Alles goed geregeld

Ik had al een plattegrond en tijdens een gesprek met Jan en Sanne is er een compleet ontwerp en een invulling aan de sauna gegeven. Goede uitleg van verdere routing gekregen en het bouwpakket werd binnen een aantal weken geleverd. Alles was op maat gemaakt en was goed in elkaar te zetten. Vragen werden snel beantwoord en opgelost. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Bij Saunawereld kun je goed terecht voor de aanschaf van een sauna zoals jij hem wil.

Klantvriendelijk en uitstekende kwaliteit en deskundigheid

Wij zijn erg tevreden met Saunawereld. Ze hebben goed meegedacht bij het ontwerp van onze eigen gebouwde sauna. We hebben zeer nuttige tips gekregen. Ook was men goed bereikbaar per mail of telefonisch bij vragen. De kwaliteit van het hout is super! En we hebben lekkere saunathee erbij gekregen om op te gieten. Alles is geleverd zoals afgesproken. Zeker een aanrader als je van plan bent een sauna te maken! Wel noodzakelijk dat je zelf een beetje handig bent, maar anders zijn er ook genoeg prefab opties.

Mijn ervaring met Saunawereld is erg prettig! Mooi product van mooie materialen. Ik heb de sauna zelf in elkaar gezet en dat ging heel mooi. Een paar dingetjes waar ik even tegenaan liep werden snel en perfect opgelost. Het bezoek aan de showroom en ook de latere communicatie verliep erg fijn!

Maatwerk en goede kwaliteit

Jan en Sanne hebben ons geholpen bij het ontwerp van een sauna met daaraan vast een kennel voor onze hond. Het resultaat is erg mooi geworden. De sauna/kennel is in twee dagen tijd gebouwd door ervaren vakmensen, met veel oog voor detail.

Fijne sauna, goed geleverd

We hebben de sauna nu enige tjjd, en deze bevalt zeer goed. Het hele proces is prima verlopen, vanaf uitzoeken, bestellen, leveren. Ook de partner die de sauna heeft opgebouwd heeft goed werk geleverd.

No nonsens, kwaliteit en vakmanschap

Prettige personen die weten waar ze het over hebben. In de fase van plannen maken: oplossingsgericht, denken mee. Toezeggingen worden nagekomen. Plaatsing is vakkundig uitgevoerd. Kortom, prima ervaring.

Top maatwerk!

Wij zijn echt ontzettend blij met hoe mooi onze sauna is geworden! En ik ben geen makkelijke klant want ik weet precies wat ik wil en kan daar ook echt eigenwijs in zijn. Ik waardeer de sterke mening en duidelijke visie en expertise van Jan, we konden het goed met elkaar vinden. Jan heeft zelfs speciaal voor mij planken op maat laten maken. Nou ja, niet alleen voor mij, want hij heeft genoeg besteld om ook andere klanten blij mee te kunnen maken! En het resultaat is echt waanzinnig! Ook de heren die het kwamen timmeren stonden heel open voor mijn instructies dus die samenwerking verliep ook erg prettig. Ze dachten met me mee en kwamen zelf ook met goede ideeën.

Helemaal super

Echt maatwerk oplossingen. Qua levering en ondersteuning echt helemaal top!

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Prettige ontvangst Snelle oplossing voor samenstelling sauna Goede prijs kwaliteit verhouding Spullen afgehaald keurig op pallet verpakt en wat ik over had kon ik terug brengen. En ruim assortiment spullen en alles kan gelijk mee als het moet.

Perfecte ondersteuning

Op iedere vraag een antwoord, gaan voor kwaliteit en niet voor het verkopen van het duurste

Prima sauna, maar de handleiding was niet bijgewerkt.

Ben heel tevreden met het eindresultaat. Echter bij het installeren bleek dat de deurconstructie anders was geworden dan in de handleiding. Een verbetering, maar onhandig dat de handleiding niet was aangepast.

Komen afspraak na

goede kwaliteit materialen, afwerking en oplevering verdient meer aandacht

Materialen zijn echt mooi en van goede kwaliteit. De showroom zag erg heel verzorgd uit , en alles was hier ook keurig afgewerkt .Echt vakmanschap. Goed advies en kennis van zaken. Het plaatsen en opleveren van de sauna verdient echt wel iets meer aandacht.

Topmensen!

Wij hebben een finse blokhut laten plaatsen en zowel de service als de hut zelf zijn van hele hoge kwaliteit.

Goede service, fijne sauna

Mooi bedrijf dat zelf de sauna's maakt. Op de locatie kregen we goed advies en een rondleiding door de fabriek. Na wat wikken en wegen en wat belletjes met Saunawereld konden we een goede keuze maken. Nu, na een paar maanden wachten, staat er een prachtige sauna in onze tuin. Geïnstalleerd door vriendelijke en kundige mannen.

Fijne mensen en prettige monteurs. Sauna is prima geplaatst.

Jammer dat wij vooraf niet gesproken hebben over de regenpijp die nodig is! Deze nu zelf geplaatst, beter was geweest dat deze inclusief zou zijn! En de levertijd is vrij lang, maar dat zal komen door de huidige economische omstandigheden. Korter is echter fijner!

Fijn en vriendelijk bedrijf

Wij hebben Saunawereld als een fijn en gemoedelijk familiebedrijf ervaren. Als je zoals wij iets speciaals wilt hebben is opletten en meedenken goed gebleken. Uiteindelijk hebben ze een fijne prachtige sauna geplaatst.

Goede service, prima binnensauna, voldoet uitstekend!

Niets aan toe te voegen.

Verstand van zaken, komen de afspraken na en het belangrijkste een mooi en goed product. Sauna van 220 bij 220 nu 2 maandjes geleden geleverd gekregen zelf opgebouwd en we genieten er nu bijna dagelijks van. Top beste aankoop in jaren.

Open en eerlijk advies

Op zoek naar een buitensauna kwamen we vorig jaar bij toeval uit bij Saunawereld. Op een hele prettige, eerlijke, open en klantvriendelijke wijze werden we geholpen door Jan en Sanne. Met als gevolg dat we inmiddels thuis genieten van onze nieuwe sauna. Want ook die werd door kundige en prettige monteurs in elkaar gezet.

Mooie sauna

Vakwerk door zeer kundige timmermannen

Goede informatie, eerlijke afspraken die ook worden na gekomen.

Goede voorlichting. De eerlijke afspraken worden nagekomen. Als iets niet kan of niet in eigen handen is wordt dit ook eerlijk verteld. Keurige monteurs, die goed werk leveren en ook flexibel zijn als de mogelijkheden er zijn.

mooie sauna en goede afwerking

Goede beschrijving waardoor de sauna makelijk is te bouwen. Ben dan ook zeer tevreden en de klant dus ook

Prima gegaan alle afspraken zijn nagekomen en er staat een prachtige sauna!

Goed meegedacht en prima advies gekregen

Kwaliteit in materiaal en monteurs

In goed overleg en voorzien van goed advies een Finse sauna gekocht. Wij kozen voor het luxe, afgeronde, interieur 190x220m. De sauna werd smorgens vroeg geleverd volgens planning. Twee ervaren monteurs hebben in 1 dag de sauna professioneel in elkaar gezet. Netjes gewerkt. Vriendelijke mannen.