Uitmuntend

Goed bezorgd

Geen klachten

Helemaal super!

Ik woon op 5 hoog en de lift bleek buiten bedrijf. De bezorger heeft de trap genomen en mijn pakketje als nog bij mij aan de voordeur afgeleverd :-)

Prima verzorgd

Niets aan toe te voegen...

Op tijd op de hoogte gehouden vd zending

Pakket voor de voordeur gezet

Het pakket is snel gearriveerd vanuit Frankrijk. Het is bezorgd op de mat voor de voordeur. Er is aangebeld, het pakket is neergezet en de bezorger is weer weg gegaan.

Netjes op tijd en goed ingelicht

Netjes achterom gelegd zoals besproken

Ik had gevraagd of het pakket achterom gelegd kon worden en dat is gebeurd.

Snelle bezorging.

Tijdig op de hoogte gehouden wanneer je pakketje bezorgd word. Aanpassen werkt ook perfect via de website.

teleurstellend

Pakket weliswaar op tijd bezorgt(uitzondering) Maar helaas de staat is slecht. Op de doos staat duidelijk breekbaar Het betreft een houten kistje met een fles en 2 glazen. De kist is beschadigd en een glas is gebroken. Dit was een cadeau helaas kan ik deze niet meer overhandigen. u begrijpt mijn teleurstelling in de professionaliteit van uw bedrijf bij ontvangst hoorde ik al wat rammelen de bezorger moet dit ook zeker gemerkt hebben, helaas geen respons van bezorger

Supersnel bezorgd

Het pakket werd snel bezorgd. Ook snel het tijdstip van bezorgen gekregen. Dit ook op het gegeven tijdstip bezorgd.

Prima bezorging

Netjes op de afgesproken plek

Goede informatie en uitstekende service

Het tijdstip van de bezorging werd per e-mail precies aangekondigd. De bezorging zelf vond op tijd plaats en zeer professioneel en vriendelijk.

Bestelling niet compleet

Reeds contact gehad met leverancier

Betrouwbare info m.b.t. het te leveren goed.

Zodra de aanmelding tot leveren is gedaan, is het verloop goed te volgen.

Tijdige informatie omtrent de aflevering en aflevering conform de gemaakte afspraak. Vooral de eventuele mogelijkheid om het aflevermoment en de afleverlokatie te wijzigen. Super!!

Op tijd en op de aangegeven plek bezorgd

Fijne service

Slordig

Envelop in de brievenbus was open en beschadigd. Vorige week is er een pakketje helemaal niet bezorgd en op de site was aangegeven dat het wel was bezorgd. Via verzendster begrepen dat er niet correct was gereageerd aan de telefoon. Er is een klacht ingediend.

Bezorger prima, status pakket abominabel

De bezorger belde keurig aan, maar pakket was geheel vervormd, kapot en provisorisch dichtgeplakt. Er zijn foto’s. Gelukkig was inhoud onbeschadigd.

Niet bezorgd

Ik was wel thuis 2 keer

Heel prettige bezorger, netjes op tijd alles keurig bezorgd!

Deze bezorger komt vaak bij ons en levert altijd keurig op tijd en netjes alle pakketten. Vriendelijke man, geeft goede service.

netjes

pakket netjes bezorgt op af gesproken plaats

is niet bezorgt maar ergens gedumpt

Ondanks dat er meerdere mensen thuis waren is ons pakket uit gemakzucht bij een afhaalpunt gedumpt VER van ons huis. En dat gebeurt vaker en alleen maar bij DPD.

positief

keurige berichtgeveing en op de juiste tijd bezorgd. prima,

Het is prima bezorgd

Ik was niet thuis maar het lag keurig door de brievenbus

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.