Mooie jas, snel besteld, snel geleverd, perfect ingepakt. Dank!

Hi Joris, Fijn dat de bestelling snel geleverd is! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Namens ons team wens ik je veel plezier van je jas! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle levering en super blij met het jasje! Zat ook nog een persoonlijk kaartje bij!

Hi Lisanne, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Super fijn dat je blij bent met het jasje! Bedankt voor de complimenten over onze persoonlijke touch. Namens het hele team wens ik je veel plezier van het jasje! Liefs, Inge - Team Kelly

Super bedrijf

Hele fijne winkel. Ik heb ze aan de telefoon gehad en ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ook op een nette manier de pakketten verzonden. Retour makkelijk en geld snel terug.

Hi Vemmy, Wat een mooie beoordeling zeg! Goed om te lezen dat je tevreden bent over het contact met ons, de verzending en het retourproces. Heel erg bedankt! Liefs, Inge - Team Kelly

snelle levering voor goede prijs

snelle levering voor goede prijs

Hi Marco, Wat een hoge mooie beoordeling! Heel erg bedankt daarvoor! Super dat de bestelling snel bezorgd is! Liefs, Inge - Team Kelly

Top! Snelle levering, telefonisch goed bereikbaar.

Hi Michael, Super dat de bestelling snel bezorgd is! Bedankt voor het schrijven van deze top beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Had schoenen besteld via internet alleen waren ze toch te klein. In de winkel zelf hadden ze een groter maat staan die ik mocht meenemen. Top

Hi Delano, Wat fijn dat de juiste maat in onze winkel nog op voorraad was! Wij wensen je namens het hele team veel plezier van je schoenen! Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Goede en snelle service geleverd!

In een winkel een pak gepast, bleek net te klein, maar de juiste maat was er niet meer. Via internet bij Kellyjeans uitgekomen voor de juiste maat. Snel besteld en keurig geleverd in extra papier met een vriendelijk kaartje. Netjes!

Hi Angeline, Wat fijn dat je de juiste maat hebt kunnen vinden bij ons! Bedankt dat onze persoonlijke touch, het persoonlijke kaartje leuk ontvangen is! Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling! Wij wensen je namens het hele team veel plezier van je pak! Liefs, Inge - Team Kelly

Fantastisch. Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen toen ik belde voor hulp omdat het me niet lukte om met een cadeaukaart te betalen. Levering daarna was heel snel, maar jammer genoeg was de bestelde broek niet wat ik voor ogen had. Maar ik kom hier zeker terug om weer eens te shoppen.

Hi Mariette, Super fijn te horen dat we je hebben kunnen helpen met de betaling via een cadeaukaart en dat de bestelling netjes snel in huis was. Bedankt voor het schrijven deze zeer positieve beoordeling! Graag tot ziens! Liefs, Inge - Team Kelly

Prima kleding en prijs kwaliteit verhouding.

Ga zo door en hou de service hoog .

Hi Rik, Bedankt voor deze mooie beoordeling, daar doen we het voor! Veel plezier van je bestelling namens ons hele team! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle levering !

Snelle levering, netjes verpakt; top !!

Hi Alex en Jacquelien, Wat een mooie beoordeling! Hartelijk dank daarvoor! Wij wensen je namens ons hele team veel plezier van de bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Goede communicatie rondom de bezorging, pakket was netjes en gezellig verpakt, snelle levering!

Hi Rianne, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Super te horen dat alles goed verlopen is! Wij wensen je namens het hele team veel plezier met je aankoop! Liefs, Inge - Team Kelly

Prettig contact van moment van aankoop tot levering !

Fijne webshop, heldere communicatie en supersnelle levering. Bij ontvangst vh artikel ook nog een persoonlijk kaartje ! Top service

Hi Maurice, Fijn te horen dat de bestelling goed en snel verlopen is en onze persoonlijke touch leuk ontvangen is! Bedankt voor het schijven van deze leuke positieve beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle levering en fijne service

Koop en bestel al jaren bij Kelly jeans. Product is niet altijd naar wens maar dat ligt dan meer aan mijn verwachtingen. Verder nooit problemen gehad met Kellyjeans. En vaak is het nog leuk verpakt ook met een kaartje erbij!

Hi Chantal, Super te horen dat je tevreden bent met onze filialen en webshop. Het persoonlijke kaartje, heel fijn dat deze persoonlijke benadering goed ontvangen wordt. Bedankt voor het schijven van deze mooie beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Geweldige en een top winkel.

Geweldige winkel ( Heerhugowaard ) en site. Vriendelijk personeel, je voelt je thuis.

Hi Sandra, Super te horen dat ons fililaal in Heerhugowaard en onze webshop zo goed bevalt. De persoonlijke touch, het familie gevoel, daar doen we het voor! Bedankt voor het schijven van een beoordeling. Liefs, Inge - Team Kelly

Product niet op voorraad, wel gekocht

Product was niet leverbaar, geld wel betaald, wachten op terugstorten. Erg vervelend. Daarna bleef product nog steeds beschikbaar staan. Goedmakertje was een sneue 10 procent korting maar 1 maand geldig.

Hi, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet goed is gegaan. Wij werken met veel collega's en helaas is er een miscommunicatie ontstaan. Uiteraard hebben wij jou hierin tegemoet proberen te komen. Mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen, kun je altijd contact met ons opnemen! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle service, vriendelijk

Snelle service, leuk verpakt, vriendelijk!

Hi Chantal, Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Graag tot de volgende keer! Liefs, Inge - Team Kelly

Online bestelling

Als je aanmeld voor een nieuwsbrief en je krijgt korting moeten ze dit ook geven. Ik heb het helaas nie gehad. Beetje jammer.

Blij met mijn bestelling.

Volgende dag ontvangen, netjes verpakt met een handgeschreven bericht. Super leuk, dat maakt het net even persoonlijker.

Hi Dewika, De persoonlijke touch, daar doen we het voor! Bedankt voor deze positieve beoordeling! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Graag tot de volgende keer! Liefs, Inge - Team Kelly

Hi B, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Fijn dat het top is bevallen voor je. Graag tot ziens! Liefs, Inge - Team Kelly

De bestelling werd uitstekend snel verzorgd. En heel erg leuk een attente persoonlijke note bij de aflevering in de verpakking. Zal hier zeker weer bestellen.

Hi Piety, Goed om te lezen dat je tevreden bent over de snelle service en verzending. En de persoonlijke toch, daar doen we het voor! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Graag tot de volgende keer! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Goeie service

Erg blij met de service.

Hi Semra, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle levering!

Snel besteld, snelle levering. Mooi verpakt.

Hi Nancy, Super te horen dat de bestelling snel geleverd is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Fijne webshop

Fijne webshop. Snelle en nette levering.

Hi Eline, Super te horen dat onze webshop bevalt. Super dat de levering snel is aangekomen. We wensen je veel plezier met je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

goede en snelle service

Hele goede service en netjes geregeld er was iets mis gegaan bij de vervoerder met de jas ik ben heel goed geholpen door de medewerkers en zijn we samen tot een fijne oplossing gekomen!! ik raad iedereen deze winkel aan.

Hi Maud, Goed om te lezen dat je tevreden bent met de passende oplossing en onze service! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle, correcte afhandeling,

Zeer positief!

Hi Steve, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te lezen dat alles positief is ervaren! Liefs, Inge - Team Kelly

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.