Vriendelijk en goed advies

Goed advies gekregen over mijn elektrische fiets van Nick, vriendelijke medewerker en de fiets is heerlijk!

Goedemiddag Naomi, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Fijn dat mijn collega Nick jou goed heeft geholpen. Ik wens je veel fietsplezier toe! Groet, Kazim

Zoonlief is blij met zijn fiets

De Altrec Stitch besteld voor mijn zoontje. De fiets is ondanks de lockdown vrij snel klaar gemaakt en kon het na 2 dagen ophalen in de winkel. Dankjewel, als het wat warmer is stuur ik wat foto's waar mijn zoontje op de fiets is.

Hallo Karin, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat je tevreden bent met de fiets. Fijn dat wij je ervaringen hebben mogen overtreffen. Ik wens je zoontje veel fietsplezier toe en zien de foto's graag tegemoet, de sneeuw begint al te smelten :). Groet, Kazim

Snelle levering en de fiets is goed ingepakt

Goedemiddag Marcella, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en anderen te delen. Fijn dat de fiets netjes is afgeleverd. Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

Kei goed! Mooie fiets voor weinig geld

Fiets gekocht voor onze zoon, deze vond hem meteen hartstikke mooi en hij fiets er goed op. Het zelf in elkaar zetten van de fiets ging zeer gemakkelijk met de (online) bijgeleverde handleiding.

Hallo Gert-Jan, Ontzettend bedankt voor dit prachtige cijfer en deze mooie review! Wat fijn dat u tevreden bent met de fiets en de service. Ook heel erg fijn dat het monteren van de fiets goed gelukt is! Nogmaals ontzettend bedankt voor de review en het cijfer. Wij wensen uw zoon veel fietsplezier en veilige kilkometers toe! Groet, Britt Ado Bike

Heel goede ervaring, besteld 's middags en de volgende ochtend al geleverd

Fiets zelf in elkaar gezet. Is met de handleiding en wat logisch nadenken prima te doen. Voor 200 euro een prima stevige fiets (Altec heren transportfiets. Zitten geen toeters of bellen aan, maar dat kun je voor dat bedrag niet verwachten. Maar wel een goeie stevige fiets voor dat geld.

Hallo Henk, Ontzettend bedankt voor uw review en dit prachtige cijfer! Wat fijn dat het helemaal gelukt is en dat u tevreden bent over de fiets en de handleidingen. Wij wensen u namens Ado Bike heel erg veel fietsplezier. Groetjes, Britt Ado Bike

In één woord: Uitstekend !

Ik ben rolstoeler, en werd gelijk geholpen met het oppompen van mijn luchtbanden. Alle vier. Ondanks de wat lastige ventielen. Mijn stoel reed weer als een zonnetje. En ze weigerden hier pertinent – ONDANKS mijn aandringen – om hier een paar Eurootjes voor aan te nemen. Uitstekend !

Servicegericht en snel

Een fiets in het weekend besteld. Snelle opeenvolgende mailbevestigingen van de verwerking van de bestelling en het verstuurd zijn. Alsnog bleef de levering door de pakketbezorger helaas uit. Na 1 mailtje werd snel gereageerd door een nieuwe fiets te laten versturen die gelijk de volgende dag in goede orde is ontvangen.

Hallo, Bedankt voor dit prachtige cijfer en de prachtige review! Wat fijn dat u tevreden bent met onze service en de fiets en wij zijn erg blij dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij wensen u nog heel veel fietsplezier toe en veilige kilometers. Groet, Britt Ado Bike

Nette degelijke fiets

Goede site, snelle levering en netjes verpakt. Een nette degelijke en stoere fiets! Prijs kwaliteit verhouding; Prima!

Hallo Leonie, Bedankt voor uw review en dit mooie cijfer! Wat fijn dat u tevreden bent. Daar doen wij het uiteraard ook voor. Graag hoor ik van u wat wij nog beter hadden kunnen doen om i.p.v. een 9, een 10 te ontvangen. Wij streven uiteraard naar perfectie. Wij wensen u nog heel veel fietsplezier toe. Groet, Britt Ado Bike

(Te) lange levertijd

Ruim 4 dagen moeten wachten, niet alles op Corona afschuiven, kies voor een andere koeriersdienst dan DHL.

Hallo, bedankt voor uw review! Wat jammer dat de fiets later is bezorgd dan verwacht. Helaas is het erg druk bij ons en de koerierdiensten. Hierdoor kan er vertraging ontstaan in de leveringen wat wij ook niet fijn vinden. Fijn dat de fiets is bezorgd. İn ieder geval heel veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Vriendelijke groeten, Halime Adobike

Goede site en fiets is snel en correct geleverd

Hele fijne ervaring. Op hun website kon ik goed zoeken naar fietsen en vinden wat ik zocht. Ik heb een fiets gekocht inclusief de optie dat ze fiets afmonteren en daarna versturen per koerier. Alles was netjes bezorgd. Per e-mail houden ze je op de hoogte van de status en op welke dag de fiets geleverd wordt. Helaas kunnen ze geen tijdsindicatie geven (dit geven ze ook aan op hun website). Dat zou nog beter zijn :-) Al met al ben ik erg tevreden.

Hallo Roeland, Ontzettend bedankt voor dit mooie cijfer en uw feedback! Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service en de fiets. Dan zijn wij uiteraard ook tevreden. Helaas kunnen wij (nog) niets doen aan de tijdsindicatie, maar ik zal het hier intern zeker meenemen! Wij wensen u nog heel veel fietsplezier toe en veilige kilometers. Groet, Britt Ado Bike

Fijne fiets. Enige nadeel tijdens het remmen, is het erg gehorig.

Hallo Layla, Bedankt voor de tijd die je hebt genomen voor het delen van je ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat je het een fijne fiets vind! Jammer dat je tijdens het remmen geluid hoort. Kan je een video sturen waarop dit te horen is en waar de remmen te zien zijn? Dan doe ik mijn best om het zo goed en snel mogelijk voor je op te lossen. Ons e-mailadres is [email protected]. Hoor graag van je. Groet, Kazim

duidelijke site en snelle levering

Fiets besteld voor ons kleinkind. Snelle levering, Ik had ook nog een extra slot besteld. Deze werd niet meegeleverd. Mailtje gestuurd en werd daarna direct na gestuurd. 1 min puntje. Er werd aangegeven welke dag de fiets geleverd zou worden. Konden geen tijdblok aangeven. Tip!! Laat de chauffeur ca. 2 uur voor levering even bellen. Anders zit je de hele dag te wachten. Verder super service.

Goedemorgen Hans, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen! Ik ben blij om te vernemen dat alles naar wens is! Goed dat je ons meteen de kans had gegeven om het slot op te sturen, nogmaals mijn excuses dat dit niet meteen erbij was geleverd. Wij nemen je tip ook zeker mee! De koerier kan inderdaad voor bezorging even bellen, als u dit aangeeft bij een toekomstige bestelling in de opmerkingen, geef ik het door. Daar wij streven naar perfectie ben ik erg benieuwd wat wij nu kunnen doen voor een mooie 9 of 10. Ik hoor graag van je! Groet, Kazim

Eerst had ik mijn twijfels over een fiets online bestellen maar het is allemaal perfect verlopen, ik ben super blij met mijn fiets. Onderhoud gebeurd bij ADO op de leyweg in Den Haag waar mijn vrouw ook een fiets heeft gekocht daar is het personeel vriendelijk en behulpzaam en de service uitstekend.

Goedemiddag Albertus, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en anderen te delen. Dit waarderen wij enorm! Ik ben blij dat wij je twijfels hebben wegnomen. Dit lees ik dan ook graag terug. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Bedankt voor de service Adobike

Fietsen zijn erg goed geïntroduceerd, het is erg leuk om foto's op de site vanuit verschillende hoeken te hebben gezien, de site werkt snel en geavanceerd. Ze waren erg vriendelijk in de winkel. Ik vertrok erg tevreden met mijn fiets. Het verdient 5 sterren

Hallo Melih, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en andere te delen. Fijn dat je ook goed bent geholpen, welke winkel heb je bezocht? Dan geef ik je complimenten door. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

snel geholpen en de medewerker was vriendelijk

Hallo Natalie, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen! Ik ben blij dat alles naar wens is! Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Bad bike delivered, terrible customer service. The client is last

My bike was delivered in a bad condition, then I was asked to pack it in order to send it back. I am not going to go into details, but their RMA is not great. Took them ages to pick it up and now I am without an answer about my replacement bike for 4 days..... I do want my bike, so I hope I get it. But I will defiantly not buy anything from Adobike or superfitsen again.

Hello Stanislav, Thank you for your review! To be honest, this case is not the way how it normally goes. One more time our apologize for this! The problems with the break is solved, like we talked on the phone. With kind regards, Kazim

Geweldig mooie fiets en bij probleem goede oplossingen

Hallo Debby, bedankt voor jouw review! Wat fijn om te vernemen dat je blij bent met de fiets en tevreden bent over de oplossingsgerichte service. Wij wensen jou veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Vriendelijke groeten, Halime

Hallo Fadil, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen! Ik ben blij om te vernemen dat u tevreden bent met de fiets. Heel veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Good quality, low price and fast delivery

I ordered the bike from Spain and it was delivered after only 6 days which considering the current situation is really fast. The bike is beatiful and the components show good quality. Easy to assemble. It is the perfect choice if you want to have a nice dutch bike for a low price.

Hello Alejandro, Thank you very much for this nice and positive review. It is a honour for us to read that you are happy with the bike and delivery. Like we say in Dutch: Veel fiets plezier toegewenst! With kind regards, Kazim

moeilijke handleiding, versnelling doet het niet, wel snelle levering

Redelijk (prijs/kwaliteit) verhouding fiets. Jammer dat de handleiding erg onduidelijk is, de versnelling het niet deed en dat er onderdelen bij zitten waar je niet van weet wat je er mee moet. Snelbinders ontbraken. Verder prima fiets

Goedemiddag M, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Op 27 november heb ik je telefonisch proberen te bereiken op nummer 06********. Helaas kreeg ik geen gehoor. Ook heb ik je een e-mail verzonden maar toch probeer ik het via deze weg. Graag heb ik het even voor je nagekeken. In de beoordeling geef je aan dat de handleiding onduidelijk was en dat je onderdelen hebt ontvangen waar je niet van weet waar het moet. Dit is natuurlijk vervelend en lastig. Kan je aangeven waar je tegenaan liep en welke onderdelen je niet hebt kunnen monteren? Wat vond je exact onduidelijk aan de handleiding? De fiets die je hebt besteld heeft geen snelbinders, dit staat daarom ook niet op de foto en in de specificaties. Hopend hierop een reactie te krijgen zodat we samen tot een mooie oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Kazim

Prima fiets

Snelle levering Mooie prijs Goeie kwaliteit Goed in elkaar te zetten

Hallo Yvonne, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen met ons en anderen te delen. Ik ben blij om te vernemen dat alles naar wens is. Ik wens u veel fiets plezier toe! Groet, Kazim

voor niks 60 euro kosten betaald.

ik heb geld betaald voor het monteren van de fiets. nu ik de fiets 1 week heb valt alles eraf achterwiel ging los, ook de standaart viel eraf doordat de hij niet goed gemonteerd was heb alles weer zelf moeten monteren. slechte service

Goedemorgen Mo Ab, Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Om dit te bespreken heb ik je meerdere malen telefonisch proberen te bereiken op nummer 06********. Helaas kreeg ik geen gehoor. Dit is de reden dat via deze weg contact opneem. Laat ik voorop stellen dat ik het jammer vind om te vernemen dat u problemen ervaart met het wiel van de fiets en standaard. Dit is natuurlijk snel bij een nieuwe fiets. Graag heb ik de mailwisseling terug gelezen, echter zie ik dat u hier enkel heeft aangegeven dat u het bestelde slot wilde terug sturen. De fiets heeft u rijklaar besteld, dit betekend dat de fiets 98% rijklaar wordt gemaakt. Het klopt dat u zelf de trappers erin moest draaien en de voordrager moest monteren. Dit wordt niet door ons gedaan om transportschade te voorkomen. Graag ontvangen wij een filmpje waarop het probleem met het wiel en standaard duidelijk in beeld komt. Ons e-mailadres is [email protected] Met vriendelijke groet, Kazim

Verzenden duurde lang

Het duurde bijna 3 dagen voordat het verzonden werd. Nu ook nog de pech dat de post niet meewerkte, dus meer dan een week voordat ik het ontvangen had

Hallo Judith, Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat u dit op deze manier heeft ervaren en dat u hierdoor niet tevreden bent. Ik heb u een e-mail verzonden en wij zien hier graag een reactie op terug! Ik hoor graag van u. Groet, Britt Ado Bike

Snelle en duidelijke levering van een goede fiets voor een lage prijs

Een grote keuze aan fietsen, en gemakkelijk om te bestellen. Tevens goede prijzen. Wordt snel geleverd in een grote doos, en je wordt voldoende via de e-mail op de hoogte gehouden van de levering. Hele duidelijke instructies in de download van de website om de fiets zelf af te monteren. Een goede fiets voor een goede prijs, snel en probleemloos geleverd!

Hallo John, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om je ervaringen met ons en anderen te delen. Dit waarderen wij enorm. Ik ben blij om te lezen dat alles naar wens en je tevreden bent met je aankoop, dit lezen wij graag. Veel fiets plezier toegewenst! Groet, Kazim

Goede kwaliteit en prijs.

Snelle levering en communicatie

Hallo Hanneke, Bedankt voor uw review en dit prachtige cijfer! Wij zijn ontzettend blij dat u tevreden bent. Wel horen wij graag wat wij beter hadden kunnen doen om van de 9, een 10 te maken. Wij streven uiteraard naar perfectie. Wij horen graag van u! Wij wensen u heel veel fietsplezier namens Ado Bike. Groet, Britt Ado Bike

Leyweg 595

2545GH Den haag

Over Adobike is per 1 augustus Superfietsen!

Na 12 jaar met trots de naam Ado Bike te hebben gehad, stappen we nu over naar de succesformule van Superfietsen.nl! Voor jou verandert er eigenlijk niks. We blijven gewoon de beste service verlenen zoals je van ons gewend bent. Alle fietsenwinkels blijven open met dezelfde tijden en locaties. We krijgen er zelfs een locatie in Rotterdam bij! We hebben natuurlijk goed gekeken naar Superfietsen om te kijken of dit wel bij ons past. Een goede indicatie voor ons zijn dan ook de reviews. Deze zijn namelijk door echte klanten geplaatst na een ervaring met Superfietsen. Wij zijn dan ook erg blij om te zien dat ze gemiddeld op een 8,9 staan met meer dan 2000 reviews! Verder is de bereikbaarheid net zo goed en de responstijd net zo snel als wij voor onszelf gesteld hebben. Zo weten we zeker dat Superfietsen.nl een nog groter succes gaat worden samen met Ado Bike!