Denkt met je mee

Goed e-mail contact, denkt mee en helpt je graag. Alles ook keurig geleverd en snel

Had geen track and trace ontvangen. Wel een bericht dat ik het was verzonden

Goede kwaliteit muursticker

We kregen de sticker binnen in een koker. Ik heb hem eerst even met de bolle kant naar boven uitgelegd. Zodat deze kon inzakken. Vervolgens heb ik aan de hand van de handleiding de sticker aangebracht op de muur. Wel aanbevolen bij grote stickers dit met zijn tweeen te doen.

Top Service

Mooie duidelijke website, goede opvolging. Bij de bestelling goede werkomschrijving en bij vragen kan je contact opnemen. Bij ons mooi resultaat met de muurstickers en wij maken zeker reclame

Alvast betaald, maar nog niks gekregen...

Week geleden heb ik bestelling gedaan , nog steeds geen info over de delivery ...

Top !!!

Wat consternatie omtrent bestelling maar dat was meer een post.nl puntje !

Prachtig product, goede service

Hele mooie muursticker besteld. Toen er vertraging in de levering bleek te zitten was er snel contact met de klantenservice en werd ik goed op de hoogte gehouden.

Bestellen, betalen, leveren, klaar!!!

Mijn ervaring is heel positief! Helaas nooit track en trace code ontvangen, waardoor het bestelde wat langer bij het afhaalpunt heeft gelegen! Uiteraard kan daring walls hier niets aan doen!! Zou zo weer een bestelling doen!!

Prachtig!

Mooie kwaliteit en sterk behang! En heel handig dat de banen op volgorde en netjes genummerd zijn. We zijn erg blij met het resultaat!

Prachtig behang! Veel makkelijker aan te brengen dan andere kwaliteit

De print is heel erg mooi, je ziet en voelt dat het hele goede kwaliteit is. Zelfs de behanger zei dat het heel goed was, en was er zo mee klaar. Dank! De slaapkamer is er echt een stuk op vooruit gegaan met een hele andere sfeer dan voorheen.

Fantastische muursticker!

We hebben de regenboog muursticker besteld en daar zaten veel losse stippen bij (meer dan erbij werd vermeld!). Snel geleverd, duidelijke instructie en heel goed te plakken. De kleuren van de sticker zien er uit zoals bij de bestelling aangegeven. Sticker zit muurvast en de kwaliteit is echt top! Daar zal onze kleine heel blij mee zijn :)

fantastische service en mooie kwaliteit

Mijn vragen over het behang werden snel beantwoord en de levering verliep volgens afspraak. De behanger gaf aan dat het zeer goede kwaliteit behang is, en het eindresultaat is prachtig geworden!

Wat een vreselijke service!

4april een muursticker besteld. Uiteindelijk na een week mailtje gestuurd waarom onze muursticker nog steeds niet verzonden was. 5dagen en 3mails/ berichten later pas een antwoord. Ze hadden het bestand niet ter beschikking om de sticker te printen. Intussen weer een week verder en nog steeds niet verzonden of meer uitleg. Vreselijke klantenservice. Vermits deze sticker voor een kindje haar verjaardag was en er geen duidelijkheid komt hebben we intussen iets anders moeten kopen. We kunnen een kindje niet nog langer laten wachten.

• Would you recommend us? No

Snelle levering, maar geen contact met de klantenservice

Ben tevreden over de stikker en de snelle levering. Jammer dat mijn mail van 5 april niet beantwoord wordt.

keurige service

In eerste instantie duurde het even voordat ik wist dat er iets niet helemaal goed was gegaan met mijn order. Daarna werd ik keurig pro-actief geïnformeerd. De stickers zijn prachtig en het werkt uitstekend.

fantastische ervaring met uw producten!

Allereerst verliep de betaling en de levering zoals dit zou moeten: correct. Er werd een proefsticker meegegeven zodat we dit eerst konden proberen alvorens ons product te gebruiken. Met een duidelijke gebruiksaanwijzing was het makkelijk om de stickers aan te brengen. De stickers zijn in die mate kwaliteitsvol dat er nergens belletjes, krukjes of andere onzuiverheden te vinden zijn in onze stickers nu ze aangebracht zijn. Zeker het aanbevelen waard, ook in de toekomst gaan wij hier zeker nog aankopen doen!

Slecht!

Twee muurstickers besteld en kon een datum aangeven waarop geleverd kan worden. We zijn nu meer dan een week verder en heb niks ontvangen. Geen track en trace, geen muurstickers maar wel € 198,- betaald! Gebeld en kon geen antwoord krijgen wat er mis ging. Ik zou terug gebeld worden, is niet gebeurd. Ik bel zelf nog maar een keer en wordt in de eerste zin meteen onderbroken dat ze ermee bezig zijn. Service zeer slecht en een klant niet uit laten praten is zelfs onbeschoft! Mail gestuurd, ook daar geen antwoord op! Collega 1 kon mij doorverbinden met de eigenaar, collega 2 kan dit vervolgens weer niet. Kwaliteit kan je dus niet verwachten op service. Ik hoop maar dat de stickers snel komen en dat die kwalitatief wel goed zijn!

• Would you recommend us? No

Werkte niet sticker hechte niet en muur totaal verpest

De proefsticker bleef prima zitten, maar de grote sticker hechte niet waardoor veel elementen niet bleven zitten en we het helaas weer van de muur moesten trekken, toen werd de verf ook meegetrokken en was de hele muur verpest. Zo’n €500 schade + sticker van €90,- voor ons geen succes.

Snelle levering, leuke sticker

De sticker kwam sneller binnen dan we dachten. Het zijn leuke safari dieren. We hopen wel dat het goed blijft plakken want we zien soms hier en daar al wat stukjes loslaten. We hebben er een hoop geld voor betaald. Even afwachten nog.

zeer goed

de levering ging zijn tussen 1-5 dagen, deze periode werd niet gehaald. Heb dan zelf contact opgenomen en dan is mijn bestelling geleverd de volgende dag ! snelle service ! Ook een dikke pluim voor de vriendelijke dame die met telefonisch te woord stond en de belofte dat ze me ging terug bellen gehouden heeft. stickers zijn mooie kwaliteit !

Gekreukte muursticker

Wij hebben de sticker bergen met wolken besteld en bevelen DecoDeco niet aan. Ten eerste hebben wij nooit een bevestiging gekregen van onze bestelling (en daarmee geen ordernummer). Wij zijn ook niet geinformeerd over de bezorging van de sticker. Ten tweede werd de sticker erg gekreukt aangeleverd en was daarmee niet goed op de muur aan te brengen. Wij hebben de meegegeven instructie gevolgd en de video bekeken. Echter heeft dit niet mogen baten bij het strak aanbrengen van de sticker. Aldus, een zeer slechte en dure koop. Onze muur ziet er niet uit. Wij hadden beter verwacht voor zoveel geld.

Beste Thomas, Wat vervelend te hore dat jullie niet tevreden zijn over de stickers. Zou je een mailtje kunnen sturen naar [email protected]? Dan willen we graag met jullie kijken naar een oplossing. Ook waarom jullie geen orderbevestiging hebben ontvangen. Misschien zit er een typefoutje in het emailadres, dat zou ook verklaren waarom er ook geen bericht van verzending is ontvangen. We horen graag van jullie! M vr groet, DecoDeco

Top. Goede service.

Ik had vergeten gespiegeld te bestellen en direct gebeld en ze hebben het veranderd. Top. Miste alleen mail van track en trace.

Erg goed geholpen! Ook met de extra vragen die ik had.

Wij zijn erg blij met het eindresultaat. We kregen uiteindelijk de sticker niet in spiegel beeld geleverd maar gelukkig leverde dit geen problemen op. De sticker zelf is precies zoals je op de foto's ziet. Het is simpel en eenvoudig aan te brengen!

Heel mooie kwalitatieve muurstickers!

Snelle levering. Heel tevreden over het resultaat. Heel mooie tekening. Ziet er zeer degelijk uit waardoor ze hopelijk lang zullen meegaan. Kleven van de tickets ging ook vrij vlot, ondanks de omvang van sommige stukken ( bomen Forest).

Snelle levering, product erg lastig aan te brengen

De proefsticker en de bestelling (bergen met wolken) werden snel na de bestelling geleverd. De sticker wordt met papieren applicatiefolie geleverd. Dit maakt het aanbrengen van de 3 meter brede sticker erg lastig. Zelfs met voldoende mensen en als de instructies gevolgd worden. De kans op kreuken en vouwen is groot. Tevens is de kleur lichter dan als op het voorbeeld. De sticker werd gekreukt aangeleverd en was daarmee niet goed op de muur aan te brengen. De klantenservice van decodeco heeft ons vriendelijk en snel geholpen. De 2e levering was beter en is ongekreukt op de muur beland. Zoals boven omschreven is het bijzonder moeilijk om dit goed gedaan te krijgen. Het demo filmpje gebruikt ander materiaal en is daarmee niet representatief. Ik beveel het bedrijf aan, deze grote muursticker niet.

Over Daring Walls

Daring Walls is een 100% Nederlands merk wat sinds 2011 een unieke collectie muurdecoratie ontwerpt en produceert. Zowel het ontwerp als ook de productie vinden plaats in Nederland. Dat zie je terug in de aansprekende designs en de hoogste kwaliteit. > Productie & design in NL > 100% veilige materialen > Premium kwaliteit > ECO-friendly > Gratis verzonden NL & BE