Top fiets. Snelle levering.

Een mooie transport fiets gekocht voor mijn zoon. Snelle levering. Zoon helemaal blij.

Hallo Sylvia, Bedankt voor de leuke feedback! Wij zijn erg blij dat zowel jij als jouw zoon blij zijn met onze service en fiets. Heel veel fiets plezier toegewenst! Groet, Britt

Prima. Vriendelijk, goed advies, snel, zeer redelijke prijs. Kreeg een app toen mn fiets klaar was.

Hallo, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u tevreden bent, dan zijn wij ook meer dan tevreden. Heel veel fietsplezier toegewenst! Groet, Britt

Snelle levering, fiets is zo inelkaar gezet.

Heb een altec nevada fiets voor mijn zoon besteld, volgende dag in huis, fiets is zo inelkaar gezet,bedankt!

Hallo Anna, Super! Wat fijn dat alles goed gegaan is en dat u tevreden bent. Heel veel rijplezier toegewenst voor uw zoon! Groet, Britt

Dat was prima

Zo snel was het thuis.

Hallo Roxy, Wij zijn erg blij dat je blij bent met de snelle service en dat alles goed gegaan is! Heel veel rijplezier toegewenst. Groet, Britt

Alles volgens afspraak

Het rijklaarmaken ls goed te doen

Hallo, Wat fijn dat het goed gegaan is! Heel veel rijplezier toegewenst. Groet, Britt

Topfiets voor mijn zoon!

Snel geleverd, hele stoere fiets en een van de weinigen die een fiets met versnellingen biedt in 20 inch.

Hallo Nienke, Bedankt voor het delen van je ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat alles naar wens is. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Prima fiets!

Mooie omafiets. De kleur was exact zoals op de foto (roze). Het in elkaar zetten was wel een uitdaging, want er zat geen gebruiksaanwijzing bij. Het duurde ongeveer drie uur, maar het is me wel gelukt.

Hallo Nina, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat je tevreden bent. Ook vind ik het knap dat het je is gelukt zonder handleiding, was mij niet gelukt. De handleidingen zijn in de e-mail die je hebt ontvangen na het bestellen. Daar wij streven naar perfectie ben ik erg benieuwd wat wij anders hadden moeten doen voor een mooie 9 of 10? Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Zeer goede service

Snelle levering. Er ontbrak een spatbord, hierover contact opgenomen. Kazim was ons contact persoon en hij heeft dit heel netjes afgehandeld. Het contact was altijd heel beleefd en zeer klant vriendelijk.

Beste Wendy, Bedankt voor het delen voor jouw ervaringen met Ado bike en bedankt voor het mooie cijfer. Dit waarderen wij enorm. Fijn dat Kazim het snel voor u heeft kunnen oplossen :) Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Asha

Snel goed en netjes

Snel geleverd Goede kwaliteit Netje afgemonteerd

Beste meneer Luurs, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Dit waarderen wij enorm. Veel fietsplezier toegewenst :) Groet, Asha

Goede fiets, goede service.

---

Hallo Jolanda, Bedankt voor het mooie cijfer! Veel fietsplezier toegewenst :) Groet, Asha

Snelle levering van een prima fiets

Bestelling wordt direct verzonden waardoor je hem snel in huis hebt.

Goedemiddag Ros, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Dit waarderen wij enorm. Fijn om te vernemen dat die fiets tijdig is bezorgd. Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

Goede service, slechte handleiding

Fiets is snel bezorgd. Per abuis was een foutief huisnummer ingevoerd maar uit service een mooie mand gekregen. De handleiding laat wat mij betreft echt de wensen over als je niet handig bent. Hij is gebaseerd op meerdere modellen en dus niet alle plaatjes komen overeen. Sommige schroeven (bijv van t standaard wat je er nog op moet maken) zaten zo vast, dat los krijgen bijna niet ging. Daarbij ook nog wat schroeven/ boutjes over maar dus geen idee of dit wel ergens op had gemoeten of gewoon extra is.. De fiets is verder erg mooi en van goede kwaliteit.

Goedemorgen Kayleigh, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen. Fijn dat je tevreden bent met onze service. Echter jammer dat de handleiding niet duidelijk genoeg was. In de handleiding staat wel beschreven waar de boutjes op moeten. als u alles heeft vast gezet zijn dat inderdaad die over zijn. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Snel bezorgd

Fiets was snel binnen en makkelijk in elkaar te zetten. Als je niet handig bent niet doen

Hallo hans, Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Veel fietsplezier! Groet, Asha

Duidelijke beschrijving bij de fiets. Mooi materiaal. Enige minpunt dat er snelbinders misten.

Hallo Alinda, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Ik zie dat u een Altec Classic herenfiets heeft aangeschaft, hier zitten inderdaad geen snelbinders bij. Wij sturen dit als suggestie naar onze leverancier ter verbetering van het product! Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Asha

Goed geholpen

Snel binnen en snelle reacties, zeer tevreden.

Hi Milan, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Superfietsen en het mooie cijfer! Veel fietsplezier, Asha

Op website duidelijk informatie, scherpe prijs en.... een echte winkel voor onderhoud

Had een webshop uitgezocht met een winkelfiliaal in de buurt voor ondersteuning.. Perfecte fiets voor de prijs met behulp van instructie video's was om elkaar zetten geen probleem. Goede tip om voor gebruik de fiets in de transparante lak te spuiten. Heb al veel van de fiets gebruik gemaakt. Rijd lekker en voelt degelijk aan.

Hoi SdB, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling en het mooie cijfer. Goed om te horen dat de montage helemaal is gelukt met behulp van onze video's. Super veel fietsplezier toegewenst! Groet, Asha

Top fiets, snel geleverd en goede service

Snelle levering en juiste prijs / kwaliteit

Hoi Rick, Bedankt voor de beoordeling! Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Asha

Fijne fiets

Mooie fiets die heerlijk fietst. Het in elkaar zetten is wel een dingetje (zeker de remmen afstellen) maar als je er wat tijd in steekt geen probleem!

Hallo Ilse, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Misschien heb je gebruik kunnen maken van onze online handleiding en handige video's voor de montage, het is in ieder geval helemaal gelukt de fiets zelf in elkaar te zetten! Level up: leerling fiets monteur! Super veel fietsplezier toegewenst! Groet, Asha

Snel en vriendelijK.

Ventiel was gestolen. Binnen 3 seconden een nieuwe erop. Snel, vriendelijk en goed geprijsd.

Goede prijs, snelle levering en goede service achteraf

Een mooie, stoere mountainbike gekocht voor de verjaardag van m'n zoontje. Hij was/is er dolblij mee. Helaas bleek de standaard te rammelen tijdens het fietsen. Na zelf meerdere pogingen te hebben gedaan het op te lossen en mailtje naar Adobike gestuurd. Het probleem werd erkend en er werd direct kosteloos een nieuwe, kwalitatief betere standaard opgestuurd. Die heb ik inmiddels zelf vervangen en het probleem is helemaal opgelost. Top service!

Hoi Duncan, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en andere te delen. Dit waarderen wij enorm. Veel fiets plezier toegewenst voor je zoon. Groet, Kazim

De fiets was netjes bezorgd alleen was de bel kapot. Na aangeven meteen een nieuwe oogestuurd. Snelle service

Hoi Harald, Bedankt voor je complimenten! Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

BICICLETA RECIBIDA EN MAL ESTADO CON DEFECTOS

FIETS ONTVANGEN IN SLECHTE STAAT, WANNEER DE DRAGER ME DE FIETS HEEFT GEGEVEN, IS DE TRANSPORTKAST GEBROKEN. OMDAT DE DOORBRAAK VAN DE ZAAK IS, ZIJN DE ELEMENTEN VAN DE FIETS BESCHADIGD, GEBROKEN EN DEFECT. Ik heb contact opgenomen met de ADO BIKE-SERVICE, en hun antwoord was "DAT SLECHT GELUK, WE KUNNEN HET NIET OPLOSSEN", DUS ZULLEN ZIJ MIJ HET PROBLEEM NIET OPLOSSEN EN BIEDEN NOOIT MEER EEN RETOURGARANTIE VAN 15 DAGEN ALS HET OP HUN WEBPAGINA ZET. OF VERANDERING VAN PRODUCT VOOR EEN NIEUWE FIETS VAN HETZELFDE MODEL. BEantwoord mij niet op berichten. KOOP GEEN ADO FIETS, DEFECTE, GEBROKEN FIETSEN, IN SLECHTE STAAT, BIEDEN GEEN GARANTIE EN Los het probleem niet op. 350 € TOT DE VUIL, DE FIETS WERKT NIET, EN IN DE PERIODE VAN 15 DAGEN TECHNISCHE PROBLEMEN ZAL IK HET COMMUNICEREN EN GEEN OPLOSSING BIEDEN. DE FIETS IS MIJ IN SLECHTE STAAT VERZONDEN, IK HEB FOTO'S DIE DEMONSTREREN HOE DE DOOS IS GEBROKEN EN DE FIETS BESCHADIGDE ZONDER DE VERBINDING VAN DE FIETSBOX TE VERWIJDEREN. BICICLETA RECIBIDA EN MAL ESTADO, CUANDO EL TRASPORTISTA ME DIO LA BICICLETA LA CAJA DE TRANSPORTE PRESENTABA UNA ROTURA. POR LA ROTURA DE LA CAJA ELEMENTOS DE LA BICICLETA ESTÁN DAÑADOS, ROTOS Y DEFECTUSOSOS. ME PUSE EN CONTACTO CON EL SERVICIO DE ADO BIKE, Y SU CONTESTACIÓN FUE "QUE MALA SUERTE, NO PODEMOS SOLUCIONARLO", POR LO QUE NO ME SOLUCIONANAN EL PROBLEMA Y TAMPOCO ME OFRECEN GARANTIA DE DEVOLUCION DE 15 DÍAS COMO PONE EN SU PAGINA WEB. O CAMBIO DE PRODUCTO POR UNA BICICLETA NUEVA DEL MISMO MODELO. NO ME CONTESTAN A LOS MENSAJES. NO COMPREIS EN ADO BIKE, BICICLETAS DEFECTUOSAS, ROTAS, EN MAL ESTADO, NO OFRECEN GARANTIA Y NO SOLUCIONAN EL PROBLEMA. 350 € A LA BASURA, LA BICICLETA NO FUNCIONA, Y EN EL PERIDOD DE 15 DÍAS DE PROBLEMAS TECNICOS SE LO COMUNICO Y NO ME OFRECEN NINGÚNA SOLUCION. ME ENVIARON EN MAL ESTADO LA BICICLETA, TENGO FOTOS QUE LO DEMUESTRAN COMO LA CAJA ESTA ROTA Y DAÑADA LA BICICLETA SIN QUITAR EL PRECINTO DE LA CAJA DE LA BICICLETA.

Goedemorgen Frank, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Laat ik voorop stellen dat ik het jammer vind om te vernemen dat u de fiets met schade heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling bij een nieuwe fiets. Namens Ado Bike nogmaals mijn excuses hiervoor. In de eerste mail had u aangegeven dat u versnellings shifter kapot was. Ik heb toen aangegeven dat wij nogmaals gesproken geen onderdelen verzenden naar Spanje. Daar dit logistiek niet haalbaar is en langer duurt. Hierom had ik aangegeven dat wij de kosten zouden vergoeden van de fietsenmaker uit coulance tot aan €25,-. Echter, hier ging u niet mee akkoord en wilde u de fiets terug sturen. Daar wij al een oplossing hebben aangeboden uit coulance en het logistiek niet haalbaar is om een fiets in Spanje op te halen hebben wij dit niet gedaan. Daarnaast benoemd u nu dat u voordrager gebroken is. Dit was niet duidelijk aangegeven in de e-mail. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik benadrukken dat wij logischerwijs niet de service kunnen verlenen naar het buitenland, dit is ook de reden dat dit vooraf wordt vermeld op onze website. Tevens had u zelf al vooraf contact met mij hierover opgenomen en had ik de situatie zoals hierboven benoemd voorgelegd. Ik vind het jammer dat wij ondanks de duidelijke communicatie en oplossingsgerichtheid uw ongenoegen niet hebben kunnen wegnemen. Groet, Kazim

Goed geholpen voor een super coole fiets !

Vandaag een super coole zwarte transportfiets gekocht. Goed en snel geholpen... en ik kan hem vandaag ook al ophalen! Dankjewel ! :-)

Hallo Radboud, Bedankt voor je complimenten en wat fijn dat je tevreden bent. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Matige service

2 fietsen besteld, een heren en dames. Damesfiets was beschadigd en die hebben we geretourneerd. Overigens zonder problemen. De versnellingen bij herenfiets bleken bij de eerste ritje niet goed te zijn. Haperen, verspringen en ratelen. Naar wat heen en weer gemail, mochten we de versnellingen zelf afstellen dmv een link voor youtube filmpje. Echter hier kwamen we niet verder mee. Na wederom mailen kregen we te horen dat we naar een plaatselijke fietsendealer moesten en als uit de factuur blijkt dat het een fabricagefout is dan zouden we de kosten vergoed krijgen, en zo niet dan draaien we zelf op voor de kosten. Na wat zelf research op google te hebben gedaan kwamen we erachter dat er meer en verschillende handelingen nodig waren om de versnellingen af te stellen. Dit werd door Adobike niet verteld helaas...

Goedemorgen Edina, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Laat ik nogmaals benadrukken dat ik het oprecht vervelend vind voor u dat de versnellingen niet af te stellen waren. Wij zijn ons ervan bewust dat dit enige kennis en kunde vraagt. Dit is de reden dat wij bij deze fiets aanraden om deze rijklaar te bestellen. De tabel geeft ook aan dat de montage lastig is. Nadat u contact had opgenomen heb ik aangegeven dat het met de hulp van de video moet lukken. Echter gaf u aan dat u hier niet in was geslaagd. Daarom heb ik aangegeven dat u het kon laten doen door een fietsenmaker. Ik vond het daarom ook niet eerlijk om de kosten te vergoeden als het een montage kwestie is. Ik had u gebeld om te vragen wat wij niet in de handleiding benoemen en in de video wat u wel had moeten doen. Helaas kreeg ik geen gehoor. Daar wij deze video al 2 jaar gebruiken en geen opmerkingen hebben ontvangen ben ik benieuwd. Ik begrijp dat het is opgelost en wens u ook veel fiets plezier toe! Groet, Kazim

Service is super!

2 fietsen gekocht en er zat een beschadiging aan de voordrager. Mail gestuurd en alles werd keurig en snel opgelost! Helemaal tevreden.

Hallo Angela, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen. Wij zijn hier enorm blij mee. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Over Adobike

Even voorstellen, wij zijn Ado Bike! Wat leuk dat je onze beoordelingen leest. We zijn er erg trots op dat klanten ons waarderen en deze beoordelingen achterlaten. Graag doen we er dan ook alles aan om elke klant tevreden te houden. Niet alleen door onze betaalbare en kwalitatief goede fietsen, maar ook door de best mogelijke service te bieden. Zowel voor als na een aankoop kan je bij ons terecht met je vragen. Binnen 1 werkdag ontvang je van ons een reactie. Wij beschikken over een groot aantal fietsen en fietsaccessoires. Ook beschikken wij over 4 fietsenwinkels en 2 servicepunten. Hier staan vakkundige monteurs klaar om te helpen met service, onderhoud en het vinden van de beste fiets!