Mooie fiets maar instructie om te installeren onvoldoende

Prachtige fiets, maar afmontage die we erbij besteld hadden was teleurstellend. Moeten het voorrek, trappers en de remmen zelf installeren wat met de instructies niet blijkt te lukken. We dachten zo weg te fietsen, maar niets bleek minder waar.

Beste Sasja, Allereerst bedankt voor het sturen van een review! Wat jammer dat het niet meteen gelukt is gelukt met het afmonteren. Wij merken dat iedereen dat anders ervaart. Wat zou uw advies zijn om bij de instructies wel of juist niet te vermelden zodat het wel duidelijk zou zijn en dat wij hierdoor alsnog een mooie 9 of 10 zouden verdienen? Het is fijn om te vernemen dat u blij bent met uw mooie fiets. Ik wens u namens Adobike veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groeten, Halime Adobike

Fiets besteld voor mijn vriendin. Deze wou een dames fiets met versnelling. Bij ado bike 1 gevonden in allerlij kleuren en een sky blue besteld. Fiets is prima en kwaliteit is ook prima hier kan ze jaren op fietsen.

Beste Nick, Dank voor het plaatsen van een review. Wat fijn dat jullie zijn geslaagd in het vinden van een passende fiets. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn! Dit horen wij natuurlijk heel graag terug. Wij wensen jouw vriendin veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groetjes, Halime Superfietsen

Top, weer snel bezord

Top, weer snel bezord

Hallo Erwin, Wat leuk dat je nog een review plaats en ons een 10 gunt! Hier worden wij vrolijk van. Fijn dat jij tevreden bent over de snelle bezorging! Erwin wij wensen jou namens Adobike veilige kilometers toe! Groeten, Halime Adobike

Tip top geregeld allemaal!

Een dikke 10 voor ado bike Goede communicatie en snel geleverd Ik was even bang dat ik m'n ebike nog zelf in elkaar moest zetten omdat er in de mail een link stond naar handleidingen om de fiets in elkaar te zetten Maar hij werd helemaal rijklaar geleverd, netjes verpakt en tip top in orde Voor nu nog even niet hoop ik... Maar ik ben een terugkerende klant! Ga zo door ado bike!

Beste Elly, Bedankt voor deze dikke 10 en het delen van jouw ervaring! Ik kan mij voorstellen dat u bent opgelucht toen de fiets rijklaar werd geleverd. Bij een elektrische fiets doen we dat als service. Fijn om te horen dat het ook wordt gewaardeerd. Wij staan altijd open voor suggesties en verbetering. Mocht er iets toch niet naar wens zijn, kunt u gerust in contact komen met ons! Heel veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst namens Adobike! Groeten, Halime Adobike

slecht in elkaar gezette fiets.

De fiets zou 85% klaar zijn, maar de remmen waren niet goed gemonteerd. De voorrem was te veer naar voren gezet en loopt vast tegen de bakdrager. Het re remblokje zat scheef. De achter rem was ook scheef gemonteerd een raakte niet eens het wiel. Veel problemen met het afmonteren daardoor.

Beste Jane, Allereerst bedankt voor deze review! Jammer dat het afmonteren niet is gelukt zoals gewenst. Ik begrijp dat er dingen zijn geweest dat anders had gemoeten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses namens Adobike. Op onze site staat precies beschreven wat er allemaal afgemonteerd moet worden met instructies. Voor een volgende keer kan ik u als tip meegeven dat u bij ons ook rijklare fietsen kunt bestellen. Graag helpen wij u verder zodat u kunt genieten van uw fiets. Dit mag u gerust naar ons mailen zodat wij er samen een oplossing voor kunnen vinden. Onze emailadres: [email protected] Met vriendelijke groeten, Halime Adobike

Goede service en aftersales

Helaas was de levering van fiets wel iets vertraagd. Maar uiteindelijk was hij nog net op tijd voor de verjaardag van onze zoon. Ook waren er problemen met de fiets maar ook dit is netjes opgelost. Problemen kunnen Voorkomen maar als het netjes wordt opgelost verdient deze webwinkel alsnog een ruime voldoende.

Beste Raymond, Dank voor uw positieve review. We blijven ons best doen, het voor onze klanten goed te doen en door de terugkoppeling kunnen we ons blijven verbeteren. Wij wensen uw zoon veel fietsplezier toe! Groeten, Halime Adobike

Erg tevreden!!

Top service! Volgende keer bestel ik hier weer een fiets bij AdoBike!!

Hoi Alicia, Wat leuk om een positief review en top cijfer te krijgen van jou! Hier worden wij blij van. Alicia wij wensen jou veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groeten, Halime Adobike

Fijn

Tevreden met het service en de levertijd

Beste Shanai, Bedankt voor je reactie daar zijn we blij mee! Daar wij streven naar perfectie ben ik erg benieuwd wat wij anders moeten doen voor een mooie 9 of 10? Veel plezier en veilige kilometers toegewenst! Vriendelijke groeten, Halime Adobike

Top fiets

Snelle levering, stevige fiets!

Beste Nick, Dank voor de positieve review fijn dat u tevreden bent met onze dienstverlening, daar doen we het voor. Wij wensen u veel fietsplezier en veilige kilometers toe! Vriendelijke groeten, Halime Adobike

perfecte levering conform afspraak

niet onze eerste bestelling!

Piet, hartelijk dank voor je positieve review daar doen we het voor, tevreden klanten is ons streven! Wij wensen jou heel veel fietsplezier en veilige kilometers toe! Groeten, Halime Adobike

Product goed, teleurstellende bezorging (goed opgelost)

Mooi aanbod van fietsen en randzaken. Bestelling ging goed helaas ging het zwaar mis met de levering. Maandag avond besteld met rijklaar maken. Levertijd was 3 tot 5 werkdagen dat werden er negen.... De fiets zou eerst woensdag bezorgd worden, hier ook een dag vrij voor genomen. Helaas voor niets want ze zijn niet op komen dagen, hier moest ik vervolgens zelf achteraan bellen. Veel heem en weer gebel later zouden ze vrijdag komen, hoe laat wisten ze niet.... om 18:30 ging uiteindelijk de bel... En dat voor 15euro transport kosten, zonder compensatie Kortom mooi aanbod en prijzen, zeer zeer slechte service. UPDATE: Na de bezorging nog contact gehad en het incident correct opgelost. Verder zeer tevreden over het product en tevreden over de afhandeling van het bezorgings probleem.

Beste Arie, Bedankt voor u review. Zeker ook bij bezorgingsproblemen moeten we er voor de klant zijn, we blijven ons best doen en willen de lijntjes graag persoonlijk houden in ons streven naar tevreden klanten. Goed dat u bij ons heeft gemeld waar u tegenaan bent gelopen, het helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. U heeft in overleg met mijn collega Kazim de afspraak gemaakt dat u de bezorgkosten retour zou krijgen. İnmiddels heeft u deze waarschijnlijk ook al retour. Fijn dat u hier tevreden over bent. Goed om te horen dat u tevreden bent over de fiets. Wij wensen u veilige kilometers en veel fietsplezier toe! Vriendelijke groeten, Halime Adobike

Mijn dochter is er blij mee

Ze heeft er nu 2x op gefietst tot nu toe is ze er nog blij mee.

Beste Ramon, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat uw dochter blij is met haar nieuwe fiets. Daar wij streven naar perfectie ben ik erg benieuwd wat wij anders moeten doen voor een mooie 9 of 10? Wij wensen u dochter veel plezier en veilige kilometers toe. Vriendelijke groeten, Halime Adobike

Leuke fiets voor dat geld.

Fiets werd keurig op tijd gebracht . Goed verpakt in grote doos ,was ook makkelijk in elkaar te zetten . Alleen bij voordrager als je daar een fiets krat opzet past de krat niet goed tegen de opstaande leuning , daar zit aan boven kant 5cm tussen beetje jammer . Voor de rest prima.

Beste heer/mevrouw Honselersdijk, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levertermijn en dat het u makkelijk is ontgaan om de fiets in elkaar te zetten. Wat betreft de voordrager wil ik u voorstellen om er een foto te maken en deze naar ons te mailen zodat we samen kunnen meedenken aan een mogelijke oplossing. Wij wensen u veel fietsplezier en veilige kilometers toe! Vriendelijke groeten, Halime Adobike

Beste heer/ mebrouw

De fiets is helaas te hoog dus kan er helass niks mee. Vriendelijke grt Dhr A. van Leeningen

Beste heer van Leeningen, Bedankt voor uw review! Wat jammer om te vernemen dat u zegt niets te kunnen met de aangeschafte fiets omdat deze de verkeerde maat heeft. Bij aanschaf van een fiets is het de bedoeling om rekening te houden met de lengte. Hier kunt u indien gewenst meer over lezen op onze site: https://www.adobike.nl/service/framemaat/ Wij zouden u verder van dienst kunnen zijn door uw fiets retour te nemen. De retour kosten zijn wel op u kosten. Graag vernemen wij het van u. Met vriendelijke groeten, Halime Adobike

Ben heel blij met mijn aangeschafte fiets

Heel erg tevreden met mijn fiets.

Hallo İlse, bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te vernemen dat u tevreden bent met de aangeschafte fiets. Heel veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst! Vriendelijke groeten, Halime

Helemaal te vreden!!

Hallo Tamara, wat een eer om een top cijfer te verdienen en om te vernemen dat u helemaal tevreden bent! Geweldig! Wij wensen u veilige kilometers op uw fiets! Groeten, Halime

Ik heb 3 fietsen besteld. En ze bevallen door alle 3 de mannen super goed! Ziet er heel netjes uit. De service was ook onwijs snel. Wij zijn heel tevreden!

Hallo Marina, Bedankt voor de mooie cijfer en tevreden review! Het is een eer om te vernemen dat de fietsen naar wens zijn. Ook heeft u aangegeven dat u tevreden bent over de service. Wij streven naar tevreden klanten. Namens ons team wensen wij de 3 mannen vele veilige kilometers toe! Groeten, Halime

Goede snelle service

Goede prijzen, snelle service en klantvriendelijke medewerkers. Top!

Beste heer/mevrouw Abdulbake, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de snelle service en dienstverlening. Dit waarderen wij enorm, hier doen wij het voor! Wij wensen u veel fiets plezier toe en veilige kilometers! Vriendelijke groeten, Halime Superfietsen

Geweldige service

Via Internet een fiets voor onze kleindochter besteld. Bij de bestelling was iets fout gegaan, er stond een 24 inch fiets klaar i.p.v. de gewenste 26 inch. Eigenlijk moest de fiets weer ingenomen worden en opnieuw een bestelling gedaan re worden. Gewenste fiets was niet op voorraad, doch wij konden de fiets direct omruilen voor een ander soort fiets, dit keer met versnellingen. Het verschil in prijs betaalden wij bij, tevens werd er een beter slot op gezet. Uitstekende service, er werd zelfs geholpen bij het plaatsen van de fiets in de auto.

Beste Marga, Bedankt voor uw review en top cijfer! Jammer dat er bij het bestellen iets fout is gegaan. Goed om te vernemen dat er samen met u naar een passend oplossing is gezocht waardoor u tevreden bent over de fiets en service. Uiteraard doen wij ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij wensen u nog heel veel fiets plezier toe en veel veilige kilometers. Vriendelijke groeten, Halime

Heel goed.

snelle service,heel goede uitleg erbij prima.

Hallo Joop, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u tevreden bent met de service. Dat waarderen wij enorm. Graag hoor ik van u wat wij anders hadden kunnen doen of wat wij nog kunnen doen om van de 7 een 10 te maken. Wij streven uiteraard naar perfectie. Wij horen graag van u en wensen u uiteraard nog heel veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groet, Britt Ado Bike.

Prima fiets voor weinig!

Altec Metro Herenfiets 28 inch 56 cm Jeans Blue 7v Snel geleverd, geen transport schade te zien. Fiets zat binnen 45 minuten in elkaar, alleen het afstellen van de handrem (v-shape) was even een klusje om het goed te krijgen.

Hallo Robbert, Bedankt voor uw review en de feedback! Ten eerste wat fijn dat u tevreden bent met het transport. Wat jammer om te vernemen dat het afstellen van de handremmen wat lastiger ging. Wij hebben hier video's van online staan op de website. Had u dat al gezien? Ik hoor graag van u wat wij anders hadden kunnen doen of nog kunnen doen om van de 8 een 10 te maken. Wij streven uiteraard naar perfectie. Ik hoor graag van u en wij wensen u uiteraard nog heel erg veel fietsplezier en veilige kilometers toe! Groet, Britt Ado Bike

Prima fiets voor weinig geld

Gewoon goed!!!

Hallo Vincent, Bedankt voor uw review en dit prachtige cijfer! Wij zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent met de fiets. Dat is uiteraard waarvoor wij het doen. Wij wensen u dan ook nog heel veel fiets plezier toe en veel veilige kilometers. Groet, Britt Ado Bike

Fijne en snelle klantenservice.

Vandaag contact gehad met de klantenservice. Er wordt snel gereageerd. Goede tips gegeven mbt mijn lengte en het type fiets wat ik nodig heb. Ze hebben over Nederland meerdere servicepunten, hopelijk slaag ik daar wel voor een fiets.

Goedemiddag L, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen over onze service! Dit lezen wij natuurlijk graag terug! Wij helpen je dan ook graag met een bestelling. Groet, Kazim

Supersnelle levering van de transportfiets naar België

Superkwaliteit voor een lage prijs.

Goedemiddag Claude, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om je ervaringen met ons en anderen te delen. Dit waarderen wij enorm! Ik ben blij om te vernemen dat de fiets snel is geleverd en je tevreden bent met de kwaliteit. Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

Echt een topservice ben echt super blij met mijn fiets en was snel binnen

Hallo Xandra, Bedankt voor uw mooie review en prachtige cijfer! Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent met onze service en de fiets. Daar doen wij het uiteraard voor. Wij wensen u heel erg veel fietsplezier toe en veilige kilometers! Groet, Britt Ado Bike

Over Adobike is per 1 augustus Superfietsen!

Na 12 jaar met trots de naam Ado Bike te hebben gehad, stappen we nu over naar de succesformule van Superfietsen.nl! Voor jou verandert er eigenlijk niks. We blijven gewoon de beste service verlenen zoals je van ons gewend bent. Alle fietsenwinkels blijven open met dezelfde tijden en locaties. We krijgen er zelfs een locatie in Rotterdam bij! We hebben natuurlijk goed gekeken naar Superfietsen om te kijken of dit wel bij ons past. Een goede indicatie voor ons zijn dan ook de reviews. Deze zijn namelijk door echte klanten geplaatst na een ervaring met Superfietsen. Wij zijn dan ook erg blij om te zien dat ze gemiddeld op een 8,9 staan met meer dan 2000 reviews! Verder is de bereikbaarheid net zo goed en de responstijd net zo snel als wij voor onszelf gesteld hebben. Zo weten we zeker dat Superfietsen.nl een nog groter succes gaat worden samen met Ado Bike!