Pakket kwam 3 dagen later dan aangegeven

Vrijdag zou ik mijn pakketje ontvangen, deze kwam niet. Zaterdag gebeld zou het worden nagekeken en zou ik terug gebeld worden. Maandag kreeg ik een nieuwe mail met pakket word van bezorgt wat dus 3 dagen later is dan gepland.

slecht

Niet aangebeld. Pakketje in de buitenbus "gefrot" en klep daarna open waardoor kans op waterschade. Verpakking ernstig beschadigd.

Heel slecht

De dame achter de balie heeft tot 3 dagen toe aangegeven dat het pakket er niet was. Keek met een half oog en 1 dag nam ze zelfs niet de moeite te kijken en gaf ze aan de dag er na maar terug te komen. Op het moment dat Regenpakhuis, de verzender, aangaf dat ze melding gingen maken bij DPD heeft ze echt goed gekeken en bleek het er wel gewoon te liggen. Dat is op de 4e dag na levering. Zonde van mijn ritjes en tijd om tot 3x toe er naar toe te moeten voor 1 pakket.

(te) snel bezorgd

Tot een half uur voor de bezorging gaf de T&T nog niets aan. Op deze manier valt er voor de ontvanger niets te plannen. Gelukkig was er iemand thuis.

Niet tevreden

Bij eerste bezorging niemand thuis, een mail ontvangen dat het pakket naar een pick up point gaat, de volgende dag contact met dpd waar mijn pakketje blijft, namelijk geen vervolg mail, antwoord; u pakketje is retour afzender. Vervolgens de afzender gebeld, die heeft een nieuw pakket opgestuurd

Pakket is niet bezorgd

Fijn de mail waarin staat dat het pakket bezorgd is. Pakket is niet bezorgd echter. In ieder geval niet bij mij.

Pakket bezorging was uitstekend

Vooral de aangegeven bezorgingtijd is heel prettig.

vlotte levering

Tijdsblok was ook goed weergegeven.

Melding gekregen wanneer er iemand mijn pakket kwam bezorgen, mooi op tijd, geen enkele klacht hierover. Zo doorgaan!

Top bezorging

Keurig netjes optijd, en afgeleverd aan de deur. De bezorger wad heel vriendelijk. Heel tevreden over de bezorging.

Meldingen en tracking goed, zorgvuldigheid kan beter

Pakketten van DPD worden doorgaans hardhandiger behandeld dan bij andere koeriers heb ik het idee. De bezorgers lijken niet echt zorgvuldig met de pakketten om te gaan. Misschien hebben ze betere werkvoorwaarden nodig.

Op tijd, vriendelijke bezorger

Duidelijke communicatie en goede levering

Netjes

Netjes op de afgesproken plek ondanks dat het last minute weiziginh was daarin

Goed en betaalbaar

Pakketjes worden binnen de afgesproken termijn geleverd. Kunnen naar een pakketpunt in de buurt. Zeer betaalbaar, tov postnl

Dpd komt z’n afspraken volledig na!

Heldere berichtgeving en keurig op aangegeven tijd bezorgd door vriendelijke bezorger.

Goede communicatie via dpd app en goede levering op afgesproken tijd

Er mogen iets minder mails per pakket verzonden worden.

Wilde de zending niet bezorger sprak alleen Turks

Had met de leverancier afgesproken dat ik de zending zou weigeren bij de deur zodat het op hun kosten retour zou gaan.De bezorger had geen terminal bij zich en hij begreep mij niet door dat hij geen nederlands en geen engels begreep alleen Turks slechte zaak dit kost mij een hoop gedoe en geld wat niet nodig was geweest. Erg slechte ervaring.

Niet aan de afspraak gehouden

Pakketje onbeheerd achtergelaten in de regen bij de voordeur. Online ingevuld in de achtertuin onder het afdak. Dit is al de zoveelste keer, bezorging is slecht!

Keurig afgeleverd

Snel bezorgd, heel goed.

Ik ben uitstekend geïnformeerd ivm de dag van de bezorging, dat was zelfs eerder dan gepland. Goede informatie,zelfs het tijdstip werd vermeld, wanneer het pakket bij mijn adres werd afgeleverd.

Hele aardige bezorger. Ben zeer tevreden!

De bezorger was beleefd, vriendelijk en heel enthousiast! Niks op aan te merken.

Kan geen verbeterpunten vinden

Hij kwam helemaal naar boven met de lift. Ik woon op 7 hoog, en hij glimlach nou dat zie je niet veel tegenwoordig.

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.