slecht

Pakket bezorgt op een afhaalpunt 6,4 km bij me verwijderd. Eerste keer dat ik daar kwam was het niet daar. En werd niet echt netjes te woord gestaan. 2e keer was het er wel en werd iets beter behandeld. Pakket zelf was smerig en overal licht beschadigd inhoud gelukkig niet.

Niks op aan te merken

Pakket werd op tijd bij het gewenste afhaalpunt bezorgd.

Over het algemeen snelle en nette levering

Dpd is mijn voorkeur vanwege hun snelle levering. Heel af en toe loopt een pakketje vertraging op of een track en tracé doet het niet niet. Dit is met hoge uitzondering gebeurd.

Doos met erin foto zijn gekreukt is niet netje mee om gegaan beetje jammer

Een doos met er in grote foto zijn nu flink beschadigd deuken er in Veel geld betaald en lang moeten wachten En door jullie moet ik weer lang wachten Beetje jammer dat er slechts mee om word gegaan met dit soort spullen En moet ik we tijd aan besteden en hoop dat ik van de leverancier nieuw krijg anders Ja andere moet ik weer betalen voor iets wat jullie gegaan heb 76 euro naar de klote anders

Lang wachten zonder informatie

Meerdere dagen mail gehad dat ze het die dag zouden leveren, om vervolgens in de avond te horen dat ze het niet hebben gedaan. Tot twee keer toe hebben ze geprobeerd te leveren bij een afleverpunt na sluiting. De live tracking was inaccuraat en het was onduidelijk waar mijn pakket rondzwierf. Eenmaal geleverd bij het punt was de doos redelijk beschadigd en duidelijk meerdere keren door een bestelbusje heen gestuiterd. Op de pakbon stond "CO2 neutraal" wat een vies leugen is. Mij maak je niet wijs dat drie keer rondrijden met een auto goed voor het millieu is. Klantenservice aan de telefoon was ongemotiveerd en wilde zo snel mogelijk van het gesprek af.

Makkelijk en snel

Je word goed op de hoogte gehouden waar je pakket is en hoe laat je het kan verwachten, erg handig is ook datje het aflever adres kunt wijzigen als het je toch niet goed uitkomt. half sterretje eraf voor mijn laatste zending helaas , aangeven dat het pakket naar een afhaalpunt gestuurd moest worden , stond de bezorger toch aan de deur . Systeem foutje . Uiteindelijk toch goed gekomen na een telefoontje . Maar overall zeer tevreden

Best postal/logistics in the Netherlands

I have had my disappointments with every single postal/logistics company in the Netherlands. From that Gid awful PostNL to GLS to just recently DHL just to name a few. From delays, not being promptly notified, damaged packages, packages just dumped in front of my door in the rain to DHL dropping it off in front of the wrong house and just leaving and declaring it "Delivered". All this from them but never have I ever had any issues whatsoever with DPD. No delays always promptly notified with emails. Delivery can be changed to your liking. So many pros and so far not a single con. I wish DPD could be offered in all the countries so I would never worry about my packages. Thank you DPD , keep up the excellent work.

Slechtste bezorger ooit

Alleen de dame van het pickup point was uitstekend de rest van DPD is volledig onbekwaam, pakket was op 4 augustus in nederland en ik heb het pas de 12e kunnen ontvangen. De infodesk medewerker gaf volkomen onjuiste informatie. DPD is de slechtste pakketdienst die ik heb meegemaakt.

Snel geleverd en in perfecte staat

Ik bestel wat ik wil en het was snel binnen, erg blij mee. Er was ook niets bijzonders aan de hand, ook geen schade. Bedankt!

snelle service en heldere communicatie

Pakket werd snel bezorgd op afgesproken locatie. Goed op de hoogte gehouden via de email (maar niet te veel).

Vriendelijk, snel

Top en persoonlijk

Snelle bezorging voor een scherpe prijs

Prima. Snelle bezorging

X

X

Helaas geen positieve ervaring

Pakket niet thuis aangeboden maar direct naar afhaalpunt gebracht. Die bleek gesloten ivm vakantie. Dus een ander afhaalpunt opgegeven, die bleek ook met vakantie. Pakket terug naar expeditie en vervolgens terug naar de afzender in Polen.... Opnieuw besteld, wederom is het pakket niet thuis afgegeven maar terug naar depot. Vervolgens een afleverpunt gekozen maar het werd bij een ander afleverpunt achtergelaten.... Gelukkig heb ik het nu na twee weken toch kunnen afhalen

Super snel geleverd

Binnen 1 werkdag geleverd Ook fijn dat ik in die tijd ook aangegeven kon worden dat ik gebruik wil maken van een pickup point.

OK

Ruimte voor verbetering

De opdrachtgever stuurt het pakket met DPD naar mijn adres. De DPD wil tussen 11.00 en 12.00 bezorgen. Helaas moet ik werken dus dat gaat niet. Dus nadat ik bericht krijg van bezorgen probeer ik het te veranderen om het te laten bezorgen bij een Pick up point in de buurt. Dat word nog netjes bevestigt voor dat ze bij mij aan huis staan. Maar wat blijkt de rest van de hele dag blijkbaar geen tijd meer om af te geven bij Pick up point . Oké das jammer sturen ze hem terug naar sorteercentrum. volgende dag later op de middag dan toch daar bezorgt. Ik meteen daar ophalen . Kom ik daar ook al lijkt de inhoud van het pakketje gelukkig nog intact . Flink gat in de doos heel de doos heeft aardig wat geleden. duidelijk te zien respectloos mee omgegaan . Terwijl er duidelijk opstaat wat het is en toch snel een waarde heeft van 600 euro. Wil best langer wachten op mijn pakket maar ongeacht wat het pakket ook is wil wel dat er netjes mee om gegaan word. Dit is natuurlijk maar 1 ervaring maar werd er toch niet vrolijk van Met vriendelijk Groet M

Dit keer geen verdwenen pakket!

Het afhaalpunt is netjes en verzorgd. En men is vriendelijk. Dit keer is het DPD gelukt om het pakket bij mij te krijgen. (De reactie op de klacht over het vorige vermiste pakket moet nog komen.) Hopelijk blijft het DPD lukken om mijn bestellingen op deze manier bij mij te krijgen.

Snel en effectief

Ik was niet thuis voor de levering dus gekozen voor een handig nabijgelegen pick-up point. Ik had het pakketje de volgende dag vlot in handen na een vriendelijke interactie met de dame achter de balie.

Mooi optijd bezorgt

Toppie

Uitmuntend

Netjes en keurige correspondentie

Goed!

Geen pakket ontvangen

Dpd heeft dit pakket nooit aangeboden.

Fijne snelle service

Helaas was ik niet thuis op het moment van leveren maar is het pakket gelukkig dezelfde dag nog naar een postpunt gebracht.

Heel erg tevreden

About DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.