Correcte en snelle levering

Bestellingen worden snel en correct geleverd. Prima after sales service.

Snel, goede contacten, mooie kwaliteit

Snel, goede contacten, mooie kwaliteit

Goed geholpen

Mocht UBCenter willen adverteren of sponsoren op unifi-forum.nl dat hoor ik dat graag. We groeien nog steeds iedere dag en zitten op bijna 2500 leden.

Ook wanneer er problemen zijn staan ze voor je klaar

Bestelling een tijd terug geplaatst maar door de huidige pandemie bleek het wat lastig om de order uit te leveren. Ze denken met je mee en komen met alternatieven. Annuleren van de order was ook geen probleem. Het feit dat ze dat aangeven heeft mij een goed en vertrouwd gevoel gegeven. De order is keurig uitgeleverd en ik ben zeer tevreden. Een volgende keer bestel ik hier weer.

Besteld en de volgende dag geleverd

Besteld en de volgende dag geleverd

Gewoon top.

Eenvoudige website, gemakkelijk bestellen, levering top.

niet zo best

UB modem 2 jaar en 3 maanden gelden aangeschaft en 3 maanden na garantietermijn kapot en kan ik een nieuwe kopen. hoop dat deze langer meegaat

Dat is inderdaad heel erg vervelend, als zoiets gebeurd; Ubiquiti levert helaas maar één jaar fabrieksgarantie op apparatuur. Wij breiden die voor consumenten uit naar twee jaar, maar daar moeten we dan wel echt de lijn trekken; ik hoop dat u zich dat voor kunt stellen! Met vriendelijke groet, - Remco UBCenter.nl

Correcte product omschrijving en snelle zending

Correcte product omschrijving en snelle zending

uitstekend!

snelle levering mooie website en duidelijke beschrijving. sommige product uitleg mag wel worden verbeterd op de website.

Alles nettjes afgehandeld en snel

Zoals altijd uitstekend!

Duidelijke website, snel kunnen bestellen en snel geleverd.

Bestelling ok, aflevering door dhl waardeloos.

Bestelling ging prima, netjes op de hoogte gehouden van voortgang. Aflevering door dhl niet over te spreken, het pakket is neergezet op het moment dat wij niet thuis waren. Aanbellen , neerzetten en wegwezen. Door de voordeur camera kon ik dit op afstand volgen. Behulpzame buurvrouw maar even gebeld of ze het pakketje in veiligheid wilde brengen.

Dank voor de terugkoppeling; we nemen het mee in onze evaluatie met DHL. Blij te horen dat uw buurvrouw het pakket in veiligheid heeft weten te brengen! :-) - Remco UBCenter.nl

Het juiste product op een nette manier becorgt.

Niet duur snelle levering en goede service

Niet duur snelle levering en goede service

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Tegelijk betaald. Schrok van het eerste bericht dat het nog niet geleverd kon worden, aangezien niet alles voorradig was. Wat er ontbrak kon ik niet achterhalen. Ook bij de factuur om af te drukken met het bewijs dat er betaald was Kon ik ondanks verwijzingen in de bestelling niet terecht. De factuur kon ik pas vinden op de site en afdrukken toen ik een mail (aantal dagen) later had gehad ontvangen dat men ging leveren. Hierna werd alles goed, netjes en compleet thuisbezorgd. Dus uiteindelijk zeer tevreden.

Snelle levering, vakkundige support.

Zeer positieve ervaringen mee. Personeel weet alles van de producten die ze leveren en kunnen daardoor goed adviseren. Levering is altijd razendsnel, zelfs tijdens corona periode.

Hebben goede producten tegen goede prijs. Klantvriendelijk en reageren, leveren snel.

Scherpe prijzen en aangepast obv bericht!

Gewoon helder website met scherpe prijzen en officieel ubiquiti reseller waar je dan alle support van mag verwachten ga ik vanuit. Na bestelling snelle en complete levering en netjes verpakt.

Snel verzonden en goed verpakt. Producten niet in een extra doos, maar alleen een papiertje eromheen. Ze zijn vanuit de fabriek natuurlijk al goed verpakt. Blij mee, want scheelt weer afval!

Goede prijs, snelle levering. Top!

Een goede ervaring

Een 8 verdient , geen 10, dat toch i.v.m. verkeerd geleverd product de 1é x maar goed opgepakt om direct het juiste product de volgende dag op te sturen.

Verkoop en levering ging super. Geen op en aanmerkingen. Garantie en service geen ervaring mee.

Sneller ontvangen dan verwacht

Was snel bezorgd, bestellen was makkelijk

Goede informatie en snelle levering

Duidelijke informatie over de producten en na bestelling snel geleverd. Zoals beloofd.