Good quality, low price and fast delivery

I ordered the bike from Spain and it was delivered after only 6 days which considering the current situation is really fast. The bike is beatiful and the components show good quality. Easy to assemble. It is the perfect choice if you want to have a nice dutch bike for a low price.

Hello Alejandro, Thank you very much for this nice and positive review. It is a honour for us to read that you are happy with the bike and delivery. Like we say in Dutch: Veel fiets plezier toegewenst! With kind regards, Kazim

moeilijke handleiding, versnelling doet het niet, wel snelle levering

Redelijk (prijs/kwaliteit) verhouding fiets. Jammer dat de handleiding erg onduidelijk is, de versnelling het niet deed en dat er onderdelen bij zitten waar je niet van weet wat je er mee moet. Snelbinders ontbraken. Verder prima fiets

Goedemiddag M, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Op 27 november heb ik je telefonisch proberen te bereiken op nummer 06********. Helaas kreeg ik geen gehoor. Ook heb ik je een e-mail verzonden maar toch probeer ik het via deze weg. Graag heb ik het even voor je nagekeken. In de beoordeling geef je aan dat de handleiding onduidelijk was en dat je onderdelen hebt ontvangen waar je niet van weet waar het moet. Dit is natuurlijk vervelend en lastig. Kan je aangeven waar je tegenaan liep en welke onderdelen je niet hebt kunnen monteren? Wat vond je exact onduidelijk aan de handleiding? De fiets die je hebt besteld heeft geen snelbinders, dit staat daarom ook niet op de foto en in de specificaties. Hopend hierop een reactie te krijgen zodat we samen tot een mooie oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Kazim

Prima fiets

Snelle levering Mooie prijs Goeie kwaliteit Goed in elkaar te zetten

Hallo Yvonne, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en anderen te delen. Ik ben blij om te vernemen dat alles naar wens is. Ik wens u veel fiets plezier toe! Groet, Kazim

voor niks 60 euro kosten betaald.

ik heb geld betaald voor het monteren van de fiets. nu ik de fiets 1 week heb valt alles eraf achterwiel ging los, ook de standaart viel eraf doordat de hij niet goed gemonteerd was heb alles weer zelf moeten monteren. slechte service

Goedemorgen Mo Ab, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Om dit te bespreken heb ik je meerdere malen telefonisch proberen te bereiken op nummer 06********. Helaas kreeg ik geen gehoor. Dit is de reden dat via deze weg contact opneem. Laat ik voorop stellen dat ik het jammer vind om te vernemen dat u problemen ervaart met het wiel van de fiets en standaard. Dit is natuurlijk snel bij een nieuwe fiets. Graag heb ik de mailwisseling terug gelezen, echter zie ik dat u hier enkel heeft aangegeven dat u het bestelde slot wilde terug sturen. De fiets heeft u rijklaar besteld, dit betekend dat de fiets 98% rijklaar wordt gemaakt. Het klopt dat u zelf de trappers erin moest draaien en de voordrager moest monteren. Dit wordt niet door ons gedaan om transportschade te voorkomen. Graag ontvangen wij een filmpje waarop het probleem met het wiel en standaard duidelijk in beeld komt. Ons e-mailadres is service@adobike.nl Met vriendelijke groet, Kazim

Verzenden duurde lang

Het duurde bijna 3 dagen voordat het verzonden werd. Nu ook nog de pech dat de post niet meewerkte, dus meer dan een week voordat ik het ontvangen had

Hallo Judith, Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat u dit op deze manier heeft ervaren en dat u hierdoor niet tevreden bent. Ik heb u een e-mail verzonden en wij zien hier graag een reactie op terug! Ik hoor graag van u. Groet, Britt Ado Bike

Snelle en duidelijke levering van een goede fiets voor een lage prijs

Een grote keuze aan fietsen, en gemakkelijk om te bestellen. Tevens goede prijzen. Wordt snel geleverd in een grote doos, en je wordt voldoende via de e-mail op de hoogte gehouden van de levering. Hele duidelijke instructies in de download van de website om de fiets zelf af te monteren. Een goede fiets voor een goede prijs, snel en probleemloos geleverd!

Hallo John, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om je ervaringen met ons en anderen te delen. Dit waarderen wij enorm. Ik ben blij om te lezen dat alles naar wens en je tevreden bent met je aankoop, dit lezen wij graag. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Goede kwaliteit en prijs.

Snelle levering en communicatie

Hallo Hanneke, Bedankt voor uw review en dit prachtige cijfer! Wij zijn ontzettend blij dat u tevreden bent. Wel horen wij graag wat wij beter hadden kunnen doen om van de 9, een 10 te maken. Wij streven uiteraard naar perfectie. Wij horen graag van u! Wij wensen u heel veel fietsplezier namens Ado Bike. Groet, Britt Ado Bike

Top service , beste prijs

Twee fietsen gekocht, een elektrisch een jongensfiets tegen een super prijs. Beste service ,super aardige mensen ,altijd behulpzaam zeker een aanrader .

Hallo Agnieszka, Bedankt voor uw review en het prachtige cijfer. Wij zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent. Dan zijn wij ook blij. Heel erg veel fietsplezier toegewenst. Groet, Britt Ado Bike

goed service en snel geleverd

de fiets hoefde maar minimaal afgemonteerd te worden, en de fiets zelf is super

Hallo Raimon, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo tevreden bent. Graag horen wij wat wij beter hadden kunnen doen om geen 9 te krijgen, maar een 10. Wij streven uiteraard naar perfectie! Wij horen graag van u. Heel veel fietsplezier toegewenst namens Ado Bike. Groet, Britt Ado Bike

Snel doorgestuurd maar verpakking beschadigd en fiets niet goed geverfd binnen een paar dagen komt roest boven aan.

Hallo Renato, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Wat jammer dat je de fiets met schade hebt ontvangen en dat er roest op zit. Dit is natuurlijk niet netjes. Onder jouw gegevens die je hier hebt doorgegeven kan ik geen bestelling vinden. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je bestelnummer en foto's van de schade per e-mail te sturen naar ons, service@adobike.nl Graag verneem ik van je. Met vriendelijke groet, Kazim

Super !!! Ado bike Leyweg Den Haag

Snelle service in de winkel. Binnen 1 dag mijn nieuwe E bike gereed. Goed vakmanschap. Ga zo door

Hallo Dicky, Bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en wij zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent over de fiets en onze service. Nog één vraag. Wat zouden wij beter kunnen doen om van de 9 een 10 te maken? Wij streven uiteraard naar perfectie! Groet, Britt Ado Bike

Mooi en betaalbaar!

Snelle levering, nette fiets en betaalbaar!

Hallo Eefje, Wat fijn dat alles goed is en u tevreden bent over onze service en de fiets zelf. Daar streven wij uiteraard naar! Bedankt voor de review en het mooie cijfer. Heel veel fietsplezier. Groet, Britt Ado Bike

Leuke fiets, maar in elkaar zetten vergt wel kennis

De fiets is heel licht in gewicht, maar ziet er stoer uit. Hij werd vrij snel geleverd en de meeste bijgevoegde attributen kon ik wel monteren. De montagevoorbeelden kan je van internet afhalen (zit niet bijgeleverd), daar zitten natuurlijk wel wat verschillende modellen in verwerkt. Het afstellen van de remmen is niet goed gelukt; ze blijven langs de band schuren. Ik hoop dat dit verholpen kan worden.

Hallo Henriëtte, Ontzettend bedankt voor uw review. Wij waarderen dit enorm. Wat fijn dat alles zo goed als gelukt is en dat u alles heeft gevonden. Wat jammer alleen dat het niet gelukt is met de remmen. Wij willen u natuurlijk zo goed mogelijk helpen, zodat ook de remmen het goed doen. Graag ontvangen wij daarom een e-mail met het probleem in een video. Wij helpen u dan uiteraard ontzettend graag verder! Ik zie graag uw e-mail tegemoet. Dit kan naar: service@adobike.nl Groet, Britt Ado Bike

superservice!!

ik had een onderdeel van mijn fiets kapot. er is direct kosteloos een nieuwe opgestuurd. probleem binnen 2 dagen opgelost!

Hallo Gerard, Ontzettend bedankt voor uw review en dit prachtige cijfer. Wij zijn erg blij dat wij aan uw verwachtingen konden voldoen. Heel erg veel fietsplezier! Groet, Britt Ado Bike

Uitstekende service, snelle levering

Uitmuntend binnen 24uur reactie op mijn email. Tevens nazending de volgende dag binnen. Top service..

Hallo Martis! Bedankt voor uw bericht. Ontzettend fijn dat u zo tevreden bent, dan zijn wij dat uiteraard ook! Heel erg veel fietsplezier toegewenst. Groet, Britt Ado Bike

Uitstekende Service en Vakmanschap!!!

Elk klant is Nr. 1 bij Jos Lock.

Hallo Jan, Wat fijn dat u zo tevreden bent en dat wij dit cijfer van u mogen krijgen! Ontzettend bedankt en geniet van uw fiets. Groet, Britt Ado Bike

Excellente service!!

Ik had een verkeerde e-mailadres opgegeven en ben 2 dgn super vriendelijk geholpen door de vrolijke Britt! De fiets ga ik vandaag ontvangen. Supersnelle levering. Alle vertrouwen in dat alles goed verloopt bij de levering. Dank voor je geduld Britt!!

Hallo Jo-Ann, Super bedankt voor de lieve review! Ik hoop dat de fiets bevalt en dat u veel fietsplezier tegemoet gaat. Hopelijk tot ziens, Jo-Ann! Groet, Britt AdoBike

Fast delivery and good bike

The bike was delivered within 2 days from ordering, the assembly went smooth as the manual and some instruments were provided. So I recommend buying from Adobike.

Hello Ana, thank you for this nice and kind review! We are happy to read that you are happy with the bike. We wish you lots nice rides with the bike. Regards, Kazim

Voor onze jongste zoon een mountainbike gekocht. Waar doe je goed aan om op internet te kopen. Eerst maar eens gebeld of de zaak wel echt bestond en hoe en wat ze konden bieden. Nou prima. De fiets werd net gebracht binnen de termijn van 10 dagen geleverd obv afgemonteerd leveren zodat op de verjaardag de fiets 's morgens in de kamer staat als cadeau.

Hallo, Ontzettend bedankt voor de review! Graag streven wij naar perfectie en vraag ik daarom wat wij beter hadden kunnen doen om een "9" á "10" te krijgen? Ik hoor graag van u. Heel erg veel fietsplezier toegewenst! Groet, Britt

Prima fiets, jammer van het transport

De fiets is prima. Levering van de fiets op zijn kop en gat in de doos, waardoor lichte beschadiging van het frame.

Hallo, Wat vervelend dat de fiets op deze manier geleverd is. Ik ontvang ontzettend graag een e-mail met foto's van de schade. Dit is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Ik zie graag de e-mail tegemoet, zodat wij even kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen. Groet, Britt

Mooie kinderfiets voor goede prijs

duidelijke handleiding om de laatste onderdelen op de fiets te bevestigen en goede prijs / kwaliteit verhouding

Hallo, Wat fijn dat de fiets bevalt en dat u de handleidingen heeft kunnen vinden. Ontzettend veel fietsplezier toegewenst :) Groet, Britt

Ik kreeg de fiets binnen 2 dagen al binnen. Het inelkaar zetten van de fiets was vrij envoudig, hoewel een handleiding ook wel geholpen zou kunnen hebben. De fiets rijd heel soepel en maakt geen onnodige geluiden. Ik ben er zeer tevreden mee -Jurriën

Hallo, Bedankt voor jouw mooie opmerking. Fijn dat alles is gelukt en soepel is gegaan. Er staan ook handleidingen op de website: https://www.adobike.nl/service/instructie-videos/ Misschien handig voor in de toekomst :) Heel erg veel fietsplezier toegewenst! Groet, Britt AdoBike

Fantastich

Wij zijn zeer blij met de fiets helaas nog niet gebruikt omdat er spaak kapot was. Hebben contact gezocht en het is zeer netjes opgelost. We krijgen vandaag een nieuwe voorwiel en gaan dan veel fietsen. Vriendelijke groet Silvia Zeijseink

Hallo, Bedankt voor jouw review! Fijn dat je blij bent met de oplossing en alsnog natuurlijk heel veel fietsplezier toegwenst. Groet, Britt AdoBike

Snel en professioneel

Bedankt voor de super snel service ! Bij andere fietsen zaak pas 14 dagen later kon ik mijn banden laten repareren( vervangen binnen en buiten bande) maar bij ADO FIETS XL was gelijk geholpen!

Hallo, Heel fijn dat alles goed gegaan is en dat je tevreden bent! We hopen je graag te zien voor meer vragen. Bedankt voor de mooie review. Groet, Britt AdoBike

Over Adobike

Even voorstellen, wij zijn Ado Bike! Wat leuk dat je onze beoordelingen leest. We zijn er erg trots op dat klanten ons waarderen en deze beoordelingen achterlaten. Graag doen we er dan ook alles aan om elke klant tevreden te houden. Niet alleen door onze betaalbare en kwalitatief goede fietsen, maar ook door de best mogelijke service te bieden. Zowel voor als na een aankoop kan je bij ons terecht met je vragen. Binnen 1 werkdag ontvang je van ons een reactie. Wij beschikken over een groot aantal fietsen en fietsaccessoires. Ook beschikken wij over 4 fietsenwinkels en 2 servicepunten. Hier staan vakkundige monteurs klaar om te helpen met service, onderhoud en het vinden van de beste fiets!