Mijn ervaring met Windmill Shaving is prima.

De mesjes van Windmill zijn fantastisch. Ik heb zelf wat probleempjes met het mechanisme van de houders van de mesjes. Dit wordt prima door opgelost door de organisatie.

rommel en amateurs

Mooie scheerset, praktisch en kwalitatief verbeterbaar

Materiaal ziet er mooi en luxe uit. Gewicht van de houder voelt goed in de hand. Prettig dat de mesjes een beschermkapje hebben. Het snijgedeelte van het scheermesje zit ook aan de juiste kant waardoor je je niet per ongeluk snijdt. Jammer dat de houder als hij nat is door het gladde metaal niet meer goed vasthoud. Het plastic scharnier tussen mesje en houder moet echt verbeterd. De lijm laat op de langere duur los en als het mes een keer valt ligt de boel al heel snel uit elkaar. De klantenservice is uitstekend. Al een aantal keren hebben jullie kosteloos de houder vervangen. Ben daar zeer te vreden over.

Slechte scheermeshouder

De mesjes zijn super. Helaas is de houder echt van slechte kwaliteit. Naar 4 x gebruikt te hebben viel die uit elkaar.

Perfecte service en afhandeling, product valt tegen

5 sterren voor alles tot het scheren. Ja de site zou een beetje werk kunnen gebruiken, maar ik had geen moeite met bestellen. Het product zelf valt me echter flink tegen. Mijn ervaring zou ik omschrijven als kaas raspen. De bijgeleverde scheercreme was OK maar heel weinig qua volume. T. o. v. de andere 'scheermesjesabonnementen' haal je hier weinig waarde voor je geld. Jammer want het zware houdertje voor de mesjes vond ik wel prettig.

scheren doet pijn, wat is de kwaliteit?

Ondanks dat ik zeer matige baardgroei heb en dagelijks scheer vallen deze mesjes mij enorm tegen. Scheren met deze mesjes is vreemd genoeg pijnljjk. Goedkope mesjes van AH of kruidvat scheren beter en pijnloos. Vreemd maar waar. Ik heb een voorraadje maar gebruik ze liever niet meer.

Supersnelle en goede service

Vervanging van stuk onderdeel was geen probleem en snel toegestuurd

Bloedbad

Ik vind het tot nu toe niks, schraperige mesjes. Iedere scheerbeurt snij ik dus wondje, vervelend. Ik zie het nog even aan, maar als het niet beter wordt annuleer ik de boel. Het mesje kantelt erg veel.

Top service en prima alternatief voor de bestaande merken

Fijne organisatie en top service. Houder was stuk gegaan en kreeg volgende dag nieuwe toegestuurd

Pluspunten

betrouwbaar, correct en goede mesjes!

Alles is goed

Pluspunten

snel antwoord op mail

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima service en verzending zonder overbodig aandringen op meer aankopen. Chapeau!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

prima service, scheermeshouder was gevallen en stuk. Ik kon gratis en direct een nieuwe ophalen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Scheermesjes zijn erg scherp, scheert heel fijn

Levertijden met de kerst liepen wat uit

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Komen afspraak na

Mesjes zijn nog niet zo goed als Gilette Wellicht kan hier nog iets meer aandacht aan gegeven worden

Pluspunten

Vlotte snelle service. Ik had een probleem met de scheermeshouder. Kreeg na uitleg van mij over probleem direct een nieuwe toegestuurd.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

de eerste levering was uitstekend. Fijn geschoren

Mijn 2e levering scheercrème voelde anders aan, minder vet. Hierdoor was het scheren minder prettig. Ik heb een nieuwe houder en creme ontvangen. Maar jammergenoeg scheer ik me er niet fijn mee.

• Snelheid/Levertijd

Beste, Bedankt voor je bericht. Ik heb het even nagekeken en de crème en houder waren verzonden. Aangezien u aangeeft deze nog niet te hebben ontvangen zullen we deze vandaag opnieuw versturen.

Pluspunten

klachten worden tot nu toe goed opgepakt

de kwaliteit van de mesjeshouder is niet zo goed. De laatst geleverde versie zou verbeterd moeten zijn maar dit moet zich nog bewijzen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super service, bij mijn abonnement had ik een klacht en ik kreeg het kosteloos en snel geregeld verholpen. Daarnaast zijn de scheermesjes perfect! Complimenten!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering en een mooi product. Scheert prima. Zeker na de verbetering aangebracht in de houder.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super scheercreme. Scheermes zelf is ook ideaal. Enige kleine minpunt vind ik toch wel dat het handvat van het scheermes heel glad word zodra hij nat raakt.