Pluspunten

Vriendelijke ontvangst. Direct de vraag of je het bedrijf wilt zien zonder opdringerig te zijn.

Entree mag iets professioneler. Pas als je wordt rondgeleid merk je de professionaliteit.

Pluspunten

Vriendelijk, zakelijk en klantgericht! Leuk dat direct werd aangeboden om het bedrijf te laten zien.

Ik zou de bovenste lichtgroene balk van de site helderder maken. Op de iPad moeilijk te lezen en op de telefoon helemaal niet. Routebeschrijving toevoegen?

Pluspunten

Bestelling makkelijk geregeld en het bezorgen. Tuinschermen van top kwaliteit.

Laat de klant een paar dagen van te voren weten dat de bestelling wordt bezorgd. De klant hoeft dan niet er achteraan te bellen.

Pluspunten

Ik ben al een paar keer bij Saunawereld om hout aan te schaffen voor projecten in-en-om het huis. Het is prima hout tegen een zeer scherpe prijs, daar kan geen bouwmarkt tegenop. Het personeel is ook altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Ik raad Saunawereld ten zeerste aan!

Als ik iets moet noemen, misschien iets bredere openingstijden voor particulieren. But that's it.

Pluspunten

Hele snelle reactie altijd voor de e mail. Snelle levering van het product.

Meer duidelijkheid geven over de fundering die jezelf dient te maken. Dat vond ik vrij onduidelijk en zeker als je daar geen verstand van hebt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam

Pluspunten

deskundig, no nonsense advies, plezierig contact technische ondersteuning op papier opbouw sauna thuis door professionele en plezierige vaklui incorrecte deellevering kostenloos opgelost

Pluspunten

Mooi bedrijf met kwaliteitshout. Wij wilden graag een tuinhuis (op maat) i.p.v. een sauna en dat bleek geen enkel probleem te zijn. Alles keurig en optijd geleverd tegen scherpe tarieven! Ik kan het iedereen aanbevelen!

Pluspunten

Prima service en prijs. Goede adviezen en voorlichting. Van begin tot levering is alles prima verlopen.

Pluspunten

Wij zijn ontzettend vriendelijk en goed geholpen door Saunawereld. Eerlijk advies en een prachtige showroom waar we de diverse modellen hebben mogen zien en ervaren. En dat ook nog eens zo dicht bij huis!

Doggersbank 4

7202 CT Zutphen