Bezorg tijd klopte precies, trof de bezorger nét voor ik weg moest.

Gewoon goed

Gewoon goed

Nette levering

Keurige bezorging en zeer vriendelijke en nette chauffeur

Uitstekende website met duidelijke keuzes voor bezorging

Bezorging keurig op tijd binnen het aangegeven tijdvak

Dik tevreden

helemaal top

Prima dienst

Goed bezorgen

Track en trace laat ontvangen

Vanuit verkopende partij was gecommuniceerd dat ik de track en tracé een werkdag vtv zou ontvangen. Pas om 1:30 uur op dag van levering kreeg ik die, dus zag ik pas in de ochtend. Dat is erg laat omdat je niet een hele dag thuis bent dus misschien wat moet regelen om pakket in ontvangst te kunnen nemen (ging nu nl om een groot pakket). Bezorging zelf was verder prima en perfect binnen aangegeven tijdblok.

Duidelijk

De duidelijke tijdsaanduiding is prettig Goed om vantevoren te weten of het een brievenbuspakje is of niet

Goeie en snelle levering

Dpd komt afspraken netjes na. Bezorger was goed op tijd zoals afgesproken in de mail. Heel fijn en betrouwbaar.

Dank u wel

Ondanks dat we niet thuis waren bracht de bezorger het zware pakket (28 kg) helemaal tot aan de achterdeur. We zijn hem heel dankbaar hiervoor.

Niet geleverd

Het pakket is niet geleverd

Heel Fijn!!!!!!!!

Ik heb Bechterew ,heeft het pakket helemaal naar binnen gebracht. Hardstikke fijn. Groet Richard.

Ik kreeg mijn pakketje binnen 24 uur in de bus. Ik ben erg tevreden.

Gewoon kut

Als kanker onder de bezorgdienst sector dan laat je dit bedrijf je pakket bezorgen. Afgemeld als bezorgt aan huis via de mail. Dan ga je bellen waar je pakket is. Meldt het algemene info nummer dat je het alsnog kan afhalen bij het dichtbij zijnde bezorgpunt. Gewoon een kut bedrijf DPD want uiteindelijk als je gaat nabellen komt het wel goed. Als een ondernemer met een e-commerce tak vooraf aangeeft dat de leverancier DPD is dan ga ik op voorhand al geen bestelling plaatsen. Rekening houden met een aflevertijd en dan niet nakomen....graag 2 uur compensatie á 40,- per uur = 80,- inkomsten mislopen op een 7 euro bezorgkosten...Met vriendelijke groet, Paulus "de loodgieter".

Zeer matige bezorging

Pakket in de regen voor de deur gezet zonder dat ik thuis was.

Luie bezorgers.

De bezorgers zijn te lui om een naambordje van de straat te lezen. Wij worden hier niet goed van oooo het staat niet op de gps dan doen we het toch gewoon terug naar het magazijn lekker makkelijk. Gelukkig sprak ik deze keer een leuk vrouw aan de telefoon die er voor heeft gezorgd dat ons pakket bij vrienden van ons kon worden bezorgd. En nee dit is niet de eerste keer dat het pakket terug werd getuurd maar de VIERDE keer.

Goede informatie over mijn bestelling en de status van de bezorging

Positief

Prettige bezorger

Nette bezorging

Meestal heb ik niet zo hoge pet op van DPD omdat in het verleden er heel veel mis ging, maar nu was alles heel… top!

Super snel geregeld binnen een dag

te late aankondiging bezorging

Elke dag keek ik op de email naar track en trace. Tot 12.00 uur vanmiddag zou het pakket nog in het sorteercentrum staan. Wij vertrokken om 13.00 uur voor een weekendje weg en onderweg krijg ik een email dat het pakket s'middags wordt bezorgd. Gelukkig buurman bereid gevonden om het kwetsbare pakket in huis te nemen.

Pakket niet bezorgd

De bezorger kwam aanrijden op de aangegeven tijd, maar kon het pakket niet vinden in zijn bus. Ik kreeg de vraag of hij aan het eind van zijn dienst in de namiddag opnieuw mocht langs komen om het pakket te brengen. Dat was akkoord de hele middag thuis zitten wachten, geen bezorger. De bus stonk naar de lucht van wiet.

Gewoon op tijd en tot aan de deur

Info per mail over bezorgtijd werd ook waargemaakt

uitstekende vriendelijke service

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.