Goede bezorgservice

Vriendelijke bezorger op tijd bezorgd volgens afspraak

Vriendelijke chauffeur

Hele vriendelijke chauffeur en snelle service!

Prima levering, volgens aangegeven afleveringstijd.

Goede service,

Sneller dan verwcht ;heel snel geleverd, Klasse

Mijn kleinzoon is vandaag 7 jaar geworden en hij krijgt een boot. De zwemvesten had gisteren besteld en nu al in huis. Hij zal blij zijn met zijn boot en zwemvest.

Erg teleurstellend

Ik heb online bij jullie besteld voor een verjaardag van een vriendin. Mooi een week van te voren zodat het pakketje een dag voor haar verjaardag binnen was en mijn vriendinnen en ik het konden geven aan haar. Helaas werd dit totaal anders en heb ik precies 4 weken later het pakketje pas ontvangen. De muts die ik besteld had was bedoeld voor het koude weer, wat nu niet meer van toepassing is natuurlijk. Het meest teleurstellende is dat er op de site stond dat het maar 2 werkdagen zou duren voor het pakketje om binnen te komen en dat ik vervolgens 4 weken lang heb moeten wachten. We hebben in de tussentijd geen ander cadeau geregeld omdat we verwacht hadden dat de levering wel snel zou zijn, na aanleiding van jullie mails. Alsnog duurde dit veel te lang en kunnen we het cadeau nu pas geven. Ik heb vaker bij jullie besteld en ik snap dat jullie eventueel problemen ervaren door Corona maar dit mag dan ook zeker uitgelegd worden aan jullie consument hoe dat dat komt. Alle andere bedrijven waarbij ik bestel hebben namelijk wel hun zaken op orde.

Netjes geleverd

Dpd bezorgt bij mij in principe altijd op tijd, en vriendelijke chauffeur

Pakket was boven in de doos ingescheurd

Inhoud dure versterker volgens bezorger zat er nog een doos onder maar dit was niet het geval ga nu uitpakken en kijken of er niks beschadigd is

Prima, netjes en volgens schema

Prima, netjes en volgens goed gecommuniceerd schema. Fijn dat het ook zo kan in deze tijd. Kan Post.nl een voorbeeld aan nemen.

erg goed

heel fijn dat er ook track en trace is waar je kan zien waar je pakket is

Deze bezorger zetten het keurig in de tuin. Ik heb regelmatig dpd bezorgers gehad die de moeite niet eens namen waardoor ik de volledige straat Agnieszka om te weten waar mijn pakket is. Of het staat bij de voordeur en de bezorger is al weg. Dit was een prima oplossing. Gewoon in de tuin zetten. Uit het zicht.

Op verkeerde adres geleverd, een naastgelegen camping

Zoals zo vaak wordt ons pakket in een verzamelbox van de naastgelegen camping gegooid ipv van 1 huis verder te kijken, terwijl er toch duidelijk 23c op het adres staat. Nog staan zwaaien naar de bezorger, maar hij of zij had duidelijk haast. Wel toch nog 3 sterren omdat ik jullie track en trace de beste vindt van alle vervoerders, met name de live tracking.

Goede communicatie. Snel geleverd!

Eerst vermeld dat het de volgende werkdag bezorgd werd

Op vrijdag kreeg ik een mail waarin stond dat mijn pakket op de eerstvolgende werkdag bezorgd zou worden. Ik ging ervan uit dat dit maandag zou zijn. Op zaterdagochtend kreeg ik een mail dat het in de ochtend bezorgd zou worden en moest ik dus opschieten, hier had ik niet op gerekend. Verder is alles prima geregeld op jullie site. Groetjes, Maaike

perfect

Makkelijk om via de website het pakket te volgen vgr Martin

Mooi op tijd bezorgd en volgens opgegeven schema!

Een heel tevreden klant!

Toppers

Het zijn verschrikkelijke zware tijden voor alle pakket bezorgers. Met name door de coronapandemie. Om een steentje bij te dragen. Heb ik een briefje op de deur geplakt. Met de tekst niet thuis..... geen probleem. Zet het pakket maar bij de achter deur. En bij thuis komst stond mijn bestelde pakket. Keurig netjes bij de achter deur. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Netjes optijd geleverd volgens bericht

Netjes en optijd geleverd , vriendelijke bezorger en goed geïnformeerd met een leverings bericht

Perfect.

Ik kreeg een email dat mijn pakket tussen half 11 en half 12 zou komen. Nou had ik mijn twijfels want ja, corona tijd, iedereen bestelt online... maar nee hoor, geen vertraging, 10:50 stond bezorgster voor mijn deur, ze ging goed met het pakket om, ze was beleefd. Prima ervaring voor mij dit keer.

Korte duidelijke en betrouwbare communicatie

Er vind de benodigde communicatie vlot plaats zonder overbodige of herhalende emails. Tijdstip wat gecommuniceerd wordt klopt ook. DPD heb ik tot nu toe altijd als betrouwbaar en snel ervaren

Netjes en tijdig geleverd!

Geen aanvullende info

Vriendelijk kerel!

Helemaal prima!

Netjes, vriendelijk en op tijd

Super tevreden

SUPER MOOI OP TIJD BEZORGD ONDANKS DE ENORME DRUKTE TOP SERVICE JE WORDT VIA MAIL NETJES OP DE HIOGTE GEHOUDEM .

Jullie kunnen er niks aan doen maae heb 3 weken gewacht voor dat het kwam maar nogmaals aan jullie zelf geen klachten ben tevreden gr rachel

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.