Geen pakket ontvangen

En nu?

Alles prima.

Vriendelijke bezorger.

jammer dat de chauffeur door reed

ik zag de chauffeur wel staan ,en nog niet eens de moeite heeft gedaan om uit stappen van zijn wagen, en dat ik een mail kreeg dat de pakketje mislukt is dat die niet bezorgt is. was op 22-04-2024. ben ik niet blij moet ik al mijn klanten gaan verzetten dat later komt.

flexibele bezorger

Ik had de afleverdag gewijzigd naar een dag later, omdat ik overdag niet thuis zou zijn. De bezorger belde echter op om te vragen hoe laat ik dan thuis zou komen, want hij kon wel even in de avond langskomen als dat beter uit kwam. Top service!

Verrassende bezorging.

Ik had aangegeven dat men het pakketje achter kon laten bij de achterdeur of garagedeur. Doordat ik een deur hoorde, wist ik dat het pakketje bezorgd was. Degene die het bezorgd had, was echter in geen velde of wegen meer te bekennen. Het leek wel Sinterklaas, ...... of de kerstman, ...... of Hans Klok, ...... (allemaal mannen overigens). Nou ja, weet niet of het een man of vrouw was.

gewoon bezorgd volgens verwachting

het pakket werd keurig op tijd afgeleverd.

Keurig op tijd afgeleverd. Vriendelijke bezorger.

De doos was beschadigt

De doos was kapot

Super leuke fijne bezorger

Wij hebben soms een moeilijk te vinden deurbel, maar deze man deed moeite om het te vinden, was zeer behulpzaam met pakketten afleveren, was vrolijk en had lol in zijn werk.

Stond voor de deur

2 pakketten voor de deur, wij waren niet thuis. Gelukkig een oplettende buurvrouw heeft mijn pakketje veilig gesteld.

Niet afgeleverd

Ik kwam gisteren om 23.00 thuis ,en lag mijn pakket met verpakkingen buiten in de regen voor de deur.doos viel zo uit elkaar ,ik ga vandaag kijken of er niks kapot is . Had het bij de buren afgeven of op een afhaalpunt .slecht

Slecht

De onderdelen in het pakket zijn stuk/beschadigd.

Goede informatie vooraf. Op tijd.

Mijn bestelling werd 2 dagen later, in prima staat en in het tijdvak dat vooraf was aangegeven, afgeleverd.

Waardeloos

Geen briefje in de bus. Gewoon neergelegd zonder neerzettoestemming. En in het zicht van andere mensen en in de fucking regen. Echt niet oké!!!! En ja als ik onregelmatig werk en laat thuis kom regent het….

Express

It was really fast.

Op tijd

Correcte levering fine mail communicatie

Vriendelijke bezorger en eeg behulpzaam

Volgens afspraak

Ik heb een hele goede ervaring met de bezorging. Zodra ik de mail kreeg met de leverdatum, dit zou plaatsvinden wanneer ik niet thuis was, kon ik in 1 klik via de mail snel een andere datum afspreken. Dat gebeurde ook netjes, en zelfs ook nog een tijdvak van 1 uur, welke ook nog klopte. Bezorger gaf pakket ook gewoon netjes persoonlijk af. Dus helemaal top!

Prima bezorging.

Wordt goed op de hoogte gehouden voor het tijdstip van bezorging. Mis alleen de optie afgeven bij de buren.

Ben tevreden met de gang van zaken

Vriendelijke snelle levering

Fijne bezorger, altijd leuk om zo je pakket in ontvangst te nemen.

Product is geheel kapot

Bezorger erg vriendelijk, maar bij uitpakken was het duidelijk dat het product is gevallen, spiegel was geheel stuk..erg teleurstellend..

Goed. Keurig op tijd

Netjes. Onbeschadigd. En keurig volgens de tijd die ik doorgekregen had in de mail

Vriendelijke bezorger

Je kan niet kiezen of je 's ochtends of 's middags pakket krijgt. Je weet pas laat welk tijdvak en dan kan je niks meer regelen met werk of afspraken. Vriendelijke bezorger!

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.