Zeer goede levering

2 Accesspoints besteld. Deze kwamen netjes goed verpakt aan. Zeer snelle levering. En een ruime keuze aan producten op de website.

Service gericht, goede prijs, uitstekend adres!

In overleg is veel mogelijk, zo blijkt. Ik wilde liever afhalen bij een PostNL punt om de hoek, dit is geregeld en de volgende dag was het er zoals beloofd. Gewoon fijn, dus tot de volgende!

Serieuze webshop, lost issues goed op!

De eigenaar van deze webshop is serieus en heeft ons meningsverschil goed opgelost. Een voorbeeld voor menig andere webshop. 1 punt van verbetering voor de transporteur: mijn bestelling was van een hoge waarde. De transporteur heeft eigenhandig gekozen, het pakket onbeheerd in een hoekje achter te laten. Hoewel dit fijn was toen ik thuis kwam, vond ik het genomen risico wel groot. Bij zulk hoog aanschafbedrag zou ik zo'n pakket nooit buiten onbeheerd durven achter te laten...

Goede ondersteuning en hebben kennis van zaken

Wij zijn heel blij met ze. UniFi is een geweldig systeem wat we zelf compleet in beheer hebben. Soms hebben we wel eens een uitdaging en dan hebben we even contact met UbiquitiCenter en door hun goede inhoudelijke kennis lossen we zo alles weer op!

Prima levering en prijs

Perfecte winkel via tweakers gevonden snel geleverd.

Even wachten nog....

Het blijft bij UbiquitiCenter altijd de vraag wanneer je je zending krijgt. Of ze hebben het weer niet in voorraad, of de meest waardeloze bezorgdienst van Nederland ( = DPD) belooft weer wat ze niet waar kunnen maken. Dus ook deze keer is de zending er ALWEER niet op het toegezegde moment... GRRRR! Het is dat UB Center kennelijk wat goedkoper kan leveren, maar je moet er wat voor overhebben.

Hallo Rens-Peter, Ik begrijp de frustratie omtrent de verlate levering van uw bestelling volledig. Ik hoop echter dat u begrip kunt opbrengen voor de periode waarin u uw bestelling geplaatst heeft. Dat is niet alleen voor ons, maar ook voor DPD de drukste periode van het jaar. Dat in combinatie met de ophoping van pakketten gedurende de feestdagen (waarop alle bezorgdiensten het werk neerleggen) zorgt voor een grote piek rond deze tijd van het jaar. U plaatste uw bestelling op 24 December om 15:17, uw bestelling is om 15:36 ingepakt en rond 16:00 bij ons opgehaald door DPD. Op 25 & 26 December zijn alle pakketdiensten gesloten in verband met kerst. Uw pakket had daarom op 27 December (vrijdag) afgeleverd moeten worden. Vanwege de drukte heeft de aflevering één dag vertraging opgelopen en is het pakket op maandag 30 December afgeleverd; u heeft tijdens uw bestelling namelijk aangegeven dat er enkel op werkdagen geleverd mag worden; anders was uw pakket op 28 December afgeleverd door DPD. Hoe dan ook, natuurlijk altijd vervelend als er langer dan verwacht gewacht moet worden op een pakket; in dit geval hebben we echter mijn inziens niets anders kunnen doen om dit te bespoedigen. - Remco UBCenter.nl

Goed verpakt. Snel geleverd

Eenvoudig te bestellen en snelle verwerking

Eenvoudig te bestellen en snel verwerkt. Helaas werd er gebruik gemaakt van DPD en wacht ik nu (ivm de kerstdagen) nog steeds op het pakket. Andere paketten van PostNL waren wel op tijd geleverd. Buitenom dat, al meerdere keren besteld en goede ervaringen.

Product ontvangen en zeer blij mee.

Heb de Ubiquiti camera snel ontvangen en ben er super blij mee! Dankjewel

100% tevreden

Zeer snel verzonden

Zeer snel verzonden

Niet bereikbaar via telefoon en reageert niet vis de mail

Ik probeer nu ruim een week tijdens openings tijden een telefonische vraag te stellen, omdat een artikel met schade is geleverd. Echter bedrijf reageert niet (ook niet per mail)

Beste Eric, Op 29 November ontvingen we per mail melding van het feit dat u een beschadigd product had ontvangen (haarscheur in behuizing van uw accesspoint). U heeft toen op onze website en retouraanvraag ingediend voor het product. We hebben u op deze zelfde dag per mail instructies toegestuurd voor het retourneren van uw product; het product is daarop na het weekend, op 2 December, door ons ontvangen. Op 3 December is de retourzending verwerkt. U heeft op 4 december een vervangend accesspoint in ontvangst genomen en het andere accesspoint, dat u retourneerde, is direct gecrediteerd op 3 December. Al met al hebben we daarmee slechts één werkdag nodig gehad om uw retour te verwerken. Wel heeft u ons een aantal maal onsuccesvol telefonisch geprobeerd te bereiken. Voor ons zitten we momenteel in de drukste periode van het jaar. Er wordt veel gebeld, we hebben twee mensen simultaan op de telefoonlijn zitten en (bewust) geen wachtrij. Dat u ons niet kon bereiken is natuurlijk is niet goed en dat spijt ons uiteraard, we begrijpen ook goed dat dit frustrerend kan zijn, maar een beoordeling van 1 ster is ons inziens erg streng gezien het verloop van uw retourzending. We zullen hoe dan ook ons best doen onze telefonische bereikbaarheid ook op piekdagen te verbeteren, zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen! - Remco UBCenter.nl

Proffesionele ondersteuning,

Denk goed met ons mee , goed advies en ondersteuning tijdens installatie is ook erg goed. Wij zijn heel erg tevreden. We verhuren flexplekken en kantoren en voor ons is een betrouwbare internetverbinding enorm belangrijk. Maar ook beveiliging met camera systeem van UB Center zijn we erg tevreden mee. Eenvoudig instaleren en als het niet werkt gedegen ondersteuning.

Opsturen van kwetsbare apparatuur is onvoldoende

Bestelling van een switch en een accespoint. Snelle en vlotte levering via dpd. Producten waren minimaal verpakt, slechts dun papier om de dozen. Geen enkele bescherming. Tip verpak de goederen in een grotere doos met beschermingsmatriaal.

Prima service maar de voorraad wil wel eens minder zijn

De deskundigheid van UBCenter is perfect. De service m.b.t. garantie afhandeling is prima. De levertijd van sommige spullen is wel eens meer dan op de site staat. Daar staat tegenover dat een deellevering nooit een probleem is.

Goeie Toko!

Diverse keren spullen besteld. Snel, accuraat én telefonisch bereikbaar voor advies.

Snelle service en goed advies!

Goed, snel en goedkoop

Alles netjes op voorraad, netjes verpakt en snel verzonden. Prijzen zijn uitstekend.

Snel geleverd, goede prijs

2 UniFi AP Pro en een UniFi US-8-60W besteld. Prima service!

Geweldige service

Feilloos bestellen en betalen. Snelle levering.

Goed materiaal

Goed materiaal, bezorging niet heel snel.

Prima. Bestellingen worden op tijd geleverd

Goed. Probleemloze producten en het werkt altijd.

Uitgebreid assortiment en goede uitleg

Uitstekende webshop voor mensen die Ubiquiti producten zoeken tegen een scherpe prijs.

Bij mijn bestelling gingen wat dingen mis, en dan leer je een bedrijf meestal pas echt kennen. Ze hebben dit keurig opgelost. Al voordat ik het pakketje kon ophalen bij het afhaalpunt kreeg ik een mailtje dat ze mij per ongeluk het verkeerde hadden gestuurd (twee bestellingen verwisseld), en dat ze het pakketje zelf al retour hadden gevraagd. Uiteindelijk heeft dit alles voor een aantal dagen vertraging gezorgd, maar heb ik er zelf dus geen “last” van gehad. Klasse!

Hallo Ruud, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd voor het geven van deze beoordeling; dat motiveert ons enorm! Het is natuurlijk altijd jammer als er iets mis gaat, maar ik ben blij dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Remco - UBCenter.nl

Bestelde goederen worden stipt geleverd volgens afspraak

Zie vorenstaande, waaraan niets is toe te voegen