Toppie

Je krijgt waar voor je geld en is snel bezorgd dus al met al aanrader

Hi Christian, Super erg bedankt voor je enorm hoge beoordeling! Dit waarderen wij heel erg. FIjn om te lezen dat je erg tevreden bent met je bestelling en de snelle levering. We wensen je met heel team Kelly veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Gewoon super geregeld

Snel en goed regelt

Hi Henk, Super erg bedankt voor je enorm hoge beoordeling! Dit waarderen wij heel erg. Fijn om te lezen dat alles snel en goed gelopen is. Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe kleding! Liefs, Team Kelly

web-orders niet op orde! beloftes worden niet nagekomen

Ik heb online een jas van Parajumpers besteld en deze direct betaald. Na 5 dagen geen enkel bericht ontvangen te hebben heb ik er maar eens achteraan gebeld. De jas bleek niet meer op voorraad te zijn. Er was nog een precies dezelfde jas maar dan in een andere kleur. Mooie oplossing dacht ik, omdat ik mijn zoon een jas beloofd had voor zijn verjaardag en deze samen met hem had uitgezocht. Helaas bleek dit niet mogelijk te zijn. Na het bestellen en het betalen van een product mag je er als consument vanuit gaan dat het product ook daadwerkelijk geleverd kan worden. Helaas bleek dit bij Kelly jeans niet het geval, en is er ook niet echt een alternatief geboden. Erg jammer als je iemand iets beloofd.

Hi Jeroen, Bedankt voor jouw feedback en wat ontzettend vervelend om te lezen dat het door jou bestelde artikel niet op voorraad was door een fout in ons systeem. Onze oprechte excuses hiervoor, dit is natuurlijk niet leuk! Helaas komt er heel af en toe een voorraad foutje voor in ons systeem, aangezien wij met mensen werken en waar mensen werken worden soms fouten gemaakt. Uiteraard zullen wij in de toekomst proberen om dergelijke fouten te voorkomen en vinden wij het erg vervelend dat jij hier de dupe van bent. Ik zie in ons systeem dat mijn collega hier mailcontact met je over heeft gezocht en jouw bestelling heeft terugbetaald. De jas die wel op voorraad was mocht je uiteraard wel bestellen, echter niet voor een goedkopere prijs. Wij mogen helaas niet zomaar artikelen afprijzen van onze leveranciers, hier wordt veelal één lijn in getrokken. Helaas konden we dit artikel dus niet afgeprijsd aan jou aanbieden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! Hopelijk heb jij alsnog een mooie jas kunnen vinden voor jouw zoon. Liefs, Team Kelly

Bestelling top

Snelle service, top

Hi Paula, Bedankt voor het achterlaten van deze hoge beoordeling! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met zowel de bestelling als onze service. Dat doet ons goed! Nogmaals bedankt en ik wens je nog veel plezier toe met de bestelde artikelen. Liefs, Team Kelly

Hi Marie, Dankjewel voor je hoge beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling. Heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Leuke site en snelle service

Duidelijke webshop met veel keuze. Pakketje snel mogen ontvangen met een persoonlijk kaartje!

Hi Claudia, Dankjewel voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je erg tevreden bent met onze website en onze service. Ook goed dat je bestelling snel geleverd is. We wensen je heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Erg mooie oorringen!

Snel , grootte zoals verwacht ,goed en mooi verpakt zelfs met lief kaartje! Top!

Hi Greta, Heel erg bedankt voor je hoge beoordeling! Dit waarderen wij heel erg. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de maat en onze service. Wij wensen je met team Kelly heel veel plezier van je nieuwe kleding! Liefs, Team Kelly

Kan niet beter.

Netjes en snelle levering. Zorgvuldig verpakt. In een woord. “ Perfect”!

Hi Tom, Dankjewel voor je hoge beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je super tevreden bent met onze winkel. Fijn dat je bestelling snel geleverd is. heel veel plezier van je bestelling. Tot snel! Liefs, Team Kelly

Goede service snelle levering top

Goede service snelle levering top

Hi T. Smit, Super erg bedankt voor je enorm hoge beoordeling! Wij waarderen het heel erg dat je hiervoor de moeite hebt genomen. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en de snelle levering. Heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Snelle levering top product!

Hi Iris, Bedankt voor het schrijven van deze hoge beoordeling! Erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle levering en het product. Namens ons team wensen we je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Artikel wat ik had besteld was er helemaal niet jammer

Zorg dat jullie de juiste voorraad op de site zetten wordt de klant niet teleurgesteld

Hi Wilma, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet leverbaar was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze collega's proberen de voorraad zo juist mogelijk te houden. Helaas ontstaat hier evengoed weleens een foutje.. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Liefs, Team Kelly

Snel,mooie kleding en goede service

Mooie broek,snelle levering

Hi Tanja, Bedankt voor deze hoge review! Fijn om te lezen dat je bestelling zo snel werd geleverd en dat je er tevreden mee bent. Namens ons team wensen we je veel plezier toe van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Alles was goed geregeld.

Hi Karin, Bedankt voor jouw beoordeling. Veel plezier van jouw bestelling en hopelijk tot ziens! Liefs, Team Kelly

Slecht

Je besteld een broek, betaald €139,- online Je krijgt de broek keurig via de post geleverd. Zie je een sales prijskaartje aan de broek hangen. €69.- Dan voel je je echt opgelicht. Nooit weer. Broek retour en geld terug gekregen. Zelfde broek besteld bij een ander voor wel de sales prijs.

Bedankt voor jouw beoordeling. Wat jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen! Dan hadden we je uiteraard het verschil teruggestort. De prijzen in onze winkels lopen namelijk gelijk met die van onze webshop, dus ik denk dat er of iets mis is gegaan bij het afprijzen in de winkel of dat de broek afgeprijsd is nadat jij hem hebt besteld. In ieder geval onze excuses voor de verwarring. Schroom niet om in de toekomst contact met ons op te nemen. Wij helpen graag!

Netjes, gezellig en goed verpakt met een kaartje erbij! Aanrader !

Hi Yvonne, Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons een hoge beoordeling te geven. Fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over onze service. Wij wensen je met heel team Kelly heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Snelle levering, en mooie spullen. Goed geholpen door een meneer in de winkel van Purmerend.

Hi Celeste, Super erg bedankt voor je enorm hoge beoordeling! Dit waarderen wij heel erg. Fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is en je erg tevreden bent met je artikelen. We wensen je heel veel plezier met je bestelling! Liefs, Team Kelly

Mooie website met een duidelijke uitstraling en mooi ruim assortiment. Graag tot de volgende keer

Hi Rene, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze duidelijke site en de ruime collectie! Namens ons team wensen we je nog veel plezier met je bestelling. Liefs, Team Kelly

Vriendelijk, goed advies, snelle levering, mooie collectie!

Hi Inge, Bedankt voor het schrijven van zo'n hoge beoordeling! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze webshop, snelle levering en de collectie. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Betrouwbaar,snel geleverd

Hi Jan, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met de goede service en de snelle levering. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. De items staan je vast prachtig! Liefs, Team Kelly

Mooie kleding en goede service!

Hi Sanne, Goed om te lezen dat je enthousiast werd van onze collectie en tevreden bent over de service. Daarnaast wil ik je ook bedanken voor het hoge cijfer wat je ons hebt gegeven, super fijn! Namens ons team wens ik je nog veel plezier toe van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Goede en snelle service

Snelle levering, zeer tevreden

Hi Patrick, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling met zo'n hoog cijfer! Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent met de snelle levering en onze service. Nogmaals bedankt en veel plezier van je bestelling toegewenst! Liefs, Team Kelly

Goede snelle communicatie en levering

Snelle reactie na plaatsen bestelling en snelle levering

Hi Marjan, Wow! Wat een hoge beoordeling zeg! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de communicatie en de snelle levering. Dat doet ons goed! Namens ons team wensen we je nog veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Service en verzenden helemaal goed

Prima ! Ik kreeg snel bericht op een vraag en snelle verzending

Hi Linda, Wat een hoge beoordeling zeg! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice en de snelle verzending. Namens ons team wens ik je nog veel plezier toe van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Goede snelle service en kwaliteit producten.

Hi Henriët, Enorm bedankt voor je hoge beoordeling! Dit waarderen wij heel erg. Fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over onze snelle service en de kwaliteit van onze artikelen. Names ons hele team wensen wij je heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Prima, overzichtelijke website en snelle levering.

Hi Susan, Heel erg bedankt voor je hoge beoordeling! Fijn om te lezen dat je erg tevreden bent met de website en de snelle levering. Wij wensen je heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.