Eerst gaan ze je adres voorbij, dan komt hij niet op de afgesproken dag

Wat een bagger bezorgen. Pakket kreeg ik uiteindelijk 1,5 week na de verzending

Deze turkse bezorger is een top bezorger

De bezorger is 1 van de beste bezorgers de meeste zijn allemaal lui

Pakketje niet bezorgd zoals het moet

Mijn pakketje is niet bezorgd zoals het moet. Ik zag dat mijn pakketje kwam. Ik was gewoon thuis. Er is geen enkele keer aangebeld. Vervolgens krijg ik een mail 'bezorgd'. Nou er is niks bezorgd dacht ik. Smidags ga ik de honden uitlaten zie ik tot mijn verbazing dat het pakketje beneden in een achterhalen ligt open en bloot. Iedereen had het gewoon kunnen meenemen. Dit maakte me echt kwaad. Ik heb aangegeven op dpd mocht ik er niet zijn bezorgen op de 3e etage voor de deur. NIET DE OPENBARE ACHTERHAL. Pakketservice is in mijn ogen echt achteruit gegaan. Stel het was door iemand meegenomen en dan? Gaat die bezorger mij een nieuwe betalen van z'n loon? Denk het niet.

Mooi op.tijd, vriendijke bezorger

.mooi op tijd, vriendelijke bezorger

onervaren onzekere verontschuldigende bezorger

ik stond net in de hal toen ik de zware doos hoorde vallen bij de voordeur en de bezorger aanbelde. hij bood direct zijn excuus aan voor de kapotte doos, nadat hij eerst een aantal keren iets zei wat ik niet begreep. toen ik begreep wat hij zei en ja knikte wou hij weg lopen en mij een grijze vrouw met rollator, de zware half open doos, nog liggend op de grond achter laten. kan je m voor me op de rollator tillen vroeg ik net op tijd. hij tilde m op en zette m op de rollator en ging er heel snel vandoor. Ik dacht; Je weet hoe zwaar de doos is, leg m dan goed op de rollator met de bovenkant naar boven toe en niet staand met de kapotte opening van je af als je achter de rollator loopt.

Optie andere datum of andere afleveradres werkt niet

Teleurstellend dat online aangeboden alternatieven niet eens werken. Dit al vaker ervaren.

Het was een zwaar pakket. Bezorger was zo lief om hem over de drempel te tillen terwijl hij dat niet verplicht is.

Snelle levering en aardige bezorger

Prima service en zorgvuldige en snelle levering.

Eerder dan verwacht

Betrouwbaar

Geen pakket gehad

Geen pakket ontvangen En waardeloze service bij contact

Uitstekend! Conform afspraak en op tijd!

Ondanks een door mij gegeven last-minute afleveradres wijziging werd het pakket keurig op de aangegeven tijd en op de juiste (nieuwe) lokatie bezorgd. Bedankt!

vlotte levering

nette bezorger

Goed. Wordt afgeleverd op de tijd die wordt aangegeven.

Nogmaals goed. Jullie zullen er wel niets aan kunnen doen maar 't minieme artikel werd wel een een erg grote doos bezorgd. Ik bestel alleen nog maar dingen die door de brievenbus gingen wegens slechte ervaringen. Dit ging dus niet door de brievenbus. En mijn bel doet 't niet meer. Gelukkig blafte de hond en ik ging kijken. De bezorgmeneer was toch niet meteen verdwenen en stond op de deur te kloppen. Ik ben hem daar dankbaar voor.

Niet juist geïnformeerd

Pakket werd bij de buren geleverd, op het kaartje is vervolgens het verkeerde huisnummer geschreven waardoor die tijdelijk onvindbaar was

Leuk

Heel bil mee

Ik kon helemaal volgen ,waar mijn pakket was netjes op tijd schema ! Goed gedaan met vriendelijke groet M Fresco

Hele aardige bezorger

Nam in tegenstelling tot veel anderen wel de moeite om gedag te zeggen en het pakketje aan mij te geven in plaats van op de natte grond te zetten en weg te rennen

Op tijd

Op tijd

Snelle bezorging. Hij kwam deze keer mooi op tijd

King Mito

Snel bezorgd

Zie hierboven

Pakket is niet bezorgd

Ik krijg melding dat pakket rond 19 uur is afgeleverd. Ik was gewoon thuis maar er is niemand aan mijn deur geweest. Ook heb ik het pakket niet ontvangen. Geen idee waar het mis is gegaan. En ook geen idee waar mijn pakket nu is.

Op tijd bezorgd

Snelle levering, vriendeljjke bezorger

About DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.