5

Prima service alleen levertermijn is echt te lang

Duidelijke website die voldoende informatie geeft. De bestelling verliep gemakkelijk. Alleen de levertermijn (niet de volgende dag in huis) van 12 dagen is echt te lang en niet van deze tijd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo David, De bestelling van 1 Maart hebben we inderdaad pas op 11 Maart kunnen versturen. Dat is een direct gevolg van de stilgelegde productie in de fabrieken bij Ubiquiti in China. Momenteel is het bestelde product (de Edgerouter 4) bij geen enkele webshop in Europa op voorraad. Wij waren daarom juist erg blij dat we hem nog wel konden uitleveren :-). Normaliter zijn onze levertijden (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) niet langer dan 5 dagen voor niet voorradige producten, maar de huidige omstandigheden gooien ook voor ons roet in het eten helaas. Met vriendelijke groet, - Remco UBCenter.nl

10

Snel en simpel

Goede plek voor Ubiquiti materiaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Artikelen besteld welke niet direct geleverd konden worden. Duidelijk vermeld op de site. Producten zijn uiteindelijk geleverd volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Volgens afspraak geleverd

Bestelling van ubiquiti switch op tijd en volgens verwachting geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service, goede prijzen

Zoals de naam al aangeeft. Ubcenter is de plaats voor al je Ubiquiti hardware. De website is overzichtelijk en de prijzen zijn zeer scherp. Op aanraden van een collega een aantal bestellingen via dit bedrijf gedaan. En absoluut geen spijt van. Na 1 werkdag netjes mijn hardware ontvangen. Ook de spullen in de doos waren vakkundig geplaatst. Met veel schuim en bescherming materiaal zorgen zij ervoor dat de spullen veilig bezorgd worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles klopte en sneller geleverd dan gedacht.

Alles klopte en sneller geleverd dan gedacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct geleverd.

Heel snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect, super-simple installation.

Installing everything was super simple. The most effort went into fixing the cameras onto the wall at 18ft high. After that was done, all I had to do was connect all the wires and go through a simple wizard.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima maar zou hadiger zijn als factuur direct per mail meegestuurd wordt

Levering en levertijd was prima! Maar er kwam geen factuur. Als je je later registreert kun je ook geen factuur ophalen van een eerdere aankoop. Dus mailtje gestuurd. Factuur kwam snel maar het zou handiger zijn als je je hier niet voor hoeft te registreren. Wat dus zinloos is als je je na de aankoop registreert.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima prijs kwaliteit verhouding en spullen netjes op tijd geleverd.

Prima prijs kwaliteit verhouding en spullen netjes op tijd geleverd. Spullen waren in prima nieuwe staat en deden het ook prima na installatie.

  • Aanbevelen? Ja
5

Matige kwaliteit van de verzendverpakking.

Mijn bestelling zat in een soort bruin kadopapier verpakt. Hierdoor zijn de dozen van de producten beschadigd. Daarnaast lijkt het mij ook niet heel veilig omdat het toch elektronische apparaten zijn die beschadigd kunnen worden.

  • Aanbevelen? Nee
1

Communicatie onder de maat

Een backorder is vervelend maar kan gebeuren. Als er dan een indicatie voor een nieuwe levering wordt gegeven die niet blijkt te kloppen, is dat lastig. Wanneer er in de 2 weken daarna tot 6 x toe, niet wordt gereageerd op telefoontjes en 2x een ingesproken voicemail, Is dat erg onprofessioneel maar vooral onbeleefd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Sander, Erg vervelend dat je telefonisch niet goed geholpen bent. We hebben momenteel inderdaad een te lage bezetting op de telefonische klantenservice als gevolg van een combinatie van ziektegevallen en medewerkers die op vakantie zijn. Zou u een ticket aan willen maken door een mail naar support@ubcenter.nl te sturen met daarin uw ordernummer, dan kom ik er zo snel mogelijk op terug. Ik kan op uw naam geen bestelling vinden, helaas. Alvast bedankt en excuses voor het ongemak, Remco Tjeerdsma UBCenter.nl

10

Snel en prima

Snel geleverd. Goed verpakt, geen onnodige hoeveelheden karton.

  • Aanbevelen? Ja
7

Aankopen ging vlot, support liep even moeilijk

Na een vlotte aankoop, heb ik moelijkheden gehad met support. Na een slechte review (deze heb ik nu aangepast) werd ik wel vlot en snel geholpen. Hopelijk is in de toekomst niet eerst een slechte review nodig om de goeie ondersteuning uiteindelijk te verkrijgen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Johan, Zojuist hebben we telefonisch contact gehad over de in deze beoordeling aangehaalde support-kwestie. Op 10-02-2020 10:03 zou de mail met als onderwep '[UBCenter BV] De status van uw retourzending is gewijzigd' en daarin het retourformulier reeds verzonden moeten zijn, maar die is niet goed bij u aangekomen (mogelijk in de spam?). U kunt het retourformulier in uw account downloaden en het artikel aan ons retourneren, waarna we het zullen vervangen onder garantie. Met vriendelijke groet, - Remco UBCenter.nl

10

Goede producten, snelle levering en duidelijke afhandeling.

Goede producten, snelle levering en duidelijke afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kundig en goed advies

Ik wilde de Edge (router/ switch) en UniFi serie (AP’s) door elkaar gebruiken. Maar kreeg het advies dit niet te doen ivm het instellen in verschillende omgevingen. Nu alles van UniFi serie (Router, switch en AP’s) gekocht, nu nog installeren als ik tijd heb. Gezien de diverse video’s die ik gezien heb zal ik hier geen spijt van krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima winkel om Ubiquiti te bestellen

Prima prijs en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede producten met snelle levering

Goede producten met snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle correcte levering, goede prijzen.

Drie Unifi NanoHD Accesspoints en één EdgeMax 8 150 W switch gekocht. Snel en correct geleverd, werken uitstekend al na configuratie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service en uitstekende prijzen

Er is een enorme technische kennis in huis. We hebben een keer samen, op afstand, een onwillige firmware bijgewerkt. De service, om bijv. een order aan te passen is prima. Klein puntje van kritiek is de soms wat matige reactie tijd, maar dat wordt dan weer rechtgetrokken meteen uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
10

super

bestellen en krijgen installeren en werken.

  • Aanbevelen? Ja
5

Ben blij dat het artikel geleverd is, maar de communicatie hierover was slecht.

Op de website stond dat het artikel over 5 werkdagen geleverd werd, dat werden er 6. Op zich geen probleem, maar bij navraag over de levertijd kwam er geen reactie. Pas na een aantel keren bellen kreeg ik iemand aan de lijn. Toen het artikel verzonden was, was het tracknummer lastig te vinden!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Jeffrey, Hartelijk dank voor de feedback! U heeft volkomen gelijk; we hebben in de communicatie rondom uw bestelling wat steken laten vallen. We zullen dat intern meenemen om er voor te zorgen dat dat in de toekomst zo min mogelijk gebeurd. We krijgen van meer klanten het signaal dat de Track&Trace informatie niet goed verzonden wordt door DHL. Daar gaan we uiteraard mee aan de slag! Track&Trace informatie is wel zichtbaar in uw account op onze website, maar verzenden we zelf niet per mail, omdat DHL dat zou moeten doen en we klanten liever niet overspoelen met onnodige mailtjes. Hoe dan ook; het werkt nu niet goed en dat hoort natuurlijk wel zo te zijn. Succes met de installatie en mochten er nog vragen zijn, dan nodig ik je uit ons ticket-systeem nog een keer te testen; we zullen ons best doen de beloofde reactietijd van één uur dit keer waar te maken! :-) - Remco UBCenter.nl

10

UbiquitiCenter is super, helaas DHL niet

UbiquitiCenter is super met info en hulp , helaas DHL niet, sturen oa geen Track and trace door.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Snelle levering tegen goede prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Bestelling altijd correct geleverd

Op de site is de configuratie van Livingstone niet of nauwelijks te vinden. Bestelling plaatsen gaat goed. Levertijd prima, als er iets niet op voorraad is wordt dat netjes gemeld.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina