Snel

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel

Op het moment dat ik de e-mail ontving, belde de bezorger aan.

D3ze keer was ik erg blij met de bezorging. Op tojd en op het moment dat de e-mail binnenkwam dat de bezirger onderweg was belde hij aan. Deze keer was ik erg blij. Wat ik jammer vind is dat ik ook wel eens ieys ontvangen heb op een mindere manier. Hier ook ee wat mindrte rwcencie geschreven heb en daar nooit een reactie op ontvangen heb. Maar voor deze aflevering een 10.

Op tijd en nog een helpende hand

In de hittegolf midden op de dag toen het tijdsvenster net gestart was werden mijn pakketten niet alleen bezorgd, het zware pakket werd ook nog eens in de hal gezet. Service!

Snel en in prima staat geleverd en zeer vriendelijk personeel

keurig

bedankt

Schandalig om een doos wijn in de hitte achter te laten als we op vakantie zijn

Schandalig om een doos wijn in de hitte achter te laten als we op vakantie zijn. Die kan ik weggooien

Pakket onbeschadigd en op tijd afgeleverd

Het pakket was intact en keurig op tijd afgeleverd bij het afhaalpunt.

Top, snel verzorg

helemaal prima!

Niet neergezet waar gevragd

Blijkbaar aan de deur geweest, bel niet gehoord??? Daarna kon ik het pakket van 30,5kg zelf gaan afhalen bij een pickuppoint, terwijl ik had aangevinkt om het pakket bij de voordeur neer te zetten. Zodat ik niet met het zware ding hoef te sjouwen...... Moest ik ook nog mijn zwager vragen om met de auto het bestelde op te halen.

Ronduit slecht

Pakket heeft overal rondgezworven, en als ik dan de klantenservice bel, kunnen ze mij niet eens helpen. Heb inmiddels een alternatief gekocht en zal nooit meer iets bestellen wat door DPD verzonden moet worden

Onverwacht/onaangekondigd op een pakketpunt afgeleverd

Het kan natuurlijk een toevalsmisser zijn, maar ik had mijn bol.com pakketje toch echt thuis afgeleverd willen hebben. Zonder een bon of communicatie is het afgeleverd op een pakketpunt. Kan natuurlijk gebeuren, maar "you had one job" is niet genoeg voor een pakketservice. Het gaat niet alleen over het pakket afleveren, maar ook over communicatie. Dat ging in dit geval niet zo goed. Geen bericht, geen mail. Alleen een 'herinnering; je hebt nog 3 dagen om je pakketje op te halen. Los van dat: Het pakketpunt was niet op een route, dus ik kon het niet ergens op weg naartoe gaan ophalen. Gelukkig was deze vestiging wel op zondagavond open.

Slecht

Aanbellen, niet thuis en dan pakket bij de deur zetten zonder ons te melden. Het is dat we camera hebben en ik het zo terug kon zien en het pakket er gelukkig nog lag. Niet geheel gebruikelijk hier in Amsterdam

Voorkeur adres?

Dat een pakket een dag later wordt bezorgd kan ik begrijpen gezien de omstandigheden. Maar als ik zowel in de app als in de track and trace een dpd ophaalpunt opgeef voor bezorging en het dan op het woonadres krijg geleverd, is dan nogal vreemd. Ik had mijn redenen om het niet thuis te laten bezorgen.

Pakket tijdens kermisdagen..

Mijn pakket zou ik bij een afhaalpunt laten bezorgen omdat ik op de afgesproken tijd niet thuis zou zijn. Maar omdat het kermis was in ons dorp kon de bezorger niet bij het afhaalpunt komen en dus werd er gezicht naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Ik kreeg mail hierover, maar dat was een beetje verwarrend. Uiteindelijk als goed gekomen.

mooi op tijd en vriendelijke bezorger

Eerder bezorgd pakket achtergelaten

Op de bol.com site stond dat dit artikel maandag bezorgd zou worden. Het is zaterdag eerder afgeleverd en onbeheerd voor de deur achtergelaten. Ik was van het weekend niet thuis. Gelukkig heeft mijn niet meer thuiswonende zoon per toeval het pakketje aangetroffen en voor ons binnengezet. Dit kan niet de bedoeling zijn.

Altijd helemaal in orde

Pakketten worden snel en netjes geleverd. Vriendelijke medewerker ook.

Gemakkelijk in gebruik en uitstekend te volgen traject.

Super slecht

Pakketje werd ergens anders geleverd dan het moest, contact gehad 2 maal met de klantenservice en werd allebei de keren verteld dat het pakketje bij mij thuis bezorgd zou worden, mocht het eindstand nog bij een afhaalpunt ophalen. Er werden dingen gezegd wat niet was waargemaakt en met klachten doen ze ook niks. Slecht bedrijf, zou niemand aanbevelen om via hier pakketjes te laten komen/ laten versturen.

Ik weet niet waar mijn pakket is.

Ik heb per email een ontvangstbevestiging ontvangen maar ik heb het pakket niet ontvangen. Ik woon in een appartementencomplex en weet ook niet of het elders is bezorgd en zo ja, bij welk huisnummer het is bezorgd. Normaliter ontvang je bericht over waar (welk huisnummer) het pakket is bezorgd.

Super fijn, goede service en niet te duur

Dikke teleurstelling

Ik kreeg een mailtje van 10:01tot 11:01 zou mijn pakket bezorgd worden maar savonds rond 21:00 uur kreeg ik een mailtje dat mijn pakket bij cafetaria de bom afgeleverd was ,ben ik 4x ernaar toe gereden met de auto en kaas de 4de x was er pas iemand om mijn pakket op te kunnen halen,,in 1 mening zware teleurstelling. Groetjes Polmann

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.