Snelle levering, met liefde prachtig ingepakt

Snelle levering, met liefde prachtig ingepakt.

supersnel geleverd en prachtig verpakt

Voldoet aan de eisen, met zorg ingepakt en snel geleverd

Geleverd op de leverdatum en goed product voor een lage prijs (in verhouding met andere aanbieders)

Prima website en snelle levering

Mijn ervaring is prima. Goede en duidelijke website en snelle levering. Enige minpunt was dat mijn bestelde dekbedovertrek niet overeen kwam met de foto. Althans de kleuren niet precies genoeg, waardoor ik hem niet mooi vond. Maar ik heb de overtrek terug gestuurd en het dekbed lekker gehouden. Is heeeeeerlijk zo'n nieuw dekbed.

👍

Heb alleen wat problemen met TNT.komen niet op de afgesproken tijd en kon tig keer naar het afhaalpunt. ID vergeten...

Goede service met afhandeling order.

Zeer snelle en vlotte afhandeling van order plaatsen tot en met afgifte aan de deur. Tevens tevreden over het dekbedovertrek wat ik gekocht heb.

Pluspunten

Netjes geïnformeerd en heel leuk mijn bestelling “ ingepakt en met paaseitjes “ ontvangen. Super!

Niet perse .. wellicht vermelden dat het 3 tot 5 werkdagen wachten is tot de bestelling bezorg wordt. Tegenwoordig is alles zo enorm snel dat het al anders is als je even een paar dagen moet wachten..

Pluspunten

Snelle levering, netjes verpakt

Pluspunten

Heel correct en op tijd

Alles OK

Pluspunten

Leuke collectie dekbedovertrekken en snelle levering. Kwaliteit is ook top!

Pluspunten

Het dekbedovertrek was SUPER mooi ingepakt. Dit gaf het gevoel of je een cadeau kreeg. Toppie!!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Pluspunten

Kreeg een telefoontje dat bestelling tussen leverancier en winkel was vertraagd , en dat het een week langer zou duren, of dat een bezwaar was. Dat was het niet, en vondt het een goede service op deze manier. Uiteindelijk was het nog minder dan een week wachten. Uitstekend.

Pluspunten

nette afhandeling en berichtgeving

Pluspunten

zeer snelle levering, prachtig ingepakt in cadeauverpakking.

Pluspunten

Snelle levering. Netjes verpakt.

Pluspunten

Netjes geleverd en op de hoogte gehouden over status van verzending

Pluspunten

De website is mooi en werkt makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. De bestelling werd snel geleverd en de bestelling was met zorg ingepakt!!

Geen

Pluspunten

Snel en keurig geleverd!. Dank.

Pluspunten

Netjes gebeld dat een deel vertraging had. Twee opties aangeboden. Uiteindelijk toch alles netjes gekeerd.

Pluspunten

Snelle levering en super feestelijk ingepakt!

Pluspunten

Keurig op tijd geleverd. Prachtig ingepakt!! Dat maakt het extra leuk om uit te pakken.

Geen

Pluspunten

Snelle service en heel mooi verpakt