Kundig en goed advies

Ik wilde de Edge (router/ switch) en UniFi serie (AP’s) door elkaar gebruiken. Maar kreeg het advies dit niet te doen ivm het instellen in verschillende omgevingen. Nu alles van UniFi serie (Router, switch en AP’s) gekocht, nu nog installeren als ik tijd heb. Gezien de diverse video’s die ik gezien heb zal ik hier geen spijt van krijgen.

Prima winkel om Ubiquiti te bestellen

Prima prijs en snelle levering!

Goede producten met snelle levering

Goede producten met snelle levering

Snelle correcte levering, goede prijzen.

Drie Unifi NanoHD Accesspoints en één EdgeMax 8 150 W switch gekocht. Snel en correct geleverd, werken uitstekend al na configuratie.

Prima service en uitstekende prijzen

Er is een enorme technische kennis in huis. We hebben een keer samen, op afstand, een onwillige firmware bijgewerkt. De service, om bijv. een order aan te passen is prima. Klein puntje van kritiek is de soms wat matige reactie tijd, maar dat wordt dan weer rechtgetrokken meteen uitstekende service.

super

bestellen en krijgen installeren en werken.

Ben blij dat het artikel geleverd is, maar de communicatie hierover was slecht.

Op de website stond dat het artikel over 5 werkdagen geleverd werd, dat werden er 6. Op zich geen probleem, maar bij navraag over de levertijd kwam er geen reactie. Pas na een aantel keren bellen kreeg ik iemand aan de lijn. Toen het artikel verzonden was, was het tracknummer lastig te vinden!

Goedemiddag Jeffrey, Hartelijk dank voor de feedback! U heeft volkomen gelijk; we hebben in de communicatie rondom uw bestelling wat steken laten vallen. We zullen dat intern meenemen om er voor te zorgen dat dat in de toekomst zo min mogelijk gebeurd. We krijgen van meer klanten het signaal dat de Track&Trace informatie niet goed verzonden wordt door DHL. Daar gaan we uiteraard mee aan de slag! Track&Trace informatie is wel zichtbaar in uw account op onze website, maar verzenden we zelf niet per mail, omdat DHL dat zou moeten doen en we klanten liever niet overspoelen met onnodige mailtjes. Hoe dan ook; het werkt nu niet goed en dat hoort natuurlijk wel zo te zijn. Succes met de installatie en mochten er nog vragen zijn, dan nodig ik je uit ons ticket-systeem nog een keer te testen; we zullen ons best doen de beloofde reactietijd van één uur dit keer waar te maken! :-) - Remco UBCenter.nl

UbiquitiCenter is super, helaas DHL niet

UbiquitiCenter is super met info en hulp , helaas DHL niet, sturen oa geen Track and trace door.

Snelle levering tegen goede prijzen.

Bestelling altijd correct geleverd

Op de site is de configuratie van Livingstone niet of nauwelijks te vinden. Bestelling plaatsen gaat goed. Levertijd prima, als er iets niet op voorraad is wordt dat netjes gemeld.

Goede oplossing van een fabrieks fout

Na een wat trage reactie van de webwinkel is een artikel wat stuk in de verpakking zat (huis van een artikel zat een haarscheur in) geruild. Webwinkel reageerde na een week, pas na een slechte review. Uiteindelijk is eea naar volle tevredenheid opgelost.

Snelle levering tegen een prima prijs

Al onze Ubiquiti producten bestellen we bij UBcenter. Alles werkt hier gewoon zoals het zou moeten, bestellen gaat prima, voldoende betaalmogelijkheden, info over de status van de bestellen en natuurlijk een T&T code bij verzending. Als enige aanbeveling zou ik hebben om betalingsbevestiging te krijgen.

Snelle verzending, top producten

Goede service, snelle verzending. goede helpdesk. mooie producten

Snelle telefonische hulp

Duidelijke site, bestelproces mag iets beter

Perfecte service, goede prijs en snelle verzending.

Duidelijk website, prima pre sales support en een goede afhandeling en verzending naar België.

Prima service en de beste prijs. Volgende keer weer.

Alles is prima verlopen. Een van de camera's werkte niet goed en deze werd onmiddellijk vervangen door een nieuw exemplaar.

Bestellen was makkelijk en de levering snel.

Prima advies, aflevering wat traag en op ophaalpunt ipv thuis

Ik kreeg snel en professioneel advies over de juiste wifi antenne, en op basis daarvan ben ik tot aankoop over gegaan.

Alles na enkele orders te hebben geplaatst, nog steeds tevreden. Goede service & prijs/kwaliteit.

Super geholpen.

Bestelling werd netjes gecontroleerd middels telefoontje of ik juiste artikel had besteld, werd meteen omgezet en na rest betaling keurig geleverd.

Zeer goede levering

2 Accesspoints besteld. Deze kwamen netjes goed verpakt aan. Zeer snelle levering. En een ruime keuze aan producten op de website.

Service gericht, goede prijs, uitstekend adres!

In overleg is veel mogelijk, zo blijkt. Ik wilde liever afhalen bij een PostNL punt om de hoek, dit is geregeld en de volgende dag was het er zoals beloofd. Gewoon fijn, dus tot de volgende!

Serieuze webshop, lost issues goed op!

De eigenaar van deze webshop is serieus en heeft ons meningsverschil goed opgelost. Een voorbeeld voor menig andere webshop. 1 punt van verbetering voor de transporteur: mijn bestelling was van een hoge waarde. De transporteur heeft eigenhandig gekozen, het pakket onbeheerd in een hoekje achter te laten. Hoewel dit fijn was toen ik thuis kwam, vond ik het genomen risico wel groot. Bij zulk hoog aanschafbedrag zou ik zo'n pakket nooit buiten onbeheerd durven achter te laten...

Goede ondersteuning en hebben kennis van zaken

Wij zijn heel blij met ze. UniFi is een geweldig systeem wat we zelf compleet in beheer hebben. Soms hebben we wel eens een uitdaging en dan hebben we even contact met UbiquitiCenter en door hun goede inhoudelijke kennis lossen we zo alles weer op!

Prima levering en prijs

Perfecte winkel via tweakers gevonden snel geleverd.