Snel geleverd.

De doos is niet op de afgesproken plek neergezet maar wel snel geleverd

Prima op tijd

Pakket prima op tijd bezorgd. Paar minuten eerder dan planning. Super dat bezorgtijd een tijdsbestek van een uur heeft en niet vier uur zoals bij veel andere bezorgdiensten.

Ziu de volgende dag, zaterdag komen, maar kwam pas op maandag

Nette bezorger, naar kwan dus NIET DE VOLGENDE DAG, ZOALS BELOOFD!

Pakket is netjes afgeleverd

Informatie over de bezorging was juist. Het was een kwetsbaar pakket ; wat in goede orde is ontvangen.

Leuke gasten die de pakketten brachten

Door de drukte kwamen mijn pakketten later dan gepland, maar gelukkig nog wel op de aangegeven dag. De jongens die het brachten waren heel leuk, met een vrolijk gezicht en een geintje gaven ze de indruk het goed naar hun zin te hebben met dit werk. Dat maakt het ontvangen van een pakket nog leuker. Goed gedaan mannen!

Niks op aan te merken

Vandaag RONDUIT slecht !!!

Ik heb mijn Paket NIET ontvangen - terwijl ik een mail heb gekregen dat het is afgeleverd !!!

Vlotte en zeer correcte bezorging.

Snelle levering door aardige bezorger. Pakket was goed verzorgd en netjes binnengebracht.

Toch betrouwbaar

Aanvankelijk kreeg ik een mail dat mijn pakket vrijdag bezorgt zou worden. Maar verder die dag niets gezien.. ook geen verdere mail. Uiteindelijk maandag bezorgt netjes binnen het tijdvak wat ik die ochtend via mail had ontvangen. Verder allemaal geen probleem want er was ook geen 24-uurs levering belooft, alleen wat verwarring door de eerste mail. Maar verder ben ik dik tevreden over de bezorging , netjes in het uur wat in de laatste mail stond, pakket in onberispelijke staat, nette en vriendelijke bezorger.

Er stond dat ik het zaterdag zou krijgen maar kwam pas maandag binne

Erg slecht

Fijne pakketservice van DPD

Erg prettig dat je het traject van je pakketje kunt volgen. De bezorger kwam keurig binnen de tijd die aangegeven werd in de mail.

Zeer slecht

Pakketje was achter de poort gegooid!

Slecht

Pakket afgeleverd in centrale hal van het complex. Wij waren niet thuis. Iedereen kon het pakket meenemen

Netjes afgeleverd op de afgesproken plek!

Predict does not predict

Volgens track & trace zou ik het pakket zaterdag ontvangen. Maandag kwam het pakket aan.

Bezorger met een big smile

Geweldige bezorger met een gulle lach en een gezellige babbel. Gewoon top en dat terwijl bezorgers keihard moeten werken en laag betaald worden. Deze bezorger blijft opgewekt. In mijn ogen een fijne man en trots op zijn baan

No good

mijn pakket is op een ander adres afgeleverd !!!!!!

heel goed

Nette levering dit keer

Jammer dat de track en trace nog steeds niet on time is. In depot en vervolgens krijg je niks meer. Heel lastig. Moet beter.

Prima !

Keurig op tijd ! Vriendelijke bezorger !

een gezellige man aan de deur

De man stond met een grote lach en mijn pakket voor de deur. Hij bedankte me zelfs. (voor het openen van de deur, het aannemen van het pakket, of voor het gebruik maken van DPD, geen idee. Het kwam iig zeer vriendelijk over)

Walgelijk

Ik heb mijn pakket helemaal niet ontvangen.... Ik kreeg heel netjes een mail een dag van te voren dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden De volgende dag zit ik op de bank krijg ik een mailtje u pakket is bezorgd... Ik nog netjes naar de brievenbus gelopen want het kan he, dat het daar geleverd is.. Niks noppes nada.. Diep triest.. ik bel morgen gelijk op maar vindt dit echt niet kunnen

zeer slecht

was niet ik huis was op werk de pakketservicie heeft het paket gewoon op mijn balkon gegoojt ik vind het niet netjes van jullie dit moet beter worden

Slechtste pakketservice ooit!

DPD heeft er zes dagen over gedaan om het poststuk van IJmuiden naar Heenvliet te vervoeren. En tot overmaat van ramp wist de bezorger van DPD het te presteren om de bubbeltjes envelop in een verkeerde brievenbus te deponeren. Een inwoner van Heenvliet had de envelop bij mij afgeleverd.

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.