Vriendelijke meneer die pakket bezorgde

Vriendelijke bezorging, Helaas was het etiket niet juist geplakt, hierdoor wilde het scannen niet meteen.

Super blij!!!

Vrijdag besteld en gelijk volgende dag rond de zelfde tijd bezorgt, super snel!! Bezorger was vriendelijk en beleefd.

fantastische zeer snelle levering

klaar

het pakket ontbreekt

Mijn pakket ontbreekt en het systeem geeft aan dat het is afgeleverd. Ik was thuis, dus ik weet zeker dat niemand haar heeft meegenomen. Ik bleef achter zonder geld en zonder pakket. Je bent het slechtste koeriersbedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Ik vraag me af hoe lang de afhandeling van de klacht duurt?

Zeer laag bedrijf neemt dieven in dienst

Heel de dag op mijn pakketje gewacht niemand is langs geweest en dan is mijn status gewijzigd van onderweg naar geleverd terwijl er geen kip in de straat is geweest!!! Waar is mijn pakketje nu?? waarschijnlijk bij de bezorger thuis die er een extraatje mee verdient. Tja goed personeel is moeilijk te vinden

Alles goed verlopen

Transparante dienstverlening

Goede communicatie, stipte levering, verpakking in prima conditie.

slecht

nergens een pakket aangetroffen terwijl er bezorgd staat? geen briefje of mail dat het bij de buren werd bezorgd.

pakket snel bezorgd< het was vrij zwaar ( ongeveer 23 kilo ) Mijn vrouw was alleen thuis , en ze hebben het pakket binnen gezet> ouderwetse service

Slecht

De beste man was kortaf ondanks dat even deuren voor hem open houd. Daarbij waren de producten die konden beschadigen ook flink beschadigd. Dit probleem heb ik nog nooit gehad.

Perfect op tijd

Super snelle levering en netjes op tijd

Achteloos

Bezorger had geen geduld om te wachten tot iemand de voordeur open deed, is achterom gelopen en heeft het pakket achteloos over het lage hekje gegooid, waar het dus ook makkelijk overheen gezet kon worden. Gelukkig was deze bestelling van 150 euro niet breekbaar, maar het lag wel voor het oprapen voor een ieder die het zag liggen...

Er is geen pakket afgegeven

Ik heb mail gekregen dat het pakket bezorgd is. Dit is echter helaas niet het geval Waar is het pakket nu?

Zoals ALTIJD ben ik zeer tevreden over de Bezorging !

Ik ben tevreden

Keurig op tijd, en netjes in de hand afgegeven (8e verdieping)

Mooi optijd

Netjes optijd afgeleverd toppie

zeer positief

zeer correcte aflevering van een besteld artikel

Perfect product

Zeer snelle levering en netjes op tijd. Product perfect.

De bezorger was correct

Een vriendelijke en correcte afhandeling van mijn pakket !

Waar is hij bezorgd dan?

Geen idee waar die is bezorgd is.. maar niet bij mij

De bezorger heeft precies gedaan wat wij gevraagd hadden.

Prima service!! Kan het iedereen aanraden

Zeer goede service

Er kwam een zeer vriendelijke en vrolijke jongeman aan de deur , het was een verademing om te zien dat er ook nog pakketbezorgers zijn die wel plezier in hun werk hebben !

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.