Nette service

Mijn pakketje was eerst niet vindbaar, het is dezelfde avond nog nagedacht. Bedankt! Fijn trouwens dat de track & trace een uur tijdvak aangeeft, zodat je niet de halbe dag thuis hoeft te blijven ;)

Snel afgeleverd

Snelle en goed afgeleverd.

Lettertype is te klein. Pakket was vochtig

Alleen lettertype in mailwisseling is te klein om te lezen. Geleverde pakket was iets vochtig.

Nette correcte bezorger

Goede service correcte bezorger

Zeggen dat wij niet thuis zijn, zij zijn niet geweest!

Ik vind het honds brutaal om vanuit het niets te zeggen dat wij niet thuis zijn. Als je je ronde niet haalt geef dat gewoon aan en dump het direct bij een DPD punt. Ga niet met onzinnige verwijten lopen te strooien. Ik wil best begrip hebben in deze drukke bezorg periode maar mij de hele dag laten wachten en (voor de zoveelste keer) niet komen opdagen en dan zeggen 'niet thuis aangetroffen'.....

Snel geleverd, ontving van te voren een mail wanneer het pakketje kwam. Prima service

Snelle levering en een hele klantvriendelijke bezorger!

Op tijd

Steeds op tijd en heel erg vriedelijk.

Keurig bezorgd met vriendelijke chauffeur.

Ik had mijn pakket eerder verwacht, maar jullie hebben het druk dus dat vindt ik oké.

Super goed

Mooi optijd

Altijd weer iets dat niet klopt

Altijd weer een bericht die niet klopt. Vaker naar afhaalpunten en bleek dat mijn pakket toch niet daar was, Als heel vervelend ervaren.

prima service!

Goede en betrouwbare bezorger

Altijd vriendelijke bezorger die op tijd is.

zo door gaan

Geen bel gehoord maar gelukkig snel op kunnen halen

Fijn dat het pakket een paar uur later al opgehaald kon worden. Al met al geen probleem hoewel we natuurlijk graag gewoon aangepakt hadden.

Mooi op tijd deze keer

perfect op tijd bezrgd

Goede informatie vooraf.

Netjes bezorgd

Zonder toestemming voor de deur gezet

Het pakket is zonder akkoord voor de voordeur gezet. In het zicht van de straat.

Traag en teleurstellend.

Ik kreeg vrijdag in de ochtend rond 09.00u een email en ik heb direct gewijzigd naar een afhaal locatie. Nou kan ik begrijpen dat een koerier de wijziging niet meer krijgt als hij eenmaal gaat rijden. Dus dat het vrijdag niet wordt geleverd op een afhaal locatie is okay. Vervolgens op zaterdag geen bericht, dus aan de telefoon meegekregen dat ze zaterdags niet bezorgen en meerdere malen moeten horen dat het hun schuld niet is. Ik heb niemand de schuld gegeven, maar goed. dus is het wachten. Maandag wederom geen bericht, krijg ik te horen dat de afhaal locatie niet open is op maandagen. Even voor de goede orde, de locatie is mijn oude werkplek en ze zijn standaard 7 dagen in de week open. Maar meneer aan de telefoon zegt dat het niet zo is. Prima wachten. Vervolgens is het dinsdag, mailtje ontvangen en ik sta op de locatie die ikzelf had aangegeven, niet geverifieerd of in de mail hetzelfde bedrijf te zien was, mijn fout. Blijkt het ook nog eens elders te zijn bezorgd. Erg jammer dat ik zaterdag het cadeautje niet kon geven, maar dit is wel echt slecht. Het pakketje was ok, niet ongeschonden maar ok.

Vriendelijk ontvangen door de man

Top op afgesproken tijd!

Goed.

Prima levering

Zoals gecommuniseerd op de juiste dag en tijd in goede staat geleverd.

Puike bezorging, in de eerste plaats binnen de aangekondigde tijd bezorgd, in de tweede plaats op de goede plek neergelegd (in onze hal toen wij niet thuis waren), in de derde plaats zeer solide verpakt. Chapeau! Met vriendelijke groet, Harry van Wijnen, Vossiusstraat 65, 1071 AK Amsterdam

Pakket wel op tijd maar verpakking enorm beschadigd.

Beroerde levering.

About DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.