Bezorger met een big smile

Geweldige bezorger met een gulle lach en een gezellige babbel. Gewoon top en dat terwijl bezorgers keihard moeten werken en laag betaald worden. Deze bezorger blijft opgewekt. In mijn ogen een fijne man en trots op zijn baan

No good

mijn pakket is op een ander adres afgeleverd !!!!!!

heel goed

Nette levering dit keer

Jammer dat de track en trace nog steeds niet on time is. In depot en vervolgens krijg je niks meer. Heel lastig. Moet beter.

Prima !

Keurig op tijd ! Vriendelijke bezorger !

een gezellige man aan de deur

De man stond met een grote lach en mijn pakket voor de deur. Hij bedankte me zelfs. (voor het openen van de deur, het aannemen van het pakket, of voor het gebruik maken van DPD, geen idee. Het kwam iig zeer vriendelijk over)

Walgelijk

Ik heb mijn pakket helemaal niet ontvangen.... Ik kreeg heel netjes een mail een dag van te voren dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden De volgende dag zit ik op de bank krijg ik een mailtje u pakket is bezorgd... Ik nog netjes naar de brievenbus gelopen want het kan he, dat het daar geleverd is.. Niks noppes nada.. Diep triest.. ik bel morgen gelijk op maar vindt dit echt niet kunnen

zeer slecht

was niet ik huis was op werk de pakketservicie heeft het paket gewoon op mijn balkon gegoojt ik vind het niet netjes van jullie dit moet beter worden

Slechtste pakketservice ooit!

DPD heeft er zes dagen over gedaan om het poststuk van IJmuiden naar Heenvliet te vervoeren. En tot overmaat van ramp wist de bezorger van DPD het te presteren om de bubbeltjes envelop in een verkeerde brievenbus te deponeren. Een inwoner van Heenvliet had de envelop bij mij afgeleverd.

Zeer slecht

Wij waren thuis. Lichten aan. Pakket is gewoon op planten in de tuin gezet. Gelukkig regende het niet.

Helaas matig de laatste tijd. Een jaar geleden was de service beter

Geen melding gehad dat jullie zouden komen. Dus blij dat ik wel thuis was. Ik was boven toen er werd aangebeld, ik loop gelijk naar beneden maqr halverwege de trap wordt er al op de deur geklopt. Een beetje geduld van de bezorger zijn kan zou fijn zijn

Goed geïnformeerd en alles volgens afspraak Netjes afgehandeld door de vriendelijke bezorger .

Het pakket werd op het beloofde tijdstip bezorgd op een aangepast adres.

Ik ben heel tevreden. Andere bezorgdiensten kunnen hun belofte dat een pakket de volgende dag komt vaak niet waar maken. Levering wordt soms tot twee maal uitgesteld. Dit pakket kwam keurig op tijd terwijl ik ook het bezorg adres op het laatst had moeten aanpassen.

Vriendelijke bezorger. Pakket netjes op tijd ontvangen

Keurige levering

Had graag vtv bericht ontvangen dat pakje er aan komt.

Erg goed

Het was naar mijn weten allemaal goed .net in de middag was het ter geen probleem .had nog mooi de middag om het uitelkaar te hallen kan ik het morgen middag weer in elkaar zetten en klaar is adrie weer .bedankt voor de snelle service en mijn onderdelen. Gr adrie kouwrnberg .zevenbergen

Pakket niet ontvangen

Geen briefje in mijn brievenbus. Al mijn buren langs geweest, niemand heeft het in ontvangst genomen.

Op tijd en juiste plek

Goed en correct gereageerd

Ben er erg content mee,precies volgens afspraak

Perfect weer !

Zoals altijd weer perfect. Binnen de afgesproken tijd. Goed te volgen via de link. Vriendelijke nette bezorger

Keurig netjes aan de deur afgeleverd !

Nette Chauffeur, keurig op tijd , vriendelijk. gewoon goed !

waardeloos, van de 5 dozen kwam er maar 1

Slecht. Vandaag zouden 5 dozen binnen komen (van 1 afzender) In de app nog geen tijd te zien. Staat DPD ineens zonder aankondiging voor de deur met 1 doos. Blijken er nog 2 op een depot te staan en 2 anderen op een ander depot. Nu maar afwachten of de rest morgen komt.

Netjes bezorgt, attente bezorger!

Keurig

Keurig, netjes en beleefd was diegene die mijn pakket afleverde.

Super!!

Goede en fijne bezorging. Aardige bezorger.

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.