Uitstekende ervaring

Artikelen in goede staat ontvangen. Donderdag avond besteld, zaterdag in huis. Het was netjes verpakt voor transport door DHL. Website was overzichtelijk, bedragen waren juist weergegeven en geen extra rare toelages bij afrekenen. Kosten die er betaald moest worden kwamen overeen met als je het in de ubiquiti store koopt met verzend kosten

Hoi Mark, Dank voor de leuke review! We zien je graag terug op onze webshop! Team UBCenter

Top service en prijzen

Erg goede service en prijzen. Ubcenter is altijd flexibel en bereid mee te werken/zoeken naar een passende oplossing.

Hoi Ashwin, Dank voor de leuke review! Daar doen wij het voor! We zijn ook blij met jou als onze klant!

Snel geleverd en vorige keer goede service ontvangen

Ik betaal graag die twee of drie euro meer omdat ik er blind op kan vertrouwen dat het product de volgende dag geleverd wordt en dat ik met vragen goed wordt geholpen.

Hoi Jochem, Goed om te horen! We doen ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk bij de klant te krijgen. Voor vragen kun je ook altijd bij ons terecht! Team UBCenter

Prima ervaring, echt een topper

De webshop geeft me een duidelijk overzicht en voldoende info over de producten, de communicatie met UBCenter verloopt prima en ik had men bestelling een dag (weekeinde) later in huis, kortom ik ben tevreden.

Hoi Manu, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Voor tips en/of tricks kun je ons altijd contacten! Team UBCenter

Super snel en aquraat

Zoals altijd een heel goede ervaring!

Bedankt voor de positieve review. We zien je graag snel terug! Team UBCenter

Snelle levering, goede prijs!

Besteld, geleverd, goed verpakt, prima weer!

Hoi Paul! Goed om te horen! We hopen dat je nog lang met ons in verbinding blijft! Team UBCenter

Goede info, snelle levering

Prima geholpen, snel geleverd

Hoi Willem, Fijn om te horen dat je goed geholpen bent. Graag tot ziens in onze webshop! Team UBCenter

Prima service en apparaat zoals verwacht

UniFi is de standaard hier in huis en zo ook deze nieuwe aankoop van een 16 poorts PoE switch gen.2 De meterkast ziet er weer netjes uit.

Hoi Tjarko, Leuk om te horen! We zien je graag terug in onze webshop! Team UBCenter

Product conform afspraak geleverd en snelle en duidelijke klantenservice!

Afgelopen week een Unifi AP-Pro besteld. Omdat er wat onduidelijkheid was over de levertijd heb ik de klantenservice gemaild. Binnen uur een heldere reactie terug gekregen. De dag daarna ben ik nogmaals gemaild door de klantenservice dat ze het product hadden opgestuurd. Top. helaas zie je het ook vaak anders bij bedrijven. Dus UBCenter echt een aanrader!

Hoi Yordi, Dank voor de hele leuke review! Veel succes met je bestelling!

Snel, eenvoudig en goed

2x een unifi 6 lite ap besteld en netjes geleverd gekregen. Tussendoor nette mailtjes ontvangen met status updates. Erg tevreden met het product.

Uitstekende ervaring met maximale customer satisfaction.

Mijn Ubiquity configuratie was al jaren niet meer geupdate en gepatched wat resulteerde in het uitvallen van de WIFI en alle daaraan gekoppelde services. Door het daadkrachtige optreden waren mijn de problemen binnen een uur verholpen. Ik kan iedereen aanbevelen om met UbiquitiCenter zaken te doen. Top producten en service.

Snelle en correcte levering, goed advies en behulpzaam.

Na telefoontje prima geholpen

Ervaringen plaats ik niet snel, iedereen wil ze. Maar voor UBCenter doe ik het graag. Gekozen voor redmepakketje als verzendwijze. Kost wat, maar wel snel in huis en dat was ook de bedoeling na een defecte voeding. Ik wachten op een bericht van redmepakketje, maar die kreeg ik niet. Dus ik UBCenter gebeld. Zijn collega had een mail gestuurd, deze had ik niet ontvangen helaas. De vraag was heb je het snel nodig. Ja de Poe adapter wel graag. De zelfde vond persoonlijk bezorgd door een medewerker van UBCenter. De overige spullen een dag later netjes via de post gekregen. UBCenter denkt mee in mogelijkheden en dt is bijzonder fijn!

Kleine tegenslag in levering, prima opgelost

Bestelling geplaatst waarvan de hoeveelheid niet goed geleverd is. Na een mailtje kreeg ik binnen een half uur reactie en hebben ze de resterende producten verstuurd. De volgende dag had ik het binnen. -- Foutje kan altijd, hoe je het oplost bepaald mijn score.

Top leverancier !

Snel, efficiënt, gelukkig maar 1 lever probleempje gehad (niet hun schuld), en ook dit hebben ze als toppers opgelost !

Producten goed, totaalplaatje niet goed.

Producten zijn goed. Service 50% goed. Totaalplaatje 51% goed. De verzender die gebruikt wordt maar er een klein beetje een bende van. Op Donderdagavond na 16:00 gekocht, dus volgende werkdag (vrijdag) betekent dan zaterdag leveren. Op maandag niets bekend bij verzender , alleen in de app, pakketje aangemeld. Dit bij de helpdesk aangegeven, tijdens de chat sessie 1,5 uur niet gehoord, toch maar even gevraagd wat "ik ga het gelijk" voor u uitzoeken inhoudt. Dan krijg je de mededeling, ah ja , sorry ik was even iets anders aan het doen...... Wellicht is bellen dan handiger dan een whatsapp functie. Totaal plaatje is dus een beetje tegenstrijdig, op een werkdag besteld is niet morgen geleverd , maar 5 morgens verder. Ik begrijp dat het grootste deel niet aan UBcenter ligt, maar het geeft een dermate misleidend gevoel omdat uw leverancier/verstuurder niet levert wat u probeert na te streven op uw website.

Zoals het hoort te zijn

Zeer Tevreden

Betrouwbaarheid en efficiëntie

Prima producten en prijs

Snel geleverd. Prima producten en prijs.

Snel in huis

Duidelijke site, goede communicatie, volgende dag in huis.

Snelle levering van uitmuntend materiaal

ondanks dat men toto 5 dagen aangaf op de website toch binnen 1 dag geleverd. Alleen vreemd dat ik verzendkosten moest betalen bij combinatie van producten.

Artikel voordelig geprijsd en snel geleverd.

Ik had snel een Ubiquity PoE injector nodig. Zelfs met verzendkosten voordeliger dan de concurrenten.

Snel geleverd en prijs is goed.

Ik had snel twee ubiquiti surge protectors nodig, snel geleverd. Keurig verpakt en prijs is goed.

Alles op tijd en keurig verzorgd.

Fijn om één centrale plek te hebben voor Ubiquity spullen.

topproduct

duidelijke handleiding en super kwaliteit (1e indruk)

Over UbiquitiCenter

UBCenter optimaliseert UBCenter.com is een webshop die zich 100% richt op Ubiquiti producten. Het Amerikaanse technologiebedrijf Ubiquiti Inc. ontwikkelt draadloze datacommunicatie apparatuur en bekabelde producten voor thuis en op de zaak. UBCenter heeft in haar webwinkel een uitgebreid assortiment voor optimale netwerken, zoals: • UniFi Protect • UniFi Routers • UniFi Switches • UniFi Access • UniFi Accessoires • Edgemax Routers • Edgemax Switches UBCenter.com staat net als alle Mybuqo-webshops voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.ubcenter.com UBCenter. Koop uw producten bij échte Ubiquiti-experts!