Ik had veel leveringsproblemen

Ik woon in Eindhoven en kreeg een e-mail dat ik mijn pakket in Lelystad moet ophalen. Ik heb de hotline verschillende keren gebeld, maar niemand kon me helpen. Plots kreeg ik een e-mail dat mijn pakket in Eindhoven was afgeleverd. Daarom geef ik het 8 sterren omdat ik daardoor niet naar Leylestad hoefde. Maar het heeft me veel zenuwen gekost.

Prima.

Keurig netjes bezorgd op de trap want ik wou net weggaan boodschappen doen toen een vriendelijke man mij een pakket overhandigde in goede orde dus netjes bezorgd PRIMA GEDAAN DPD.

Doos werd ingedeukt voor de deur gegooid

1 van de dozen werd zwaar beschadigd geleverd.

Op de tijd die aangegeven werd, afgeleverd!

Nette, beleefde bezorger. Geduldig, wij zijn wat slecht te been dus voor wij bij de deur zijn, hij stond keurig te wachten, zonder mokken.

Vriendelijke bezorger en precies in de aangegeven tijdzone

Paket zwaar beschadigd

Eerst kunnen ze mijn adres niet vinden. Dan moet ik drie dagen wachten totdat ik het pakje op de pickup point kan ophalen en dan blijkt het zwaar beschadigd te zijn.

Vriendelijke bezorger!

Snelle bezorging

Ik krijg bericht dat het bezorgd is, maar er is niets bezorgd!

Het zou vanochtend bezorgd worden. Dat is niet gebeurd. Krijg nu bericht dat het zojuist bezorgd is, maar dat is niet waar.

Aflevering op straat

Dpd bezorger kwam aan de deur. Aangezien er biemand thuis was via de nest cam aangegeven dat hij het bij de buren kon afgeven. Was goed gaf hij aan. Vervolgens blijkt dat hij de pakketten op straat zet voor de deur. We wonen aan de openbare weg waar per dag heel veel mensen langs komen. Wonder dat het niet gestolen is. Dit kan niet! Het waren 3 pakketten met een totaalwaarde van 333 euro. Pakket zelf was goed verpakt en in goede orde ontvangen

Duidelijk en overzichtelijk prima gedaan

Zie boven

Op tijd bezorgd zoals vermeld!.Toppie

Toppie.Onbeschadigd en op tijd bezorgd zoals vermeld in de mail.Keep up the good work.

Kijken niet naar opmerking

Ik heb het paket bij mijn schoonouders laten bezorgen en heb er bij gezet bij de deur afleveren vervolgens word het in de brievenbus gedaan. Mijn schoonouders zijn slecht ter been

Correct

Altijd zeer correct

Zeer tevreden met DPG.

Niet bezorgd

Hele dag thuis en is gewoon niet bezorgd. Dus klopt gewoon niet en is niet de eerste keer met dpd

netjes en beleeft

De bezorger die hier altijd komt is een top kerel. Altijd even vriendelijk. Kunnen veel andere iets van leren

Vriendelijke bezorger

Netjes op de afgesproken tijd en plaats afgeleverd.

Op tijd!

Via mail op de hoogte brricht gekregen wanneer ik het kon verwachten. De koerier was netjes en mooi op tijd.

Bezorger kon 2de doos niet vinden. Zou terug komen, niemand meer gezien

Bezorger kon zo gauw 2de doos niet vinden. Zou later terug komen. Maar in email kreeg ik melding dat beide dozen zijn afgeleverd. Hij had blijkbaar voor beide dozen zelfstandig afgetekend.

Gewoon goed

Gewoon goed, vriendelijke bezorger en ik wil ook een dpk muts

About DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.