Heel slecht bedrijf waar ik nooit meer wat van bestel

Een heren altec fiets besteld waarvan de onderdelen niet aan elkaar vast gemaakt kunnen worden door de niet juist geleverde schroeven. Verder is de kabel die aan rem vast zit na 1 trekje kapotgegaan. Fiets ligt nu dus al enkele maanden in de schuur maar krijg wel telkens incassobrieven. Heb hem naar 2 fietsenwinkels gebracht en beide geven aan dat altec fietsen waardeloos zijn en eigenlijk niet eens verkocht horen te worden. Ik hoop dat de onderdelen alsnog opgehaald worden, want heb er helemaal niks aan en 300 euro ga ik hier zeker niet aan betalen. Ik hoor het graag

Zeer vriendelijke mensen en ALTIJD bereid te helpen.

Mijn fiets hier gekocht omdat de eigenaar een goed verhaal had op al mijn vragen. Sinds de aankoop waren er kleine technische problemen met de fiets. Iedere keer wanneer ik de winkel in fietste werd ik direct geholpen ( misschien mijn geluk ). Personeel is altijd zeer vriendelijk. Dus ik ben zeer tevreden met ADOBIKE.

Goedendag Leo, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je aankoop bij AdoBike. Fijn om te horen dat wij de technische mankementen op jouw fiets snel hebben kunnen oplossen. Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Een aantal weken geleden 2 fietsen gekocht voor de kinderen en zijn daarbij top geholpen. Er werd goed meegedacht en de service was hierbij uitstekend. De volgende keer kopen we onze fietsen zeker bij Ado Bike.

Beste Jeroen, Bedankt voor het plaatsen van deze recensie, fijn om te horen dat je door ons geleverde service als positief hebt ervaren. Mochten wij jou ooit nog ergens mee kunnen helpen horen we dat uiteraard graag! Groeten, Jesse Team Adobike

TOPfietszaak, TOPservice, TOPadvies, TOPcommunicatie!!!

De positieve reviews gaven mij een vertrouwd gevoel om zaken met ADO Bike te doen. Dat vertrouwen is zeker niet beschaamd, maar alleen maar groter geworden. Kort, bondig en duidelijk advies over de producten, de fietsen, waar je ook echt iets mee kan en een keuze op kan baseren. En tot na de verkoop blijft het prettig zaken doen met ADO Bike. Een aanrader om je fiets bij ADO Bike te kopen? JA!

Goedendag Thalee, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie, het doet ons deugd om te mogen lezen dat je de door ons geleverde service als positief hebt ervaren. Wij wensen jou heel veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jesse Team Adobike

Fantastische zaak met uitstekende service

Door een stroomstoring bij ADO Bike was de fiets voor onze kleinzoon niet geleverd. Gebeld met Tim en Jeroen dat de verjaardag van onze Kleinzoon over 3 dagen was en dat wij de fiets echt dan wilden geven. Hierop is Tim zelf in de auto gesprongen en heeft de fiets nog vóór de verjaardag geleverd. Geweldige service! Complimenten ook aan Jeroen die mij zeer correct en Klantgericht te woord heeft gestaan. Deze fietszaak is echt een aanrader! Beppie

Beste Beppie, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Helaas is er in eerste instantie het een en ander mis gegaan met uw bestelling, gelukkig hebben wij dit naar tevredenheid van u kunnen oplossen. Heel veel veilige kilometers toegewenst aan uw kleinzoon! Groeten, Jesse Team Adobike

Alom tevreden steeds weer

Steeds keer op keer prima ervaring met Adobike. Hebben regelmatig fietsen nodig en worden prima geholpen.

Beste Albert, Bedankt voor het schrijven van deze recensie en leuk om te vernemen dat jij besloten hebt om na je eerste aankoop bij ons terug te komen. Veel veilige kilometers toegewenst op jouw nieuwe fiets! Groeten, Jesse Team Adobike

Uitstekende service, en fiets!

Fiets gekocht voor de verjaardag van mijn zoontje. Het slot bleek niet goed te zijn, werd direct een nieuwe verzonden. De medewerkster wist dat de fiets voor zijn verjaardag was, had ze ook nog een kaartje met sleutelhanger opgestuurd. Het zijn de kleine dingen die het doen! :) dank je wel voor de goede service en snelle levering!

Hallo Randy, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Het kan helaas wel eens voorkomen dat sommige fietsen met een bepaalde mankement geleverd worden, gelukkig hebben wij dit naar tevredenheid kunnen oplossen. Wij wensen jouw zoontje veel veilige kilometers toe op zijn nieuwe fiets! Groeten, Jesse Team Adobike

Hallo Yvon, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je aankoop bij ons. Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jesse Team Adobike

Goeie service en snel!!

Een topzaak!

Hallo Jack, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie, dat doet ons goed! Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets. Groeten, Jesse Team Adobike

Zeer tevreden over de reperatie

Zeer tevreden over de reparatie...er moest een spaak vervangen worden...snel en correct uitgevoerd...dat is een pak van mijn hart want ik heb mijn fietsje nodig....t personeel is wel onwijs sjagrijnig...maar dat ben ik ook wel eens.

Wunderbar

I comparison shopped other stores and websites but Ado always has the best prices and quality. The delivery was fast and I was kept up to date on the status. I don't particularly like to shop but it's a neccesity and Ado made this a great experience. Een Topper!

Hello Teresa, Thank you for this positive review. We wish you a lot of safe kilometers on you're new bike! Greetings, Jesse Team Adobike

Goed snel

Ik heb een fiets besteld en kwaliteit was goed en ook goedkoop

Goedendag Ali, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons, het doet ons altijd deugd om zulke positieve reviews te mogen ontvangen. Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Jesse Team Adobike

geweldige service

super goed geholpen door Asmerom! Fiets zo goed als nieuw.

Beste lezer, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je aankoop bij ons. Wij wensen je veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Jesse Team Adobike

'S avonds de fiets besteld, direct een link van de leverancier en de volgende dag netjes in huis. Snel en overzichtelijk. De fiets is helemaal goed, precies zoals beschreven en mijn dochter is er erg blij mee.

Goedendag, Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wij hopen dat jouw dochter nog veel plezier mag beleven op haar nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Jesse Team Adobike

Super fiets. Ik raad aan.

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Snelle levering en montage op locatie. Fiets binnen enkele minuten klaar voor gebruik. Elke dag 40 km rijden is nu een plezier. De accu in de fiets werkt prima.

Beste, Bedankt voor het plaatsen van deze recensie. Het is altijd leuk om zulke positieve reviews te mogen ontvangen. Wij wensen jou veel veilige kilometers toe op je nieuwe e-bike! Met vriendelijke groet, Jesse Team Adobike

Super blije kids door deze stoere bikes

Mijn tweelingzoontjes zijn er erg blij mee. Ze hebben deze bikes gekregen van hun Opa en Oma.

Goedendag Chantal, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het doet ons goed om te mogen lezen dat jouw kinderen blij zijn met hun nieuwe fietsen. Wij wensen jouw tweeling veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Jesse Team Adobike

Best

De beste fiest ooit,heel snel,heel makkelijk,en heel heel mooi! ♥️♥️♥️

Goedendag Maria, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Wij wensen jou veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Jesse Team Adobike

Bezorging was ramp

Bestelling was heel goed afgelopen maar bezorgen bij DHL daar ging het mis mijn fiest was bij de buren bezorgd. Ik had een mail ontvangen dat het op mijn adres was bezorgd terwijl dat nooit is gebeurd. Mijn buurvrouw kwam naar mij toe on te zeggen dat ze een pakketje had ontvangen van mijn voor de zelfde geldt hard ik een buurman of buurvrouw niet dat niet zou zeggen. Ik zou puur ergens anders nu wat Bestellen als ik weet wie bezorgd maar DHL nooit meer.

Beste Mimi, Bedankt voor je review. Ik zie dat de bezorging niet helemaal naar wens is verlopen. Onze oprechte excuses hiervoor. Gelukkig is je pakket terecht en ik hoop dat de fiets verder naar wens is. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen horen wij dat natuurlijk graag! Hartelijke groeten, Inge Team Superfietsen

De eerste fiets die we kregen was behoorlijk beschadigd. Hier een melding van gemaakt en deze konden we terug sturen. Eigenlijk binnen een paar dagen hadden we weer een nieuwe fiets die er prima uit zag. Dus goede service.

Hallo Eveline, Bedankt voor het plaatsen van deze recensie. Het doet ons deugd om te mogen lezen dat je naar tevredenheid kijkt naar de door ons geleverde service. Veel plezier toegewenst op je nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Jesse Team Adobike

Zeer goed personeel goede service

Meerdere fietsen gekocht en hele goede ervaringen mee. Echt een super zaak

Beste Henriette, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Wij zijn blij om te mogen lezen dat je hebt besloten om na je eerste aankoop nog steeds voor ons te kiezen, dat doet ons goed. Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Jesse Team Adobike

Prima verlopen en attent dat men belt hoe de aankoop bevalt.

Onze zoon is heel blij met zijn fiets.

Beste Wanda, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij wensen jouw zoontje veel plezier en veilige kilometers toe op zijn nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Jeroen Team Adobike

Goede fiets voor een schappelijke prijs

Fiets, service echt alles was prima... We hadden per ongeluk 2 rechter trappers ontvangen ipv 1R en 1L. Dit was op dezelfde dag opgelost...

Hallo Umit, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Fijn om te mogen lezen dat wij jou naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Jeroen Team Adobike

Misleidend en teleurstellend

Vooropgesteld, de webshop wordt bemand door mensen van goede wil, die vriendelijk blijven communiceren en naar oplossingen blijven zoeken. Echt geen slechte zaak. Maar let op! Want toch ben ik teleurgesteld. Op 11 maart een fiets besteld die toen voorradig was. Om persoonlijke redenen gekozen voor de 70 euro optie van afgemonteerd leveren. (Tip: doe het niet! In dit geval betrof het simpelweg een stuur laten monteren en de PostNL bezorger de trappers ). Leveringstijd "afgemonteerd": 8 werkdagen. Toch ging er iets mis in de planning. Op 18 maart kreeg ik de melding dat de fiets niet op voorraad was. Dan denk ik :h eb je 7 dagen gehad om in te plannen en een stuur erop te zetten en heb je geen stickertje "geserveerd" erop geplakt? 21 maart contact gehad dat de fiets mogelijk weer binnen zou komen. 28 maart zag ik dat ie weer op de webpage werd aangeboden. Even gemaild. Zou dan 30 maart komen. Uiteindelijk 31 maart gekregen. In ieder geval blij dat het toch gelukt is, maar "100% afgemonteerd" was wel een teleurstelling. PostNl zei: "oh, stuur zit er al op. Ik doe de trappers nog even. De voordrager en het voorlicht... dat doen wij niet." Dat had ik niet verwacht bij "100% afgemonteerd". Kleine lettertjes er op nagelezen, en inderdaad, het is uitgezonderd. Ik zal hier geen reclame maken voor een concurrent, maar ik vind het misleidend en ik ben echt beter gewend. 70 euro voor trappers (en een stuur)? Wat? Ik zou graag 70 euro hebben betaald voor de bagagedrager voor en het voorlicht. Miste overigens ook nog een schroefje. Had ik met liefde die trappers zelf even gedaan; dat is een klusje een paar minuten. De bagagedrager voor daarentegen... zeker gezien persoonlijke omstandigheden ...ook nog zonder gebruiksaanwijzing ... en zonder het juiste gereedschap? Een erg lastige en pijnlijke klus van ruim anderhalf uur. De fiets is prima voor de prijs. Communicatie is niet slecht. Toch is planning ondermaats en verwacht ik echt meer bij "100% afgemonteerd" a €70.

Beste Koen, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Dit waarderen wij zeer. Het is jammer terug te lezen dat u ontevreden bent over de levering van de fiets. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij staan voor een transparante en eerlijke communicatie. Wij nemen uw feedback mee! Hartelijke groeten, Inge Team Superfietsen

Super top serwis en samenwerking, snel en goed.

Alles top ! Dankjewel

Hallo Grzegorz, Bedankt voor het schrijven van deze korte en krachtige recensie ;)! Veel plezier toegewenst op je nieuwe fiets. Met vriendelijke groet, Jeroen Team Adobike

Snel en probleemloos geleverd

Voor de verjaardag van onze hebben we een Altec kinderfiets gekocht. Het afmonteren van de fiets kost wat tijd en geduld, maar daar krijg je een scherp geprijsde fiets voor terug. Dus zeker een aanrader.

Goedendag Nils, Bedankt voor het plaatsen van deze recensie. Goed om te horen dat het gelukt is met het monteren van de fiets. Wij wensen jouw zoontje veel plezier toe op zijn nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Jeroen Team Adobike

Over Adobike is per 1 augustus Superfietsen!

Na 12 jaar met trots de naam Ado Bike te hebben gehad, stappen we nu over naar de succesformule van Superfietsen.nl! Voor jou verandert er eigenlijk niks. We blijven gewoon de beste service verlenen zoals je van ons gewend bent. Alle fietsenwinkels blijven open met dezelfde tijden en locaties. We krijgen er zelfs een locatie in Rotterdam bij! We hebben natuurlijk goed gekeken naar Superfietsen om te kijken of dit wel bij ons past. Een goede indicatie voor ons zijn dan ook de reviews. Deze zijn namelijk door echte klanten geplaatst na een ervaring met Superfietsen. Wij zijn dan ook erg blij om te zien dat ze gemiddeld op een 8,9 staan met meer dan 2000 reviews! Verder is de bereikbaarheid net zo goed en de responstijd net zo snel als wij voor onszelf gesteld hebben. Zo weten we zeker dat Superfietsen.nl een nog groter succes gaat worden samen met Ado Bike!