Niet goed

Pakket half in de brievenbus in de regen ben benieuwd of die het nog doet

Het nwas op de afgesproken tijd

Helaas , er werd aangebeld en de chauffeur had het pakje bij de deur gezet en holde hard weg, zonder te kijken of we wel thuis waren

Verschrikkelijk

Zou tussen 10 en 11 uur komen. Niks gezien maar krijgen rond half 11 een bericht dat het geleverd is. Niet dus. 'S avonds komt een mevrouw van 5 huizen verder het pakketje brengen stond bij haar aan de voordeur langs een drukke weg. En dit is niet de eerste keer dat het niet goed gaat. Voor ons is het klaar met bol.com

Netjes afgeleverd en mooi op tijd

Netjes afgeleverd en op tijd

Pakket niet bezorgd

Pakket niet bezorgd

Bezorging niets mis mee, alleen het traject ervoor is hopeloos.

Dit is nu de tweede keer dat wij een zending via DPD ontvangen. En beide keren verliepen niet vlekkeloos, eigenlijk ronduit slecht. Via de mail geprobeerd te communiceren. Geen juist en te laat antwoord retour. De bezorgers zijn prima mensen die hun werk goed doen.

Verkeerde adres geleverd

Het pakketje is niet bij het aangegeven adres bezorgd. Ook niet bij de buren. Het pakketje is geleverd aan de andere kant van het dorp.

Snel en nette bezorger

Snel en netjes

Op tijd

Wel jammer dat bezorger pakket verkeerd om zette

Vriendelijk man kwam pakketje netjes afgeven

eerder mail over hoe laat het pakket wordt bezorgd

Geweldige bezorging

Perfect op tijd en een hele gezellige bezorger. Daar word je blij van!

terrible

no delivery when email said it was delivered

effectief

Top, DPD snapt het net iets beter...

...geen blabla mailtjes, wel de aankondiging waar je op wacht en daarna een tijdslot van 1 (!) uur, geweldig! Kun je gewoon echt je eigen ding omheen plannen. Fijn hoor!

Prima op tijd en heel aardig. Noemde mijn voornaam en wenste me prettig weekend.

Prettig en goede informatie over de levering.

Op tijd en heel vriendelijk

Op tijd en bijna binnen bezorgd

Binnen de aangegeven tijdspanne, 1 doos stond buiten en 2 e werd binnen geschoven. Ik laat niet voor niets thuis bezorgen omdat ik niet mag tillen. Helaas moest ik toch 20 kilo binnen tillen.

Snelle levering, goede conditie van het pakket

Goed geregeld

Mooi op tijd en vriendelijke bezorger

DPD is altijd Keurig op tijd en vriendelijke bezorger

Ik heb me pakket ontvangen

Prima op tijd, netjes afgeleverd!

Netjes afgeleverd.

Vandaag was het TOP

Vandaag was het top. Ik wist wanneer de bezorger komt dus ik liep naar beneden dat het niet zo gaat als de laatste keer waar de bezorger mijn pakje uit elkaar heeft gehaald dat de inhoud in de brievenbus gaat.

Niet meer gebruiken!

Ik was thuis. De chauffeur heeft het in de stromende regen neergekwakt bij iemand anders in het rijtje. IK WAS DE GEHELE DAG THUIS, SPECIAAL VOOR DIT PAKKET!!! De doos van het pakket was doorweekt en viel van ellende uit elkaar. Het was dat ik boodschappen ging doen en langs de buren liep dat ik ontdekte dat mijn pakket stond te verregenen. Anders had ik nu een zending papier-maché gehad.

About DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.