Vlot

Voer de eerste keer besteld en zeer tevreden!

Goede serviceen snelle levering

Persoonlijke touch, snelle verzending

Persoonlijke touch bij de verzending met een kaartje en mooi/netjes verpakt. Lang gezocht naar mijn maat (36) voor dit model, maar gevonden

Hi Miranda, Heel erg bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Ook fijn om te horen dat je de juiste maat hebt gevonden. We wensen je heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Snelle reacties

Mijn bestelling was met aandacht ingepakt , het voelde daarom als een kadootje

Hi, Bedankt voor deze hoge beoordeling! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast werd van de manier waarop je bestelling was ingepakt. Namens ons team wensen we je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Exceptional service

I ordered and received my items less than 24 hours later. I needed them for an event and I had no stress. Exceptional service and turnaround time. Always a pleasure to deal with you! Thank you.

Hi Beverly, Thanks for writing a review! Good to read that you received the items in less then 24 hours and that you are satisfied about our service! Thanks again and we hope to see you again soon! Love, Team Kelly

Voor mij makkelijk , omdat ik ver van jullie winkeltje woon

Hi Miranda, Wat een hoge beoordeling zeg! Jammer dat je zo ver weg van onze winkels woont, maar des te fijner dat onze webshop bestaat! Namens ons team wensen we je veel plezier van je bestelling. Het staat je vast prachtig! Liefs, Team Kelly

Alles goed geregeld en snelle service.

Bestelling was netjes verpakt en snel geleverd.

Hi Corrie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Goed om te lezen dat de bestelling snel geleverd is en dat je zo tevreden bent over onze service. Dat doet ons goed! Namens ons team wensen we je veel plezier van de nieuwe artikelen! Liefs, Team Kelly

Snel het gevraagde artikel ontvangen met een persoonlijke boodschap

Hi Zwanette, Wat een hoge beoordeling zeg! Super fijn om te lezen dat je zo snel het gevraagde artikel hebt mogen ontvangen en dat je positief verrast was door de persoonlijke boodschap! Namens ons team wensen we je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Snelle levering, leuk kaartje erbij, thanks!

Hi R. Uden, Dankjewel voor je hoge beoordeling! Fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is. Ook leuk om te horen dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Prettig

Hi Jacqueline, Heel erg bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is. We wensen je heel erg veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Duidelijke en klantvriendelijke website

2 mooie items besteld en snel en netjes geleverd gekregen. 1 item helaas retour gestuurd omdat het niet paste. Snelle afhandeling van het retour en goede informatie over de stand van zaken bij zowel bestellen als retourneren. Super duidelijk ! Heel blij met mijn andere item !

Hi Ellen, Heel erg bedankt voor je hoge beoordeling! Dit waarderen wij heel erg. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en je bestelling snel geleverd was. Heel erg veel plezier van je mooie items! Liefs, Team Kelly

Mijn ervaring is goed, geleverd wat ik besteld had.

Hi John, Heel erg bedankt voor je enorm hoge beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze winkel. Wij wensen je heel erg veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Niks ontvangen en geen bericht terug gehad

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, vorige week woensdag besteld dus al 7 dagen. Post nl heeft het nog niet ontvangen. Ik heb gemaild met de chat maar tot op heden niks vernomen. Ik hoop toch mijn jurkje snel nog te krijgen. Ik heb met de winkel altijd goede ervaring, nu voor het eerst online besteld dus ik hoop echt dat ik het nog ontvang.

Hi Channe, Jammer om te horen dat de bestelling niet helemaal goed is gegaan en de communicatie ook niet helemaal goed ging. Wij hebben dit bericht helaas niet teruggevonden, dus ik denk dat deze niet goed is aangekomen, aangezien wij de mail elke dag behandelen. Het spijt ons hiervoor. Wij hebben je bestelling op 21 april verstuurd. Helaas is er bij PostNL vertraging ontstaan. Wel zien wij dat je bestelling als het goed is gisteren is aangekomen. Hierbij de link van het besteloverzicht: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SMYPA753493825-NL-1721JB?language=nl Liefs, Team Kelly

perfect

snelle levering , goede service

Hi Adri, Dankjewel voor je enorm hoge beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over onze service en levering. We wensen je heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Ik zou zeker weer een keer bij Kellyjeans mijn kleding kopen.

Het artikel wat ik besteld heb was helemaal naar mijn zin. Was erg leuk en met zorg ingepakt.

Hi Jacqueline, Dankjewel voor je hoge beoordeling! Goed om te horen dat je blij bent met je artikel. Ook fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Verrassend leuk! Met een persoonlijke ansichtkaart

Helaas is Kelly Gaston weg uit Hoofddorp, maar via deze weg toch weer dichtbij !

Hi Edwin, Super erg bedankt voor je enorm hoge beoordeling! Helaas zijn wij inderdaad weg uit Hoofddorp. Gelukkig kunt je altij online kijken naar onze artikelen! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Hi Michaël, Heel erg bedankt voor je hoge beoordeling. Dit waarderen wij heel erg! Wat fijn dat je helemaal tevreden bent. We wensen je heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Wat een service, dank

Hi Saskia, Heel erg bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je heel veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Snelle levering, handige chatservice

Via de chat een vraag over artikel gesteld, netjes te woord gestaan en antwoord gekregen. Bestelling snel geleverd.

Hi Trudy, Heel erg bedankt voor je enorm hoge beoordeling! Dit waarderen wij heel erg. Fijn om te horen dat tevreden bent over onze service. Ook goed om te horen dat je bestelling snel geleverd is. Heel erg veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Fijne vertrouwde webwinkel. Heel tevreden over de levering en kwaliteit.

Fijne vertrouwde webwinkel.

Hi J. Well, Heel erg bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze levering en kwaliteit. Wij wensen je heel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Perfecte service

De bestelling was er erg snel geleverd. Heb je vragen dan reageren ze erg snel. Zal zeker meer hier bestellen.

Hi Wendy, Heel erg bedankt voor je enorm hoge beoordeling! Fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is. Ook goed om te horen dat je tevreden bent over onze service. Heel erg veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Snelle en persoonlijke levering met kaartje waarop vermeld veel plezier met de aankoop, keurig ingepakt

Hi Nicolette, Heel erg bedankt voor je hoge bestelling! Dit waarderen wij heel erg. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en levering! Wij wensen je heel veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Geweldige service en snelle levering

Een broek en trui van Nikkie besteld en het was zo leuk ingepakt met een heel lief kaartje erbij....ze zijn er echt voor jou !!!! Mooie kortingen en snelle levering ! Ik vind ze bij Kellyjeans echt toppers die echt laten zien dat ze er voor jou zijn...heel erg bedankt Kelly -XXX-

Hi Shirley, Fijn dat je tevreden bent met je bestelling! Heel erg bedankt voor je enorm hoge beoordeling. Goed om te horen dat je bestelling snel geleverd is. Heel erg lief om te horen dat je heel tevreden bent! Namens ons team wensen we je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Snel bezorgd en netjes verzorgd

Netjes ingepakt, persoonlijk handgeschreven briefje erbij. Leuk! Snel bezorgd. Perfect

Hi Janneke, Goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en met onze service! Bedankt voor je hoge beoordeling. Dit waarderen wij heel erg. Namens ons team wensen we je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.