Snelle levering !

Snelle levering, netjes verpakt; top !!

Hi Alex en Jacquelien, Wat een mooie beoordeling! Hartelijk dank daarvoor! Wij wensen je namens ons hele team veel plezier van de bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Goede communicatie rondom de bezorging, pakket was netjes en gezellig verpakt, snelle levering!

Hi Rianne, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Super te horen dat alles goed verlopen is! Wij wensen je namens het hele team veel plezier met je aankoop! Liefs, Inge - Team Kelly

Prettig contact van moment van aankoop tot levering !

Fijne webshop, heldere communicatie en supersnelle levering. Bij ontvangst vh artikel ook nog een persoonlijk kaartje ! Top service

Hi Maurice, Fijn te horen dat de bestelling goed en snel verlopen is en onze persoonlijke touch leuk ontvangen is! Bedankt voor het schijven van deze leuke positieve beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle levering en fijne service

Koop en bestel al jaren bij Kelly jeans. Product is niet altijd naar wens maar dat ligt dan meer aan mijn verwachtingen. Verder nooit problemen gehad met Kellyjeans. En vaak is het nog leuk verpakt ook met een kaartje erbij!

Hi Chantal, Super te horen dat je tevreden bent met onze filialen en webshop. Het persoonlijke kaartje, heel fijn dat deze persoonlijke benadering goed ontvangen wordt. Bedankt voor het schijven van deze mooie beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Geweldige en een top winkel.

Geweldige winkel ( Heerhugowaard ) en site. Vriendelijk personeel, je voelt je thuis.

Hi Sandra, Super te horen dat ons fililaal in Heerhugowaard en onze webshop zo goed bevalt. De persoonlijke touch, het familie gevoel, daar doen we het voor! Bedankt voor het schijven van een beoordeling. Liefs, Inge - Team Kelly

Product niet op voorraad, wel gekocht

Product was niet leverbaar, geld wel betaald, wachten op terugstorten. Erg vervelend. Daarna bleef product nog steeds beschikbaar staan. Goedmakertje was een sneue 10 procent korting maar 1 maand geldig.

Hi, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet goed is gegaan. Wij werken met veel collega's en helaas is er een miscommunicatie ontstaan. Uiteraard hebben wij jou hierin tegemoet proberen te komen. Mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen, kun je altijd contact met ons opnemen! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle service, vriendelijk

Snelle service, leuk verpakt, vriendelijk!

Hi Chantal, Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Graag tot de volgende keer! Liefs, Inge - Team Kelly

Online bestelling

Als je aanmeld voor een nieuwsbrief en je krijgt korting moeten ze dit ook geven. Ik heb het helaas nie gehad. Beetje jammer.

Blij met mijn bestelling.

Volgende dag ontvangen, netjes verpakt met een handgeschreven bericht. Super leuk, dat maakt het net even persoonlijker.

Hi Dewika, De persoonlijke touch, daar doen we het voor! Bedankt voor deze positieve beoordeling! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Graag tot de volgende keer! Liefs, Inge - Team Kelly

Hi B, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Fijn dat het top is bevallen voor je. Graag tot ziens! Liefs, Inge - Team Kelly

De bestelling werd uitstekend snel verzorgd. En heel erg leuk een attente persoonlijke note bij de aflevering in de verpakking. Zal hier zeker weer bestellen.

Hi Piety, Goed om te lezen dat je tevreden bent over de snelle service en verzending. En de persoonlijke toch, daar doen we het voor! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling! Graag tot de volgende keer! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Goeie service

Erg blij met de service.

Hi Semra, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle levering!

Snel besteld, snelle levering. Mooi verpakt.

Hi Nancy, Super te horen dat de bestelling snel geleverd is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Fijne webshop

Fijne webshop. Snelle en nette levering.

Hi Eline, Super te horen dat onze webshop bevalt. Super dat de levering snel is aangekomen. We wensen je veel plezier met je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

goede en snelle service

Hele goede service en netjes geregeld er was iets mis gegaan bij de vervoerder met de jas ik ben heel goed geholpen door de medewerkers en zijn we samen tot een fijne oplossing gekomen!! ik raad iedereen deze winkel aan.

Hi Maud, Goed om te lezen dat je tevreden bent met de passende oplossing en onze service! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle, correcte afhandeling,

Zeer positief!

Hi Steve, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te lezen dat alles positief is ervaren! Liefs, Inge - Team Kelly

Item wel online maar niet beschikbaar

Kocht paar schoenen en kreeg inpak/verzendbevestiging maar dag erop mail dat het item helemaal niet beschikbaar was. Dan ga je denk ik 2 keer in de fout. 1 maal bij status stock bij aankoop, 2 bij status inpakken/verzenden. Foutjes kunnen gebeuren, dit kwam wel erg vreemd over. Kreeg als goedmaker een coupin voor 10% korting maar waarom is die dan maar een maand geldig?

Beste Maarten, Bedankt voor je reactie en het schrijven van een beoordeling! Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Liefs, Inge - Team Kelly

Netjes volgens afspraak

Mooie producten voor een concurrerende prijs. Goede service en een leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Hi Frank, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent met de producten en onze service! Namens ons team wens ik je veel plezier hiervan. Liefs, Inge - Team Kelly

Vriendelijk eerlijk correct bedrijf.

Afgeprijsde Nubikk schoenen gekocht, heel mooi, ben er erg blij mee. Ook telefonisch contact gehad, werd vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ben zeer tevreden.

Hi Peter, Super te horen dat onze service bevalt en je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je Nubikk schoenen. Liefs, Inge - Team Kelly

Snel verzonden en leuk en goed ingepakt met een leuk geschreven kaartje erbij.

Hi Nancy, Wat een positieve beoordeling, dank je wel! Fijn dat ons persoonlijke touch bevalt en heel goed om te lezen dat bestelling goed verpakt en snel verzonden is. Daar streven we naar. Heel erg bedankt en wij wensen je nog veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle service. Duidelijke communicatie en overzichtelijke website.

Hi Quiroen, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Fijn dat onze service je bevalt en super te lezen dat de website goed overzichtelijk is. Heel erg bedankt voor je complimenten en wij wensen je nog veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Snel geleverd, goed verpakt.

Hi David, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Fijn dat de bestelling snel geleverd is en je tevreden bent over de verpakking. Heel erg bedankt en nog veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Ik bestel graag bij Kelly. Niet alleen vanwege de snelle levering, maar wat hebben jullie een super snelle retour proces. Goed bezigggggg.

Hi Greg, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel de snelle levering als het snelle retourproces! We laten alles graag zo spoedig mogelijk verlopen! Nogmaals bedankt en nog veel plezier van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Uitstekende gepersonaliseerde bestelling

Uitstekend verzorgd. Onder begeleiding van een handgeschreven kaart.

Hi Marjolein, Wat een hoge beoordeling zeg! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling en werd verrast door het persoonlijke kaartje. Namens ons team wens ik je nog veel plezier van je de artikelen! Liefs, Inge - Team Kelly

Bij Kellyjeans krijg je nog echt het gevoel ‘klant is koning’ . Netjes verpakt in cadeau papier, snelle levering, en bij open maken nog een handgeschreven kaartje erbij. Echt een aanrader voor iedereen

Hi Albert, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo positief bent over ons! Heel erg bedankt voor je complimenten en nog veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.