Snel geregeld

Makkelijk in te vullen, snel geregeld

• Type visum ESTA - Amerika

Snelle levering en prima service!

Voor de 2e keer een goede ervaring, alles is helder en je wordt prima op de hoogte gehouden van de status van je aanvraag.... Voor de volgende keer wederom Visum Buitenland, ben heel tevreden over de service

• Type visum Visum Kenia

Is goed verlopen

Prima dienstverlening

• Type visum ESTA - Amerika

Hoge kosten voor iets wat je zelf ook kunt doen, puur bedrog

Op de website lijkt het of het een reguliere ESTA aanvraag website is. Achteraf blijkt dat je gewoon 2 keer zoveel betaald hebt als dat je het bij de Amerikaanse overheid doet. Daarnaast heb ik ook geen idee of mijn gegevens wel veilig zijn bij een website die hier zijn verdienmodel van heeft gemaakt. Net mijn geld teruggevraagd, maar ik verwacht er niets van. Aanpassing: Ik heb ondertussen mijn geld teruggekregen. Dus mocht je hetzelfde gevoel als ik hebben, dat je opgelicht bent aangezien ze slechts in kleine lettertjes aangeven onder aan hun website dat je extra betaalt voor hun service, is dit heel makkelijk op te lossen. Schrijf een negatieve review, stuur een boze mail, en je krijgt de kosten die je extra gemaakt hebt terug. Uiteraard betekent dit dus wel dat ze proberen om klantvriendelijk te zijn.

vlot geregeld

snel en uitstekend

Makkelijk en snel behandeld

Eenvoudig en snel

Verrassend snel bericht dat alles goedgekeurd was. Had gerekend op een paar dagen en was geregeld binnen een paar uur.

PRIMA

PRIMA

• Type visum eTA - Canada

Ook tijdens Corona super snel!

Ivm de perikelen rondom het Corona virus moesten we last minute over Washington vliegen. Hiervoor een spoedaanvraag ingediend en ongeveer een uur later was ik in het bezit van de ESTA.

• Type visum ESTA - Amerika

spoedaanvraag ingediend, buitengewoon snel ontvangen

Online eenvoudig in te vullen formulier. Spreekt voor zich. En zo prettig dat de goedkeuring supersnel werd toegestuurd.

Geen hulp

Esta afgewezen 2 maal geen uitleg geen hulp er bij

In een nederlandstalig bemiddelingsbureau

Een Nederlandstalige website met ondersteuning voor het juist invullen van je ESTA voor de VS. Hiervoor wordt natuurlijk wel een vergoeding gevraagd. Goede klantenservice met snelle reactie.

Super snelle service!! Top😄

Blij dat ik binnen een uur Antwoord kreeg dacht dat het 3 dagen zou duren. Heel fijn dit.. ik heb mijn Esta

Snel en makkelijk

Het is makkelijk in te vullen en zo geregeld. Er stond alleen niet bij of ik de esta per mail of post zou ontvangen. Had ik er graag bij gezien, met keuze optie. Verder was het goed

gewoon goed

alweer een tijdje geleden de voorlaatste ESTA maar viel me op dat ik nu veel meer moest invullen dan 8 jaar geleden

• Type visum ESTA - Amerika

Duidelijk en lekker snel!

Site werkt prima! Eta binnen een half uur binnen.

Supersnelle service!

Prima vragenlijst, snelle afhandeling.

En snel.

Snel verwerkt

SUPER!!

SUPER!!!

• Type visum Visum Sri Lanka

Snelle en correcte afhandeling.

Vlot geregeld tegen redelijke prijs.

Blije klant

Onwijs tevreden. Visums aanvragen ging erg snel en gemakkelijk en binnen een uur had ik mijn goedkeuring. Natuurlijk wel met extra betaling van spoedaanvraag. Alles werd ook keurig via de mail verstuurd en via sms. Zeker een aanrader!

• Type visum Visum Nieuw-Zeeland

Supersnel

Binnen 40 minuten visum voor 4 personen geregeld.

• Type visum Visum Sri Lanka

Ik had zelf een heel klein foutje gemaakt waardoor ik een nieuwe esta moest aanvragen. Binnen anderhalf uur had ik een nieuwe en was opgelucht. Ik was inmiddels al op het vliegveld en moest de vlucht aan mij voorbij laten gaan maar ik heb de volgende vlucht wel kunnen nemen, dankzij de snelle service van jullie. Een compliment is dan ook op zijn plaats. Toch heb ik wel een kanttekening: Het is jammer dat als je een klein foutje hebt gemaakt en in mijn geval een B ipv een 8 neer gezet dat je dit niet ter plekke kunt wijzigen en alles weer opnieuw moet doen maar oke dit zijn jullie regels. Ik was er wel erg ge-stressd door, echter ik was blij met jullie snelle service Annelies

Over visumbuitenland.nl

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.