Geen pakket ontvangen

Er staat dat hij is afgeleverd op de ingevoerde adres maar ik heb niks mogen ontvangen?

slecht

Heb de hele dag zitten wachten op mijn pakketje die tussen 13:45 en 14:45 geleverd zou worden, er werd nooit aangebeld of geklopt dus ik dacht dat de bezorger misschien de dag erna zou komen. Vervolgens ga ik om 17:30 boodschappen doen en staat mijn pakket voor de deur, ingedeukt en al. Schoenendoos was dubbel en gescheurd waardoor de schoenen ook beschadigd waren van binnen. Neerleg service had ik expres niet aangevinkt omdat de schoenen aardig duur waren en als ze gestolen zouden worden ik geld kwijt zou zijn. Vind het erg jammer dat de dpdbezorger zo met mijn pakket is omgegaan.

Eerste levering niet gezien tweede levering netjes en vriendelijk

Het eerste pakket is op zaterdag bezorgd. Wij kwamen zaterdagavond laat thuis en er stond een grote kartonnen doos voor de deur in de regen. Volgens mij wordt als er niemand thuis is het pakket bij de buren afgegeven of bij een depot in de woonplaats. Ook wordt er dan een briefje in de brievenbus gedaan. Geen van deze handelingen zijn gedaan. Voor het zelfde geld was de doos door iemand weg gehaald. De twee andere pakketten werden maandag afgegeven. Deze bezorgers waren vriendelijk en netjes. Zo zouden er meer moeten zijn.

Prima en snel

Netjes op tijd binnen, blij mee verder geen opmerkingen.

ellemaal top

de bezorger was zeer netjes zal zegen ga zo door

snel en netjes

Netjes voor de deur afgeleverd

Alleen anderhalf uur later dan het aangegeven tijdslot.

Super slecht

Ontzettend waardeloos bezorgd het hele pakket kapot

Vrolijke bezorger en op de afgesproken tijd.

Zie oneliner!

Good10

Super:)

Het pakket is zoals beloofd binnen de tijd bezorgt en was keurig verpakt

Geen pakketje ontvangen

Geen pakketje ontvangen, gemeld bij DPD, maar niks gehoord, heel slecht.

Top bezorger!!!

Complimenten voor deze dame van DPD Pakketservice! Zij mag wel eens bewust beloond worden/ in het zonnetje gezet door DPD voor haar service en klantvriendelijkheid.

Zorgzaam en netjes

Zwaar pakket binnen getild

netjes en vlug dat n deze drukke tijden

netjes en vlug en dat in deze drukke tijden

Pakje voor de deur, bezorger al in de auto

Bij de aflevering van een pakket werd zo hard op de deur geklopt dat iemand die op zolder lag te slapen erg schrok en wakker werd. We hebben ook een bel, maar die ziet de bezorger blijkbaar niet. aangekomen bij de deur staat het pakketje onbeheerd op de oprit. De bezorger zit al in de auto en geeft vol gas. Ja, kwaliteit en kwantiteit gaan bij DPD zeker niet hand in hand

nvt

nvt

Levering niet correct uitgevoerd.

Slechte ervaring. Pakketje lag gewoon op de deurmat. En dat voor een artikel van waarde !!!!!!

Jammer dat je medio de bezorgdag doorgegeven wordt hoe laat de bezorger komt. Ik heb liever dat ik een tijdsslot de avond ervoor ontvang.

Vriendelijke bezorger

Vriendelijke behulpzame bezorger

prima op tijd

pakket tijdig en netjes afgeleverd

Track en tracé en het daadwerkelijke aflevering werkt uitstekend.

Package damaged, luckily nothing lost

Every time I order something and it's coming with DPD I fear the worst. There is ALWAYS a problem, either late, not coming, damaged package, lost items... This time one of the two packages was damaged... again! Luckily nothing was lost this time.

• Would you recommend us? No

Heel goed.

Aardige en nette bezorger. Beleefd en vriendelijk.

About DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.