Zeer snel met versturen en netjes Een fijne zaak

Goede prijs en snel geleverd

Super mooi collectie

Een hele mooi assortiment van verschillende merken, en een goede online service.

Snelle levering!

Snelle en nette levering

Overzichtelijke collectie en snelle levering.

Snelle goeie service

De jurkjes waren mooi en goed verpakt. Nog een persoonlijk kaartje erbij van jullie. Helaas stond het jurkje mij niet . Dus moest ik het terugsturen. Maar alsnog bedankt voor de service

Al heel lang tevreden klant

Al heel lang een tevreden klant van de webwinkel. Mooie merken, ook voldoende kleine maten en goede klantenservice. Jammer dat jullie stoppen met de webwinkel.

positief

nvt

Goede afwerking

Supersnelle levering en afwerking van retour. Prettige klantenservice

Prachtig product, snel geleverd

Heel mooi pak, leuk persoonlijk kaartje erbij, snel geleverd!

Top product, snel verstuurd !

Ontzettend jammer dat jullie met de webshop stoppen. Vind het altijd fijn om bij jullie te bestellen. Mooie producten, snel verstuurd en een leuk persoonlijk kaartje er bij.

Service is oké.

Shirt gekocht. Maten gevraagd en eendag later door gekregen. Snelle levering.

Snel verstuurd netjes verpakt

Heel tevreden

Super snelle levering

Ik winkel ook regelmatig in de Fysieke winkel niet n dat is ook altijd een feestje ! Jullie hebben veel Merken en er zit altijd wel iets yoga tussen ! Nu een keertje online gewinkeld en super snel geleverd ! Dus top winkel !

Snelle bezorging van het bestelde artikel

Erg leuk om een handgeschreven kaartje te ontvangen bij het bestelde jurkje. Dit maakt het heel persoonlijk

Alles perfect

Snelle verzending, online ook alles goed geregeld, aardige mensen. Ze doen het goed.

Super leuke kleding. Helaas pasten de jeans mij niet. Jammer. Zijn zo leuk de jeans van elias rumelis.

Snel en netjes bezorgd.

Zeer positief! Je wordt hier echt als een goede klant behandeld. Waar krijg je vandaag de dag nog een persoonlijke boodschap dmv van een bijgevoegd kaartje? Echt zeg top bedrijf, bedankt voor de nette bezorging!

gewoon prima

Gewoon prima

Super persoonlijk en attent

Vlotte online service en een persoonlijk kaartje bij m’n pakketje. Top

Betrouwbaar, netjes en klantvriendelijk.

Snelle levering, klantgericht en heel attent.

Zoals verwacht.

Mooie blouse!

Hi Eveline, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de blouse! Namens ons team wens ik je nog veel plezier hiervan! Liefs, Inge - Team Kelly

Prima site

Hi Geke, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Zeer snelle levering

Prima bedrijf

Hi Marian, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Nog veel plezier van je bestelling toegewenst! Liefs, Inge - Team Kelly

Keurig, snel en tevreden

Ik zocht een suede jack van Alter Ego en vond deze op de website bij Kellyjeans.nl Ik bestelde twee maten. De bestelling was snel geleverd en ik kon de onjuiste maat weer dezelfde dag retoursturen. Persoonlijk had ik voor verzenden van delicatere kleding gekozen voor een kartonnen doos, nu zat het in een tas en een papieren zak. Maar super tevreden met de jas! Ook het teveel betaalde bedrag is snel retourgestort.

Hi Bas, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en dat je tevreden bent met het jack. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Grote Noord 17

1621 KD Hoorn

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.