Supersnel

Binnen 40 minuten visum voor 4 personen geregeld.

• Type visum Visum Sri Lanka

Ik had zelf een heel klein foutje gemaakt waardoor ik een nieuwe esta moest aanvragen. Binnen anderhalf uur had ik een nieuwe en was opgelucht. Ik was inmiddels al op het vliegveld en moest de vlucht aan mij voorbij laten gaan maar ik heb de volgende vlucht wel kunnen nemen, dankzij de snelle service van jullie. Een compliment is dan ook op zijn plaats. Toch heb ik wel een kanttekening: Het is jammer dat als je een klein foutje hebt gemaakt en in mijn geval een B ipv een 8 neer gezet dat je dit niet ter plekke kunt wijzigen en alles weer opnieuw moet doen maar oke dit zijn jullie regels. Ik was er wel erg ge-stressd door, echter ik was blij met jullie snelle service Annelies

• Type visum ESTA - Amerika

De aangevraagde visa werden binnen enkele uren via email ontvangen. wel vreemd dat in de eerste ontvangen mail werd aangegeven dat naam e.d. vanwege privacywetgeving waren weg gelaten en in de toewijzingsmail alle gegevens, incl. paspoortnummer gewoon staan vermeld. Komt niet consequent over.

• Type visum ESTA - Amerika

Duidelijk in te vullen en snelle afhandeling

Ik ben zeer positief, alleen ben ik ontevreden over de kosten. 2 jaar geleden $14.80 op. Nu meer dan het dubbele, no €29,95.

duidelijk en snel

Wij moesten een Esta aanvragen en dat ging snel en het was duidelijk, binnen een paar uur was de Esta goedgekeurd en kon ik ze uitprinten. Super!

Goed en snel

Duidelijke instructies Handig dat partner aanvraag ook bij die van mij kon worden gedaan

• Type visum N.v.t.

Snelle service!

Snel en goed afgehandeld met tussentijdse updates

• Type visum ESTA - Amerika

Had geen ervaring met visumaanvraag

Aanvraag is gemakkelijk in het nederlands en snel verzorgd.

Waanzinnig

Wat fijn dat het zo snel is geregeld

uitmuntende uitvoering

supersnel gereageerd en afgehandeld fantastisch

Snelle behandeling

Eenvoudige aanvraag via de website, snelle afhandeling

perfect efficient and straight forward

perfect efficient and straight forward

super snel.

snelle service en alles op tijd

Uitstekende afhandeling

Zeer snelle levering. Prijs kwaliteit top.

Supersnelle afhandeling

Ik had stress want kwam er laat achter dat ik ESTA nodig had. Het was binnen 2 uur geregeld. Super fijn

• Type visum ESTA - Amerika

aanvraag geannuleerd vanwege prijsverhoging.

Het aanvragen was simpel, daarbij kreeg ik direct een mail met de bevestiging. De gevraagde benodigde informatie is duidelijk omschreven. Om problemen te voorkomen is het eventueel verstandig de aanvraagtermijn alleen open te laten staan indien het visum dan ook direct/toch tijdig verwerkt kan worden (voor Sri-Lanka de aangegeven 6 maanden voor vertrek). Hiermee wordt het in de wacht zetten van de aanvraag voorkomen en komen er geen onverwachte extra kosten voor klanten.

Snel

Snel en overzichtelijk

Overzichtelijk en snel

Top !!! (één woord is ook voldoende)

• Type visum ESTA - Amerika

Binnen 50 minuten was mijn ESTA geregeld, enorm bedankt aangezien ik over 9 uur moet inchecken.

Simpel, snel, eenvoudig

Snelle service, duidelijk en eenvoudig

snel afgewerkt

Snel en goed geregeld

Over visumbuitenland.nl

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.