PRIMA

PRIMA

• Type visum eTA - Canada

Ook tijdens Corona super snel!

Ivm de perikelen rondom het Corona virus moesten we last minute over Washington vliegen. Hiervoor een spoedaanvraag ingediend en ongeveer een uur later was ik in het bezit van de ESTA.

• Type visum ESTA - Amerika

spoedaanvraag ingediend, buitengewoon snel ontvangen

Online eenvoudig in te vullen formulier. Spreekt voor zich. En zo prettig dat de goedkeuring supersnel werd toegestuurd.

Geen hulp

Esta afgewezen 2 maal geen uitleg geen hulp er bij

In een nederlandstalig bemiddelingsbureau

Een Nederlandstalige website met ondersteuning voor het juist invullen van je ESTA voor de VS. Hiervoor wordt natuurlijk wel een vergoeding gevraagd. Goede klantenservice met snelle reactie.

Super snelle service!! Top😄

Blij dat ik binnen een uur Antwoord kreeg dacht dat het 3 dagen zou duren. Heel fijn dit.. ik heb mijn Esta

Snel en makkelijk

Het is makkelijk in te vullen en zo geregeld. Er stond alleen niet bij of ik de esta per mail of post zou ontvangen. Had ik er graag bij gezien, met keuze optie. Verder was het goed

gewoon goed

alweer een tijdje geleden de voorlaatste ESTA maar viel me op dat ik nu veel meer moest invullen dan 8 jaar geleden

• Type visum ESTA - Amerika

Duidelijk en lekker snel!

Site werkt prima! Eta binnen een half uur binnen.

Supersnelle service!

Prima vragenlijst, snelle afhandeling.

En snel.

Snel verwerkt

SUPER!!

SUPER!!!

• Type visum Visum Sri Lanka

Snelle en correcte afhandeling.

Vlot geregeld tegen redelijke prijs.

Blije klant

Onwijs tevreden. Visums aanvragen ging erg snel en gemakkelijk en binnen een uur had ik mijn goedkeuring. Natuurlijk wel met extra betaling van spoedaanvraag. Alles werd ook keurig via de mail verstuurd en via sms. Zeker een aanrader!

• Type visum Visum Nieuw-Zeeland

Supersnel

Binnen 40 minuten visum voor 4 personen geregeld.

• Type visum Visum Sri Lanka

Ik had zelf een heel klein foutje gemaakt waardoor ik een nieuwe esta moest aanvragen. Binnen anderhalf uur had ik een nieuwe en was opgelucht. Ik was inmiddels al op het vliegveld en moest de vlucht aan mij voorbij laten gaan maar ik heb de volgende vlucht wel kunnen nemen, dankzij de snelle service van jullie. Een compliment is dan ook op zijn plaats. Toch heb ik wel een kanttekening: Het is jammer dat als je een klein foutje hebt gemaakt en in mijn geval een B ipv een 8 neer gezet dat je dit niet ter plekke kunt wijzigen en alles weer opnieuw moet doen maar oke dit zijn jullie regels. Ik was er wel erg ge-stressd door, echter ik was blij met jullie snelle service Annelies

• Type visum ESTA - Amerika

De aangevraagde visa werden binnen enkele uren via email ontvangen. wel vreemd dat in de eerste ontvangen mail werd aangegeven dat naam e.d. vanwege privacywetgeving waren weg gelaten en in de toewijzingsmail alle gegevens, incl. paspoortnummer gewoon staan vermeld. Komt niet consequent over.

• Type visum ESTA - Amerika

Duidelijk in te vullen en snelle afhandeling

Ik ben zeer positief, alleen ben ik ontevreden over de kosten. 2 jaar geleden $14.80 op. Nu meer dan het dubbele, no €29,95.

duidelijk en snel

Wij moesten een Esta aanvragen en dat ging snel en het was duidelijk, binnen een paar uur was de Esta goedgekeurd en kon ik ze uitprinten. Super!

Goed en snel

Duidelijke instructies Handig dat partner aanvraag ook bij die van mij kon worden gedaan

• Type visum N.v.t.

Snelle service!

Snel en goed afgehandeld met tussentijdse updates

• Type visum ESTA - Amerika

Had geen ervaring met visumaanvraag

Aanvraag is gemakkelijk in het nederlands en snel verzorgd.

Waanzinnig

Wat fijn dat het zo snel is geregeld

uitmuntende uitvoering

supersnel gereageerd en afgehandeld fantastisch

Over visumbuitenland.nl

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.