Snelheid

Snel handig en correct

• Type visum ESTA - Amerika

Duidelijk, makkelijk en snel!

Geen spam, wel de juiste en handige mailtjes toegestuurd krijgen omtrent reizen naar desbetreffend land. Regels en restricties, zeker nu in corona tijd, worden duidelijk gecommuniceerd. Een filmpje, uitleg en zelfs een pop up naast de vakjes; makkelijker wordt het niet. Ook over de snelheid waarmee werd gecommuniceerd en mijn ESTA binnen was is perfect! Een echte aanrader!

Makkelijk en erg snel

Ik heb online mijn aanvraag ingediend en binnen enkele uren had ik al een goedkeuring binnen. TOP!!

Liep.prima

Super snel geregeld

• Type visum eTA - Canada

Makkelijk aan te vragen en super snelle goedkeuring

Duidelijke pagina, snel in te vullen, snel bericht terug.

Prima Geregeld

Snel en eenvoudig om een ESTA aan te vragen.

uitmuntend

zeer goede medewerking ,ook als u nog van mij informatie moest zond u mij een email. ik zal u zeer zeker aan aan bevelen. ik wil u heel hartelijk bedanken voor alle uitmunten de mede werking. groeten ide hakvoort.

• Type visum Visum Kenia

mijn ervaringen zijn prima

ik ben heel tevreden over de prima afwerking

Supersnel geregeld

De aanvraag voor mij EtA was binnen een paar tellen aangevraagd en supersnel goedgekeurd en toegestuurd

• Type visum eTA - Canada

Zoals aangegeven binnen 60 minuten, top! Wel echt belabberd dat de luchtvaartmaatschappij niet van tevoren even vermeld dat je zelfs bij vluchten waar je tussentijds stopt ook over een visum voor de tussenstop op een luchthaven in de USA moet beschikken. Gelukkig hebben ze me gratis omgeboekt en ben ik mijn geld niet kwijt. Goede Service van de jullie guys! Thanks

Prima gebruiksvriendelijke website

Snelle terugkoppeling

Duidelijk en overzichtelijk in te vullen formulieren en een vlotte reactie.

Supersnel geregeld

Ruim van tevoren mijn aanvraag ingediend, op het moment dat men onze paspoorten nodig had keurig via email en sms diverse reminders gekregen. En binnen een dag onze visum binnen.

• Type visum Visum Egypte

Vlotte organisatie

Goede website

• Type visum ESTA - Amerika

Ik was altijd een beetje sceptisch over een visumdienst, maar visumbuitenland.nl kan ik iedereen aanraden. Snelle reactietijd, zelfs in het weekend, kennis op het gebied van visums en erg behulpzaam. Alles wat je als reiziger nodig hebt! heel hartelijk dank voor jullie hulp.

• Type visum Visum Kenia

Ik had verwacht dat de behandeling 5 dagen zou duren. Binnen een paar uur was deze verleend!

Aanrader

• Type visum eTA - Canada

Duidelijk en snel geregeld!

Duidelijke website en snel geregeld.

snel en behulpzaam

• Type visum eTA - Canada

Eenvoudig duidelijke site snel antwoord

Oplichters

Ik was op zoek naar een visum voor rusland. Dit bedrijf is de 1e hit op google, maar vraagt 105 euro voor een visum. Bijzonder veel geld aangezien je op de russischa visa website een evisa kan aanvragen voor een kleine fee. Oplichters zijn het, trap hier niet in!

• Type visum Visum Rusland

Geachte heer, Het e-visum waar u naar verwijst is inderdaad gratis verkrijgbaar, maar dit visum geldt alleen voor Sint-Petersburg en de regio Leningrad. Voor de rest van Rusland is nog steeds een visum nodig dat door een consulair medewerker in uw paspoort wordt aangebracht, waaraan kosten zijn verbonden. Dit is ook het type visum dat wij op onze website aanbieden.

Heel goed!

Heb het supersnel ontvangen!! Heel blij

Prima afhandeling

Alles was duidelijk aangegeven

Super snel geholpen

• Type visum eTA - Canada

Duidelijke vragen, maar wel erg veel (over ouders e.d.)...........

Tot nu toe alles prima (na een uurtje geleden, toen er werd ingevuld).

Over visumbuitenland.nl

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.