Keurig op tijd

Keurig op tijd Super

Product is beschadigd

De doos was geopend en opnieuw dichtgeplakt. Er zitten deuken en meerdere diepe krassen in de afzuigkapb

life tracking klopt niet

Zoals wel vaker met DPD klopt de livetracking niet. De bestelling komt 2 dagen later dan de door hun verwachte datum, zonder dat er een aparte update komt. De status van bestelling daarentegen klopt weer wel. Het spreekt elkaar erg tegen, daarom erg verwarrend.

Uiteindelijk goed gekomen

Het is raar dat je de mogelijkheid krijgt om de afleverplek aan te passen, maar dat het systeem dan blijkbaar niet meer weet wat het moet doen. Erg lang bleef de bestelling in depot staan zonder dat er een bericht kwam van DPD. Zelf via de verkoper contact gezocht en toen was het in een dag op de plek van bestemming. Waarna ik ook direct bericht kreeg. Met andere woorden, qua communicatie kan er wat verbeterd worden als er iets niet duidelijk is.

Keurig op het aangegeven tijdstip afgegeven

Keurig op tijd bezorgd

Toppie

Snel geleverd, pakket was in een goede staat, bezorger was super vriendelijk. Een en al tevreden, super!

Meestal tevreden

Normaal wel tevreden, alleen paar x waardevol pakket voor huis neergezet wat niet de bedoeling was.

Vlotte bezorging

Niet zeer snel, maar snel genoeg. Handig invulformulier voor specificaties

Supersnel uit de UK

Pakketje in verkeerde afhaalpunt geleverd

Mijn pakketje is in verkeerde afhaalpunt geleverd. 40km vandaan waar die moest geleverd worden(?). 4 keer contact met DPD gehad -geen antwoord of belooftes dat het pakketje zou opgehaald worden en naar de juiste adres gebracht worden. Geen actie! Zeer slechte service en interne communicate drama!!!

Helemaal geweldig

App je en overzicht. Prima bezorging

Pakket is helemaal niet afgeleverd

Me pakket is helemaal niet afgeleverd. Ik heb niets ontvangen. En we waren gewoon thuis dus kan niet gezegd worden dat we niet thuis waren

Zie hieronder

Ik vind het een beetje jammer, dat een pakketje dat door de brievenbus past, niet op de orginele dag wordt bezorgd. Waarna ik dus dan 2 dagen niks hoor over de status van het pakketje om dan vervolgens het pakketje door de brievenbus te krijgen, iets wat 2 seconde kost en dus ook op de orginele dag gebeurd had kunnen zijn.

Wel geleverd maar dag later

Ik kreeg vrijdagmiddag 13:00 uur door dat mijn pakket tussen 16:37 en 17:37 geleverd zou worden. Uiteindelijk is er niets geleverd en geen melding gedaan waardoor ik voor niets heb zitten wachten. Maandag is hij opnieuw aangeboden en uiteindelijk geleverd. Op zich kan ik me voorstellen dat iets net niet lukt maar een melding zou netjes zijn.

Bezorgd op afgesproken tijd

Op tijd bezorgd, jammer dat je alleen geen tijdvak kan kiezen

Ik ben goed op de hoogte gehouden over het moment van bezorging. Plus opties als je niet thuis bent (neerzetten of afhaalpunt). Mijn pakje werd op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger.

Correcte bezorger en binnen aangekondigde tijdsvenster

Correcte bezorger en binnen aangekondigde tijdsvenster

Pakket is niet bezorgd

ik was niet thuis om 15:55 en het pakket is ook niet bezorgd. ik heb geen kaartje dat het bij de buren ligt.

Pakket stond wel uit zicht, maar niet beschermd tegen regen of diefstal.

Het pakket stond bovenop de papierbak waar het nat had kunnen regenen (op een dag dat het ook kon regenen), en het ook redelijk in zicht stond. Graag zien we het dan liever bij de buren bezorgd, of IN de papierbak (waar ruimte voor was). Verder was het pakket wel netjes en snel bezorgd.

Keurig binnen de tijd die is doorgegeven

Super netjes afgehandeld

Pakket is onnodig lang onderweg geweest

Ik kreeg op de dag dat de bezorging was gepland bericht dat de koerier was geweest en dat ik niet thuis was, terwijl ik wel thuis was. Pakket zou naar een DPD pick up worden gestuurd. Dat was woensdag en vandaag (maandag) kreeg ik, nadat ik met DPD had gebeld, bericht dat het bij een pick up zou worden afgeleverd die veel verder was dan de voor mij dichtstbijzijnde pick up en dat is een avondwinkel waar ik mij niet veilig voel dus liever niet kom. En dit alles terwijl het pakje gewoon in de brievenbus kon!

Slecht dat je pas op de bezorgdag te horen krijgt wanneer je pakket wordt bezorgd

Dan bestel je een pakket. Dan krijg je een mail, maar zonder verwachte leverdatum. Dan je dus eerst 3 dagen wachten en dan krijg je ineens een mail dat ze diezelfde dag komen op een bepaald tijdstip. Slecht. Zo moeilijk is het toch niet om in de eerste mail een bezorgdatum te zetten. Nu weet ik niet waar ik rekening mee moet houden

Zeer slecht

Mijn pakket is bezorgd in Amersfoort terwijl het bezorgd had moeten worden in Beverwijk.

Keurig afgeleverd

About DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.