Leveren niet wat je besteld

Artikelen besteld en betaald.Niets geleverd gekregen.Telefoon wordt niet opgenomen.Servicemail reageert men niet op.Begin er niet aan.Zeer onbetrouwbaar!

Vandaag besteld morgen in huis

Vandaag besteld morgen in huis, dat klopt niet echt. Zit al bijna 2 weken te wachten en nog niks binnen. Ook gebeld, zeggen dat ze terug zullen bellen maar helaas dat doen ze niet. Weer gebeld krijg exact hetzelfde antwoord we bellen u terug. Ik ben benieuwd of ik de bestelling ooit nog binnen krijg.

Mesjes zijn TE scherp

Ik vind het geweldig dat ze je eerst de mogelijkheid geven om de mesjes 1 maand gratis te testen, maar helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het abonnement niet zal verlengen. Na één scheerbeurt heb ik overal kleine wondjes en mijn huid doet pijn, waarschijnlijk ook door de scheer”schuim”. Ik heb dit nog nooit meegemaakt met andere merken!

Betaald, niets ontvangen

Ik heb maanden geleden bestelling geplaatst, niets ontvangen, gemaild en kreeg antwoord ze gingen opnieuw sturen. Niets ontvangen en nu reageren ze niet meer op mails. Waanzinnig!

Ontezettend slecht

Abonnement opgezegd, vervolgens een maand later een betalings herinnering voor een product die ik nooit heb ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar, ik heb ze gemaild, 1 keer een antwoord gehad waar in stond dat ik gewoon moet betalen, 12,50. Terug gemail dat ik het hier niet mee eens ben, dat is nu 3(!) weken geleden, ondertussen nog 2 andere mails gestuurd met de vraag of ze aub willen antwoorden. Te slecht voor woorden dit

Beste Tessa, Excuses voor de slechtere bereikbaarheid de afgelopen tijd. Het klopt dat we telefonisch slechter bereikbaar zijn in deze drukke tijden. Corona en de maatregelen die daarbij horen helpen ook niet. We werken aan verbeteringen. Per mail zou u eigenlijk altijd wel geholpen moeten worden, ook op tijd. We gaan ook hier kijken wat er mis gegaan is. Voor wat betreft het abonnement. Ik neem daar per e-mail contact met u op.

Na een mis communicatie, ontzettend goed geholpen!!

Beste Timo, Welke actie heb je gezien? Je bestelling is nog niet geleverd aangezien je deze gisteren na 17.00u gedaan hebt. De eerste levering is gratis bij het afsluiten van een abonnement. Dit wordt duidelijk gecommuniceerd. Voor het afsluiten van een abonnement hebben we inderdaad je bankgegevens nodig. Dit is bij ons hetzelfde als bijvoorbeeld bij Videoland, Netflix enz. Graag horen we of we je verder ergens mee kunnen helpen. Stuur dan bij voorkeur even een bericht naar [email protected]

vlijmscherpe mesjes

Als je eenmaal de slag te pakken hebt met deze mesjes, kun je je perfect glad scheren. Mesjes blijven lang scherp en de houder is robuust en ligt makkelijk in de hand. Helaas gaat het plastic klemblokje waar het mesje in vastklikt regelmatig kapot. De service is dan wel weer erg goed want je krijgt snel een nieuwe houder toegestuurd.

Fijne scheerspullen

Scherpe mesjes, snel geleverd. Abonnement eenvoudig aan te passen

Fijne crème

Erg glad in 1 keer

Goede scherpe mesjes met een fijne zware houder. Precisietrimmer is fijn voor de bakkebaarden en onder de neus.

Slecht

De crème die ik ontvangen heb irriteert het huid en laat het na een scheerbeurt jeuken, de meisjes zijn aan het goedkope kant, wat ze je aanbieden voor €17,50 per maand is het echt niet waard.

Slechte kwaliteit

Scheercreme en het scheermesje gebruikt. Echter was het gebruik van de scheermesjes pijnlijk en onaangenaam. Ook de scheer creme was niet fijn op mijn gezicht. Het mesje en de scheer creme meteen weggegooid. Zou deze nooit meer bestellen.

Mijn ervaring met Windmill Shaving is prima.

De mesjes van Windmill zijn fantastisch. Ik heb zelf wat probleempjes met het mechanisme van de houders van de mesjes. Dit wordt prima door opgelost door de organisatie.

rommel en amateurs

Mooie scheerset, praktisch en kwalitatief verbeterbaar

Materiaal ziet er mooi en luxe uit. Gewicht van de houder voelt goed in de hand. Prettig dat de mesjes een beschermkapje hebben. Het snijgedeelte van het scheermesje zit ook aan de juiste kant waardoor je je niet per ongeluk snijdt. Jammer dat de houder als hij nat is door het gladde metaal niet meer goed vasthoud. Het plastic scharnier tussen mesje en houder moet echt verbeterd. De lijm laat op de langere duur los en als het mes een keer valt ligt de boel al heel snel uit elkaar. De klantenservice is uitstekend. Al een aantal keren hebben jullie kosteloos de houder vervangen. Ben daar zeer te vreden over.

Slechte scheermeshouder

De mesjes zijn super. Helaas is de houder echt van slechte kwaliteit. Naar 4 x gebruikt te hebben viel die uit elkaar.

Perfecte service en afhandeling, product valt tegen

5 sterren voor alles tot het scheren. Ja de site zou een beetje werk kunnen gebruiken, maar ik had geen moeite met bestellen. Het product zelf valt me echter flink tegen. Mijn ervaring zou ik omschrijven als kaas raspen. De bijgeleverde scheercreme was OK maar heel weinig qua volume. T. o. v. de andere 'scheermesjesabonnementen' haal je hier weinig waarde voor je geld. Jammer want het zware houdertje voor de mesjes vond ik wel prettig.

scheren doet pijn, wat is de kwaliteit?

Ondanks dat ik zeer matige baardgroei heb en dagelijks scheer vallen deze mesjes mij enorm tegen. Scheren met deze mesjes is vreemd genoeg pijnljjk. Goedkope mesjes van AH of kruidvat scheren beter en pijnloos. Vreemd maar waar. Ik heb een voorraadje maar gebruik ze liever niet meer.

Supersnelle en goede service

Vervanging van stuk onderdeel was geen probleem en snel toegestuurd

Bloedbad

Ik vind het tot nu toe niks, schraperige mesjes. Iedere scheerbeurt snij ik dus wondje, vervelend. Ik zie het nog even aan, maar als het niet beter wordt annuleer ik de boel. Het mesje kantelt erg veel.

Top service en prima alternatief voor de bestaande merken

Fijne organisatie en top service. Houder was stuk gegaan en kreeg volgende dag nieuwe toegestuurd

Pluspunten

betrouwbaar, correct en goede mesjes!

Alles is goed

Pluspunten

snel antwoord op mail

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima service en verzending zonder overbodig aandringen op meer aankopen. Chapeau!

• Prijs
  • Snelheid/Levertijd