Zeer slecht

Als je een dure broek koopt van 100 euro en die is totaal doorgesleten na 5 maanden, vinden ze dat heel normaal en doen ze niets voor je.

Hi Annemieke, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat het zo is gegaan. Nogmaals onze excuses. We hebben je een persoonlijke mail gestuurd, waarin we aangeven of je even langs de winkel wilt komen waar je de broek hebt gekocht. Liefs, Team Kelly

Kellyjeans.nl annuleerde de bestelling door een voorraadverschil

Kellyjeans.nl annuleerde de bestelling door een voorraadverschil, zond “ter compensatie” een kortingscode met lagere waarde dan de code die was toegepast op de bestelling en vervolgens kwamen er nog 7 berichten over betaling: té makkelijk dit, weinig herhalingsgevaar.

Hi Tom, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat het zo is gegaan. Inmiddels hebben we geïnventariseerd en gaan we ervanuit het probleem hiermee opgelost te hebben. Nogmaals onze excuses. Liefs, Team Kelly

Als een prop ontvangen

D ejas werd als een prop ontvangen waardoor cappucon zodanig is gevouwen dat model er uit is

Hi Renate, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de jas in deze staat ontvangen hebt. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik heb je even een persoonlijke mail gestuurd. Liefs, Team Kelly

Super goede service en zou zeker nog een keer kopen bij jullie.

Hi Ornella, Wat een super lieve beoordeling! Bedankt dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Goed om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelling en graag tot ziens! Liefs, Team Kelly

Snel

Hi Miriam, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent met de snelle levering. Wij wensen je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Snel, netjes erg goed

Snelle levering en goeie service

Hi Lida, Bedankt voor je hoge beoordeling zeg! Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met onze services. Veel plezier met je bestelling en graag tot ziens! Liefs, Team Kelly

Mooie kwaliteit.

Hi Marga, Wij waarderen het heel erg dat je ons een hele hoge beoordeling hebt gegeven! Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van je bestelling. Heel erg veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Online mooie jas besteld. Volgende dag al in huis! Top!

Hi Natasja, Heel erg bedankt voor je hoge beoordeling! Fijn dat je bestelling snel geleverd is. We wensen je heel veel plezier van je nieuwe jas! Liefs, Team Kelly

Snel geleverd en top service

Het pakketje was snel geleverd en kwam Helemaal netjes aan de service is ook super goed

Hi Merel, Heel erg bedankt voor je bestelling! Wij waarderen het heel erg dat je ons een hoge beoordeling hebt gegeven. Goed om te horen dat je bestelling snel is geleverd en dat je tevreden bent over onze service. Heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Netjes en op. Tijd

Het was netjes verpakt en op tijd bezorgd. Leuk dat er een persoonlijke kaart aan toegevoegd was.

Goeiemorgen, Bedankt voor je bestelling! Fijn dat je bestelling snel geleverd is. Ook goed te horen dat je tevreden bent over onze service. Heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Goeie service! Mooie jas kwaliteit ! Dankjewel kellyjeans.nl

snelle levering !

Hi Okan, Super erg bedankt voor je beoordeling! Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je jas. Ook fijn dat je bestelling snel geleverd is. We wensen je heel veel plezier! Liefs, Team Kelly

tevreden

Snelle levering!

Hi Annet, Super erg bedankt voor je hoge beoordeling! Dit waarderen wij heel erg. Fijn dat je bestelling snel geleverd is. Heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Snelle reactie

Hi Ramona, Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om ons een hoge beoordeling te geven! Goed om te horen dat je tevreden ebtn over onze service. We wensen je heel veel plezier van je aankoop! Liefs, Team Kelly

Goede ervaring

Bestelling wordt snel geleverd Ik ben tevreden

Hi Corina, Heel erg bedankt voor je hoge beoordeling! Fijn dat je bestelling snel geleverd is en je tevreden bent. We wensen je heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Duidelijk en persoonlijk

Goede communicatie, snel geleverd en leuke persoonlijke noot!

Hi Shirley, Wat een super hoge beoordeling zeg! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze services. We wensen je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

prima, hele snelle levering

heel klantvriendelijk. Ik had per ongeluk afhalen aangegeven, maar na een telefoontje was dit geregeld om het toch op te laten sturen

Hi Catharina, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. We waarderen het heel erg dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. We wensen je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Snelle levering en altijd een persoonlijke noot!

Website werkt niet altijd prettig. Maar na bestelling snelle levering met een persoonlijke notitie erbij.

Hi Tanja, Goed om te lezen dat je enthousiast bent over de snelle levering en onze persoonlijke notitie! Bedankt voor je hoge beoordeling en graag tot ziens! Liefs, Team Kelly

Fijne website!

De levering was heel snel, had het de 2e dag al binnen en op een mooie tijd. Het product zat goed en netjes ingepakt.

Hi Jena, Bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze services. Wij wensen je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Dat het pakketje een dag later is bezorgd lag aan postnl niet aan hun

Hi Henneke, Super erg bedankt dat je ons een hoge beoordeling hebt gegeven! Heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Fantastisch geholpen en snel ontvangen

Hi Karin, We waarderen het heel erg dat je de moeite hebt genomen om ons een hoge beoordeling te geven! Heel fijn om te horen dat alles erg goed is gegaan. Ook fijn dat je bestelling snel geleverd is. Heel erg veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

En snelle service

Hi Anita, Heel erg bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is en dat je tevreden bent over onze service. Heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Snel , netjes

Top besteld snel geleverd. Was helaas niet helemaal mijn smaak achteraf. Terug gestuurd duidelijke informatie, goeie communicatie

Hi Chantal, Bedankt voor je hoge beoordeling! Jammer dat het artikel niet naar smaak was, maar fijn dat we dit zo snel op hebben gepakt voor je. Bedankt voor het bestellen en graag tot ziens! Liefs, Team Kelly

Netjes ingepakt en leuk dat er een kaartje erbij met”veel plezier met je aankoop”.

Hi Jacqueline, Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent met onze services! Wij hopen dat het artikel bevalt en wensen je nogmaals veel plezier met je aankoop. Liefs, Team Kelly

Hi Ralph, Bedankt voor je hoge beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service. Heel veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

helemaal wat ik besteld had!

Cast Iron jeans besteld. Goede kleur en maat. Snel bezorgd...

Hi, Bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent en dat je pakket snel is bezorgd. Wij wensen je veel plezier van je nieuwe Cast Iron jeans! Liefs, Team Kelly

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.