Super handig en snel

Makkelijke site en snel respons

Soepel

Prima systeem om aanvraag in te dienen

• Type visum Visum India

Snelle afwerking van onze visums!

Het is prima afhandeld.

Goede website, snelle afhandeling

De website is een zeer goede en bruikbare website. De aanvraag van een ETA vond snel plaats. Belangrijk te realiseren dat dit een dienstverlener betreft die jou ontzorgt in de aanvraag. Aan de hand van contact met de dienstverlener heb ik wel aangegeven dat dit aspect, de kosten en contactgegevens een punt van aandacht kunnen zijn in de informatievoorziening. Dus ik heb goed en snel contact gehad met mijn vragen hierover. Aanvraag is goed verwerkt.

Snelle beoordeling!

Alles ingevuld en de gevraagde documenten gedeeld en na een paar uur al positief beoordeeld. Wat fijn en super snel! Terwijl er stond 3 dagen.. Geweldig! Helemaal blij.

prima afgehandeld

Zeer tevreden over snelle afhandeling

• Type visum Visum Australië

Snel geholpen en super duidelijke instructies

Binnen 2 dagen na het aanleveren van alle benodigde documenten mijn visum binnen gekregen, helemaal top

Gemakkelijk en snel

Het uploaden van de uitnodigingsbrief ging wel moeilijk. Ik kreeg telkens maar een stuk van de brief te zien als upload. Ook al had ik de het hele document geupload. Blijkbaar was het uiteindelijk wel ok. Maar dat vond ik verwarrend.

• Type visum Visum India

Alleen de foto paspoort zo gemakkelijker moeten kunnen met het uploaden.

• Type visum ESTA - Amerika

Duidelijke omschrijving wat te doen..

Gemakkelijk en snel afgehandeld

Makkelijk en snel geregeld

In een kwartiertje ingevuld. De volgende dag al binnen

Zonder problemen verlopen

Zonder problemen verlopen

Perfect en snel geregeld

Het is de eerste keer dat ik een ESTA heb aangevraagd en ik heb het naar tevredenheid ontvangen

Het zijn oplichters,.

De goeie beoordelingen zijn nep.Ik ben voor 82 € opgelicht. Eens je heb betaald voor een visum,moet je dan met je geboorte datum inloggen .Telkens zal je een melding krijgen geboorte datum onjuist. Telkens je een mail stuur sturen ze je dezelfde link.Het is 100% scam loop er niet in.

• Type visum Visum Indonesië

Geachte heer Deslypere, Dat u uw geboortedatum moet invullen om uw aanvraag te kunnen inzien is uit veiligheidsoverwegingen. Met deze maatregel beschermen we de paspoortgegevens en andere gevoelige persoonsgegevens van onze klanten. Hiermee voorkomen we dat andere personen toegang hebben tot uw aanvraag, mocht de link onverhoopt bij een verkeerde persoon terechtkomen. Omdat u de pagina met uw geboortedatum niet kunt openen, vermoed ik dat u een invulfout heeft gemaakt bij uw geboortedatum. De door u ingevulde gegevens worden niet handmatig overgetypt, maar volledig digitaal verwerkt. Wij hebben uw geboortedatum dus niet aangepast. We hebben u via e-mail meermaals verzocht om ons uw correcte geboortedatum te sturen, zodat we de datum voor u kunnen corrigeren. Helaas hebben we geen reactie meer van u ontvangen. Als u ons alsnog uw correcte geboortedatum laat weten, zullen we uw aanvraag zo snel mogelijk voor u verwerken. Met vriendelijke groet, Pleun - Visa Supportcenter

Snel geregeld.

Ik had problemen met de foto uploaden maar uiteindelijk gelukt. Doordat jullie een link stuurde iets later. Perfect, kon ik weer verder met de aanvraag.

Meer dan oké.

Zeer duidelijke uitleg hoe je de aanvraag moet doen. Zeer snelle afhandeling van de aanvraag. Gewoon top!

Goed geregeld

• Type visum ESTA - Amerika

Makkelijk en super snel geregeld

Super snel geregeld

Super snel geregeld

Super snel geregeld in de ochtend aangevraagd en nog voor de middag alles binnen

enorm snel en heel goed

Zeer snel had dit nooit verwacht met een weekend er tussen .

Makkelijk en super snel

Supersnel

Als ik naar wederom Australië ga, vraag ik ook altijd snel mijn visum aan. Binnen een paar uur binnen, zonder spoedaanvraag. Heel fijn!

• Type visum Visum Australië

Via de site ingevuld en aangevraagd; duidelijk, overzichtelijk en snel geleverd.

Zoals boven omschreven.

• Type visum eTA - Canada

Dacht niet dat het zo makkelijk zou gaan.

Om het helemaal top te maken zou er in de introuctie van de ETA vermeld kunnen worden dat bij afsluiten de gegevens automatisch worden opgeslagen. Na opnieuw oproepen van de ETA worden niet alle eerder ingevulde gegevens automatisch ingevuld. Die moeten dus opnieuw ingevuld worden.

Keizersgracht 391 A

1016 EJ Amsterdam

085-0014 085

Over visumbuitenland.nl

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.