Filters

10

Snel bezorgd

Fiets was snel binnen en makkelijk in elkaar te zetten. Als je niet handig bent niet doen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Duidelijke beschrijving bij de fiets. Mooi materiaal. Enige minpunt dat er snelbinders misten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Alinda, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Ik zie dat u een Altec Classic herenfiets heeft aangeschaft, hier zitten inderdaad geen snelbinders bij. Wij sturen dit als suggestie naar onze leverancier ter verbetering van het product! Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Asha

10

Goed geholpen

Snel binnen en snelle reacties, zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Milan, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Superfietsen en het mooie cijfer! Veel fietsplezier, Asha

10

Op website duidelijk informatie, scherpe prijs en.... een echte winkel voor onderhoud

Had een webshop uitgezocht met een winkelfiliaal in de buurt voor ondersteuning.. Perfecte fiets voor de prijs met behulp van instructie video's was om elkaar zetten geen probleem. Goede tip om voor gebruik de fiets in de transparante lak te spuiten. Heb al veel van de fiets gebruik gemaakt. Rijd lekker en voelt degelijk aan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi SdB, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling en het mooie cijfer. Goed om te horen dat de montage helemaal is gelukt met behulp van onze video's. Super veel fietsplezier toegewenst! Groet, Asha

10

Top fiets, snel geleverd en goede service

Snelle levering en juiste prijs / kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Rick, Bedankt voor de beoordeling! Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Asha

9

Fijne fiets

Mooie fiets die heerlijk fietst. Het in elkaar zetten is wel een dingetje (zeker de remmen afstellen) maar als je er wat tijd in steekt geen probleem!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Ilse, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Misschien heb je gebruik kunnen maken van onze online handleiding en handige video's voor de montage, het is in ieder geval helemaal gelukt de fiets zelf in elkaar te zetten! Level up: leerling fiets monteur! Super veel fietsplezier toegewenst! Groet, Asha

10

Snel en vriendelijK.

Ventiel was gestolen. Binnen 3 seconden een nieuwe erop. Snel, vriendelijk en goed geprijsd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs, snelle levering en goede service achteraf

Een mooie, stoere mountainbike gekocht voor de verjaardag van m'n zoontje. Hij was/is er dolblij mee. Helaas bleek de standaard te rammelen tijdens het fietsen. Na zelf meerdere pogingen te hebben gedaan het op te lossen en mailtje naar Adobike gestuurd. Het probleem werd erkend en er werd direct kosteloos een nieuwe, kwalitatief betere standaard opgestuurd. Die heb ik inmiddels zelf vervangen en het probleem is helemaal opgelost. Top service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Duncan, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en andere te delen. Dit waarderen wij enorm. Veel fiets plezier toegewenst voor je zoon. Groet, Kazim

10

Goed

De fiets was netjes bezorgd alleen was de bel kapot. Na aangeven meteen een nieuwe oogestuurd. Snelle service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Harald, Bedankt voor je complimenten! Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

1

BICICLETA RECIBIDA EN MAL ESTADO CON DEFECTOS

FIETS ONTVANGEN IN SLECHTE STAAT, WANNEER DE DRAGER ME DE FIETS HEEFT GEGEVEN, IS DE TRANSPORTKAST GEBROKEN. OMDAT DE DOORBRAAK VAN DE ZAAK IS, ZIJN DE ELEMENTEN VAN DE FIETS BESCHADIGD, GEBROKEN EN DEFECT. Ik heb contact opgenomen met de ADO BIKE-SERVICE, en hun antwoord was "DAT SLECHT GELUK, WE KUNNEN HET NIET OPLOSSEN", DUS ZULLEN ZIJ MIJ HET PROBLEEM NIET OPLOSSEN EN BIEDEN NOOIT MEER EEN RETOURGARANTIE VAN 15 DAGEN ALS HET OP HUN WEBPAGINA ZET. OF VERANDERING VAN PRODUCT VOOR EEN NIEUWE FIETS VAN HETZELFDE MODEL. BEantwoord mij niet op berichten. KOOP GEEN ADO FIETS, DEFECTE, GEBROKEN FIETSEN, IN SLECHTE STAAT, BIEDEN GEEN GARANTIE EN Los het probleem niet op. 350 € TOT DE VUIL, DE FIETS WERKT NIET, EN IN DE PERIODE VAN 15 DAGEN TECHNISCHE PROBLEMEN ZAL IK HET COMMUNICEREN EN GEEN OPLOSSING BIEDEN. DE FIETS IS MIJ IN SLECHTE STAAT VERZONDEN, IK HEB FOTO'S DIE DEMONSTREREN HOE DE DOOS IS GEBROKEN EN DE FIETS BESCHADIGDE ZONDER DE VERBINDING VAN DE FIETSBOX TE VERWIJDEREN. BICICLETA RECIBIDA EN MAL ESTADO, CUANDO EL TRASPORTISTA ME DIO LA BICICLETA LA CAJA DE TRANSPORTE PRESENTABA UNA ROTURA. POR LA ROTURA DE LA CAJA ELEMENTOS DE LA BICICLETA ESTÁN DAÑADOS, ROTOS Y DEFECTUSOSOS. ME PUSE EN CONTACTO CON EL SERVICIO DE ADO BIKE, Y SU CONTESTACIÓN FUE "QUE MALA SUERTE, NO PODEMOS SOLUCIONARLO", POR LO QUE NO ME SOLUCIONANAN EL PROBLEMA Y TAMPOCO ME OFRECEN GARANTIA DE DEVOLUCION DE 15 DÍAS COMO PONE EN SU PAGINA WEB. O CAMBIO DE PRODUCTO POR UNA BICICLETA NUEVA DEL MISMO MODELO. NO ME CONTESTAN A LOS MENSAJES. NO COMPREIS EN ADO BIKE, BICICLETAS DEFECTUOSAS, ROTAS, EN MAL ESTADO, NO OFRECEN GARANTIA Y NO SOLUCIONAN EL PROBLEMA. 350 € A LA BASURA, LA BICICLETA NO FUNCIONA, Y EN EL PERIDOD DE 15 DÍAS DE PROBLEMAS TECNICOS SE LO COMUNICO Y NO ME OFRECEN NINGÚNA SOLUCION. ME ENVIARON EN MAL ESTADO LA BICICLETA, TENGO FOTOS QUE LO DEMUESTRAN COMO LA CAJA ESTA ROTA Y DAÑADA LA BICICLETA SIN QUITAR EL PRECINTO DE LA CAJA DE LA BICICLETA.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Frank, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Laat ik voorop stellen dat ik het jammer vind om te vernemen dat u de fiets met schade heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling bij een nieuwe fiets. Namens Ado Bike nogmaals mijn excuses hiervoor. In de eerste mail had u aangegeven dat u versnellings shifter kapot was. Ik heb toen aangegeven dat wij nogmaals gesproken geen onderdelen verzenden naar Spanje. Daar dit logistiek niet haalbaar is en langer duurt. Hierom had ik aangegeven dat wij de kosten zouden vergoeden van de fietsenmaker uit coulance tot aan €25,-. Echter, hier ging u niet mee akkoord en wilde u de fiets terug sturen. Daar wij al een oplossing hebben aangeboden uit coulance en het logistiek niet haalbaar is om een fiets in Spanje op te halen hebben wij dit niet gedaan. Daarnaast benoemd u nu dat u voordrager gebroken is. Dit was niet duidelijk aangegeven in de e-mail. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik benadrukken dat wij logischerwijs niet de service kunnen verlenen naar het buitenland, dit is ook de reden dat dit vooraf wordt vermeld op onze website. Tevens had u zelf al vooraf contact met mij hierover opgenomen en had ik de situatie zoals hierboven benoemd voorgelegd. Ik vind het jammer dat wij ondanks de duidelijke communicatie en oplossingsgerichtheid uw ongenoegen niet hebben kunnen wegnemen. Groet, Kazim

10

Goed geholpen voor een super coole fiets !

Vandaag een super coole zwarte transportfiets gekocht. Goed en snel geholpen... en ik kan hem vandaag ook al ophalen! Dankjewel ! :-)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Radboud, Bedankt voor je complimenten en wat fijn dat je tevreden bent. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

5

Matige service

2 fietsen besteld, een heren en dames. Damesfiets was beschadigd en die hebben we geretourneerd. Overigens zonder problemen. De versnellingen bij herenfiets bleken bij de eerste ritje niet goed te zijn. Haperen, verspringen en ratelen. Naar wat heen en weer gemail, mochten we de versnellingen zelf afstellen dmv een link voor youtube filmpje. Echter hier kwamen we niet verder mee. Na wederom mailen kregen we te horen dat we naar een plaatselijke fietsendealer moesten en als uit de factuur blijkt dat het een fabricagefout is dan zouden we de kosten vergoed krijgen, en zo niet dan draaien we zelf op voor de kosten. Na wat zelf research op google te hebben gedaan kwamen we erachter dat er meer en verschillende handelingen nodig waren om de versnellingen af te stellen. Dit werd door Adobike niet verteld helaas...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Edina, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Laat ik nogmaals benadrukken dat ik het oprecht vervelend vind voor u dat de versnellingen niet af te stellen waren. Wij zijn ons ervan bewust dat dit enige kennis en kunde vraagt. Dit is de reden dat wij bij deze fiets aanraden om deze rijklaar te bestellen. De tabel geeft ook aan dat de montage lastig is. Nadat u contact had opgenomen heb ik aangegeven dat het met de hulp van de video moet lukken. Echter gaf u aan dat u hier niet in was geslaagd. Daarom heb ik aangegeven dat u het kon laten doen door een fietsenmaker. Ik vond het daarom ook niet eerlijk om de kosten te vergoeden als het een montage kwestie is. Ik had u gebeld om te vragen wat wij niet in de handleiding benoemen en in de video wat u wel had moeten doen. Helaas kreeg ik geen gehoor. Daar wij deze video al 2 jaar gebruiken en geen opmerkingen hebben ontvangen ben ik benieuwd. Ik begrijp dat het is opgelost en wens u ook veel fiets plezier toe! Groet, Kazim

10

Service is super!

2 fietsen gekocht en er zat een beschadiging aan de voordrager. Mail gestuurd en alles werd keurig en snel opgelost! Helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Angela, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen. Wij zijn hier enorm blij mee. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

8

Mooi mountainbike gekocht voor weinig geld

Montage Altec Dakota 24 inch ging prima (had gelukkig al de nodige inbussleutels liggen) Fiets voelt solide aan, mij zoontje is er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Menno, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

10

Snelle duidelijke en goede service

Fiets is zoals getoond word op de site. Snelle verzending en duidelijke communicatie per mail.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Jessica, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen en fijn dat alles naar wens is. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

10

Prima prijs en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering, ook snelle reactie bij een vraag nadien. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
4

Beetje teleurgesteld!

Super leuke fiets besteld, Crown New York. Dat je hem zelf af moet monteren, stuur, transportrek dat weten we. Maar dat bij de eerste meters de ketting er al af ligt is een beetje jammer. Fiets bij de fietsenmaker gebracht om hem na te lopen, blijkt dat er bijna geen enkele bout of schroefje echt vast gedraaid is..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Jolande, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Ik vind het jammer om te vernemen dat je bent teleurgesteld. Graag had ik je telefonisch gesproken over jouw ervaringen. Helaas kreeg ik geen gehoor op het 06 nummer wat bij ons bekend is. Dit is de reden dat ik via deze weg reageer. Ik zie dat je de Altec Metro hebt besteld. Je hebt ervoor gekozen om de fiets zelf in elkaar te zetten. Op onze website vermelden we wat je allemaal zelf nog moet doen aan de fiets. Het is vanzelfsprekend dat je de boutjes en moertjes zelf moet indraaien. De ketting valt ervan af omdat je de versnellingen niet of niet juist hebt afgesteld. Bij de Altec Metro kan dit lastig zijn zonder vakkennis. Ik vind het jammer dat je ons hierdoor met een 4 hebt beoordeeld. Daar wij streven naar perfectie ben ik benieuwd wat wij nog kunnen doen om uw teleurstelleningen weg te nemen en de beoordeling te laten aanpassen naar een mooie 9 of 10. Bedankt voor uw reactie. Ik vind het jammer dat wij de ongenoegen niet kunnen wegnemen ondanks wij hier verplicht voor zijn. Ik vind het ook jammer dat uw beoordeling ongewijzigd blijft. Groet, Kazim

9

Goede service!

Via Adobike een fiets besteld voor mijn dochter van 8 jaar. Levering was snel en de fiets is van goede kwaliteit. Ik zou Adobike zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd en klein defect aan de fiets meteen opgelost als garantie

Fiets had een lekke band dus naar de fietsenmaker gebracht ..was een klein defect aan de binnenband maar keurig de kosten vergoed ..echt een top service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Sabiene, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en anderen te delen. Ik ben blij om te vernemen dat wij jouw ongenoegen hebben kunnen wegnemen. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

9

Top winkel

Heel blij met de service. En echt een top verkoper Rutkay.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo A, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen en complimenten over onze collega. Ik geeft het hem door. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

10

Prima service!

Geheel volgens verwachting. Mooie fiets waar m'n zoontje heel blij mee is. Nette service en aflevering.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Marlies, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

10

Snelle levering, goede communicatie

Voor de verjaardag van mijn zoontje een fiets besteld. Deze werd snel geleverd. Ook werden we goed op de hoogte gehouden van het proces. Nog even afmonteren, dat was makkelijk en zo voor elkaar. Kortom, een hele blije zoon!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Tessa, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat alles naar wens is en jouw zoon blij is. Dit lezen wij graag! Ik wens hem veel fiets plezier toe! Groet, Kazim

10

Uitstekend

Snel geleverd en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jouri, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Fijn dat alles naar wens is. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

10

Snel bezorgd

Fiets is snel bezorgd en makkelijk in elkaar te zetten met de handleiding. Niet zeuren als je niet handig bent, dat kan mijn vrouw heel goed. Aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Maarten, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat alles goed is gegaan. Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

10

Veel keus en goede prijzen

Online gekeken naar een fiets, veel keuze. In de winkel uitstekend geholpen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Jan-Willem, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat alles naar wens is en je goed bent geholpen. Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

Over Adobike

Even voorstellen, wij zijn Ado Bike! Wat leuk dat je onze beoordelingen leest. We zijn er erg trots op dat klanten ons waarderen en deze beoordelingen achterlaten. Graag doen we er dan ook alles aan om elke klant tevreden te houden. Niet alleen door onze betaalbare en kwalitatief goede fietsen, maar ook door de best mogelijke service te bieden. Zowel voor als na een aankoop kan je bij ons terecht met je vragen. Binnen 1 werkdag ontvang je van ons een reactie. Wij beschikken over een groot aantal fietsen en fietsaccessoires. Ook beschikken wij over 4 fietsenwinkels en 2 servicepunten. Hier staan vakkundige monteurs klaar om te helpen met service, onderhoud en het vinden van de beste fiets!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd