Afgeleverd conform afspraak.

Niet thuis, of de deurbel gemist? Dan legt deze bezorger het pakketje op de juiste plaats. Duimpje hoog!

Top optijd geleverd

Optijd geleverd Goede service Sempatieke bezorgers.

Zogenaamd pakket afgeleverd, maar nooit gehad

Registreren dat ik mijn pakket ontvangen heb, terwijl ik niet thuis was. En dus nooit het pakket ontvangen heb. Nu ontzettend veel geld betalen voor iets wat ik dus nooit heb gezien.

Afgesproken tijd maar 'onpersoonlijke' levering

Goede service m.b.t. mails en tijden. Levering optijd enkel de bezorger had aangebeld en het pakketje bij de deur gezet maar stond al bijna bij zijn auto toen ik de deur open deed en dus niemand zag. Riep/reageerde nog kort toen ik hardop zei 'oh er staat niemand'.

Op tijd op de juiste plek

Prima bezorging op tijd en op de plek

Niet thuis bezorgd. Geen briefje in de bus

Het pakje is niet thuis bezorgd. Wel via email gezegd dat het bezorgd is. Ook geen briefje in de bus. Heel ergens anders bezorgd. Een buurvrouw was op dat adres. Oh zeebries daar is nog wat voor. Dus zij heeft het meegenomen Hoor van alle kanten slechte verhalen over jullie. Doe er wat aan of stop ermee

Niet bij het afgespoken adres geleverd.

Normaal worden pakketten gewoon aan huis geleverd, hebben de hele tuin afgezocht.

Prima Alleen eerder mail waar mijn pakket is

Mooie snelle aflevering

Duidelijk informatie over de bezorging

Keurig volgens plan

Netjes volgens plan. Vriendelijke bezorger. In bezorgland stijgt DPD ver uit boven de andere partijen.

Keurig op tijd

Bezorger informeerde mij

Bezorger informeerde mij over waar en waarom hij het pakket had neergelegd. Geweldig!

Snel

Blij mee

paniek

Wel een mededeling dat het bezorgd, maar niet bij wie. in ieder geval niet bij mij. met bol gebeld, met ferm gebeld, uiteindelijk ben ik er zelf op uitgegaan ,bleek het bij de buren bezorgd, en er was dus door de bezorger geen briefje bij mij in de brievenbus gedaan, dat hij/zij het daar afgegeven had, vind ik slordig.

Wordt slecht om gegaan met de pakketjes

Gisteravond (29/11/22)pakket geleverd gekregen,en artikel was behoorlijk beschadigd

Top!!

Netjes en optijd. Vriendelijk persoon.

Slecht aangegeven op de track and trace

Track and trace gaf aan dat pakket bij een afhaal punt opgehaald kon worden en 3 uur later wordt het pakket thuis bezorgd. Klopt dus niks van. Wel blij dat het gewoon thuis afgeleverd is.

Het pakket is niet bezorgd

Het pakket is niet bezorgd. Het is niet afgeleverd. Het is ook niet vandaag bezorgd. Hier betaal ik wel voor, oftewel: weggegooid geld. Waardeloze rotzooi.

Onbeschoft

De bezorger belde aan, we stonden meteen op. We kregen niet eens de kans om naar de deur te lopen. Vrijwel direct na het aanbellen werd er meteen een paar keer heel hard op de deur gebonkt. Toen we hem vroegen wat maakt dat hij ons geen kans geeft om naar de deur toe te lopen, gaf hij aan dat hij het erg druk heeft door black friday en dat iedereen lekker rustig voetbal zit te kijken. Hij noemde mij ook lieverd. Toen mijn man hem hierop aansprak zei hij dat hij uit Den Haag komt en dat iedereen dat daar zegt. Hij had een grote mond en luisterde niet naar ons. We hebben hem als tip meegegeven om mensen wel de kans te geven om naar de deur toe te lopen.

Naar tevredenheid op tijd en aan de wensen bezorgd !

Pakket netjes op gevraagde plaats neergelegd !

UItstekende service bij het ophaalpunt

GIng het pakket niet zelf ophalen, maar mijn dochter ging. Kreeg het uiteraard in eerste instantie niet mee, maar na overhandigen van de mail, die ik doorgestuurd had naar haar, ging het wel. Uitstekende waarborging dus dat de juiste persoon het pakket ophaalde.

Chauffeur is niet gekomen terwijl we wel thuis waren

Slechte service

Pakket niet geleverd

Bij Pandora een armband besteld voor mijn dochters verjaardag, door hun netjes op tijd af laten halen door DPD. 2 email gekregen, 1 met ijdvak bezorging en 1 met pakket bezorgd maar niets ontvangen

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen

Het pakket zou zijn geleverd terwijl mijn man en ik beiden aan het werk waren. Niks ontvangen.

PRACHTIG

Super snelle levering vandaag in elkaar gezet en opgehangen zo mooi zo leukk :)) Een hele aparte leuke lamp mooi om te zien blijf ernaar steeds kijken :))

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.