Snel doorgestuurd maar verpakking beschadigd en fiets niet goed geverfd binnen een paar dagen komt roest boven aan.

Super !!! Ado bike Leyweg Den Haag

Snelle service in de winkel. Binnen 1 dag mijn nieuwe E bike gereed. Goed vakmanschap. Ga zo door

Hallo Dicky, Bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en wij zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent over de fiets en onze service. Nog één vraag. Wat zouden wij beter kunnen doen om van de 9 een 10 te maken? Wij streven uiteraard naar perfectie! Groet, Britt Ado Bike

Mooi en betaalbaar!

Snelle levering, nette fiets en betaalbaar!

Hallo Eefje, Wat fijn dat alles goed is en u tevreden bent over onze service en de fiets zelf. Daar streven wij uiteraard naar! Bedankt voor de review en het mooie cijfer. Heel veel fietsplezier. Groet, Britt Ado Bike

Leuke fiets, maar in elkaar zetten vergt wel kennis

De fiets is heel licht in gewicht, maar ziet er stoer uit. Hij werd vrij snel geleverd en de meeste bijgevoegde attributen kon ik wel monteren. De montagevoorbeelden kan je van internet afhalen (zit niet bijgeleverd), daar zitten natuurlijk wel wat verschillende modellen in verwerkt. Het afstellen van de remmen is niet goed gelukt; ze blijven langs de band schuren. Ik hoop dat dit verholpen kan worden.

Hallo Henriëtte, Ontzettend bedankt voor uw review. Wij waarderen dit enorm. Wat fijn dat alles zo goed als gelukt is en dat u alles heeft gevonden. Wat jammer alleen dat het niet gelukt is met de remmen. Wij willen u natuurlijk zo goed mogelijk helpen, zodat ook de remmen het goed doen. Graag ontvangen wij daarom een e-mail met het probleem in een video. Wij helpen u dan uiteraard ontzettend graag verder! Ik zie graag uw e-mail tegemoet. Dit kan naar: service@adobike.nl Groet, Britt Ado Bike

superservice!!

ik had een onderdeel van mijn fiets kapot. er is direct kosteloos een nieuwe opgestuurd. probleem binnen 2 dagen opgelost!

Hallo Gerard, Ontzettend bedankt voor uw review en dit prachtige cijfer. Wij zijn erg blij dat wij aan uw verwachtingen konden voldoen. Heel erg veel fietsplezier! Groet, Britt Ado Bike

Uitstekende service, snelle levering

Uitmuntend binnen 24uur reactie op mijn email. Tevens nazending de volgende dag binnen. Top service..

Hallo Martis! Bedankt voor uw bericht. Ontzettend fijn dat u zo tevreden bent, dan zijn wij dat uiteraard ook! Heel erg veel fietsplezier toegewenst. Groet, Britt Ado Bike

Uitstekende Service en Vakmanschap!!!

Elk klant is Nr. 1 bij Jos Lock.

Hallo Jan, Wat fijn dat u zo tevreden bent en dat wij dit cijfer van u mogen krijgen! Ontzettend bedankt en geniet van uw fiets. Groet, Britt Ado Bike

Excellente service!!

Ik had een verkeerde e-mailadres opgegeven en ben 2 dgn super vriendelijk geholpen door de vrolijke Britt! De fiets ga ik vandaag ontvangen. Supersnelle levering. Alle vertrouwen in dat alles goed verloopt bij de levering. Dank voor je geduld Britt!!

Hallo Jo-Ann, Super bedankt voor de lieve review! Ik hoop dat de fiets bevalt en dat u veel fietsplezier tegemoet gaat. Hopelijk tot ziens, Jo-Ann! Groet, Britt AdoBike

Fast delivery and good bike

The bike was delivered within 2 days from ordering, the assembly went smooth as the manual and some instruments were provided. So I recommend buying from Adobike.

Hello Ana, thank you for this nice and kind review! We are happy to read that you are happy with the bike. We wish you lots nice rides with the bike. Regards, Kazim

Voor onze jongste zoon een mountainbike gekocht. Waar doe je goed aan om op internet te kopen. Eerst maar eens gebeld of de zaak wel echt bestond en hoe en wat ze konden bieden. Nou prima. De fiets werd net gebracht binnen de termijn van 10 dagen geleverd obv afgemonteerd leveren zodat op de verjaardag de fiets 's morgens in de kamer staat als cadeau.

Hallo, Ontzettend bedankt voor de review! Graag streven wij naar perfectie en vraag ik daarom wat wij beter hadden kunnen doen om een "9" á "10" te krijgen? Ik hoor graag van u. Heel erg veel fietsplezier toegewenst! Groet, Britt

Prima fiets, jammer van het transport

De fiets is prima. Levering van de fiets op zijn kop en gat in de doos, waardoor lichte beschadiging van het frame.

Hallo, Wat vervelend dat de fiets op deze manier geleverd is. Ik ontvang ontzettend graag een e-mail met foto's van de schade. Dit is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Ik zie graag de e-mail tegemoet, zodat wij even kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen. Groet, Britt

Mooie kinderfiets voor goede prijs

duidelijke handleiding om de laatste onderdelen op de fiets te bevestigen en goede prijs / kwaliteit verhouding

Hallo, Wat fijn dat de fiets bevalt en dat u de handleidingen heeft kunnen vinden. Ontzettend veel fietsplezier toegewenst :) Groet, Britt

Ik kreeg de fiets binnen 2 dagen al binnen. Het inelkaar zetten van de fiets was vrij envoudig, hoewel een handleiding ook wel geholpen zou kunnen hebben. De fiets rijd heel soepel en maakt geen onnodige geluiden. Ik ben er zeer tevreden mee -Jurriën

Hallo, Bedankt voor jouw mooie opmerking. Fijn dat alles is gelukt en soepel is gegaan. Er staan ook handleidingen op de website: https://www.adobike.nl/service/instructie-videos/ Misschien handig voor in de toekomst :) Heel erg veel fietsplezier toegewenst! Groet, Britt AdoBike

Fantastich

Wij zijn zeer blij met de fiets helaas nog niet gebruikt omdat er spaak kapot was. Hebben contact gezocht en het is zeer netjes opgelost. We krijgen vandaag een nieuwe voorwiel en gaan dan veel fietsen. Vriendelijke groet Silvia Zeijseink

Hallo, Bedankt voor jouw review! Fijn dat je blij bent met de oplossing en alsnog natuurlijk heel veel fietsplezier toegwenst. Groet, Britt AdoBike

Snel en professioneel

Bedankt voor de super snel service ! Bij andere fietsen zaak pas 14 dagen later kon ik mijn banden laten repareren( vervangen binnen en buiten bande) maar bij ADO FIETS XL was gelijk geholpen!

Hallo, Heel fijn dat alles goed gegaan is en dat je tevreden bent! We hopen je graag te zien voor meer vragen. Bedankt voor de mooie review. Groet, Britt AdoBike

Geen fiets geleverd

1,5 week geleden in Maassluis een fiets gekocht welke vandaag tussen 17 en 19 uur geleverd zou worden. Ik heb € 50,00 betaald voor het in elkaar laten zetten en leveren. Vanmiddag om 12.15 uur heb ik nog gebeld en gevraagd of ze de verlichting onder het zadel wilden verwijderen en los meegeven zodat zoon er meteen op kon fietsen. Persoon die ik aan de telefoon had klonk al wat raar waardoor ik de indruk kreeg dat de levering uberhaupt niet bekend was. Door het gesprek zou je denken dat mijn zoon inmiddels aan het fietsen was, maar helaas....het is inmiddels 20 uur en hij zit op de bank, want zijn fiets is niet geleverd. De eerste en de laatste keer dat ik daar een fiets aanschaf en morgen hang ik boos aan de telefoon om 9 uur!

Hallo Angelique, Wat ontzettend vervelend. Ik snap dat dit erg frustrerend is. Graag ontvang ik een e-mail met alles wat er gebeurd is en om welke fiets het gaat. Ik los dit namelijk graag zo goed mogelijk voor je op. Ik hoor graag van je! Groet, Britt

Top fiets. Snelle levering.

Een mooie transport fiets gekocht voor mijn zoon. Snelle levering. Zoon helemaal blij.

Hallo Sylvia, Bedankt voor de leuke feedback! Wij zijn erg blij dat zowel jij als jouw zoon blij zijn met onze service en fiets. Heel veel fiets plezier toegewenst! Groet, Britt

Prima. Vriendelijk, goed advies, snel, zeer redelijke prijs. Kreeg een app toen mn fiets klaar was.

Hallo, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u tevreden bent, dan zijn wij ook meer dan tevreden. Heel veel fietsplezier toegewenst! Groet, Britt

Snelle levering, fiets is zo inelkaar gezet.

Heb een altec nevada fiets voor mijn zoon besteld, volgende dag in huis, fiets is zo inelkaar gezet,bedankt!

Hallo Anna, Super! Wat fijn dat alles goed gegaan is en dat u tevreden bent. Heel veel rijplezier toegewenst voor uw zoon! Groet, Britt

Dat was prima

Zo snel was het thuis.

Hallo Roxy, Wij zijn erg blij dat je blij bent met de snelle service en dat alles goed gegaan is! Heel veel rijplezier toegewenst. Groet, Britt

Alles volgens afspraak

Het rijklaarmaken ls goed te doen

Hallo, Wat fijn dat het goed gegaan is! Heel veel rijplezier toegewenst. Groet, Britt

Topfiets voor mijn zoon!

Snel geleverd, hele stoere fiets en een van de weinigen die een fiets met versnellingen biedt in 20 inch.

Hallo Nienke, Bedankt voor het delen van je ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat alles naar wens is. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Prima fiets!

Mooie omafiets. De kleur was exact zoals op de foto (roze). Het in elkaar zetten was wel een uitdaging, want er zat geen gebruiksaanwijzing bij. Het duurde ongeveer drie uur, maar het is me wel gelukt.

Hallo Nina, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat je tevreden bent. Ook vind ik het knap dat het je is gelukt zonder handleiding, was mij niet gelukt. De handleidingen zijn in de e-mail die je hebt ontvangen na het bestellen. Daar wij streven naar perfectie ben ik erg benieuwd wat wij anders hadden moeten doen voor een mooie 9 of 10? Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Zeer goede service

Snelle levering. Er ontbrak een spatbord, hierover contact opgenomen. Kazim was ons contact persoon en hij heeft dit heel netjes afgehandeld. Het contact was altijd heel beleefd en zeer klant vriendelijk.

Beste Wendy, Bedankt voor het delen voor jouw ervaringen met Ado bike en bedankt voor het mooie cijfer. Dit waarderen wij enorm. Fijn dat Kazim het snel voor u heeft kunnen oplossen :) Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Asha

Snel goed en netjes

Snel geleverd Goede kwaliteit Netje afgemonteerd

Beste meneer Luurs, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Dit waarderen wij enorm. Veel fietsplezier toegewenst :) Groet, Asha

Over Adobike

Even voorstellen, wij zijn Ado Bike! Wat leuk dat je onze beoordelingen leest. We zijn er erg trots op dat klanten ons waarderen en deze beoordelingen achterlaten. Graag doen we er dan ook alles aan om elke klant tevreden te houden. Niet alleen door onze betaalbare en kwalitatief goede fietsen, maar ook door de best mogelijke service te bieden. Zowel voor als na een aankoop kan je bij ons terecht met je vragen. Binnen 1 werkdag ontvang je van ons een reactie. Wij beschikken over een groot aantal fietsen en fietsaccessoires. Ook beschikken wij over 4 fietsenwinkels en 2 servicepunten. Hier staan vakkundige monteurs klaar om te helpen met service, onderhoud en het vinden van de beste fiets!