Kapot

Mijn bestelling is gebroken aangekomen!

Zeer vriendelijke bezorger.

Duurde ruim anderhalve week

In no time was mijn pakket op het depot aangekomen, om daar vervolgens 10 dagen te blijven liggen. Geen enkele verklaring voor. Na bijna 2 weken werd het pakketje vanmorgen eindelijk afgeleverd.

Perfect op tijd & super behulpzaam!

Perfect op tijd & super behulpzaam! Jammer dat er een product gelekt heeft, maar dat heeft meer te maken met verpakking dan bezorging.

Goede bezorging

Netjes voor de deur gezet

Niet geleverd, geen bericht waar het pakket is, wel een mailbevestiging dat het geleverd is

De hele ochtend iemand en voormiddag iemand thuis, Niet geleverd op vermelde tijdstip, niet aangebeld, geen briefje in de brievenbus waar het pakket is, wel een mail dat er is geleverd. Helaas voorspelbaar vervelend, bij levering via dpd. Voor mij een reden om geen producten meer te kopen bij leveranciers die leveren via dpd.

Netjes en snel bezorgd

Mooi over gekomen, netjes tot aan de deur geleverd!

Het glas is kapot.... Kut

Paket ontvangen al stuk ontvangen... Hele gaming pc zit nu vol mit stukken glas, dus dat is super kut

Netjes en aardige bezorger

Prima en aardige bezorger

Goed verzorgd en hele snelle levering

Bezorger was heel vriendelijk.

Ik kon niet zelf aan de deur komen, de bezorger heeft op mijn verzoek het pakje voor de voordeur gelegd, 3-hoog. Hij was erg vriendelijk!

Geweldige service

Goede info Uitstekende service Pakket werd precies op de aangemelde tijd bezorgd

Zeer goed en op tijd afgeleverd

TEVREDEN

GOEDE COMMUNICATIE

Keurig bezorgd

Netjes op de aangegeven plek bezorgd

Snel en vriendelijk

Levering op tijd volgens planning

Aflevering van het pakket was correct en volgens schema.

Tevreden klant

Gisteren besteld , vandaag al in huis , Sneller kan het niet , en zeer tevreden over mijn inkoop

Topper!

Zwaar pakket tot in de garage bezorgd, top!

Prima optijd

Prima optijd

Geen enkel probleem. Alles naar wens

Netjes

Meneer was vriendelijk en netjes .

Deze keer keurig thuis afgeleverd

Deze keer keurig thuis afgelverd erg blij

Prima levering

Netjes een briefje in de brievenbus dat het pakketje onder de auto lag.

zeer prettige ervaring

Fijne, duidelijke updates gekregen. Zo weet ik waar ik aan toe ben en wanneer ik mijn pakket kan verwachten. Dank!

Westfields 1410

5688 HA Oirschot

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.