Prachtige aanwinst voor ons kantoor!

We zijn aangenaam verrast door de mooie kleuren en de stevige kwaliteit. Het aanbrengen ging zo makkelijk, dat we het een volgende keer gewoon zelf wel kunnen doen.

Zeer slecht!

Bestelling na ruim 2 weken nog steeds niet ontvangen. Telefoon neemt niemand op, en op de mail reageert niemand. Fijn als iemand even contact opneemt, na 2 weken!

Bestelling geannuleerd

Nadat we de bestelling hebben we geannuleerd, hebben we de betaling netjes terug gekregen. Bedankt!

Na eerdere miscommunicatie goed geholpen

Er was iets fout gegaan bij de druk waardoor er fouten zijn ontstaan. En na contact te hebben gezocht bleek de reactie langer te duren vanwege de vakantie periode. Uiteindelijk goed geholpen en goed opgelost! Sticker is opnieuw verstuurd en konden we nu goed bevestigen.

Wat een mooi behang!

Voor de serre en de kinderkamer prachtig behang besteld! Wat een verschil met de effen geschilderde muren hiervoor. Veel meer sfeer in beide ruimtes. Dank voor het meedenken ook over de kleuren, Vr groet, Anneloes

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super net internetbedrijf met snelle reacties op mail

Ik ben heel positief over Daring Walls. Mijn vragen werden duidelijk en snel beantwoord. En besloten om bij hun ipv concurrent een mooie behangcirkel te bestellen van dieren in het bos. Het behang zit keurig verpakt en snelle levering. 5 sterren zeker verdient!

Helemaal de blitz in Tel Aviv

Ik ben een Nederlandse architect en ik werk in Tel Aviv. Ik heb nu al een paar maal helemaal de blitz gemaakt met jullie prachtige behang. Echt uniek! Dat kennen ze helemaal niet hier en de kwaliteit is zo hoog dat ik niet bang hoef te zijn hoe het eruit ziet als het hier met DHL aankomt. De man die het hier op de muur heeft geplakt was verrast dat het geen gewoon papier is, maar het lijkt wel een soort heel fijne textiel. Ik kan alleen maar zeggen: maak nog meer mooie ontwerpen van super grote bloemen en landschappen. Mijn opdrachtgevers kijken hun ogen uit!

Fijne service

Ondanks enige tegenslag met de levering van onze muurcirkel, zijn wij meer dan tevreden met het uiteindelijke eindresultaat.

Beste Anita, Het spijt ons te lezen dat de bestellig niet is geleverd op het door u gewenste moment. We zullen kijken of er aanpassingen nodig zijn om in het vervolg dit wel goed te laten lopen. Dank u wel dat u ons erop attent heeft gemaakt. Ik heb even uw zending nagekeken, en deze wordt vandaag geleverd. In een email zullen we u verder informeren. We hopen dat u over het behang zelf wel tevreden bent. Met vriendelijke groet, Daring Walls

Hele mooie sticker

Hele mooie sticker voor op ons babykamertje. Goede en snelle communicatie met de klantenservice. Sticker thuisgestuurd gekregen voor de mail met track and trace code binnen was. Helaas geen beschrijving bijgevoegd hoe de sticker aan te brengen. Hiervoor het filmpje bekeken op de website.

Heel blij met ons behang!

Wij zijn enorm blij met ons behang "Quiet mountains forest". We vonden het heel prijzig, maar het behang is mooi van kwaliteit en staat super in onze babykamer. Daring Walls heeft een oké klantenservice. Helaas alleen per mail, de reactietijd zou iets sneller kunnen (had nu na 3 dagen reactie). Ons probleem werd wel netjes opgelost. Verder staat op de de site dat het behang geleverd wordt met "Perfax Ready&Roll Magic" dat was bij ons niet het geval. Het behang is geleverd met "Rerfax Roll On" werkte ook prima, maar was wel een kleine tegenvaller.

Goed tevreden

De bestelling word goed opgevolgd Fouten kunnen altijd gebeuren..., Om de betaling te doen vanuit België had ik wel moeilijkheden om dit via mijn creditcard dit te doen.ging niet... Ook betaling na levering ging niet Toch tevreden Mooie speciale producten

Goede service. Prachtige kwaliteit van het behang.

Top product, goede service en snelle reactie bij vragen.

Fantastische service

Alhoewel we het behangpapier nog maar juist aankregen en dus nog niet behangen hebben, kan ik wel zeggen dat de service heel goed is.

Als goede service en voorlichting met snelle reactie

Geen contact, later wel

Wij hebben langer moeten wachten dan gehoopt was 2e bestelling heel snel geleverd

Mooie kwaliteit behang.

Mooie prints en erg mooi behang, soepel en een mooie structuur, mat. Fijn materiaal om mee te behangen. Ook fijn dat je van tevoren een sample kunt aanvragen!

Denkt met je mee

Goed e-mail contact, denkt mee en helpt je graag. Alles ook keurig geleverd en snel

Had geen track and trace ontvangen. Wel een bericht dat ik het was verzonden

Goede kwaliteit muursticker

We kregen de sticker binnen in een koker. Ik heb hem eerst even met de bolle kant naar boven uitgelegd. Zodat deze kon inzakken. Vervolgens heb ik aan de hand van de handleiding de sticker aangebracht op de muur. Wel aanbevolen bij grote stickers dit met zijn tweeen te doen.

Top Service

Mooie duidelijke website, goede opvolging. Bij de bestelling goede werkomschrijving en bij vragen kan je contact opnemen. Bij ons mooi resultaat met de muurstickers en wij maken zeker reclame

Alvast betaald, maar nog niks gekregen...

Week geleden heb ik bestelling gedaan , nog steeds geen info over de delivery ...

Top !!!

Wat consternatie omtrent bestelling maar dat was meer een post.nl puntje !

Prachtig product, goede service

Hele mooie muursticker besteld. Toen er vertraging in de levering bleek te zitten was er snel contact met de klantenservice en werd ik goed op de hoogte gehouden.

Bestellen, betalen, leveren, klaar!!!

Mijn ervaring is heel positief! Helaas nooit track en trace code ontvangen, waardoor het bestelde wat langer bij het afhaalpunt heeft gelegen! Uiteraard kan daring walls hier niets aan doen!! Zou zo weer een bestelling doen!!

Prachtig!

Mooie kwaliteit en sterk behang! En heel handig dat de banen op volgorde en netjes genummerd zijn. We zijn erg blij met het resultaat!

Over Daring Walls

Daring Walls is een 100% Nederlands merk wat sinds 2011 een unieke collectie muurdecoratie ontwerpt en produceert. Zowel het ontwerp als ook de productie vinden plaats in Nederland. Dat zie je terug in de aansprekende designs en de hoogste kwaliteit. > Productie & design in NL > 100% veilige materialen > Premium kwaliteit > ECO-friendly > Gratis verzonden NL & BE