Niet ontvangen

Dpd geeft aan het pakket bezorgd te hebben maar ik heb niks ontvangen

Netjes op tijd

Natuurlijk zit je te wachten op je pakketje en als het dan ook nog eens binnen de aangegeven tijd komt?? Dan kan ik niks anders zeggen dsm Sjappoo!

Onbetrouwbaar

De 1e bezorgtijd was niet nagekomen om onduidelijke redenen. Terwijl ik rekening had gehouden met mijn dagplanning. Dat kan nog gebeuren... Volgende avond zou het weer bezorgd worden tussen een bepaald tijdvak. Hier rekening mee gehouden door de tijd van reservering van uiteten te verzetten. Helaas was het pakket veel eerder bezorgd en gewoon voor de deur gezet. Het pakket zag er ook beschadigd uit helaas. Op de kast die er in zat zag ik kleine beschadigingen.

Snel geleverd, fijne bezorger.

Goed.

Erg tevreden

De bezorger had zweet op zijn hoofd maar was vriendelijk

Zwaar waardeloos

e-Mail van bezorger " wij hebben u gemist" Dat is vreemd, ik was gewoon thuis maar de bezorger heeft NIET aangebeld. Hoe ik dit weet?? Mijn deur camera ook!! Geen bezorger te Zien !!!

Incompetent bedrijf

Uw pakket is bezorgd. Waar dan??? Niet in pakketautomaat vlgs afspraak en ook niet op afhaalpunt wat ik ergens uit linkje moest vissen. Is 4e keer op rij dat een pakje bezorgen te moeilijk blijkt. Vermijden dit bedrijf!!!!!

Prima levering

Product op de afgesproken plek neer gezet

Fantastische bezorging

Heel vriendelijke bezorger die het pakket heeft bezorgd. Was op tijd op de hoogte gebracht van de bezorging.

Volgens afspraak!

Zeer tevreden over de bezorging!!! Dank hiervoor.

Geleverd ergens anders

Pakket zou rond 9 uur geleverd zijn en om 18 kreeg ik e-mail dat het bezorgd is. Niets ontvangen! Niemand was geweest. Net naar de buren gelopen en daar ligt een pakket! Achter gesloten poort want naast ons is onbewoond!

Thank you.

Thank you for the quick execution of the order.

Goed op tijd geleverd, service iets minder

Netjes aflevermoment van de zending aangekondigd en op tijd geleverd. Wel jammer dat de bezorger even voor makkelijk en snel ging ipv service. Ik woon 4 hoog en met aanbellen kreeg ik gelijk; kan ik t in de lift zetten? En weg was ie. Zelf naar lift gelopen en de zware doos met naaimachine gepakt en naar binnen gesjouwd. Gewoon even aan de deur afleveren zoals meeste bezorgers doen is fijner. Zeker als je als bezorger hoort dat dame het aannneemt en hij voelt dat doos zwaar is…

Bezorging tweemaal achter elkaar niet volgens plan

Mijn pakket zou gistermiddag voor 15u bezorgd worden. Aan het eind van de avond kreeg ik een mail dat de bezorging niet meer zou lukken. Dat had ik inmiddels zelf ook al door... Nieuw bezorgmoment zou vandaag zijn, tussen half 6 en half 7. Uiteindelijk vond de bezorging pas na 21u plaats. Het viel me tegen dat de bezorging tweemaal achter elkaar niet goed ging, en met name de afwezigheid van informatie verstrekking. Een berichtje (zowel gisteren als vandaag) met "de bezorging wordt later dan gedacht" inclusief een nieuw verwacht tijdslot was netjes geweest. Ik heb weinig ervaring met DPD als verzender, hoop dat dit een pechgeval is en niet de standaard.

Top bezorger

In het systeem stond het adres verkeerd, terwijl het goed was vermeld door mij ook stond het goed op de sticker. De beste man nam de tijd om het uit te leggen in zijn beste nederlands. Dikke okee!

Bestelling kwam 4 uur later dan aangegeven.

Bestelling zou tussen 18:34 en 19:34 geleverd worden, het werd 23.30 (!) Normaal doe ik niet meer open om die tijd..

Niet verantwoord

Mijn pakketje werd gewoon beneden in de trappenhal achter gelaten terwijl ik thuis was en werd vervolgens door mijn buurman naar mijn deur gebracht omdat hem het zelfde overkwam

vriendelijk en vlot

prettige man, zegt vriendelijk gedag en handelt het vlot af

echt waar (zeg ik niet vanwege t review ofso) dag ervoor in email een aangegeven tijd (van een halfuur tijdsduur) en t klopte en zware pakket netjes op 1e verdieping bezorgd.

minder

mijn pakket stond gewoon voor de deur, terwijl op het moment van bezorging de buren in de tuin zaten

Heb niets ontvangen, ook niet waar ik het kan ophalen

Heb geen zending ontvangen, was niet thuis maar heb een camera en weet niet of hij het ergens anders heeft achtergelaten dit is al een keer gebeurd heb een pakketkluis. Mvgr

Voor de deur geplaatst

Het pakket was voor de voordeur geplaatst en enorm op het zicht

Pakket is niet bezorgd

In de brievenbus lag geen pakket. Overal buiten gekeken of die daar is neer gelegd heb daar ook geen pakket kunnen vinden. We waren op t moment van bezorgen niet thuis dus geen idee waar het pakketje nu is.. heel vervelend dit

Niet voldoende

Wij hebben 2 van de drie pakketten ontvangen en geen bericht ontvangen waarom pakket nr .3 ,afkomstig van het zelfde bedrijf ontbreekt

prima produkt

Snelle levering en netjes verpakt.

Bedrijfsgegevens

Westfields 1410

5688 HA Oirschot

0900-3734663

[email protected]

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.