Snelle levering en leuke mode

Prachtige blazer gekocht en super snel geleverd

Perfecte service!

Heel snel verstuurd!

Netjes geleverd

S’middags besteld volgende dag in huis.

Ik kocht hier een mooie spijkerbroek (van het merk Met) die in andere webwinkels al was uitverkocht in mijn maat. Hij werd heel snel bezorgd, was mooi ingepakt en er zat een leuk kaartje bij.

We hebben onze bestelling razend snel ontvangen! Het was best een pittig bedrag en was daarom blij met de mogelijkheid van achteraf betalen. Zo loop je geen enkel risico. Bij openen zat er een persoonlijk geschreven kaartje bij. Heel attend!! Kellyjeans is een aanrader.

Snelle levering! Top!

Super snelle levering

correcte levering die ik helaas retour moest sturen i.v.m. pasvorm van de broek

Goed & betrouwbaar!

Snelle & correcte levering van mooie spullen!

Zoals altijd snelle en nette service

Super snelle levering!

Super snelle levering!

Heel tevreden

Een snelle levering en heel nette verzending. Bedankt!

Ene dag besteld, volgende dag in huis

Het pakketje keurig ingepakt, ben er blij mee

Netjes en tijdig bezorgd!

Uitstekende service, bestelling en levering ging soepel

Zie boven

Super super super!

Super levering! Zeer snel en ook nog eens mooi ingepakt. Er was echt werk van gemaakt. Super leuk en attent. Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren.

Goed!

Goede service! Alles naar behoren!

Bestelling zeer snel en keurig verpakt, met persoonlijk kaartje erbij ontvangen. Helaas toch retour moeten sturen (verkeerde maat). Ook retour zeer snel afgehandeld.

Hi Jeroen, Bedankt voor de beoordeling! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Mooie deal en snel geleverd

50% korting en snel geleverd dus meer dan een tevreden klant.

Hi Daan, Bedankt voor je postieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je pakket snel is geleverd en dat je zo tevreden bent. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle levering en handgeschreven kaartje erbij. Heel erg leuk.

Hi Claudia, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te elzen dat je pakket snel is geleverd en dat je werd verrast door het persoonlijke kaartje. Namens ons team wens ik je veel plezier van je aankoop! Liefs, Inge - Team Kelly

Alles goed,behalve de verzendingskosten!

Heel snelle levering! Maar de vraagprijs voor levering is er meer dan over... Bij alle winkels vanuit Nederland naar België betaal ik aan verzendingskosten 0€ tot max 4,95€... Hier zo maar even 9€!!! Moest gratis zijn als men meer dan 100€ besteed... Pure schande!!!

Hi Gunter, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Helaas zijn wij afhankelijk van de prijzen van de postbedrijven. In onze voorwaarden staat vermeld dat enkel bestellingen binnen Nederland gratis worden verzonden boven een bedrag van €49,95. Uiteraard proberen wij onze klanten zo goed mogelijk tegemoet te komen met lage verzendkosten. Mijn excuses dat dit niet duidelijk is aan je is overgekomen. Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag! Liefs, Inge - Team Kelly

Keurig netjes geleverd

Hi Bert, Wat een hoge beoordeling! Bedankt voor het compliment over de levering! Namens ons hele team wensen wij je veel plezier met je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Alles keurig voor elkaar en vriendelijk personeel!

Alles keurig voor elkaar en vriendelijk personeel.

Hi Danielle, Wat een hoge beoordeling! Dank je wel voor het schrijven van een beoordeling en voor al je mooie complimenten! Liefs, Inge - Team Kelly

Helemaal top!!!

Bestellen was makkelijk en supersnel geleverd. Erg attent met een geschreven kaartje erbij !

Hi Jenny, Fijn dat het bestel proces goed is verlopen en de bestelling snel geleverd is! Leuk het compliment over het persoonlijke kaartje, daar doen we het voor! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Namens ons hele team wensen wij je veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.