Duidelijke uitleg en snelle reactie.

Eigenlijk verbaasd door de snelle procedure. Wel soms merkwaardige vragenlijst.

• Type visum ESTA - Amerika

Geregeld, maar veel te duur

eTA geregeld via www.visumbuitenland.nl, maar kosten via deze club was voor 4 personen uiteindelijk 120 euri, terwijl het via de Canadese eTA site van de overheid slechts 7CAD pp kost. Wel slim van de genoemde club om per aanvraag 25 euri administratiekosten op te voeren, maar dit riekt m.i. naar geldklopperij!

• Type visum eTA - Canada

Snelle afhandeling van mijn visumaanvraag

Heb visum voor Australie aangevraagd. Dit is nog dezelfde dag verwerkt en goedgekeurd

• Type visum Visum Australië

Duidelijk en makkelijk aan te vragen en bovendien snel verwerkt.

Snelle reactie en beoordeling

Na het invullen van mijn gegevens kreeg ik snel een bevestiging en binnen een paar minuten de goedkeuring voor het visum

• Type visum ESTA - Amerika

Erg duidelijk en heel snel geregeld waarvoor dank

Duidelijk en heel snel geregeld

• Type visum Visum Australië

duidelijke website en snel antwoord

Het was heel makkelijk om onze gegevens in te vullen. En ik kreeg snel antwoord via de mail.

Snel geregeld

Maar je moet goed kijken waar je de visum aanvraag want de bedragen zijn behoorlijk verschillend Op de juiste website van Canada ben je maar 7 dollar kwijt en ik 30 euro Dus een behoorlijk verschil Hier zijn de vragen wat duidelijker en met uitleg wat fouten kan voorkomen ik zou als ik jullie was een kopie van het paspoort opvragen voor controle

• Type visum eTA - Canada

Snelle en goede afhandeling.

Snel

Het aanvragen was erg gemakkelijk en ik kreeg snel het akkoord.

Correct en duidelijk.

Snelle, en vriendelijke afhandeling.

Perfect.

Professioneel, was snel in het bezit van mijn visum (spoed). Geholpen door een zeer vriendelijke en bekwame medewerker.

100/100 top top top

100/100 Top

verbluffend

Een duidelijke en goede web-site, waarbij de visum aanvraag snel en zorgvuldig werd uitgevoerd.

• Type visum Visum Australië

Duidelijk formulier door uitgebreide uitleg bij vragen.

Formulier is redelijk makkelijk in te vullen door de uitleg bij de vragen met uitzondering van uploaden van je paspoort. Is niet makkelijk wanneer je niet computervaardig bent.

• Type visum ESTA - Amerika

Duidelijke website en snelle beoordeling

Heel goed geholpen

Heel goed en professioneel geholpen. Top!!!

• Type visum Visum India

De datums kwamen eerst verkeerd maar later lukte het toch

Verder is alles vlot gegaan en ontving ik al snel het visum.

• Type visum Visum Sri Lanka

Kort voor de aanvang van een groepsreis naar India hebben we geprobeerd visa aan te vragen via de officiële site. Dit is een groot fiasco. De scans waren niet in orde. Kan zijn. Echter geen enkele mogelijkheid om alsnog re-uploads te verzorgen. Weg geld. Daarna op advies van kleinzoon VisumBuitenland benaderd. Binnen 2 dagen de vereiste visa per e-mail ontvangen, zonder gezeur. Blijft alleen het nare gevoel door de regering van India opgelicht te zijn door de dubbele betaling van de consulaire kosten. VisumBuitenland.nl is voor ons SUPER!

supersnel

Beetje hulp nodig gehad ,behandeling ging heel snel.

• Type visum Visum Australië

Alles naar tevredenheid en snel.

efficiënt

Snelle eenvoudige afhandeling

Gelukt

Duidelijk en makkelijk om te doen!

Vlotte en correcte afhandeling

In vergelijking tot vroeger is het aanvraagproces sterk versimpeld en sneller!

Duidelijk en snel

Goede website met goede guidance

Over visumbuitenland.nl

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.