Geweldige winkel mooie kleding

Super leuke winkel altijd wel iets moois te vinden. Fysiek of online helemaal top!!!

Hi Johan, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Super leuk om te horen dat je zowel tevreden bent over onze webshop als onze winkels. Hopelijk tot ziens!

Slecht

Helemaal blij dat mijn trui bezorgd zou worden. Aangezien deze overal was uitverkocht. Eenmaal besteld werd er gezegd dat deze onderweg was en diezelfde dag geleverd zou worden. Geen bezorger gezien en een aantal dagen later kreeg ik de melding dat mijn retour verwerkt was. Erg jammer!

Goedemorgen Lesley, Wat jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen. Wij hebben de trui namelijk naar je opgestuurd, maar deze is teruggekomen van PostNL met de opmerking dat het adres onjuist was. Wij hebben de bestelling opgestuurd naar het adres wat door jou opgegeven is. We vinden het heel vervelend dat je hierdoor een slechte ervaring hebt en vinden het daarom heel jammer dat je niet hierover met ons contact hebt gezocht. Het artikel is nog op voorraad dus als je het artikel alsnog graag wilt ontvangen kun je deze uiteraard nogmaals bestellen met het juiste adres.

super snelle levering

Ik ben heel tevreden. de levering is ook super snel. de maat is ook goed ik heb een jas bij jullie gekocht en die zit super. Ik ben heel tevreden als klant. Ik zal al mijn vrienden en familie aanraden om bij jullie online te bestellen.

Hi Jessie, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze artikelen en over onze service. Veel plezier van de jas en hopelijk tot ziens!

Nette snelle levering

Een broek besteld van het merk Drykorn. Snelle en nette levering.

Hi Lotte, Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat de levering goed is bevallen. Veel plezier van de broek!

Snel in huis

Het product was snel in huis en de kwaliteit is super!

Hi John, Heel erg bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat de levering en kwaliteit van het product goed zijn bevallen. Heel veel plezier ervan en hopelijk tot ziens!

Voorraad niet actueel.

Laarzen besteld en afgerekend. Na een paar dagje een berichtje ontvangen met excuses dat ze niet op voorraad waren. Na een week staan ze nog steeds op de sita als 'in voorraad'.

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat de laarzen niet op voorraad waren. Inmiddels hebben we geïnventariseerd en gaan we ervanuit het probleem hiermee opgelost te hebben. Nogmaals onze excuses.

Super snel

Voor 15:00 uur besteld = morgen in huis. Was net op het randje met bestellen of zelfs na 15:00 uur en tóch nog de volgende dag mijn nieuwe jas in huis, netjes verpakt. Ben er super blij mee! Bedankt Kellyjeans!

Heel erg bedankt voor de leuke beoordeling!

Netjes en snel

Op zoek naar een broek die in mijn maat overal leek uitverkocht. Hier toch nog gevonden in de juiste maat. Helaas niet in de sale zoals bij overige webshops wel het geval was, maar voor een keertje toch maar gekocht. Netjes verpakt na 1 (werk)dag ontvangen. Goed.

Wat leuk om te horen dat je tevreden bent! Veel plezier ermee!

Keurig geholpen en heel goed meegedacht om iets op te lossen.

Ik kocht een blouse van Elias Rumelis met een ‘sexy twist’. Die zag er ook zo uit op de afbeelding online. Thuis trok ik de blouse echter aan en daar was van een ‘sexy twist’ echter geen sprake...de voorkant van de blouse was gewoon compleet open. Klantenservice gebeld om te vragen of het een productie fout was. Bleek van niet. De foto op de site blijkt niet overeen te komen in het ‘echt’. Ik ben toen keurig doorverbonden met een medewerkster in een van de winkels die mij verteld heeft hoe zij de blouse verkochten in de winkel en wat eronder gedragen kan worden. Top geregeld zo en alsnog blij met de blouse.

Heel erg bedankt voor de ontzettend leuke beoordeling! We hopen dat je veel plezier hebt van de blouse!

Prima service!

Het was mijn eerste bestelling bij Kelly fashion en ik kreeg een telefoontje met de vraag of het adres juist was. Ik werk in een supermarkt op een bungalowpark en mijn bestelling daar laten bezorgen. Nog niet eerder door enige webshop gebeld , vaak ging het niet meteen goed. Dus ik vond het erg attent om even te bellen vooraf!

Heel erg bedankt voor de leuke beoordeling en veel plezier met de bestelling! :-)

Mooie jurk en snelle levering

Bedankt voor de beoordeling!

Vriendelijk, snel geleverd

Mijn eerste bestelling bij KellyFashion. Ik bestelde hier omdat een gewenst product nog op voorraad was in de sale. Dit is allemaal vlot en vriendelijk verlopen, helaas moest het artikel alsnog retour omdat het niet paste maar ook de retour afhandeling gaat netjes.

Bedankt voor de leuke beoordeling!

Niet leuk!

Had iets besteld en krijg Bevestiging dat jurk verstuurd is. Helaas dag later mail dat ze het artikel niet meer hebben. Foutje in systeem! Krijg korting op volgende bestelling binnen maand !! Niet leuk dus!

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat de jurk foutief in de voorraad stond. Inmiddels hebben we geïnventariseerd en gaan we ervanuit het probleem hiermee opgelost te hebben. Nogmaals onze excuses.

Shop regelmatig in deze webshop. Geweldige (helaas soms te dure) producten die in de sale voor een breder publiek beschikbaar worden. Kwaliteit en levering hiervan in één woord UITSTEKEND. In het verleden te maken gehad met retourmeldingen Geen enkel probleem wordt allemaal netjes afgehandeld.

Bedankt voor de beoordeling!

Prima.product..zoals omschreven

Goed product zoals aangegeven op de site

Top.

Bij Kellyjeans een mooie polo van Cast Iron gekocht. Deze voldoet helemaal aan mijn verwachtig. Het bestelproces verliep helder, snel en vlekkeloos. Er zat zelfs een vriendelijke kaart bij. Al met al ben ik dik tevreden. En zal ik zeker nog eens weer iets leuks gaan kopen.

Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met de polo!

Topservice

Snel en netjes geleverd.

Bedankt voor je leuke beoordeling! Heel leuk om te horen dat je tevreden bent met de service!

Fantastisch!!

Al jaren vaste klant in Heerhugowaard maar soms is het makkelijk om toch even snel Iets online te bestellen. En zelfs dat is een feestje. Altijd de volgende dag in huis en netjes ingepakt! Een echte aanrader!!

Wat super leuk om te horen dat je blij bent met de service! Heel erg bedankt en hopelijk tot snel!

Goede service, snelle levering.

Het pakketje kwam aan als een echt cadeautje, met zelfs een kaartje erbij. Super leuk!! :)

Heel erg bedankt voor de leuke beoordeling!

Snelle service en een goed voorkomen als het product geleverd is kwa presentatie.

Bedankt voor de mooie beoordeling! :)

goed en snel

zoals beschreven, je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van je aankoop.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

snelle levering, verkopen mooie merken, ook in de winkel goede service en vriendelijk personeel.

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Heel leuk om te horen dat je blij bent met de service!

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Hele goede webshop en klantenservice

Erg prettig shoppen bij Kelly Fashion Online. Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam!

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling!

Super snel geleverd

mooie kleding voor een mooie prijs

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling!

Over Kelly Fashion Online

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.