goed in tijd

Onbetrouwbaar

Ik heb het pakketje nog steeds niet ontvangen!!!!!

Aardig vriendelijk

Nvt

Netjes bezorgd

snel en goede kwaliteit

Een aantal fruitten besteld. Zien er mooi en kwalitatief goed uit. Dik tevreden.

geweldig

razendsnel

Helemaal geweldig !

Na bestelling binnen 2dagen bezorgd ! Blij verast !

Pakket stond buiten voor de deur

Ik kreeg een melding dat het pakket was bezorgd. Ik was niet thuis dus dacht dat ze het bij de buren hadden afgeleverd en ik een briefje zou vinden in mijn brievenbus. Niet dus. Pakket stond voor de deur op een drukke straat waar iedereen het kon meenemen. Als het was meegenomen mag ik aantonen dat ik het pakket niet heb ontvangen. Dit is dus niet aan te tonen als men zo bezorgd. Dit is niet de eerste keer dus hierbij mijn onvrede.

netjes en op tijd.

netjes op tijd en vriendelijke chauffeur.

Mooi product. Heel tevreden.

Goed service!

T&T geeft juiste bezorgtijd. Bezorger gaf ook goeie service.

Perfecte snelle bezorging.

Perfecte snelle bezorging.

Echt slecht

Na ontvangst van het bericht" uw pakket is geleverd" 1 waar dan, geen bezorger gezien. Dan heb ik deze die gemist, kijken in brievenbus of het pakket is geleverd bij de buren oid. Het pakket is nergens te bekennen. Nogmaals kijken: " uw pakket is bezorgd" Dat is raar, dan de klantenservice raadplegen, deze konden vertellen dan het pakket met een waarden van 200 euro was geleverd bij een afhaalpunt, ik vragen welk afhaalpunt dan..... In Beek was het antwoord..... Zonder enig bericht en nooit aangeven. Als geen actie ondernomen had, was ik er nooit achter gekomen, ik vindt de vreemd. Ik hoop van harte dat er iets gedaan wordt. Met vriendelijke groet,

Niets ontvangeb

Ondanks bericht dat ik pakket zou hebben ontvangen Hennie niets gezien, ook geen bericht in brievenbus. Dus graag contact!! Ben Holscher

Zoz

3 uur later bezorgd dan tijdspad en een asociale bezorger. Tip nooit via dpd!

Helder

Snel en op aangegeven tijd geleverd

Goed op de hoogte gehouden van waar het pakketje was. Binnen 1 dag ontvangen op aangegeven tijd..top!

Uitstekende bezorger

Altijd vriendelijk en zet zelfs de doos binnen

Snel bezorgd

Precies volgens schema bezorgd. Netjes en snel afgeleverd.

Tevreden over de levering. Het matras was goed en handig verpakt, het werd bezorgd op de afgesproken tijd.

De bezorging was prima maar jullie pagina om het pakje te volgen is behoorlijk onhandig dat kan beter

Geen worden voor zo slechte service!!!!

Jullie pakket bezorger laat mijn paketje t.v. 130 euro in de midde van de oprit!!!!! Alle mensen lopen op onze straat kunnen die paketje zien.

slecht

Krijg om 10.25 bericht dat het pakket 11.00 en 12.00 bezorgt word. Ik zelf ben op mijn werk en zag het bericht te laat, maar mijn vrouw was thuis, en zie dat het pakket is afgeleverd. Kom ik thuis, geen pakket. Mijn vrouw wist van niets en was ook even weg geweest. Er was geen kaartje in de bus gedaan waar het pakket dan wel afgegeven was. Gebeld met klantenservice, en deze gaven aan bij de buren maar geen huis nummer. kun je zelf heel de straat af voor je pakketje. DIT IS GEEN SERVICE Komt misschien ook wel doordat je, je bezorgers overbelast en onderbetaalt

Keurig op tijd geleverd, super.

snel

snelle bezorging en op de aangegeven tijd

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.