Besteld product snel ontvangen

Keurig

Snelle en nette levering. Helaas moest ik het artikel terugsturen omdat de maat niet klopte en de mouwen veel te lang waren. Binnen enkele dagen was het aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening. Uitstekende service. Bedankt.

Goede service van goed product

Goede site Goede en vlotte service Goed product !

makkelijke website

vond het product snel en kon simpel bestellen.zou zeker vaker bestellen bij ze.

Snel en voldoet aan verwachting.

Vriendelijke wenskaart was tiegevoegd!

Mooie kleding eenvoudig te bestellen.

Mooie kleding eenvoudig te bestellen en de mogelijkheid om achteraf te betalen.

fijne website

Broek paste niet . Terug moeten sturen helaas . Alles goed geregeld

Goeie service! Persoonlijk briefje erbij waarbij ze me veel plezier wensen met mijn aankoop. Wanneer ik weer naar iets op zoek ben dan kijk ik eerst op jullie site!

Helemaal prima!

Snelle levering, fijne website!

Zeerr teleurstellend en misleidend

Geven studio Anneloes een andere kleurnaam. Noemen kleur kit Off White.

Snel

Fantastische service!

Voor online bestellen telefonisch heel leuk contact over de maat enz. Super vriendelijk en heel goed geholpen. Helaas was er iets stuk aan het jasje wat ik eerder niet had gezien. Maar ook nadat de verkoop is geweest en als er echt iets is. Wat een fantastische klanten service!!! Al het mogelijke in het werk gezet. Schrijf eigenlijk nooit een review maar deze klantvriendelijkheid verdiend het echt. 10+ Dankjewel!

Supergoede service, mooie kleding en goede prijzen

ik heb een Drykorn jeansjasje besteld bij KellyJeans - mijn eerste bestelling. Zeer verrast door de betrokkenheid van de klantenservice, goede prijs van het jasje (het goedkoopste van alle 3 andere locaties ondanks nieuwe collectie); en snelle levering. Een aanrader in het woud der onlineshops!

Snelle levering en leuke mode

Prachtige blazer gekocht en super snel geleverd

Hi Monique, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en dat je er zo gek op bent! Namens ons team wens ik je veel plezier van de blazer! Liefs, Inge - Team Kelly

Perfecte service!

Heel snel verstuurd!

Hi Carina, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de snelle verzending! Nogmaals bedankt en veel plezier van de bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Netjes geleverd

S’middags besteld volgende dag in huis.

Hi Cilia, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te lezen dat je bestelling zo snel thuis is bezorgd! Namens ons team wens ik je veel plezier van de artikelen. Liefs, Inge - Team Kelly

Ik kocht hier een mooie spijkerbroek (van het merk Met) die in andere webwinkels al was uitverkocht in mijn maat. Hij werd heel snel bezorgd, was mooi ingepakt en er zat een leuk kaartje bij.

Hi Myrthe, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Leuk om te lezen dat je bij ons de jeans hebt gevonden waar je zo naar op zoek was! Namens ons team wens ik je er veel plezier van! Liefs, Inge - Team Kelly

We hebben onze bestelling razend snel ontvangen! Het was best een pittig bedrag en was daarom blij met de mogelijkheid van achteraf betalen. Zo loop je geen enkel risico. Bij openen zat er een persoonlijk geschreven kaartje bij. Heel attend!! Kellyjeans is een aanrader.

Hi Aaron, Wat een leuke beoordeling zeg! Erg prettig om te lezen dat je bestelling zo snel in huis was en dat je bent verrast door het persoonlijke kaartje! Nogmaals bedankt en nog veel plezier gewenst met je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle levering! Top!

Hi Roxane, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Wat fijn dat je bestelling snel is geleverd en dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor! Namens ons team wens ik je nog veel plezier toe van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Super snelle levering

Hi Betty, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen dat je order snel is geleverd, dat is altijd fijn! Nogmaals bedankt en veel plezier toegewenst met de artikelen! Liefs, Inge - Team Kelly

correcte levering die ik helaas retour moest sturen i.v.m. pasvorm van de broek

Hi Petra, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je order snel is geleverd. Het kan uiteraard gebeuren dat de artikelen niet naar wens zijn, hopelijk is dit spoedig door mijn collega's verwerkt. Nogmaals bedankt en graag tot ziens! Liefs, Inge - Team Kelly

Goed & betrouwbaar!

Snelle & correcte levering van mooie spullen!

Hi Maria, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je bestelling snel en correct is geleverd. Ook is het natuurlijk positief dat je blij bent met de artikelen! Namens ons team wens ik je veel plezier hiervan. Liefs, Inge - Team Kelly

Zoals altijd snelle en nette service

Hi Ariet, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Dat horen we graag! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Super snelle levering!

Super snelle levering!

Hi Zus, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te lezen dat je bestelling zo snel is geleverd! Namens ons team wens ik je veel plezier van de artikelen! Liefs, Inge - Team Kelly

Heel tevreden

Een snelle levering en heel nette verzending. Bedankt!

Hi Corrie, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en dat je tevreden bent! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Bedrijfsgegevens

Grote Noord 17

1621 KD Hoorn

0229 259 450

[email protected]

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.