Te laat, dus te duur, en niet nodig voor Egypte

Visa's voor Egypte met spoed op tijd besteld. Visa's pas 5 dagen na aankomst in Egypte gekregen. Met spoed aangevraagd, maar geen spoedbestelling gedaan richting ambassade. Bovendien is het niet nodig. Kopen van een visum bij aankomst is sneller, en ook nog goedkoper. Je hoeft er niets voor te doen als alleen euro's meenemen. Kortom Je hebt niets aan deze service !

• Type visum Visum Egypte

Begrijpelijk en goede toelichting

Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat hij de sessie ging beëindigen vanwege tijdoverschrijding. Dat is heel vervelend als je al veel ingevuld hebt. Dat geeft stress.

• Type visum ESTA - Amerika

Dit is de plek om een visum aan te vragen voor de VS!

Invullen gaat makkelijk, zeker voor meerdere reizigers. De aanvraag wordt snel goedgekeurd. Andere websites zijn erg onduidelijk en lastig in te vullen. Erg gebruiksvriendelijk!

tevreden

Gemakkelijk te regelen

Prima geholpen !

Prima geholpen !

Tevreden - snelle afhandeling

Eenvoudig online in te vullen en nog dezelfde dag een Eta in de mailbox. Snelle service

Verwachtingen overtreft

Supersnel!

Snel geregeld

Ik heb onlangs een visum gevraagd voor mij zoon en voor mij neef en die heb ik binnen 3uur gekregen goed service, thanks

• Type visum eTA - Canada

Duidelijke site met goede mogelijkheden

Snelle afhandeling echt fijn dus een aanrader voor een ieder die een ESTA aan wil vragen .

Duidelijke site, snelle verwerking

De site is duidelijk, genoeg toelichting ivwral om het handig in te vullen. Aanvraag is snel verwerkt, je wordt direct via mail op de hoogte gehouden.

• Type visum eTA - Canada

Binnen zeker 2 uur binnen! Perfect aangezien ik morgen vlieg!!

Snel

Te veel vragen om in te vullen maar eenmaal ingevuld binnen 3 uur binnen

Makkelijk en snel

Het is heel overzichtelijk en makkelijk in te vullen. Krijgt snel response terug.

eenvoudig en snel

het ging eenvoudig en snel

Duidelijk, helder en snel

Goed, duidelijk en snel geregeld

• Type visum Visum Kenia

De uitleg was duidelijk. Daardoor kon ik het snel invullen.

De uitleg was duidelijk. Daardoor kon ik het snel invullen. Er werd mij goed op de hoogte gebracht wat er van mij werd verwacht en wat ik nodig heb om een visum aan te vragen.

• Type visum ESTA - Amerika

Veel invullen, opvallend snelle afhandeling, blij verrast!

Om de aanvraag voor 4 personen in te vullen was ik 70 minuten bezig. Vond ik best veel. Wel voldoende uitleg en eenvoudig werkend formulier. Ik had binnen 4 uur uitsluitsel, heel fijn!

• Type visum ESTA - Amerika

Makkelijk in te vullen formulier

Overzichtelijke website, snelle afhandeling.

• Type visum N.v.t.

Snel en correct

Snel en correct

snelle terugkoppeling

uitstekende service

• Type visum Visum Turkije

Binnen enkele uren binnen!

Aangevraagd en binnen enkele uren bevestiging binnen, top!

Zeer duidelijke Webside

Een zeer profesioneel opgezette Website, alles zeer duidelijk voor elke gebruiker, documenten toevoegen wat zeer eenvoudig is incl. uitleg hoe de foto moet zijn en voor nood direkt gemaakt met LapTop, I-Pad enz. Het vervolgen van verloop en info is heel goed. Heel erg aan te bevelen!

• Type visum Visum Vietnam

snel

snel ingevuld. wel vervelend is dat als je (een fout maakt en) terug moet, dan ben je vragen kwijt die je opnieuw moet invullen....dat zou misschien als je dat niet in de gaten hebt tot fouten kunnen leiden??? in mijn geval werd de naam van mijn moeder "verbasterd". ö werd oe dus ik moest terug om dat aan te passen en toen waren er een aantal reeds ingevulde vragen leeg....

direct en duidelijk

zeer naar tevredenheid en snel

Goed en duidelijk

Over visumbuitenland.nl

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.