Duidelijke site en goede prijzen

Het was makkelijk bestellen en de site is heel overzichtelijk. Jammer dat de levering zo lang heeft moeten duren. Ze hebben hier wel correct op gereageerd en een oplossing aangeboden. Deze oplossing was niet meer nodig omdat het pakket toen net binnenkwam.

Betrouwbaar bedrijf !!

Bestelling geplaatst en netjes geleverd. Het halve sterretje ontbreekt omdat er een artikel niet op voorraad was wat volgens de bestelsite wel zo zou zijn. Maar dat zal mij volgende keer niet weerhouden om er weer te bestellen.

alles prima geregeld

snel verstuurd, goede prijs, goede producten.

Perfecte levering en qualiteit

Eigenlijk alles is perfect verlopen, de producten zelf voldoen volledig aan de verwachtingen.

Kwaliteit producten met snelle levering

Kwaliteit producten voor een prima prijs. Snelle levering Goede communicatie via e-mail

Service gericht, goede kwaliteit.

Denken met mensen mee, hoge service.

Uitstekende ervaring

Snel en goedgeprijst

goede service en vriendelijke reactie op mijn telefonische vragen

heb rustig en uitgebreid kunnen praten over problemen die ik had met mijn ubiquity apparatuur. heb uiteindelijk een oplossing gevonden!

Attente klantenservice en snelle levering

Wat een service...! Ik had extra onderdelen besteld bij mijn access points. Ik werd direct door de klantenservice gebeld omdat deze onderdelen al in de doos van de access points meegeleverd worden. Of ik dat had gezien en of ik die extra onderdelen wel mee wilde bestellen. Het werd meteen geregeld en ik kreeg dezelfde dag nog een creditfactuur. Dat noem ik nog eens service!

Professionele en plezierige ondersteuning!

Door Matthijs fijn, professioneel en snel op weg geholpen in mijn nieuwe netwerkomgeving (UniFi Acces). Meer dan tevreden over dienstverlening.

Uitstekende ervaring

Artikelen in goede staat ontvangen. Donderdag avond besteld, zaterdag in huis. Het was netjes verpakt voor transport door DHL. Website was overzichtelijk, bedragen waren juist weergegeven en geen extra rare toelages bij afrekenen. Kosten die er betaald moest worden kwamen overeen met als je het in de ubiquiti store koopt met verzend kosten

Hoi Mark, Dank voor de leuke review! We zien je graag terug op onze webshop! Team UBCenter

Top service en prijzen

Erg goede service en prijzen. Ubcenter is altijd flexibel en bereid mee te werken/zoeken naar een passende oplossing.

Hoi Ashwin, Dank voor de leuke review! Daar doen wij het voor! We zijn ook blij met jou als onze klant!

Snel geleverd en vorige keer goede service ontvangen

Ik betaal graag die twee of drie euro meer omdat ik er blind op kan vertrouwen dat het product de volgende dag geleverd wordt en dat ik met vragen goed wordt geholpen.

Hoi Jochem, Goed om te horen! We doen ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk bij de klant te krijgen. Voor vragen kun je ook altijd bij ons terecht! Team UBCenter

Prima ervaring, echt een topper

De webshop geeft me een duidelijk overzicht en voldoende info over de producten, de communicatie met UBCenter verloopt prima en ik had men bestelling een dag (weekeinde) later in huis, kortom ik ben tevreden.

Hoi Manu, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Voor tips en/of tricks kun je ons altijd contacten! Team UBCenter

Super snel en aquraat

Zoals altijd een heel goede ervaring!

Bedankt voor de positieve review. We zien je graag snel terug! Team UBCenter

Snelle levering, goede prijs!

Besteld, geleverd, goed verpakt, prima weer!

Hoi Paul! Goed om te horen! We hopen dat je nog lang met ons in verbinding blijft! Team UBCenter

Goede info, snelle levering

Prima geholpen, snel geleverd

Hoi Willem, Fijn om te horen dat je goed geholpen bent. Graag tot ziens in onze webshop! Team UBCenter

Prima service en apparaat zoals verwacht

UniFi is de standaard hier in huis en zo ook deze nieuwe aankoop van een 16 poorts PoE switch gen.2 De meterkast ziet er weer netjes uit.

Hoi Tjarko, Leuk om te horen! We zien je graag terug in onze webshop! Team UBCenter

Product conform afspraak geleverd en snelle en duidelijke klantenservice!

Afgelopen week een Unifi AP-Pro besteld. Omdat er wat onduidelijkheid was over de levertijd heb ik de klantenservice gemaild. Binnen uur een heldere reactie terug gekregen. De dag daarna ben ik nogmaals gemaild door de klantenservice dat ze het product hadden opgestuurd. Top. helaas zie je het ook vaak anders bij bedrijven. Dus UBCenter echt een aanrader!

Hoi Yordi, Dank voor de hele leuke review! Veel succes met je bestelling!

Snel, eenvoudig en goed

2x een unifi 6 lite ap besteld en netjes geleverd gekregen. Tussendoor nette mailtjes ontvangen met status updates. Erg tevreden met het product.

Uitstekende ervaring met maximale customer satisfaction.

Mijn Ubiquity configuratie was al jaren niet meer geupdate en gepatched wat resulteerde in het uitvallen van de WIFI en alle daaraan gekoppelde services. Door het daadkrachtige optreden waren mijn de problemen binnen een uur verholpen. Ik kan iedereen aanbevelen om met UbiquitiCenter zaken te doen. Top producten en service.

Snelle en correcte levering, goed advies en behulpzaam.

Na telefoontje prima geholpen

Ervaringen plaats ik niet snel, iedereen wil ze. Maar voor UBCenter doe ik het graag. Gekozen voor redmepakketje als verzendwijze. Kost wat, maar wel snel in huis en dat was ook de bedoeling na een defecte voeding. Ik wachten op een bericht van redmepakketje, maar die kreeg ik niet. Dus ik UBCenter gebeld. Zijn collega had een mail gestuurd, deze had ik niet ontvangen helaas. De vraag was heb je het snel nodig. Ja de Poe adapter wel graag. De zelfde vond persoonlijk bezorgd door een medewerker van UBCenter. De overige spullen een dag later netjes via de post gekregen. UBCenter denkt mee in mogelijkheden en dt is bijzonder fijn!

Kleine tegenslag in levering, prima opgelost

Bestelling geplaatst waarvan de hoeveelheid niet goed geleverd is. Na een mailtje kreeg ik binnen een half uur reactie en hebben ze de resterende producten verstuurd. De volgende dag had ik het binnen. -- Foutje kan altijd, hoe je het oplost bepaald mijn score.

Top leverancier !

Snel, efficiënt, gelukkig maar 1 lever probleempje gehad (niet hun schuld), en ook dit hebben ze als toppers opgelost !

Over UbiquitiCenter

UBCenter optimaliseert UBCenter.com is een webshop die zich 100% richt op Ubiquiti producten. Het Amerikaanse technologiebedrijf Ubiquiti Inc. ontwikkelt draadloze datacommunicatie apparatuur en bekabelde producten voor thuis en op de zaak. UBCenter heeft in haar webwinkel een uitgebreid assortiment voor optimale netwerken, zoals: • UniFi Protect • UniFi Routers • UniFi Switches • UniFi Access • UniFi Accessoires • Edgemax Routers • Edgemax Switches UBCenter.com staat net als alle Mybuqo-webshops voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.ubcenter.com UBCenter. Koop uw producten bij échte Ubiquiti-experts!