The place to be

Prettig geholpen door een medewerker met kijk op de zaak en objectief advies. Winkel met een enorm assortiment en prettige sfeer!

Hi Agnes, Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling! Leuk om te lezen dat je zo prettig bent geholpen door mijn collega's. Namens ons team wens ik je nog veel plezier van je aankoop! Liefs, Inge - Team Kelly

Top bedrijf

Bestelling super snel geleverd en super mooi en netjes ingepakt.

Hi, Bedankt voor de hoge beoordeling! Leuk om te lezen dat je bestelling zo snel is geleverd en dat je tevreden bent. Namens ons team wens ik je nog veel plezier van de items! Liefs, Inge - Team Kelly

Betrouwbaar

Snelle levering en heldere website

Hi Neeltje, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je pakket snel is geleverd en dat je tevreden bent over onze webshop! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Super mooi ingepakt en snel geleverd.

Ben blij met de jumpsuit, ziet eruit zoals op het plaatje. Mooi ingepakt, lief kaartje erbij.

Hi Joke, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Leuk om te lezen dat je blij bent met de jumpsuit en dat je werd verrast door het persoonlijke kaartje! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Snel en persoonlijk

Snel en correct geleverd. Netjes ingepakt. Leuke verrassing was een kleine notitie.

Hi Claudia, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Fijn om te lezen dat je bestelling snel en correct is geleverd en dat je werd verrast door de kleine notitie! Namens ons team wens ik je nog veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Netjes in gepakt

Hi Cor, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je bestelling snel is geleverd! Namens ons team wens ik je veel plezier van de bestelde items! Liefs, Inge - Team Kelly

Super service en snelle levering

Een vraag rondom de levering werd meteen opgepakt. Ik ontving alle informatie snel en overzichtelijk. Ik raad deze leverancier aan.

Hi Heidi, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen! Namens ons team wens ik je nog veel plezier van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Besteld product snel ontvangen

Hi Meindert, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en dat je hier tevreden mee bent! Namens ons team wens ik je veel plezier hiervan! Liefs, Inge - Team Kelly

Keurig

Snelle en nette levering. Helaas moest ik het artikel terugsturen omdat de maat niet klopte en de mouwen veel te lang waren. Binnen enkele dagen was het aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening. Uitstekende service. Bedankt.

Hi Christina, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat vervelend dat er een foutje was bij jouw bestelling! Daarentegen erg prettig dat het zo snel weer was opgelost. Nogmaals bedankt en graag tot ziens! Liefs, Inge - Team Kelly

Goede service van goed product

Goede site Goede en vlotte service Goed product !

Hi Heco, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en uiteraard het product! Namens ons team wens ik je hier nog veel plezier van. Liefs, Inge - Team Kelly

makkelijke website

vond het product snel en kon simpel bestellen.zou zeker vaker bestellen bij ze.

Hi Linda, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te lezen dat het gehele bestelproces simpel en snel verliep! Namens ons team wens ik je nog veel plezier van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Snel en voldoet aan verwachting.

Vriendelijke wenskaart was tiegevoegd!

Hi Monique, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent en je werd verrast door het persoonlijke kaartje! Namens ons team wens ik je veel plezier van je aankoop! Liefs, Inge - Team Kelly

Mooie kleding eenvoudig te bestellen.

Mooie kleding eenvoudig te bestellen en de mogelijkheid om achteraf te betalen.

Hi Atie, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met ons aanbod en de betaalmethodes! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

fijne website

Broek paste niet . Terug moeten sturen helaas . Alles goed geregeld

Hi Jacqueline, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat jammer dat de broek niet paste! Daarentegen goed om te lezen dat je tevreden bent met het retourproces. Nogmaals bedankt en graag tot ziens! Liefs, Inge - Team Kelly

Goeie service! Persoonlijk briefje erbij waarbij ze me veel plezier wensen met mijn aankoop. Wanneer ik weer naar iets op zoek ben dan kijk ik eerst op jullie site!

Hi Alise, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en werd verrast door het persoonlijke kaartje. Daar doen we het voor! Namens ons team wens ik je veel plezier van je aankoop. Liefs, Inge - Team Kelly

Helemaal prima!

Snelle levering, fijne website!

Hi, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Leuk om te lezen dat je zo positief bent verrast door de levering en de webshop! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Zeerr teleurstellend en misleidend

Geven studio Anneloes een andere kleurnaam. Noemen kleur kit Off White.

Hi Willy, Wat vervelend dat het voor jou niet duidelijk was welke kleur het artikel had. Zoals eerder aangegeven op de mail staat de specifieke kleurbenaming van de leverancier onder de productfoto's. Hopelijk helpt dit voor een volgende keer. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak! Liefs, Inge - Team Kelly

Snel

Hi, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je bestelling zo snel is geleverd. Namens ons team wens ik je veel plezier van je aankoop! Liefs, Inge - Team Kelly

Fantastische service!

Voor online bestellen telefonisch heel leuk contact over de maat enz. Super vriendelijk en heel goed geholpen. Helaas was er iets stuk aan het jasje wat ik eerder niet had gezien. Maar ook nadat de verkoop is geweest en als er echt iets is. Wat een fantastische klanten service!!! Al het mogelijke in het werk gezet. Schrijf eigenlijk nooit een review maar deze klantvriendelijkheid verdiend het echt. 10+ Dankjewel!

Hi Barbara, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Fijn om te lezen dat je onze service zo goed hebt ervaren en dat het probleem is opgelost. Nogmaals dank! Liefs, Inge - Team Kelly

Supergoede service, mooie kleding en goede prijzen

ik heb een Drykorn jeansjasje besteld bij KellyJeans - mijn eerste bestelling. Zeer verrast door de betrokkenheid van de klantenservice, goede prijs van het jasje (het goedkoopste van alle 3 andere locaties ondanks nieuwe collectie); en snelle levering. Een aanrader in het woud der onlineshops!

Hi, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze service en de snelle levering. Namens ons team wens ik je veel plezier van het jasje! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle levering en leuke mode

Prachtige blazer gekocht en super snel geleverd

Hi Monique, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en dat je er zo gek op bent! Namens ons team wens ik je veel plezier van de blazer! Liefs, Inge - Team Kelly

Perfecte service!

Heel snel verstuurd!

Hi Carina, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de snelle verzending! Nogmaals bedankt en veel plezier van de bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Netjes geleverd

S’middags besteld volgende dag in huis.

Hi Cilia, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te lezen dat je bestelling zo snel thuis is bezorgd! Namens ons team wens ik je veel plezier van de artikelen. Liefs, Inge - Team Kelly

Ik kocht hier een mooie spijkerbroek (van het merk Met) die in andere webwinkels al was uitverkocht in mijn maat. Hij werd heel snel bezorgd, was mooi ingepakt en er zat een leuk kaartje bij.

Hi Myrthe, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Leuk om te lezen dat je bij ons de jeans hebt gevonden waar je zo naar op zoek was! Namens ons team wens ik je er veel plezier van! Liefs, Inge - Team Kelly

We hebben onze bestelling razend snel ontvangen! Het was best een pittig bedrag en was daarom blij met de mogelijkheid van achteraf betalen. Zo loop je geen enkel risico. Bij openen zat er een persoonlijk geschreven kaartje bij. Heel attend!! Kellyjeans is een aanrader.

Hi Aaron, Wat een leuke beoordeling zeg! Erg prettig om te lezen dat je bestelling zo snel in huis was en dat je bent verrast door het persoonlijke kaartje! Nogmaals bedankt en nog veel plezier gewenst met je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Grote Noord 17

1621 KD Hoorn

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.