Snelle beoordeling en afhandeling

• Type visum ESTA - Amerika

Uitstekend, heel snel en heel gebruikers vriendelijk.

Met deze site was ik in een paar minuten klaar. Goede feedback, allemaal heel duidelijk.

• Type visum Visum Australië

Snel geregeld!

Duidelijke aanvraagprocedure en Esta is snel binnen.

zeer snel geregeld

na invulling zeer snel gekregen

• Type visum ESTA - Amerika

Geweldig en dan nog wel op zaterdag

Geweldig super snelle service

Super en snel

snel, duidelijk en handig

Dit gaat simpel en snel.

Wat eenvoudig geregeld

Geweldig snel geregeld. Een aanrader om op deze wijze een eTA aan te vragen

• Type visum eTA - Canada

snel en gemakkelijk

Snel en gemakkelijk in te vullen, dezelfde middag het antwoord binnen gekregen

super snel en duidelijk!

Snel afhandeling, visum 15 min later in mijn inbox!

• Type visum Visum Nieuw-Zeeland

Snel

Eenvoudig

• Type visum ESTA - Amerika

Geweldig correcte en snelle service

Pas enkele dagen voor vertrek ontdekt dat mijn visum verlopen was en een nieuwe aangevraagd. De aanvraagformulieren zijn erg duidelijk en de verwerking zeer snel. Dank.

• Type visum Visum India

Betrokken

Meelevend en vol begrip. Ik ben enthousiast

• Type visum ESTA - Amerika

Informatie over de benodigde documenten voor de aanvraag visum. Uitstekend. Het versturen van de documenten en de afspraak voor de vingerafdrukken zat 1 dag tussen. Uitstekend. De begeleiding bij het afgeven van de vingerafdrukken, onverwacht, Geeft een gevoel van betrokkenheid. Dat is fantastisch. Sorry, kan niets negatiefs vertellen, fantastisch geholpen.

• Type visum Visum China

Snel en duidelijk!

Binnen 1 dag visum voor India verwerkt en ontvangen. Duidelijke procedure, makkelijk om status update te volgen.

• Type visum Visum India

Oplichters

Voor ESTA USA vragen jullie dubele dan echte .gov( gov 14 $ en bij u 30€ ra ra ). Ik vraag mijn of ESTA die heb uitgeprint of die geldig is. Ik vraag aan de radar va NOS T??V

• Type visum ESTA - Amerika

als je goed leest is het zeer eenvoudig, een stuk eenvoudiger dan 3 jaar geleden.

Een stuk gemakkelijker dan 3 jaar geleden.

super

wel veel werk om alles in te vullen.

• Type visum ESTA - Amerika

Duidelijke uitleg bij het invullen, overzichtelijke procedure en snelle afhandeling, binnen 4 uur een goedkeuring!

• Type visum ESTA - Amerika

Snelle afhandeling maar erg duur

Ik dacht dat ESTA via de overheid moest worden aangevraagd. Kwam via Google op deze website terecht. Daar heb ik de aanvraag gedaan voor 3 personen. De afhandeling van de aanvraag was erg snel. Echter later kwam ik er echter achter dat er meerdere bedrijven zijn die ESTA aanvragen verwerken. Ik heb nu bijna € 30 per persoon betaald. Anderen rekenen € 25 of zelfs € 15,70. Heb dus veel teveel betaald. Dat vind ik jammer.

Snelle afwikkeling !

Positief.

Snel

Snel bericht, prima

Over visumbuitenland.nl

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.