Levering volgens afspraak

Prima levertijd en zoals beloofd de volgende dag (in dit geval zelfs een zaterdag) geleverd. Verder nog geen beroep hoeven doen op klantenservice, dus daar kunnen wij nog geen oordeel over geven.

Snelle service, keurig verpakt. En een nette prijs.

Gewoon zo als het hoort, goed!

Bestelling Online. Binnen zoals op de site is aangegeven. Prijs en gratis levering keurig

Dik tevreden ook het contact is prima.

snelle levering en de gezochte producten op voorraad

snelle levering en de gezochte producten op v

Gewoon geweldig

Snel en netjes bezorgd

Werkt bijzonder eevoudig en gemakkelijk te installeren

Een eenvoudige installatie en de app werkt bijzonder goed.

Goede service en flexibel

Vaak de goedkoopste maar ook de service is prima. Daarnaast is het maar een paar honderd meter lopen en afhalen is dan bespreekbaar. Dan staat het dezelfde dag nog klaar (mits op voorraad). Waarom ergens anders halen?! Helaas is niet het volledige assortiment te bestellen maar de belangrijkste dingen wel.

Prima, snel en correct geleverd

16 ports PoE switch en 3 nano access points besteld, volgende dag in huis, uitstekend!

Snelle verzending en persoonlijke service

Ik heb al meerdere malen bij UB Center besteld, dat gaat nagenoeg altijd zonder problemen. 1x ontbrak er een artikel, dat is toen zonder verdere discussie nagestuurd. Niets dan lof!

Winkel en service top, verzending zeer slecht

DHL is een zeer onbetrouwbare partij. Keer op keer komen zij de afgesproken datum niet opdagen en veranderd de status pas wanneer de dag bijna om is.

Prima zaak en maken hun beloftes waar!

Er wordt door UBCenter een geweldige aftersale verzorgd. Ik had een keer een paar accesspoints waarvan de firmware niet goed liep. Ze hebben toen keurig de zaak (remote) opgelost met een telnet (Putty) sessie. Geen dozenschuivers dus maar een bedrijf met hart voor de zaak!

Snel en goed. UniFi/ Ubiquiti is betrouwbaar en makkelijk om mee te werken

Prima service!

Via de whatsapp-chat goed geholpen. Heel snelle levering. Zo hoort het!

Goede service defecte switch

Ik had na een paar maanden een switch defect. Deze heb ik voor retour aangemeld en werd keurig omgeruild voor een nieuwe.

Nakomen wat je belooft

Zeer discrete verpakking en levering zoals verwacht.

Snel en zorgvuldig

Ik was op zoek naar een goede WIFI installatie voor mijn nieuwe huis en ben zo via mijn broertje bij UB Center gekomen. Zij waren de enige met de juiste Switch en AP'S op voorraad en tegen een knappe prijs. Levering was snel en de spullen waren zorgvuldig verpakt. Nu ook hopen dat het allemaal goed werkt.

Super snelle levering en uitstekende service!

Zeer duidelijk en snel response Enige opmerking dat ik heb is payment method Een paar maanden gelden kon ik met Paypal betalen nu niet meer Toch staat op de site bij de betaling vis mastercard en dan naast die icons staat and more dus voor mij wil dat zeggen dat ik met Paypal kan betalen helaas is dat niet meer het geval Ik hoop dat dit snel veranderd Heb ondertussen al ergens anders iets moeten bestellen gelukkig 2 klanten hebben via de eu store besteld zonder enig probleem mvg Filip

Prima bedrijf. Niks mis mee

Al meerdere bestellingen geplaatst. Communicatie is top en leveren conform gemaakte afspraken.

Goede prijs en snelle levering. Was weer top!

Correcte service

Snel en goed geleverd. Goede communicatie over deellevering

Gewoon prima

Keurig volgende dag in huis zonder veel verpakkingrommel, prettig dat UBCenter hier bewust mee omgaat.

Geweldige service als het er op aan komt!

"Spoedje" nodig (ivm defecte switch). 'S middags besteld (met vermelding spoed aub), volgende dag 's morgens in huis. Top service.