Super snel en duidelijk

Super snel en duidelijk

Super goed en snel

Binnen een uur ontvangen, zonder spoedlevering

Snel, goed en compleet.

Duidelijke site, werkt goed en het voordeel is dat je in één keer meerdere personen kunt invoeren.

• Type visum Visum Sri Lanka

snel geholpen

snel geholpen

Vlot geregeld

Wel even een vraag : vorige aanvragen van een ESTA kostten 14 $ en nu 30 €. Vanwaar het verschil ? Hartelijke groet, Kees Mesu

• Type visum ESTA - Amerika

Snel en prima afgehandeld!

Eenvoudig en snel

Binnen een paar minuten heb je het formulier ingevuld en de ESTA was binnen 4 uur binnen.

Efficiënt en overzichtelijk

Prettig dat het zo snel geregeld was!

• Type visum Visum Sri Lanka

WENT REALLY FAST, AND GOOD COMMUNICATED.

SNEL EN DUIDELIJK.

Overzichtelijk en snel

Plezierig en makkelijke website

Super soepel en snel!

Dit proces is de laatste jaren aanzienlijk verbeterd qua klantvriendelijkheid en afhandelingstempo. Enige bijzondere (en nieuwe voorwaarden die ik nooit eerder heb gehad) zijn de social media accounts. Dat grijpt - al heb ik niets te verbergen - wel te zwaar in op je privacy naar mijn mening.

Makkelijk in te vullen

• Type visum ESTA - Amerika

Zeer snel geregeld met duidelijke omschrijving in de kantlijn.

Alles liep goed

De vragen waren meestal duidelijk. En de datum invulling liep goed, dit in tegenstelling tot de Canada app.

• Type visum eTA - Canada

Zeer snel en naar tevredenheid afgehandeld

De aanvraag was binnen twee uren geregeld.

Heel duidelijk en snel

Not

• Type visum eTA - Canada

Binnen een uur na aanvraag binnen!

Ik heb geen spoed aanvraag gedaan maar regulier en was echt met een uur binnen, heel fijn!

Supersnel!!!!

Had de Esta binnen een uur al binnen.

• Type visum ESTA - Amerika

Super snel en een eenvoudige procedure

Na het invullen van alle vereiste gegevens op een klantvriendelijke website was er binnen 1 dag al een besluit

• Type visum ESTA - Amerika

Heel eenvoudig en snel geregeld!

En wat ook erg fijn is dat het niet uitgeprint hoeft te worden.

• Type visum eTA - Canada

Fantastisch snel geholpen, ook telefonisch!

Ik was een beetje laat met aanvragen, maar met de extra snelle service was de esta op tijd!

Snelle afhandeling

Snelle verwerking van de visumaanvraag binnen enkele uren

• Type visum Visum Australië

snel en aardig

de mevrouw die mij hielp vanwege een foutje dat ik had gemaakt was heel erg aardig en geduldig met mij. ik kreeg mijn visa in 2 dagen in mijn email. dat is heel snel.

• Type visum Visum Egypte

snel en makkelijk

Website was duidelijk, invulproces goed te volgen via de naastgeopende toelichting. Betalingsmogelijkheden ruim Snelle afhandeling, top

Over visumbuitenland.nl

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.