Snelle verzending en service!!

Mooi NIkkie pak besteld.

Hi Jolanda, Wat een hoge beoordeling! Super leuk om te lezen dat je zo tevreden was met de snelle verzending en de service. En natuurlijk het prachtige pak van Nikkie! Namens ons team wens ik je hier veel plezier van toe! Liefs, Team Kelly

Zeer positief

Goede communicatie, snelle levering, super netjes verpakt met een leuk kaartje erbij!

Hi Didi, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de goede communicatie, snelle levering en de manier waarop de bestelling was verpakt! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling en veel plezier toegewenst van je bestelling. Liefs, Team Kelly

zeer positief

Het was de allereerste keer dat ik bij Kellyjeans besteld had en ze komen de belofte om de volgende dag te leveren, dubbel en dwars na! Alles heel netjes verpakt in een mooie kledingzak en nog een extra beschermverpakking en zeer mooie producten.

Hi Daniëlla, Wat een lieve beoordeling zeg! Super fijn om te lezen dat je bestelling zo snel binnen was en dat je verrast was door de manier waarop het was ingepakt! Bedankt en veel plezier toegewenst van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Super service !

Schoenen snel geleverd.

Hi Sandra, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van een beoordeling. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en natuurlijk de schoenen! Namens ons team wens ik je nog veel plezier van je nieuwe stappers! Liefs, Team Kelly

Snelle levering en prachtig verpakt

Leuk om een persoonlijk bericht aan te treffen bij mijn bestelling.

Hi Rebecca, Wat een positieve beoordeling! Erg fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent geworden van de snelle levering, de manier waarop het pakketje was ingepakt en natuurlijk het persoonlijke kaartje! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Snelle en goede service!

Hi Elly, Wat een hoge beoordeling zeg! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de snelle service. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Goede en snelle communicatie

Vriendelijk en perfect geholpen. Snelle levering en service. Succes met jullie zaak.

Hi Eva, Bedankt voor het schrijven van deze hoge beoordeling! Leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen en tevreden bent met de levering. Daar doen we het voor! Namens ons team wens ik veel plezier toe van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Mooie jas en goede service

Jas was binnen 1 werkdag bezorgd. De jas werd leuk bezorgd met een strik erom heen en een leuk handgeschreven kaartje erbij!

Hi Natasha, Wat een hoge beoordeling zeg! Super leuk om te lezen dat de jas zo snel was bezorgd en dat je er zo tevreden mee bent. Namens ons team wens ik je nog veel plezier van de jas! Liefs, Team Kelly

Slechte service

Een parajumpers LB jas besteld, Kwam tot de ontdekking dat er 2 gaatjes in de voering zaten. Dit bleek door de beveiliging te zijn gekomen. Door heen geprikt… dus ook gaatjes in de jas zakken.. hoe kan iemand dit überhaupt bedenken… Kon 10% korting krijgen maar de garantie kwam dan te vervallen. Erg slecht en ook best lachwekkend! Uiteraard retour gestuurd, hier bestel ik nooit weer wat.

Hi Maaike, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te lezen dat je een beschadigde jas hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en erg vervelend! Foutjes worden helaas weleens gemaakt op de werkvloer, alleen erg vervelend dat jij hiervan de dupe bent geworden. Gelukkig heb je de jas kosteloos retour mogen sturen. Wij zijn het namelijk met je eens, dat dit een foutje is vanuit onze zijde. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Liefs, Team Kelly

Snelle en juiste levering van product

Nadat ik bestelling had geplaatst kreeg ik direct een bevestiging en al snel de link waarmee ik de bestelling kon volgen. Snelle levering en het juiste product die ik had besteld.

Hi Douwe, Wat een lieve beoordeling zeg! Super fijn om te lezen dat je zo verrast was door de snelle verzending en natuurlijk het product. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Keurig verpakt, Op tijd, Goede communicatie

Hi Noortje, Bedankt voor het schrijven van deze hoge beoordeling! Erg goed om te lezen dat je enthousiast werd van de verpakking, snelle levering en goede communicatie. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Webshopbestelling prima verlopen

Eenmalige aankoop omdat zij een broek op voorraad hadden. Bestelling en levering goed verlopen. Met een handgeschreven persoonlijk kaartje erbij, leuk!

Hi Gerda, Wat een lieve beoordeling! Super fijn om te lezen dat de bestelling en de levering beide naar wens waren. Namens ons team wens ik veel plezier van je nieuwe broek! Liefs, Team Kelly

Geweldige ervaring!

Ik heb schoenen besteld, snelle afhandeling. Mogelijkheid tot AfterPay, toen de schoenen binnen kwamen gepast en betaald. Super!

Hi Max, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven! Daarentegen ook erg fijn dat je tevreden bent met de schoenen. Namens ons team wens ik je er nog veel plezier van! Liefs, Team Kelly

Super snel op kunnen halen de volgende dag

Super kwaliteit en kon het de volgende dag al in Heerhugowaard ophalen terwijl het uit Hoorn en Purmerend moest komen. Het was leuk ingepakt met een kaartje erbij. Service is top maar ook in de winkel in Heerhugowaard waar ik vaak kom

Hi Marije, Wat een hoge en positieve beoordeling! Super fijn om te lezen dat je de bestelling zo snel kon ophalen en dat je verrast was door de manier waarop het was ingepakt. Namens ons team wens ik je nog veel plezier toe van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Pakketje snel en mooi ingepakt ontvangen

Goede ervaringen met Kellyjeans.nl

Hi Aly, Wauw! Wat een hoge beoordeling! Super fijn om te lezen dat je pakketje zo snel bij je werd bezorgd en dat je zo'n goede ervaring hebt opgedaan. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Snelle levering van mooie schoenen

Schoenen besteld, 2 dagen later binnen! Met een persoonlijk kaartje erbij! Schoenen geheel volgens verwachting!

Hi Rick, Wat een positieve beoordeling! Erg fijn om te lezen dat de schoenen zo snel binnen waren en dat je zo enthousiast werd van het persoonlijke kaartje. Daar doen we het voor! Namens ons team wens ik je nog veel plezier toe van je nieuwe schoenen! Liefs, Team Kelly

Slechte ervaring in communicatie en levering

Minimale communicatie rondom levertjes die langer duurt dan normaal, verkeerde product waarover van hun kant geen communicatie kwam. Kan wel retour maar al met al voor veel geld hoop gedoe

Hi Mirjam, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet naar wens was en dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Nadat je contact met ons hebt opgenomen hebben wij hier gelijk werk van gemaakt en je verteld dat je de bestelling kosteloos mag retourneren. Helaas ontstaan er soms foutjes, die gelukkig ook weer snel kunnen worden opgelost. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Liefs, Team Kelly

Snelle levering en goed te volgen.

Voor 15.00 u besteld en de volgende dag in huis. En achteraf betalen want ik heb nog geen IDEAL.

Hi Atie, Bedankt voor het schrijven van zo'n hoge beoordeling! Super fijn om te lezen dat je bestelling zo snel in huis was en dat je achteraf kon betalen. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Team Kelly

Zeer goed. Snel geleverd. Mooi shirt van Drykorn!

Hi Regina, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Erg fijn dat je zo tevreden bent met onze service, snelle levering en natuurlijk je bestelling! Nogmaals bedankt en veel plezier van je bestelling gewenst! Liefs, Team Kelly

Heel blij en snel verstuurd

Hi Saskia, Wat een lieve beoordeling! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de bestelling en de snelle verzending. Namens ons team wens ik je nog veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Fijne webshop! Snelle levering. Bij de levering zat een persoonlijk geschreven kaartje. Erg leuk! Ik ga er zeker vaker bestellen

Hi Jorien, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met onze webshop, snelle levering en het persoonlijke kaartje! Erg bedankt en veel plezier van je bestelling toegewenst! Liefs, Team Kelly

Geheel volgens verwachting met verrassingselement!

Tijdig geleverd gekregen wat ik heb besteld. En het zat zorgvuldig verpakt met een persoonlijke touch.

Hi Jenneke, Wat een positieve beoordeling zeg! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de snelle levering en de manier waarop we het pakketje speciaal hebben verpakt! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Liefs, Team Kelly

Goed en snel

Hi Monique, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met alles! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling en wij wensen je nog veel plezier van je aankoop. Liefs, Team Kelly

Het liefst ga ik naar een winkel zodat ik verschillende maten en merken kan passen. Helaas is niet elke winkel voorzien van alle maten dus vandaar online 2 maten besteld en er uiteindelijk 1 retour gestuurd. Jammer dat je daar verzendkosten over moet betalen.

Hi Ellen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Wat fijn dat een van de bestelde broeken goed zat, ons team wenst je hier veel plezier van! Helaas vragen wij inderdaad wel een bijdrage van €5,00 voor het retourneren van een bestelling. Hierbij willen wij het bestellen van dubbele maten voorkomen en het milieu een handje helpen. Onze excuses voor het ongemak. Liefs, Team Kelly

Leuke broek van Met besteld. Keurig geïnformeerd over de levering. Leuk persoonlijk kaartje erbij. Top!

Hi Patricia, Wat een positieve review zeg! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de jeans van Met, over de levering en het persoonlijke kaartje. Bedankt, en namens ons team wens ik je nog veel plezier van de jeans! Liefs, Team Kelly

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.