zeer snelle service en goede klantvriendelijkheid

Fiets oorspronkelijk in de winkel besteld met aanbetaling. Echter later de fiets online in de aanbieding. Netjes me aanbetaling terug gestort gekregen op me rekening en de fiets online besteld. Deze kwam netjes en goed verpakt binnen. Alles zag er goed uit. Helaas een scheurtje in de zadel. Met een mailtje en een foto kreeg ik binnen 24 uur een nieuwe zadel opgestuurd. Zeer nette service dus. De fiets ziet er stabiel en degelijk uit.

Beste Carolina, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Fijn dat alles toch goed is gekomen en u een tevreden gevoel heeft. Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

redelijk

de moeren en bouten die geleverd waren om de voordrager te monteren passen niet op elkaar en de voordrager past ook niet goed in elkaar. ik heb nieuwe bouten moeten aanschaffen omdat wat erbij zat niet bruikbaar was. over de bezorging en levertijd verder niks op te merken, dat was prima!

Wat een geweldige service

Onze hond had de trapper van de fiets, die net een uur afgemonteerd in de kamer stond, kapot gevreten. Om een nieuwe set trappers gemaild, waarvan ik begreep dat ik die zou moeten betalen, maar ze werden gratis nagestuurd. Ook de bezorging van de fiets, via DHL verliep niet makkelijk, (dat lag bij DHL ) en ook daarbij heeft Adobike fijn geholpen. Dat is, zeker vandaag de dag, jammer genoeg meer uitzondering dan regel. Top!

Beste Margriet, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Fijn dat alles toch goed is gekomen en u een tevreden gevoel heeft. Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

Tevreden met de aankoop van de fiets van onze dochter. Ook de medewerkers vriendelijk en netjes contact mee gehad.

Snelle levering, en product is goed

Alleen zou ik wel een meer op de geleverde fiets handleiding willen ontvangen en geen algemene die met de mail wordt toegestuurd. De te monteren onderdelen en afstellingen van de fiets in de algemene handleiding komen niet overeen met de geleverde fiets.Dit maakt sommige dingen lastig om te monteren. Uiteindelijk is het wel gelukt , maar de remmen afstellen lukt niet met de algemene handleiding die toepasbaar zou moeten zijn voor de gehele categorie kinderfietsen.

Beste Enrico, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Jammer dat de handleidingen niet duidelijk genoeg waren. Jou opmerking over de handleidingen nemen wij mee ter verbetering van de dienstverlening. Dit is ook de reden dat er nu ook video's online staan van ons met een aantal montage instructies. We zijn ermee bezig. Wij wensen je veel fiets plezier! Groet, Kazim

Mijn fiets twee jaar geleden bij Adobike gekocht. Er moesten een paar kleine reparaties worden uitgevoerd, zoals een nieuwe lamp en het vastzetten van mijn spatbord. Vandaag werd het binnen enkele uren kosteloos gerepareerd! Heel blij met de super service!

Beste Iris, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Hier doen wij het voor! Groet, Kazim

Zeer goed! Goede service!

De geleverde fiets had een kleine beschadiging. Nadat ik dit meldde werd er direct gereageerd en naar tevredenheid opgelost. Vriendelijk personeel en goede service!

Beste Vanessa, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Goed verpakt, wel onduidelijk waar de handleiding te vinden is.

Fiets was goed verpakt en alles zat goed vast in de doos. Helaas geen vermelding hoe en waar de handleiding om de fiets in elkaar te zetten is. Die is wel op de website van Adobike te vinden, maar zou handig zijn om dit op de verpakking of met een begeleidend briefje te vermelden. Eenmaal gevonden is deze duidelijk en is de fiets goed in elkaar te zetten.

Beste Patrick, Bedankt voor jouw positieve beoordeling en tip! Hier gaan wij zeker mee aan de slag. Voor nu vermelden wij het enkel in de e-mails die we versturen van de bestelling. Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

Snelle bezorging, duidelijke communicatie en top fiets tot nu toe

Uitstekend!

Beste Eva, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Helemaal blij met mijn fiets.

Ik ben echt blij met mijn fiets. Makkelijk in elkaar te zetten. De fiets fietst heerlijk !!! Echt een aanrader !!!

Beste Angela, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Top service van Ado Bike Rijswijk

Mijn vrouw heeft in 2017 een nieuwe fiets gekocht bij Ado Bike in Rijswijk. Helaas kreeg ze 2 maanden daarna last van haar evenwicht. Dus ruim 2 jaar weinig fietsen omdat het te gevaarlijk was, de fiets heeft alleen in de schuur gestaan. Gelukkig gaat het een stuk beter. In de zomer van 2019 ruim 2 jaar na aankoop is ze weer stukjes gaan fietsen en dat ging prima, alleen in de 2e versnelling trapte de fiets soms door. Even langs ADO Bike in Rijswijk gefietst en 2 uur later euvel verholpen. Kosteloos onder Service gerepareerd zegt ADO Bike in Rijswijk. Top geregeld En dank je wel ADO Bike Rijswijk.👍

Beste Wim, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Het doet ons goed om dit te lezen. We doen veel voor tevreden klanten! Ik ben blij dat uw vrouw weer op de fiets kan. Groet, Kazim

goed geholpen niks gekocht

Beste Fred, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen! Wij zien je graag snel terug. Groet, Kazim

Een geweldige winkel!

Ik kwam voor een fietslamp maar helaas was de pinautomaat buiten werking. Door tijdgebrek kon ik geen geld gaan pinnen. De fietslamp werd er binnen enkele seconden opgezet en voor de €5,- die ik wel had mocht ik de lamp houden (waarde €12,95)

Bete M, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Goedkope, degelijke fietsen met een snelle levering

Onlangs een fiets voor mijn zoon gekocht en we zijn er helemaal tevreden mee. Maakt school een beetje leuker ;)

Beste Thijs, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Service op en top!

Na diefstal op zoek naar een nieuwe fiets, onze dochter moet immers naar school. We zijn goed geadviseerd, de fiets gecontroleerd. Het zadel afgesteld en zelfs de sleutels van beide sloten waren apart aan een hanger gedaan. En dan op een laatste moment! Dank onze dochter kan veilig op weg naar school op een nieuwe fiets!

Beste Den, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Levert zoals gevraagd met een super service

Fiets via de site besteld en keurig op tijd het complete pakket geleverd zonder schades. Nadien is koplamp stuk gegaan en ze leveren zonder discussie gratis een nieuwe! Top service!

Beste Gerard, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Vlotte levering, zoals op de site staat

Tevreden, fiets correct afgeleverd op de afgesproken dag.even afmonteren en klaar voor gebruik. Top!

Beste Simon, Bedankt voor je positieve beoordeling! Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

georganiseerd

De monteurs zijn heel erg gefocust en zijn snel bezig, als ze zeggen dat het een uurtje duurt zijn ze meestal klaar binnen 45 minuten! Ze zijn heel erg snel in werken en de samenwerking is ook top.

Goedemorgen Shayan, Bedankt voor je positieve beoordeling! Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

Moeilijker bouwpakket dan verwacht, goede klantenservice

Op de site stond dat ik mijn fiets zelf nog rijklaar zou moeten maken, maar dat ik het voorwiel moest monteren en de remmen moest afstellen had ik toch niet helemaal begrepen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik daar niet handig genoeg voor ben en heb anderen met meer klus ervaring gevraagd of zij het voor mij konden doen. De klantenservice van Adobike was erg goed, toen door een fout van de bezorging de verkeerde fiets was afgeleverd werd er mij meteen aangeboden om een nieuwe fiets op te sturen. Het is een mooie fiets, voor een goede prijs, maar enige handigheid is wel verijst.

Beste Victor, Bedankt voor jouw positieve en eerlijke review! Wij wensen je veel fiets plezier! Groet, Kazim

2 fietsen gekocht bij Adobike Leyweg, top service

Mijn zoon heeft gister 2 fietsen gekocht bij Adobike. 1 fiets was mijn verjaardag cadeau. Heb bloemetje van de zaak gekregen, korting en fiets binnen een uur thuis bezorgd. Top service, lieve medewerkers , sociaal en secure Het is een aanrader Bedankt Adobike

Beste Usha, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met ons. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Alles naar wens

Alles zoals verwacht, met snelle aflevering.

Beste Vesa, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Veel fietsplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Kazim

Ik ben zeker tevreden met adobike

Ik werd meteen geholpen met mijn probleem en het waren hele vriendelijke mensen die mij hadden geholpen. Ben zeer tevreden met de reparatie van mijn fiets

Beste Kayana, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Veel fietsplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Kazim

Snelle levering van een mooie fiets

Prima snelle levering, fiets is makkelijk zelf af te monteren. 2e fiets die ik hier bestel. In de toekomst vast nog wel een keer als het nodig is

Beste Mark, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Veel fietsplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Kazim

Happy!

De fiets was 2 dagen te laat geleverd door DHL. Hier kon Ado Bike niks aan doen maar ze hebben mij wel netjes te woord gestaan en geholpen, want ik kwam niet verder bij DHL. Ik heb een handgeschreven kaart gekregen, wat attent! Ga zo door Ado Bike.

Beste Nikki, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Veel fietsplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Kazim

Netjes op tijd geleverd goed ingepakt. Goed kwaliteit

Beste Nathan, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Veel fietsplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Kazim