurd, dus het was niet direct duidelijk dat het aantal klanten dat de mail niet ontving zo omvangrijk was. Gelukkig is dit inmiddels weer gecorrigeerd en zouden onze mails weer netjes in uw Inbox moeten verschijnen. U mag er uiteraard van uit gaan dat u bij een toekomstige order wél dezelfde dag nog antwoord op uw vragen krijgt! - Remco UBCenter.nl

Top winkel.

Goede website, helder bestelprocedure, verzending gaat snel en spullen worden netjes verpakt.

One of the best shops in NL

I have been buying equipment from them for private purposes for cca. 2 years. The way they handle inquires, complaints is truly amazing. Their warranty service is top notch I have never ever experienced anything similar anywhere else. I would never ever consider buying Unifi devices from anyone else.

Goed product

Beetje slordig dat er geen installatie instructie bijzit. Ik moest dat van internet downloaden.

Hallo Arjan, Ik begrijp dat dat lastig is; daar hebben wij helaas geen invloed op. Er is aan de andere kant ook wel weer iets voor te zeggen; de werkmethode wil namelijk nog wel eens wijzigen na een update van de Unifi Apps of Unifi Controller. Er zit als het goed is wel een QR-code in de doos waarmee je direct bij de (nederlandse) handleiding terecht komt. Groet, -Remco

goede keuze

Een camera gekocht, eerst een vraag gesteld over de ir extender. Netjes antwoordt en alles netjes geleverd. Goed ingepakt en nadien netjes de factuur als pdf ontvangen. Voor mij een goede keuze van webwinkel en de service niet vergeten.

Snelle service maar slechte ondersteuning

Ik heb de afgelopen weken voor meer dan € 1.000,- aan bestellingen geplaatst. Er moet direct betaald worden anders kun je de bestelling niet afronden. De bestelling werd keurig binnen de gestelde termijn geleverd. Ik heb echter al een keer een vraag gesteld via de site (ticketnummer 1595) en een keer gebeld (13-07-2020 12:43 uur). Op de eerste zou ik z.s.m. een bericht terugkrijgen en op de tweede zou ik dezelfde dag nog worden teruggebeld. Op beiden heb ik daarna echter nooit meer een reactie gekregen. Erg kwalijk. Komt op mij een beetje over als: de buit is binnen dus zout verder maar op. En nu zal ik wel een reactie krijgen met allemaal excuses maar dat kan er bij mij niet. Dit is gewoon een kwestie van slechte bedrijfsvoering. Jullie waren het goedkoopste maar nu weet ik ook waarom.

Snellle en goede service

Professionele club, alles behalve een dozenschuiver.

Top service!

Zeer tevreden over UBCenter (prima communicatie, snelle afhandeling). Spullen van Ubiquiti zijn zeer compleet en makkelijk ingebruik. Professioneel spul voor een consumenten-prijs!

Snel en simpel

Vrijdagmiddag besteld en zaterdag in de loop van de dag al geleverd. Perfect

persoonlijk en snel

Ongekend

Snelle service voor een voordelige prijs

Donderdagavond laat besteld, zaterdagmiddag geleverd voor de voordeligste prijs die ik online kon vinden. Gratis levering zou nog beter zijn.

Snel geleverd uit voorraad

Twee unifi mini flex switches besteld die elders bijna nergens op voorraad waren. Nette prijs. Besteld, dag later geleverd, twee dagen laten geïnstalleerd en up-and-running. Goed verpakt in pakpapier bezorgd met DHL. No-nonsense website. In eerste instantie geen e-mail met orderbevestiging (kon echter op site zien dat order was aangekomen dus prima) maar later op de dag wel keurig de verzendbevestiging en factuur.

Correcte en snelle levering

Bestellingen worden snel en correct geleverd. Prima after sales service.

Snel, goede contacten, mooie kwaliteit

Snel, goede contacten, mooie kwaliteit

Goed geholpen

Mocht UBCenter willen adverteren of sponsoren op unifi-forum.nl dat hoor ik dat graag. We groeien nog steeds iedere dag en zitten op bijna 2500 leden.

Ook wanneer er problemen zijn staan ze voor je klaar

Bestelling een tijd terug geplaatst maar door de huidige pandemie bleek het wat lastig om de order uit te leveren. Ze denken met je mee en komen met alternatieven. Annuleren van de order was ook geen probleem. Het feit dat ze dat aangeven heeft mij een goed en vertrouwd gevoel gegeven. De order is keurig uitgeleverd en ik ben zeer tevreden. Een volgende keer bestel ik hier weer.

Besteld en de volgende dag geleverd

Besteld en de volgende dag geleverd

Gewoon top.

Eenvoudige website, gemakkelijk bestellen, levering top.

niet zo best

UB modem 2 jaar en 3 maanden gelden aangeschaft en 3 maanden na garantietermijn kapot en kan ik een nieuwe kopen. hoop dat deze langer meegaat

Dat is inderdaad heel erg vervelend, als zoiets gebeurd; Ubiquiti levert helaas maar één jaar fabrieksgarantie op apparatuur. Wij breiden die voor consumenten uit naar twee jaar, maar daar moeten we dan wel echt de lijn trekken; ik hoop dat u zich dat voor kunt stellen! Met vriendelijke groet, - Remco UBCenter.nl

Correcte product omschrijving en snelle zending

Correcte product omschrijving en snelle zending

uitstekend!

snelle levering mooie website en duidelijke beschrijving. sommige product uitleg mag wel worden verbeterd op de website.