Dit is de eerste en laatste keer dat ik hier een fiets gekocht heb.

Misleidende advertentie's en men komt niet na wat men beloofd. Ik voel me genaaid door dit bedrijf We zijn inmiddels een week verder En het bedrijf is er achter gekomen dat de 100% topservice niet op de waddeneilanden geldt en nu dus het teveel betaalde bedrag terug gestort. Het is netjes opgelost, dank hiervoor

Beste Roland, Helaas is het niet in eerste instantie goed gegaan met de levering van uw fiets. Gelukkig hebben we deze kwestie naar tevredenheid kunnen oplossen. Wij wensen u veel veilige kilometers toe op uw nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Jeroen Team Adobike

Heb hier in maart 22 een mooie nieuwe fiets gekocht. De communicatie was top, de laagste prijsgarantie maken ze ook waar, de fiets is in tip top conditie geleverd en hier thuis keurig gemonteerd. Helemaal bij mij!

Beste Leendert, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij vinden het altijd leuk om zulke leuke recensies terug te mogen lezen. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets. Met vriendelijke groet, Jeroen Team Adobike

Behulpzaam een vakkundig

Super geholpen door Adobike op de Leyweg. Het fietsje voor mijn zoontje had een defecte trapper en deze werd meteen voor ons gemaakt zodat hij het fietsje op zijn verjaardag toch nog kon uitpakken. Bedankt!

Goedendag Roos, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Het doet ons goed om te mogen vernemen dat je naar tevredenheid bent geholpen in onze winkel op de Leyweg. Veel veilige kilometers toegewenst aan jouw zoontje op zijn nieuwe fiets Met vriendelijke groet, Jeroen Team Adobike

Wij zijn tevreden met de service en met onze nieuwe fiets.

Nieuwe transportfiets online gekocht, de fiets was dat moment bij Adobike het voordeligste. Bezorging was volgens planning. Wij hebben de fiets zelf (af) gemonteerd. In de eerste week zijn wij het voetje van de standaard kwijtgeraakt, in een telefoontje met Adobike de situatie uitgelegd. Met een paardagen kregen wij een nieuwe fietsstandaard geleverd. Wij zijn tevreden met de service en met onze nieuwe fiets.

Hoi, Bedankt voor je mooie review en cijfer. Goed om terug te lezen dat je naar wens bent geholpen. Hartelijke groeten, Inge Team Adobike

De beste en goedkoopste fietsenwinkel.

Echt een zeer goede service. Ik had vorige week een lekke band en ik kon 2 uur later met een gemaakte band naar huis. De medewerkers waren ook heel erg aardig tegen mij. Dus daarom 5 sterrren.

Hoi, Bedankt voor deze leuke review! Ik draag je complimenten over aan mijn top collega's van de winkel! Dat vinden ze altijd erg leuk om te horen Groeten, Inge Team Adobike

Top fiets, stevig en rijdt heerlijk. 1 minpuntje mijn voorlicht is gestopt met branden. Terwijl ik het maar 5x gebruikt zou hebben.

Hi, Bedankt voor deze leuke review. Da je voorlicht het niet meer doet klopt natuurlijk niet. Als je even contact op neemt met onze klantenservice via [email protected] lossen wij het graag voor je op! Hartelijke groeten, Inge Team Adobike

Fiets was snel geleverd! Zoon is er erg blij mee!

Goede ervaringen! De fiets was snel geleverd en prima gelukt om zelf te monteren. Zoon is er erg blij mee!

Hoi! Bedankt voor deze leuke review. Natuurlijk heel veel fietsplezier gewenst voor je zoon! Groeten, Inge Team Adobike

Deze site heeft als er Voorraad staat ook echt voorraad .!! Waar menige sites dit ook hebben staan .maar niks op voorraad hebben . Netjes volgende dag geleverd .

Hoi, Bedankt voor deze leuke review. Omdat wij altijd streven naar verbetering, wat zou je graag anders zien zodat wij de volgende keer een hoger cijfer zouden ontvangen dan deze al mooie 7? Hartelijke groeten, Inge Team Adobike

Je kan elke moment naar binnen lopen voor services je word heel vriendelijk geholpen

Hoi, Bedankt voor deze leuke review, en inderdaad altijd welkom in 1 van onze winkels ;) Hartelijke groeten, Inge Team Adobike

Goede service!

Ik ben zeer goed geholpen, goed advies gekregen. Alle tijd om een proefrit te maken. Echt een zaak om aan te raden als je op zoek bent naar een nieuwe fiets.

Hoi, Bedankt voor je leuke review. Heel leuk om te lezen dat je goed bent geholpen. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Inge Team Adobike

Is best

Hi, Bedankt, kort maar krachtig :) Met vriendelijke groet, Inge Team Adobike

Goede fiets. Accessoires erg goedkoop

Ben heel tevreden met mijn Altec Metro. Je kan niet meer verwachten van een goedkope fiets en hij rijdt lekker. Voorlicht, spatborden, kettingkast en standaard wel voorzichtig mee zijn. Is erg goedkoop spul. Toch is deze fiets zeker de moeite waard.

Hi, Bedankt voor deze review. Wat je zegt klopt precies. De prijs - kwaliteitverhouding klopt :) Met vriendelijke groet, Inge Team Adobike

Levering duurde iets langer ivm ziekte. Mooie stevige fiets. Onze dochter is er erg blij mee

Hallo Marloes, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en deze te plaatsten op onze site. Wij wensen namens Adobike vele veilige kilometers toe aan jouw dochter. Groeten, Halime Adobike

Nieuwe fiets online besteld voor mijn dochter. Bij adobike mooie transportfiets gezien, ook qua prijs niet duur. Ze zit qua lichaamslengte precies tussen 2 maten in en wilde het liefst een 28 inch fiets. Adobike had meerdere framematen beschikbaar en de kleinste maat besteld. Ze is er superblij mee. Bezorging was ook goed geregeld via DHL.

Hoi Jennifer, Dank voor je positieve review. Fijn dat de fiets in de gepaste maat beschikbaar was en jouw dochter blij is met haar nieuwe fiets. Wij wensen haar vele veilige kilometers toe. Groeten, Halime Team Adobike

fantastiche

geholpen door Moes. deze medewerker is erg deskundig en met veel humor. en heeft oog voor de klant. en weet heel goed om het juiste advies te geven wat we nodig hadden.

Beste familie Verhaegen, Bedankt voor deze review. Fijn om te horen dat je goed bent geholpen en de nodige advies hebt gekregen. Ik zal dit bericht met onze collega Moes delen. Veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Groeten, Halime Team Adobike

Heel goed geholpen door Seymur

We kwamen kijken voor twee hybride fietsen. Seymur heeft ons goed de verschillen laten zien tussen de diverse fietsen/merken. Wij hebben 2 Victoria fietsen aangeschaft.

Hoi Lil, Bedankt voor deze review. Onze collega Seymur zal blij zijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de service. Wij zullen het ook zeker doorgeven. Namens Adobike heel veel fietsplezier met de Victoria's toegewenst. Groeten, Halime Adobike

Zeer vriendelijk en professioneel

Geholpen door Timur. Weet veel en goede uitleg. Zeer vriendelijk en behulpzaam

Hoi Malike, Bedankt voor deze review en top cijfer! Heel fijn om te lezen dat jij goed bent geholpen door onze collega Timur. Wij wensen jou veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groeten, Halime team Adobike

Super goed ,ervaren , bekwaam personeel

Vriendelijk personeel . Zeer bekwaam , deskundig en behulpzaam . Fijne winkel . Blij en tevreden . Mijn complimenten .

Hi! Bedankt voor deze leuke review. Hier doen wij het voor! Groeten, Inge Team Adobike

De service is perfect

Ik heb ervoor gekozen om een voor mij betaalbare Altec fiets aan te schaffen. Dit is een prima fiets voor mijn tienerdochter om mee naar school en sport te fietsen. Mijn ervaring is dat de materialen vrij snel slijten (wat op zich wel in verhouding is tot de prijs), het is geen A-merk fiets. Maar de service van de werkplaats is TOP. Snel, deskundig, vriendelijk, behulpzaam. Als je geen A-merk fiets kan/wil kopen dan is dit een prima optie maar houd er rekening mee dat je af en toe naar de werkplaats moet.

Hoi, Bedankt voor je leuke en eerlijke review! Dit waarderen wij zeer. Het is fijn om te horen dat onze monteurs je goed van dienst zijn. Zo hoort het ook! Groeten, Inge Team Adobike

Top FIETS!!!

Heel blij mee!!!

Hoi, Bedankt voor je leuke review! Goed om te horen dat je tevreden bent. Groeten, Inge Team Adobike

Prima fiets en snelle levering!

Kinderfiets online besteld en binnen enkele dagen in huis!

Hoi, Bedankt voor het delen van je ervaring en een hele mooie beoordeling. Groeten, Inge Team adobike

Tevreden met alles.

De snelste de goedkoopste de beste. Waarom nog verder zoeken?

Hi! Jouw review zorgt bij ons voor een grote glimlach op ons gezicht. Top en bedankt voor het delen van je ervaring. Groeten, Inge Team Adobike

Heel tevreden

De via internet bestelde fiets is conform afspraak geleverd. Mbt de nog zelf uit te voeren montage was genoeg informatie Goed bereikbaar via de mail.

Hoi, Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Groeten, Inge Team Adobike

Goede en snelle service.

Mijn fiets weg gebracht. Na 30 minuten kon ik mijn fiets al weer ophalen. En hoefde niets te betalen.

Hi! Bedankt voor het delen van je ervaring. 100% service daar gaan we voor. Groeten, Inge Team Adobike

Vandaag fiets gekocht. Super goede service en zeer vriendelijke mannen die ons geholpen hebben.

Hi Christa, Wat leuk dat je geslaagd bent in 1 van onze winkels. Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe fiets! Groeten, Inge Team Adobike

Over Adobike is per 1 augustus Superfietsen!

Na 12 jaar met trots de naam Ado Bike te hebben gehad, stappen we nu over naar de succesformule van Superfietsen.nl! Voor jou verandert er eigenlijk niks. We blijven gewoon de beste service verlenen zoals je van ons gewend bent. Alle fietsenwinkels blijven open met dezelfde tijden en locaties. We krijgen er zelfs een locatie in Rotterdam bij! We hebben natuurlijk goed gekeken naar Superfietsen om te kijken of dit wel bij ons past. Een goede indicatie voor ons zijn dan ook de reviews. Deze zijn namelijk door echte klanten geplaatst na een ervaring met Superfietsen. Wij zijn dan ook erg blij om te zien dat ze gemiddeld op een 8,9 staan met meer dan 2000 reviews! Verder is de bereikbaarheid net zo goed en de responstijd net zo snel als wij voor onszelf gesteld hebben. Zo weten we zeker dat Superfietsen.nl een nog groter succes gaat worden samen met Ado Bike!