Heel tevreden

Ging snel en makkelijk, en akkoord was op de zelfde dag binnen.

• Type visum N.v.t.

snel, eerlijke prijs, duidelijke communicatie

deze site geeft een eerlijke directe verwijzing naar de australische autoriteit, maar heeft als voordeel geheel nederlandstalig te zijn en rekent een eerlijke prijs voor bemiddeling. PS: er zijn vele aanbieders die gebruik maken van het gebrek aan kennis van de klant en tot 75 euro pp rekenen !

• Type visum Visum Australië

Bijna vlot verlopen

Het invullen ging wat moeizaam. Dikwijls opnieuw moeten invullen van bepaalde velden, die al ingevuld waren. Steeds werd hetzelfde gevraagd.

makkelijk en snel

Het aanvragen ging heel makkelijk en ik kreeg snel terugkoppeling over de toekenning van de ESTA Amerika. Enig verbeterpunt: ik zou eigenlijk graag de optie krijgen om een (formele) factuur te kunnen ontvangen. Ik reis zakelijk en al deze kosten worden opgenomen in de administratie van mijn bedrijf. Nu heb ik een e-mail met daarin de kosten etc maar is volgens mij geen formele factuur.

snelle service

Nadat ik met spoed het toeristenvisum voor Nieuw Zeeland heb aangevraagd om 23.00 is deze binnen 10 minuten verwerkt en goedgekeurd.

geweldig

geweldige positieve ervaring.

zeer snel antwoord

prima ervaring

• Type visum ESTA - Amerika

Makkelijk te vinden en zeer snelle reactie

• Type visum Visum Nieuw-Zeeland

Erg makkelijk, duidelijk en snel

Bij het invullen van de gegevens van mijn moeder voor een eTA voor Canada heb ik geen problemen ondervonden. Het formulier was duidelijk en snel in te vullen. En de verwerking was zeer snel. Prima!!!

Werkt naar behoren

Had mijn spoed eta na 1.5 uur.

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

• Type visum Visum Sri Lanka

De aanvraag is snel en goed behandeld.

duidelijk en vlot

Op een eenvoudige manier aan een visum komen. Geen rompslomp, maar gericht handelen. Snel klaar.

• Type visum Visum Sri Lanka

Makkelijk, snel en degelijk (en niet duur)

Aanvraag zeer makkelijk in te vullen en daar waar iets niet goed is hulp voorhanden. Geheel neemt nog geen 4 minuten tijd in beslag en voor de kosten hoef niet bang te zijn

helder, goede toelichtingen

voldoende informatie en duidelijke begeleiding om door de vragen heen te kunnen lopen.

ging snel en naar tevredenheid

ging snel en naar tevredenheid

snel en prettig

net ingevuld, goed opgevolgd door uw berdijf en nu "binnen".

Duidelijk

De afwikkeling is prima, bereid je voor op vragen zoals namen geboortedatum en plaats van je ouders. Houdt eerste adres van US bij de hand en gegevens van je werknemer. Lees goed, neem de tijd; meer dan 5 minuten, voor de rest: piece of cake !

Ok

Met tablet aangemeld. Gaf probleem met 2e reiziger aanmelden. Programma sprong iedere keer terug naar reiziger 1.

Zeer snelle afhandeling

P van prima

All good

Simpel en snel

De aanvraag is eenvoudig in te vullen en de verwerking gaat efficient en snel

Snel geholpen

Snel geholpen

• Type visum Visum Thailand

Alles is duidelijk omschreven

Het is makkelijk in te vullen

Over visumbuitenland.nl

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.