Gewoon goed

Bestellen tot leveren en retourneren gaat gewoon goed. Leuke aanbiedingen. Top (web) winkel.

Super service!

Super service!

100% Tevreden klant

Vanaf nu ga ik regelmatig kleding bij kiyoh.com bestellen

Super snel!

Ik kreeg mijn schoenen vrijdag binnen toen ik ze woensdag had besteld. Helaas vielen ze iets te groot, dus weer retour. De meneer die ik sprak gaf aan dat ik het beste meteen nieuwe kon bestellen, want dat gaat sneller! Dus vrijdag besteld, dinsdagochtend de goeie maat binnen. Nog even afwachten of ik het geld van mijn eerste bestelling teruggestort krijg, maar dat ligt wel in de lijn der verwachting. Erg prettig in het contact, de mensen van kellyjeans!

Hi Tiemen, Wat een hoge beoordeling zeg! Super tof om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze collega's en dat de goede maat zo snel binnen was. Uiteraard krijg je het geld van je eerste bestelling teruggestort, zodra wij je retour hebben verwerkt. Namens ons team wens ik je veel plezier met je nieuwe schoenen! Liefs, Team Kelly

Het pakket was super snel binnen! Mooi verpakt met een leuk gepersonaliseerd kaartje erbij, complimenten daarvoor. Hartstikke blij met mijn nieuwe laarzen :)

Hi Eline, Wat een lieve beoordeling zeg! Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met de snelle verzending, verpakking, persoonlijke kaartje en uiteraard de laarzen! Namens ons team wens ik je hier nog veel plezier hiervan. Liefs, Team Kelly

Very pleased

I´m usually too lazy to write those reviews. But this time i feel I almost have to! I´m very pleased. The coat I ordered was sipped fast, arrived to Finland quickly and was packed so nicely and with care! Also the price was really good. Could not ask for more. So 5/5, would definitely recommend shopping here!

Hi Reena, Thank you for writing a review! Good to hear that you're pleased about the fast shipping, packaging and price! Thanks again and I hope you'll love the item as much as we did! Kind regards, Team Kelly

De volgende dag had ik de bestelling binnen en ik ben er superblij mee

Hi Miranda, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Fijn om te lezen dat je de bestelling zo snel in huis had en dat je er zo tevreden mee bent! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Super Servicegericht

Ik kom al langer in de fysieke winkels en ha d ditmaal iets online besteld in de sale. Toevallig zag ik dat vlak na de aankoop de prijs nogmaals verlaagd was. Een mailtje en direct antwoord en dezelfde dag nog het verschil terug. Vriendelijk te woord gestaan en zo snel handelen. Kan menig winkelier wat van leren. Topzaak.

Hi Auke, Wat een lieve beoordeling zeg! Super fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent. Ik wens je namens ons team veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Mijn jas was netjes ingepakt en snel Bezorgd alles was netjes!!

Hi Tessa, Wat een lieve beoordeling zeg! Erg leuk om te lezen dat de jas netjes was ingepakt en snel werd bezorgd. Namens ons team wens ik je nog veel plezier toe van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Hi Marleen, Wat een hoge beoordeling zeg! Super fijn dat je zo tevreden bent. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Mooie blouse, snelle levering

Hi Monique, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de blouse en dat je bestelling zo snel werd geleverd. Namens ons team wens ik je veel plezier van de blouse! Liefs, Team Kelly

Bijzondere ervaring

Ik zocht en vond de jas die ik zocht bij KellyJeans. De maat en juiste kleur van de jas die ik wilde. Uitgerekend de laatste jas uit de voorraad. Bijzonder mooi hoe deze jas verpakt was door Kelly Jeans. Werkelijk uniek voor mij

Hi Bert, Wat een positieve beoordeling zeg! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de bestelde jas en dat je zo werd verrast door de manier waarop het pakket was verpakt. Daar doen we het voor! Namens ons team wens ik je veel plezier van de jas. Liefs, Team Kelly

Zeer hulpvaardig en snelle levering

Ik had gebeld omdat de kleur van het artikel niet duidelijk was op de website. Ik werd heel vriendelijk geholpen en kreeg zelfs foto's opgestuurd die ze speciaal voor mij van het artikel hadden gemaakt. Als de kleur toch niet goed was, mocht ik de blouse zonder verzendkosten terugsturen. Dat bleek niet nodig, want de blouse werd de volgende dag al geleverd en was perfect!

Hi Astrid, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Erg fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent en dat je zo tevreden bent met de blouse! Daar doen we het voor. Namens ons team wens ik je veel plezier toe van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Zeer snelle levering. Goed verzorgd

De tas van Studio Anneloes die ij bij Kellyjeans bestelde, werd vrijwel direct aangeboden aan de verzender en 17u later in mijn bezit. Mooi verpakt met een gezellig kaartje er bij. Er is aan de bestelling veel aandacht besteed. Een aanrader.

Hi Gabriëlla, Wat een lieve beoordeling zeg! Bedankt dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Super fijn dat de bestelling zo snel bij je was geleverd en dat je werd verrast door het persoonlijke kaartje. Namens ons team wens ik je nog veel plezier toe van de tas! Liefs, Team Kelly

Ik heb nog steeds niets ontvangen en heb geen idee waar mijn artikel momenteel is.

Teleurstellend

Hi Lilian, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail verstuurd met verdere informatie. Liefs, Team Kelly

Snelle levering en uitstekende service

Was iets fout gegaan bij de levering. Keurig opgelost door Inge van Kellyjeans

Hi Johan, Wat een lieve beoordeling zeg! Super fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen en dat het eindstand toch goed is gekomen. Namens ons team wens ik je veel plezier toe van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Zeer goede en snelle service

Hi Jose, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Betrouwbaar

Besteld en snel geleverd.

Hi Michael, Wat een hoge beoordeling zeg! Super fijn om te lezen dat je bestelling zo snel is geleverd. Namens ons team wens ik je veel plezier hiervan. Liefs, Team Kelly

Snelle en correcte levering!

Mijn complimenten! Ik had een tweedelig pak van Reinders besteld welke ook in twee delen geleverd werd (legging apart en top apart). Het hele pak had ik binnen twee werkdagen in huis! Op de factuur welke was bijgevoegd in het eerste pakketje (de legging), was netjes vermeld dat er een tweede pakketje zou volgen met de top. Daarnaast waren de pakketjes allebei super leuk ingepakt met zelfs een bijgevoegd handgeschreven kaartje.

Hi Daniëlle, Wat een super lieve beoordeling zeg! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden en enthousiast over alles bent. Namens ons team wens ik je veel plezier toe van het tweedelige pak van Reinders! Liefs, Team Kelly

Hi Mieke, Wat een hoge beoordeling zeg. Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, dat doet ons goed! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Voldoet ad verwachting

Had een jurkje besteld. Keurig op tijd gekregen en netjes verpakt met een persoonlijke touch.

Hi Ellemieke, Wat een lieve beoordeling zeg! Fijn om te lezen dat je jurkje zo snel binnen was en je werd verrast door de verpakking en de persoonlijke touch. Namens ons team wens ik je nog veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Mooi product prima prijs snel geleverd (ook 5 sterren aan Post NL!)

Mooie jas gekocht die ik de volgende ochtend al in huis had!

Hi Renske, Bedankt voor het schrijven van zo'n hoge beoordeling! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe jas en de snelle service van PostNL. Namens ons team wens ik je nog veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Ik word goed geholpen

Ik winkel in Purmerend en word goed geholpen zonder dat ik het gevoel krijg dat me iets word opgedrongen

Hi Anja, Wat een leuke beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze collega's in Purmerend. Bedankt voor het schrijven van een beoordeling en veel plezier van de artikelen! Liefs, Team Kelly

De bestelling verliep zeer soepel en mn jas was inderdaad binnen een dag geleverd! In een chique zak en ook nog een persoonlijk kaartje erbij, maakt het veel leuker om hier te bestellen dan bij een grote keten! Dank jullie wel !!!

Hi Isabella, Wat een lieve beoordeling zeg! Super leuk om te lezen dat je bestelling zo snel binnen was en zo enthousiast werd van het persoonlijke kaartje. Daar doen we het voor! Namens ons team wens ik je veel plezier van de jas. Liefs, Team Kelly

helemaal goed

Snelle bezorging en netjes verpakt.

Hi Anita, Wat een hoge beoordeling! Fijn om te lezen dat je bestelling zo snel was bezorgd en dat de items zo netjes waren verpakt. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.