Snel verzonden en leuk en goed ingepakt met een leuk geschreven kaartje erbij.

Hi Nancy, Wat een positieve beoordeling, dank je wel! Fijn dat ons persoonlijke touch bevalt en heel goed om te lezen dat bestelling goed verpakt en snel verzonden is. Daar streven we naar. Heel erg bedankt en wij wensen je nog veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle service. Duidelijke communicatie en overzichtelijke website.

Hi Quiroen, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Fijn dat onze service je bevalt en super te lezen dat de website goed overzichtelijk is. Heel erg bedankt voor je complimenten en wij wensen je nog veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Snel geleverd, goed verpakt.

Hi David, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Fijn dat de bestelling snel geleverd is en je tevreden bent over de verpakking. Heel erg bedankt en nog veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Ik bestel graag bij Kelly. Niet alleen vanwege de snelle levering, maar wat hebben jullie een super snelle retour proces. Goed bezigggggg.

Hi Greg, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel de snelle levering als het snelle retourproces! We laten alles graag zo spoedig mogelijk verlopen! Nogmaals bedankt en nog veel plezier van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Uitstekende gepersonaliseerde bestelling

Uitstekend verzorgd. Onder begeleiding van een handgeschreven kaart.

Hi Marjolein, Wat een hoge beoordeling zeg! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling en werd verrast door het persoonlijke kaartje. Namens ons team wens ik je nog veel plezier van je de artikelen! Liefs, Inge - Team Kelly

Bij Kellyjeans krijg je nog echt het gevoel ‘klant is koning’ . Netjes verpakt in cadeau papier, snelle levering, en bij open maken nog een handgeschreven kaartje erbij. Echt een aanrader voor iedereen

Hi Albert, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo positief bent over ons! Heel erg bedankt voor je complimenten en nog veel plezier van je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Hi Truida, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven! Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service en dat je pakket spoedig is geleverd. Namens ons team wens ik je veel plezier met je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Nog niet ontvangen

Heb ruim een week terug een bloes besteld, maar helaas nog niet ontvangen.

Hi Debby, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is aangekomen. Ik heb hier even naar gekeken en heb je verdere details gemaild. Liefs, Inge - Team Kelly

Vlot, correct, onderhoudend en persoonlijke aandacht.

Goede Diesel broek voor mooie prijs. Bestelling verliep vlot en werd goed op de hoogte gehouden van de status. Eenmaal gearriveerd, mooi en netjes verpakt met een persoonlijk geschreven kaart. Ontzettend lief. Tweede bestelling was helaas niet meer op voorraad, kan gebeuren. Keurig bericht en geld vlot terug gestort. Ook nog 10% korting bij volgende bestelling. Top!

Hi Christa, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, daar doen we het uiteraard voor! Ik wens je nog veel plezier van de Diesel broek en graag tot snel! Liefs, Inge - Team Kelly

Eerste kennismaking was TOP!

Goede site, mooie items, snelle bezorging en mooi verpakt.

Hi Rubi, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Fijn te lezen dat de levering snel is binnengekomen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

Zeer snelle levering.

Zeer vriendelijke en snelle reacties en verzending. Mooi verpakt.

Hi Yvonne, Fijn te lezen dat de verzending snel is verlopen! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Op tijd en voldoet aan verwachtingen

Netjes met een handgeschreven kaart erbij en netjes verpakt in een stoffen tas. Beveel deze winkel zeker aan.

Hi Lars, Fijn te lezen dat onze persoonlijke touch, het handgeschreven kaartje, je bevalt! Daar doen we het voor! En goed te lezen dat de bestelling netjes verpakt aangekomen is! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Hi Hetty, Wat een positieve beoordeling! Dank daarvoor! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle levering, track en trace en een super lief kaartje bij de bestelling :)

Hi Anne, Fijn te lezen dat de levering snel is binnengekomen. En onze persoonlijke touch je bevalt! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Met Lisanne in 1 woord geweldig

Uitstekend geholpen en erg klantvriendelijke afronding alsmede goed advies.

Hi Henk, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Fijn te lezen dat onze Lisanne u goed geholpen en geadviseerd heeft! Daar doen we het voor! Wij wensen u namens het hele team veel plezier met uw kleding! Liefs, Inge - Team Kelly

Schoenen besteld volgende dag in huis en dan ook nog met een persoonlijk kaartje erbij. Top Het was ook top ingepakt

Hi Gea, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Fijn te lezen dat de levering op tijd is binnengekomen. Super dat onze persoonlijke touch bevalt! Daar doen we het voor! Liefs, Inge - Team Kelly

Voorraad en toch niet

Je besteld iets wat op voorraad is maar dan is het er ineens toch niet

Hi Sandra, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet leverbaar was. Ik zie in ons systeem dat mijn collega hier via mail contact over hebt gehad. Nogmaals onze excuses! Liefs, Inge - Team Kelly

super snel geleverd geisha broek

in de winkel hing mijn maat niet maar op de site was deze wel voorradig dus besteld, snel geleverd en een heel leuk persoonlijk kaartje erbij.

Hi Petra, Wat fijn dat we de juiste maat hebben kunnen leveren! Namens onze hele team wensen wij u veel plezier met uw bestelling! Liefs, Inge - Team Kelly

snel en effectief

snelle levering, geen onnodige verpakking, prachtige broek, helaas te klein. Retournering goed geregeld. 5 euro retourkosten wat ik heel goed vind, niet onnodig retourneren. Geld terug direct na t weekend. Dikke complimenten.

Hi Marry, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling en voor het mooie compliment! Daar doen we het voor! Liefs, Inge - Team Kelly

Snelle levering, goed verpakt

De jas was er snel en hij is top

Hi Lennard, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Super dat de jas snel geleverd is! Namens ons hele team wensen wij je veel plezier van je jas! Liefs, Inge - Team Kelly

Goed bedrijf

Netjes op tijd gekregen

Hi Bert, Fijn te lezen dat de levering op tijd is binnengekomen! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Liefs, Inge - Team Kelly

Mijn schoenen waren niet geleverd op ons adres en post nl gaf aan van wel en heb toen contact met hun opgenomen en zonder aarzelen storte ze het geld terug . Ondertussen zijn de schoenen hier alsnog gearriveerd en heb ik ze teruggestuurd

Hi Dorine, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! We willen je bedanken voor je eerlijkheid! Liefs, Inge - Team Kelly

Top service, krijg netjes een mail als het pakketje later komt. Mooi verpakt.

Hi Monique, Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Hele goede service.

Leuke kaart die was toegevoegd.

Hi Marc, Fijn dat je ons persoonlijke kaartje leuk vind! Namens ons team wens ik je veel plezier van je bestelling. Liefs, Inge - Team Kelly

Teleurgesteld

Had een colbertje besteld en kreeg te horen dat het niet leverbaar was

Hi Henny, Wat vervelend om te lezen dat het colbert niet leverbaar was. Ik zie in ons systeem dat mijn collega hier via mail contact over hebt gehad. Nogmaals onze excuses! Liefs, Inge - Team Kelly

Grote Noord 17 1621 KD Hoorn

Over Kellyjeans.nl

Kellyjeans.nl bestaat uit een kleinschalig team met een persoonlijke benadering. Wij vinden het belangrijk om goede kwaliteit kleding af te leveren op de manier die voor jou het makkelijkst is! Je kunt een van onze Kelly winkels bezoeken, in Hoorn, Purmerend of Heerhugowaard, of eenvoudig online bestellen op Kellyjeans.nl. Wij streven ernaar elke week nieuwe collectie op de website te plaatsen en zijn voortdurend bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website. Laat je bijvoorbeeld inspireren door de dagelijks wisselende ‘Looks’ of lees het laatste modenieuws op het ‘Blog’.