Werken zoals het hoort

Komen dingen na zoals beschreven staat en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van je aankoop.

Response from the business owner

Hi Timo, bedankt voor jouw beoordeling. Veel plezier van jouw bestelling!

Op tijd geleverd en de moeite genomen voor een handgeschreven kaartje erbij. Top!

Prima ervaring. Netjes geleverd. Persoonlijke touch.

Response from the business owner

Hi Jasper, Bedankt voor jouw beoordeling. Leuk om te horen dat je ons kaartje waardeert en dat jouw bestelling goed bij je is aangekomen. Veel plezier ervan!

Goede service en snelle levering

Snelle levering en goede service

Response from the business owner

Hi Connie, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Hopelijk tot ziens

Helemaal top!

Snelle levering, mooi verpakt. Complimenten!

Response from the business owner

Hoi Jolanda, Bedankt voor jouw beoordeling. Bedankt voor jouw complimenten! Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Tot ziens!

Heel blij!

Mijn bestelling was snel en netjes geleverd met een leuk persoonlijk kaartje. Kelly Fashion heeft mooie merken en de site is ook mooi en duidelijk. Zeer tevreden!

Response from the business owner

Hoi Brigit, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Super leuk om te horen dat je tevreden bent over onze service, ons assortiment en onze site mooi en duidelijk vind. Dat zijn voor ons grote complimenten! Dank daarvoor.

Snelle levering, en mooi verpakt met een persoonlijk kaartje ♥️

Snelle levering, en mooi verpakt met een persoonlijk kaartje ♥️

Response from the business owner

Hi Anique, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat fijn dat je ons kaartje waardeert. Zo proberen we toch een persoonlijke touche aan de online bestelling te geven. Nog veel plezier ervan!

Zeer goede en snelle online hulp

Het was de 1e keer dat ik iets bij Kelly bestelde. Super goede service, kom zeker nog eens terug.

Response from the business owner

Hi Gerty, wat fijn dat je onze service als goed ervaart. Dat vinden wij heel goed om te horen. Tot ziens!

Bestelling in Corona tijd gedaan, volgende dag al geleverd!

Response from the business owner

Hi Annemiek, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat fijn dat jouw bestelling in goede orde is aangekomen en dat je onze snelle levering waardeert. Veel plezier ervan!

Super snelle service

Je besteld en het komt op de afgesproken dag binnen! Super service en kwaliteit. Top!

Response from the business owner

Hi Bob, Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en kwaliteit. Wij zullen altijd ons best blijven doen om onze beloftes waar te maken. Veel plezier van jouw bestelling!

Prima service!

Levertijd conform verwachting en pakket leuk verpakt. Ceintuur van jurk ontbrak. Na mijn e-mail is deze meteen verzonden.

Response from the business owner

Hi Kim, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent over onze service. Nogmaals onze excuses voor het ontbreken van het ceintuur. Ik ben blij dat we het zo hebben kunnen oplossen. Veel plezier van de jurk!

Van telefonische informatie en bestelling tot aflevering en verdere afhandeling verliep het snel en klantvriendelijk. Kortom top!

Response from the business owner

Fijn om te horen dat alles goed en snel is verlopen en dat wij jou goed hebben kunnen helpen. Hopelijk tot een volgende keer!

Super snelle levering

Ik had mijn pakketje super snel binnen! Fijn ook dat jullie werken met de sales die de merken op hun website hebben. Ik had een jurkje van Nikkie besteld, nikkie had op haar site de summersale en dat hadden jullie ook en ook nog mijn maat!!

Cadeautjes besteld

Ik had 2x budha oorbellen gekocht als cadeautje laten verpakken. Niet zo mooi ingepakt. En aan 1 van oorbellen hing het prijskaartje nog. Gelukkig ging ik ze zelf nog eens leuk inpakken. Levering was wel snel binnen Gr Ria

Response from the business owner

Hoi Ria, Wat vervelend om te horen dat de oorbellen niet mooi waren ingepakt, terwijl je dit natuurlijk wel verwacht. Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen onze collega's hierop aanspreken, zodat dit in het vervolg niet nogmaals gebeurd. Fijn dat je wel tevreden bent over de snelle levering en dat je de oorbellen alsnog zelf leuk hebt kunnen inpakken. Hopelijk tot ziens, zodat wij jou in betere ervaring kunnen geven.

snelle service mooie kleding

Ondanks de crisis dag na bestelling geleverd. Netjes verpakt en en een leuk persoonlijk kaartje erbij. Zeker voor herhaling vatbaar!

Response from the business owner

Hoi Esther, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze levering en het persoonlijke kaartje hebt gewaardeerd. Tot ziens!

Geweldige service, snelle levering en een leuk kaartje bij de ( mooie )verpakking

Geweldige service, snelle levering en een leuk kaartje bij het mooi ingepakte product.

Response from the business owner

Hoi Elizabeth, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en jouw bestelling. Veel plezier ervan :)

Heel goed!

Verzending is heel snel en retourneren wordt ook snel geregeld. Top service!

Response from the business owner

Hoi Rylana, Bedankt voor jouw beoordeling. Heel fijn om te horen dat je onze service waardeert. Hopelijk tot ziens!

Vriendelijk personeel

Er was een miscommunicatie met Postnl waardoor de retourzending vertraagde, Richelle heeft mij super geholpen om het op te lossen en toonde alle begrip. Heel prettig !!

Response from the business owner

Hoi Jolande, Heel erg bedankt voor jouw beoordeling. Goed om te horen dat Richelle je goed heeft weten te helpen bij de miscommunicatie met PostNL. We zien je graag terug op onze webshop!

Snel geleverd!

Jurk besteld van Est.Seven bij Kellyjeans. Op de website was netjes aangegeven dat pakketjes gedurende deze crisis vertraagd konden zijn, mijn pakketje stond een dag later in huis! Goede service, snelle levering en de jurk ziet er uit zoals op de foto. 10/10 zal hier weer bestellen!

Response from the business owner

Heel erg bedankt voor de leuke beoordeling! Veel plezier met de jurk! :-)

Uitstekende ervaring

Mooi jasje en snelle levering. Èn een persoonlijk berichtje erbij. Top!

Response from the business owner

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier met het jasje!

Een dag later in huis!

Mijn bestelling kwam echt een dag later al aan. Het persoonlijke kaartje bij mijn keurig ingepakte kledingstuk vond ik ontzettend aardig. Het enige wat ik echt jammer vond was het volgende; de rok van studio Anneloes was gekreukt en had een nare geur. Ik heb even getwijfeld om de rok terug te sturen. Maar vanwege de snelle levering, de mooie verpakking met lint en het aardige kaartje, heb ik dat niet gedaan.

Response from the business owner

Beste Marielle, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je dit zo ontvangen hebt. Dit is erg slordig en zeker niet de bedoeling. Als je hierover contact met ons had gehad, hadden we dit graag samen opgelost. Excuses voor het ongemak en veel plezier met de rok.

top snelle levering

goeie maat super service en een heel leuk kaartje handgeschreven erbij in nog een woord helemaal Toppie

Response from the business owner

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Top!!

Fijne winkel zeker voor online Snelle verzending

Response from the business owner

Hi Geralda, bedankt voor jouw beoordeling. Wat leuk om te horen. Veel plezier van jouw bestelling!

Vlot en keurig!

De bestelling was er vlot en zat keurig verpakt met een aardige boodschap erbij! Mooi product en maat precies goed!

Response from the business owner

Hi Inge, bedankt voor jouw mooie beoordeling. Wat fijn dat het product goed past. Heel veel plezier ervan!

Jas niet op voorraad

Cast Iron jas besteld. Op de site nog net eentje in mijn maat beschikbaar. Helaas aantal dagen later mail dat jas toch niet meer op voorraad is. Ik baal hiervan. Zorg dat voorraad op site en in magazijn synchroon lopen.

Response from the business owner

Nogmaals onze excuses dat het bestelde artikel niet op voorraad was. De voorraad is gekoppeld aan onze webshop, maar helaas sluipt er heel soms een foutje in. Dit komt omdat in onze winkels mensen werken en waar mensen werken worden soms fouten gemaakt. We vinden dit erg vervelend en doen er alles aan om dit te voorkomen. Nogmaals excuses.

Goede communicatie

Shirtje besteld en netjes op de hoogte gebracht over de bezorging. Goed verpakt in een extra papiertje. Enig minpuntje was de Post.nl zeiden eerst levering 4 mei en dat werd opeens een dag later. Dit terwijl de app aangaf van tijd bezorging. Verder werd het door de brievenbus gepropt door post.nl. Dus ik zou aanraden een andere bezorgservice!

Response from the business owner

Hi Tina, bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de bezorging is vertraagd bij PostNL en dat het pakket vervolgens ook nog door de brievenbus is gepropt. Dit is niet de service die wij willen leveren. Onze excuses voor het ongemak en veel plezier van jouw bestelling!

About Kelly Fashion Online

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement