Servicegericht en snel

Een fiets in het weekend besteld. Snelle opeenvolgende mailbevestigingen van de verwerking van de bestelling en het verstuurd zijn. Alsnog bleef de levering door de pakketbezorger helaas uit. Na 1 mailtje werd snel gereageerd door een nieuwe fiets te laten versturen die gelijk de volgende dag in goede orde is ontvangen.

Hallo, Bedankt voor dit prachtige cijfer en de prachtige review! Wat fijn dat u tevreden bent met onze service en de fiets en wij zijn erg blij dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij wensen u nog heel veel fietsplezier toe en veilige kilometers. Groet, Britt Ado Bike

Nette degelijke fiets

Goede site, snelle levering en netjes verpakt. Een nette degelijke en stoere fiets! Prijs kwaliteit verhouding; Prima!

Hallo Leonie, Bedankt voor uw review en dit mooie cijfer! Wat fijn dat u tevreden bent. Daar doen wij het uiteraard ook voor. Graag hoor ik van u wat wij nog beter hadden kunnen doen om i.p.v. een 9, een 10 te ontvangen. Wij streven uiteraard naar perfectie. Wij wensen u nog heel veel fietsplezier toe. Groet, Britt Ado Bike

(Te) lange levertijd

Ruim 4 dagen moeten wachten, niet alles op Corona afschuiven, kies voor een andere koeriersdienst dan DHL.

Goede site en fiets is snel en correct geleverd

Hele fijne ervaring. Op hun website kon ik goed zoeken naar fietsen en vinden wat ik zocht. Ik heb een fiets gekocht inclusief de optie dat ze fiets afmonteren en daarna versturen per koerier. Alles was netjes bezorgd. Per e-mail houden ze je op de hoogte van de status en op welke dag de fiets geleverd wordt. Helaas kunnen ze geen tijdsindicatie geven (dit geven ze ook aan op hun website). Dat zou nog beter zijn :-) Al met al ben ik erg tevreden.

Hallo Roeland, Ontzettend bedankt voor dit mooie cijfer en uw feedback! Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service en de fiets. Dan zijn wij uiteraard ook tevreden. Helaas kunnen wij (nog) niets doen aan de tijdsindicatie, maar ik zal het hier intern zeker meenemen! Wij wensen u nog heel veel fietsplezier toe en veilige kilometers. Groet, Britt Ado Bike

Fijne fiets. Enige nadeel tijdens het remmen, is het erg gehorig.

Hallo Layla, Bedankt voor de tijd die je hebt genomen voor het delen van je ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat je het een fijne fiets vind! Jammer dat je tijdens het remmen geluid hoort. Kan je een video sturen waarop dit te horen is en waar de remmen te zien zijn? Dan doe ik mijn best om het zo goed en snel mogelijk voor je op te lossen. Ons e-mailadres is service@adobike.nl. Hoor graag van je. Groet, Kazim

duidelijke site en snelle levering

Fiets besteld voor ons kleinkind. Snelle levering, Ik had ook nog een extra slot besteld. Deze werd niet meegeleverd. Mailtje gestuurd en werd daarna direct na gestuurd. 1 min puntje. Er werd aangegeven welke dag de fiets geleverd zou worden. Konden geen tijdblok aangeven. Tip!! Laat de chauffeur ca. 2 uur voor levering even bellen. Anders zit je de hele dag te wachten. Verder super service.

Goedemorgen Hans, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen! Ik ben blij om te vernemen dat alles naar wens is! Goed dat je ons meteen de kans had gegeven om het slot op te sturen, nogmaals mijn excuses dat dit niet meteen erbij was geleverd. Wij nemen je tip ook zeker mee! De koerier kan inderdaad voor bezorging even bellen, als u dit aangeeft bij een toekomstige bestelling in de opmerkingen, geef ik het door. Daar wij streven naar perfectie ben ik erg benieuwd wat wij nu kunnen doen voor een mooie 9 of 10. Ik hoor graag van je! Groet, Kazim

Eerst had ik mijn twijfels over een fiets online bestellen maar het is allemaal perfect verlopen, ik ben super blij met mijn fiets. Onderhoud gebeurd bij ADO op de leyweg in Den Haag waar mijn vrouw ook een fiets heeft gekocht daar is het personeel vriendelijk en behulpzaam en de service uitstekend.

Goedemiddag Albertus, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en anderen te delen. Dit waarderen wij enorm! Ik ben blij dat wij je twijfels hebben wegnomen. Dit lees ik dan ook graag terug. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Bedankt voor de service Adobike

Fietsen zijn erg goed geïntroduceerd, het is erg leuk om foto's op de site vanuit verschillende hoeken te hebben gezien, de site werkt snel en geavanceerd. Ze waren erg vriendelijk in de winkel. Ik vertrok erg tevreden met mijn fiets. Het verdient 5 sterren

Hallo Melih, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en andere te delen. Fijn dat je ook goed bent geholpen, welke winkel heb je bezocht? Dan geef ik je complimenten door. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

snel geholpen en de medewerker was vriendelijk

Hallo Natalie, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen! Ik ben blij dat alles naar wens is! Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Bad bike delivered, terrible customer service. The client is last

My bike was delivered in a bad condition, then I was asked to pack it in order to send it back. I am not going to go into details, but their RMA is not great. Took them ages to pick it up and now I am without an answer about my replacement bike for 4 days..... I do want my bike, so I hope I get it. But I will defiantly not buy anything from Adobike or superfitsen again.

Hello Stanislav, Thank you for your review! To be honest, this case is not the way how it normally goes. One more time our apologize for this! The problems with the break is solved, like we talked on the phone. With kind regards, Kazim

Geweldig mooie fiets en bij probleem goede oplossingen

Hallo Fadil, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen! Ik ben blij om te vernemen dat u tevreden bent met de fiets. Heel veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Good quality, low price and fast delivery

I ordered the bike from Spain and it was delivered after only 6 days which considering the current situation is really fast. The bike is beatiful and the components show good quality. Easy to assemble. It is the perfect choice if you want to have a nice dutch bike for a low price.

Hello Alejandro, Thank you very much for this nice and positive review. It is a honour for us to read that you are happy with the bike and delivery. Like we say in Dutch: Veel fiets plezier toegewenst! With kind regards, Kazim

moeilijke handleiding, versnelling doet het niet, wel snelle levering

Redelijk (prijs/kwaliteit) verhouding fiets. Jammer dat de handleiding erg onduidelijk is, de versnelling het niet deed en dat er onderdelen bij zitten waar je niet van weet wat je er mee moet. Snelbinders ontbraken. Verder prima fiets

Goedemiddag M, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Op 27 november heb ik je telefonisch proberen te bereiken op nummer 06********. Helaas kreeg ik geen gehoor. Ook heb ik je een e-mail verzonden maar toch probeer ik het via deze weg. Graag heb ik het even voor je nagekeken. In de beoordeling geef je aan dat de handleiding onduidelijk was en dat je onderdelen hebt ontvangen waar je niet van weet waar het moet. Dit is natuurlijk vervelend en lastig. Kan je aangeven waar je tegenaan liep en welke onderdelen je niet hebt kunnen monteren? Wat vond je exact onduidelijk aan de handleiding? De fiets die je hebt besteld heeft geen snelbinders, dit staat daarom ook niet op de foto en in de specificaties. Hopend hierop een reactie te krijgen zodat we samen tot een mooie oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Kazim

Prima fiets

Snelle levering Mooie prijs Goeie kwaliteit Goed in elkaar te zetten

Hallo Yvonne, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en anderen te delen. Ik ben blij om te vernemen dat alles naar wens is. Ik wens u veel fiets plezier toe! Groet, Kazim

voor niks 60 euro kosten betaald.

ik heb geld betaald voor het monteren van de fiets. nu ik de fiets 1 week heb valt alles eraf achterwiel ging los, ook de standaart viel eraf doordat de hij niet goed gemonteerd was heb alles weer zelf moeten monteren. slechte service

Goedemorgen Mo Ab, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Om dit te bespreken heb ik je meerdere malen telefonisch proberen te bereiken op nummer 06********. Helaas kreeg ik geen gehoor. Dit is de reden dat via deze weg contact opneem. Laat ik voorop stellen dat ik het jammer vind om te vernemen dat u problemen ervaart met het wiel van de fiets en standaard. Dit is natuurlijk snel bij een nieuwe fiets. Graag heb ik de mailwisseling terug gelezen, echter zie ik dat u hier enkel heeft aangegeven dat u het bestelde slot wilde terug sturen. De fiets heeft u rijklaar besteld, dit betekend dat de fiets 98% rijklaar wordt gemaakt. Het klopt dat u zelf de trappers erin moest draaien en de voordrager moest monteren. Dit wordt niet door ons gedaan om transportschade te voorkomen. Graag ontvangen wij een filmpje waarop het probleem met het wiel en standaard duidelijk in beeld komt. Ons e-mailadres is service@adobike.nl Met vriendelijke groet, Kazim

Verzenden duurde lang

Het duurde bijna 3 dagen voordat het verzonden werd. Nu ook nog de pech dat de post niet meewerkte, dus meer dan een week voordat ik het ontvangen had

Hallo Judith, Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat u dit op deze manier heeft ervaren en dat u hierdoor niet tevreden bent. Ik heb u een e-mail verzonden en wij zien hier graag een reactie op terug! Ik hoor graag van u. Groet, Britt Ado Bike

Snelle en duidelijke levering van een goede fiets voor een lage prijs

Een grote keuze aan fietsen, en gemakkelijk om te bestellen. Tevens goede prijzen. Wordt snel geleverd in een grote doos, en je wordt voldoende via de e-mail op de hoogte gehouden van de levering. Hele duidelijke instructies in de download van de website om de fiets zelf af te monteren. Een goede fiets voor een goede prijs, snel en probleemloos geleverd!

Hallo John, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om je ervaringen met ons en anderen te delen. Dit waarderen wij enorm. Ik ben blij om te lezen dat alles naar wens en je tevreden bent met je aankoop, dit lezen wij graag. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Goede kwaliteit en prijs.

Snelle levering en communicatie

Hallo Hanneke, Bedankt voor uw review en dit prachtige cijfer! Wij zijn ontzettend blij dat u tevreden bent. Wel horen wij graag wat wij beter hadden kunnen doen om van de 9, een 10 te maken. Wij streven uiteraard naar perfectie. Wij horen graag van u! Wij wensen u heel veel fietsplezier namens Ado Bike. Groet, Britt Ado Bike

Top service , beste prijs

Twee fietsen gekocht, een elektrisch een jongensfiets tegen een super prijs. Beste service ,super aardige mensen ,altijd behulpzaam zeker een aanrader .

Hallo Agnieszka, Bedankt voor uw review en het prachtige cijfer. Wij zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent. Dan zijn wij ook blij. Heel erg veel fietsplezier toegewenst. Groet, Britt Ado Bike

goed service en snel geleverd

de fiets hoefde maar minimaal afgemonteerd te worden, en de fiets zelf is super

Hallo Raimon, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo tevreden bent. Graag horen wij wat wij beter hadden kunnen doen om geen 9 te krijgen, maar een 10. Wij streven uiteraard naar perfectie! Wij horen graag van u. Heel veel fietsplezier toegewenst namens Ado Bike. Groet, Britt Ado Bike

Snel doorgestuurd maar verpakking beschadigd en fiets niet goed geverfd binnen een paar dagen komt roest boven aan.

Hallo Renato, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Wat jammer dat je de fiets met schade hebt ontvangen en dat er roest op zit. Dit is natuurlijk niet netjes. Onder jouw gegevens die je hier hebt doorgegeven kan ik geen bestelling vinden. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je bestelnummer en foto's van de schade per e-mail te sturen naar ons, service@adobike.nl Graag verneem ik van je. Met vriendelijke groet, Kazim

Super !!! Ado bike Leyweg Den Haag

Snelle service in de winkel. Binnen 1 dag mijn nieuwe E bike gereed. Goed vakmanschap. Ga zo door

Hallo Dicky, Bedankt voor uw review! Dit waarderen wij enorm en wij zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent over de fiets en onze service. Nog één vraag. Wat zouden wij beter kunnen doen om van de 9 een 10 te maken? Wij streven uiteraard naar perfectie! Groet, Britt Ado Bike

Mooi en betaalbaar!

Snelle levering, nette fiets en betaalbaar!

Hallo Eefje, Wat fijn dat alles goed is en u tevreden bent over onze service en de fiets zelf. Daar streven wij uiteraard naar! Bedankt voor de review en het mooie cijfer. Heel veel fietsplezier. Groet, Britt Ado Bike

Leuke fiets, maar in elkaar zetten vergt wel kennis

De fiets is heel licht in gewicht, maar ziet er stoer uit. Hij werd vrij snel geleverd en de meeste bijgevoegde attributen kon ik wel monteren. De montagevoorbeelden kan je van internet afhalen (zit niet bijgeleverd), daar zitten natuurlijk wel wat verschillende modellen in verwerkt. Het afstellen van de remmen is niet goed gelukt; ze blijven langs de band schuren. Ik hoop dat dit verholpen kan worden.

Hallo Henriëtte, Ontzettend bedankt voor uw review. Wij waarderen dit enorm. Wat fijn dat alles zo goed als gelukt is en dat u alles heeft gevonden. Wat jammer alleen dat het niet gelukt is met de remmen. Wij willen u natuurlijk zo goed mogelijk helpen, zodat ook de remmen het goed doen. Graag ontvangen wij daarom een e-mail met het probleem in een video. Wij helpen u dan uiteraard ontzettend graag verder! Ik zie graag uw e-mail tegemoet. Dit kan naar: service@adobike.nl Groet, Britt Ado Bike

Over Adobike

Even voorstellen, wij zijn Ado Bike! Wat leuk dat je onze beoordelingen leest. We zijn er erg trots op dat klanten ons waarderen en deze beoordelingen achterlaten. Graag doen we er dan ook alles aan om elke klant tevreden te houden. Niet alleen door onze betaalbare en kwalitatief goede fietsen, maar ook door de best mogelijke service te bieden. Zowel voor als na een aankoop kan je bij ons terecht met je vragen. Binnen 1 werkdag ontvang je van ons een reactie. Wij beschikken over een groot aantal fietsen en fietsaccessoires. Ook beschikken wij over 4 fietsenwinkels en 2 servicepunten. Hier staan vakkundige monteurs klaar om te helpen met service, onderhoud en het vinden van de beste fiets!