Prima gegaan alle afspraken zijn nagekomen en er staat een prachtige sauna!

Goed meegedacht en prima advies gekregen

Kwaliteit in materiaal en monteurs

In goed overleg en voorzien van goed advies een Finse sauna gekocht. Wij kozen voor het luxe, afgeronde, interieur 190x220m. De sauna werd smorgens vroeg geleverd volgens planning. Twee ervaren monteurs hebben in 1 dag de sauna professioneel in elkaar gezet. Netjes gewerkt. Vriendelijke mannen.

Prima voorlichting en service

Hebben zeer prettige voorlichting gehad tijdens de aankoop en ook de installatie is naar wens verlopen

Aardige ontvangst bij ons eerste bezoek. Goede voorlichting en nadenken met de mogelijkheden voor onze sauna ruimte. Daardoor direct beslist om met hen in zee te gaan. Geen spijt van want ook toen wij nog wat veranderingen aan wilden brengen was dat geen probleem. Sauna is mooi gebouwd. Dus heel tevreden en een aanrader als je een sauna wilt.

We zijn super tevreden over advies wat we hebben gekregen en wat een geweldig eindresultaat!

BEVALT GOED

We wachten nog steeds op een instructie formulier.

Response from the business owner

Instructie formulier komt er vandaag nog aan, excuses!

Vriendelijk, vakkundig no-nonsense bedrijf

In deze tijd waarin iedereen het druk heeft, is het toch gelukt om de door ons bestelde sauna nog eerder dan afgesproken te leveren. Het leveren en plaatsen verliep vlot en prettig. Een no-nonsense bedrijf waarmee de communicatie heel goed en direct verliep.Nu de sauna 10 weken staat, kunnen we zeggen dat dit tot volle tevredenheid is.

Geweldige uitleg service en vooral mee denken

Uitleg was uitgebreid, de service perfect. Zelfs na een zaagfoutje thuis, konden de te korte planken retour en met een minimale bijbetaling weer de juiste maat me naar huis genomen. Complimenten Jan en Sanne!

Wij wilden graag een sauna in de logeerkamer onder de schuine kant, een beperkte ruimte dus. We hadden bedacht, om kosten te drukken, deze door een bevriende timmerman in elkaar te laten zetten. Voor het inwinnen van advies gingen we naar Saunawereld omdat we hadden gelezen dat ze hier ook op maat gemaakte sauna's leveren. We werden hier door Jan zo goed geadviseerd en geholpen dat we meteen besloten dan ook direct maar alle benodigde materialen te bestellen. Onze timmerman kon, op het moment dat hij wilde beginnen, langskomen om de materialen op te halen en kreeg hij duidelijke uitleg over de opbouw. Tijdens het monteren kwamen er nog wat kleine vraagjes naar boven maar één telefoontje naar Jan en het was meteen helder. Alles was ruim berekend en volle pakken overgebleven planken konden we zonder problemen retour doen. Super service dus en een heel mooi resultaat!

Perfecte levering en montage

Maatwerk sauna geplaatst binnen 2 maanden. Monteurs hebben in 2 dagen de sauna gemaakt. Zij hebben vakwerk geleverd. Resultaat is top.

Geweldige sauna geleverd

Langer wachttijd (ruim 5 maanden, door drukte), maar dan heb je ook wat! Communicatie met Saunawereld was goed. De monteurs leverden zeer goed werk.

Van A tot Z uitmuntend

Een sauna kopen is leuk, maar heeft ook een minder leuke zakelijke kant. Niet bij Saunawereld. Sanne en Jan verplaatsen zich volledig in de positie van de klant. Aanvankelijk wilden we voor de sauna een duurder bedieningspaneel met tijdklok. Hoewel dit lucratiever is voor het bedrijf, haalde Jan ons over om toch vooral voor de basic optie te gaan. Gisteren is de sauna geplaatst en het resultaat is perfect. Ook de heren die de montage hebben verricht stralen een en al klantvriendelijk uit. Daarom: van A tot Z uitmuntend...

Super ervaring!

Als ervaren sauna-gangers (al 30 jaar eigen sauna) was het na onze recente verhuizing naar de Achterhoek een hoge prioriteit weer een buitensauna neer te zetten. Een Blokhuis sauna was nu niet mogelijk omdat onze beschikbare ruimte in de tuin te weinig was. Op naar Fonteyn in Uddel. Wat een slechte ervaring: slechte kwaliteit, jonge onervaren medewerkers en niet gehinderd door enige kennis en kunde op het gebied van sauna’s ons een folder in de maag splitsten en dat was het zo ongeveer. Wat een verademing was het toen we gelijk daarna naar Saunawereld in Zutphen gingen. Zonder afspraak meteen meer dan uitstekend geholpen door Jan, zelf een sauna-ganger pur sang. Wij wilden een buitensauna, 44 mm dik, met eraan vast een overkapping. Geen probleem hoor: de schets was snel gemaakt, gelijk een prijsindicatie en we gingen aan de slag. Jan was super enthousiast over ons ontwerp en de aanpak. De sauna was er eerder dan we verwacht hadden. We waren precies klaar met beton storten, kabel voor krachtstroom aanleggen en uiteraard warm en koud water. Met goede en snelle(!) hulp op de achtergrond stond de sauna er snel. Met Jøtun verf delen van de buitenzijde geschilderd en de binnenzijde van de overkapping behandeld. Groen sedum dak erop. Aangezien we sauna met hoge temperaturen prefereren hebben we er een 12 Kw kachel in staan, die werkelijk fantastisch is. Ook uit vooruit leverbaar eigen merk van Saunawereld. Goede kwaliteit en nog mooi ook. We genieten enorm van onze sauna en zijn nog dagelijks blij dat we met Saunawereld in ‘zee’ gegaan zijn. Veel dank Jan en Sanne voor de uitstekende service en het uitstekende product. Berry en Jacobien, Eibergen

fantastische mensen en mooie producten

Een mooie sauna gekocht. Zeer goede uitleg bij een heel mooi product. Hele aardige mensen die hun vak verstaan. Op tijd en op maat. Kon niet beter!!!!

Fijn geholpen en prima service

Zelfbouw laten maken naar eigen wens. Denken met je mee Goed bereikbaar bij vragen tijdens de opbouw van de sauna

ben prima voorgelicht en uitstekende service goede uitleg hoe zelf te bouwen

Top maatwerk sauna kan niet beter!

Toen we bij Jan in Zutphen kwamen vonden wij dat een verademing. De website is heel informatief en Jan sloot naadloos aan bij onze vraag met een verhaal zonder flauwekul. Wij zochten een maatwerk sauna in een nog leeg te ruimen kamer op de eerste verdieping in ons rijtjeshuis. Een heel avontuur want hoe zou dat kunnen en wat zou het resultaat zijn? Wij kregen een prima offerte en een maatwerktekening waar we tussendoor nog heldere antwoorden kregen op onze vragen. Er werd echt meegedacht en uitgelegd hoe e.e.a. er uit zou gaan zien en hoe het zou gaan. Het bouwpakket was eerder klaar dan wij met onze kamer. Geen probleem, want dit kon in de zomervakantie bij Jan worden opgeslagen. Het flinke pakket werd keurig s’ochtends vroeg geleverd en in een halve dag werd de sauna vakkundig in elkaar gezet. En wat zijn we hier blij mee! De sauna ziet er fantastisch uit en we genieten met volle teugen. Wat je bij zo’n traject niet wil is gedoe...En we kunnen alleen maar lovend zijn, alles is precies gegaan zoals wij het wilden. We knijpen ons af en toe nog in de arm, is het echt gebeurd? Jan en Sanne, bedankt!

Geweldige ervaring.

Wij zijn uitstekend geholpen. Er is bijzonder goed rekening gehouden met onze wensen, en hier is een plaatje van een sauna uit gekomen. Opgebouwd overigens door nette professionele heren. Wat ons het meest aansprak was het eerlijke verhaal van de heer die ons hielp. We hebben geen moment het idee gehad dat hij ons iets wilde aansmeren maar echt vanuit zijn enthousiasme over zijn eigen product heeft hij ons overtuigd van hetgeen we nu hebben staan. Het resultaat is geweldig. Ook de service was perfect. Ik heb een lamp laten vallen en dit werd direct opgelost. Een staaltje klantenservice. Dus van het begin tot het eind, een dikke pluim. Dank jullie wel Jan en Sanne en veel succes met de onderneming. Groet, Barry en Ingrid.

uitstekende aftersales !

We hadden een sauna gekocht op maat om zelf te bouwen. De sauna werd heel vlot geleverd en de eigenaar was goed bereikbaar voor telefonisch advies. Toen het na diverse telefoontjes nog steeds niet lukte kwam hij persoonlijk langs om een handje te helpen. Super !

Erg goede service

Geen standaard commercieel bedrijf maar erg persoonlijk.

Niet goed

Niet compleet matige afwerken . kromme planken dak bedekking te klein

Response from the business owner

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Hout is en blijft een natuur product. Het probleem hebben wij met u opgelost. Dit geeft geen verdere problemen en wij geven u de volledige garantie. Wij hopen dat u toch erg geniet van uw eigen sauna. Hartelijke groet, Sanne - SaunaWereld

Top kwaliteit en service

Al bij de eerste kennismaking met Jan Kimenai van Saunawereld merkten we de liefde voor zijn vak en product. En wisten hier is kwaliteit verzekerd. En dat is ook zo gebleven. Ook de tussentijdse contacten met en service door Jan en Sanne waren erg plezierig. De sauna is zelfs sneller dan verwacht geleverd en ook vakkundig geplaatst. We genieten er inmiddels volop van. Jan en Sanne bedankt.

Mooie sauna's, goed geholpen en netjes geplaatst

We zijn heel fijn geholpen in de showroom. Er is goed meegedacht en ze waren heel flexibel in de opties. De sauna is netjes geplaatst en met de nodige inventiviteit was een kraan voor het plaatsen niet nodig.

Super Firma

Last minute had ik nog een sauna nodig, bij saunawereld hebben ze me perfect en adequaat geholpen. Zondag op bezoek in Zutphen, 6 dgn later op zaterdag in het buitenland opgebouwd!! Op een domme fout van mijn zijde hebben ze supersnel gereageerd en opgelost. Dikke 10

Deskundig, meedenkend en vriendelijk en bovenal een kwalitatieve sauna

Op aanraden van kennissen zijn wij bij Saunawereld terechtgekomen voor de keuze van een buitensauna. Jan (en Sanne) hebben uitgebreid de tijd genomen om ons te helpen met de juiste keuze en met goede adviezen. Vorige week is de sauna bij ons in de tuin geplaatst. Inmiddels genieten we er met volle teugen van. Hier zijn wel de nodige uren schilderwerk aan voorafgegaan. Gelukkig konden we dit doen in de fabriek van Jan. Op deze manier spaarden we ons behoorlijk wat geld uit, dat was prettig, maar we hebben ons ook wel verkeken op de hoeveelheid tijd en verf die hiermee gemoeid was.... per saldo was het bedrag wat Jan er voor zou rekenen, zeker niet te hoog, maar door het zelf te doen werd de sauna ook iets meer “van onszelf”. Kortom Saunawereld is een aanrader en we komen zeker terug voor een blokhut, maar of we die weer zelf gaan schilderen....

4 Doggersbank Zutphen 7202 CT