Pakket netjes afgeleverd op de gewenste plek

Pakketje goed kunnen volgen, zelfs de globale locatie van de bezorger tijdens zijn ronde. Het pakketje was precies op de afgesproken plek neergezet. Heel netjes!

Ze hebben mijn pakketje netjes en zorgvuldig door de brievenbus gedaan!

Buiten voor de deur gezet

Het pakket is niet afgegeven, ook niet bij de buren. Maar gewoon voor de deur gezet. Gelukkig had het niet hard geregend maar dit is nooit de bedoeling. Want iemand anders kan ook zo het pakket weghalen.

Snelle service, vriendelijke bezorger

Beleefde, vriendelijke bezorger, goede service

Pakket NIET bezorgd

Volgens DPD zou mijn pakket bezorgd zijn, maar ik heb niets ontvangen. Ik was de hele dag thuis, heb geen deurbel gehoord, en ook geen briefje.

Niets te klagen

Op tijd en snel bezorgd vriendelijke bezorger

Fijne afhandeling van pakket bezorging

Prima bezorgd

Goede communiceren per mail

Geen pakket bezorgd

Krijg melding dat mijn pakket is bezorgd maar mijn pakket is helemaal niet bezorgd. Op camera beelden geen bezorger van dpd bij ons geweest

Vlotte levering vanuit België

slecht

ik kreeg mail van juli, dat juli langs geweest waren terwijl het niet zo is ik was de hele dag in huis dan vraag ik mij af waar verzenddings kosten voor betaal nieuwe vorm van op lichterrij.

Verzorgd netjes alle gaatjes netjes op zijn plek

Het duurde even totdat ik de deur kon openen, de pakketbezorger bleef gelukkig geduldig wachten totdat ik de deur kom openen.

Geen pakket

Geen pakket ontvangen geen briefje of het misschien bij de buren is bezorgd

Heel slecht

Er wordt aangebeld en vervolgens wordt het pakket bij de portier deur achtergelaten, terwijl ik vroeg om naar boven te komen ivm rugklachten.

Keurig op tijd, volgens afspraak!

Wij waren op vakantie en het pakket werd keurig op tijd bij de buren gebracht die ik van te voren de tijd van het bezorgen had doorgegeven.

Snel en netjes bezorgt

Snel en netjes bezorgt. Via het tijdvak kun je volgen hoelaat je pakket er is

Netjes afgeleverd

Netjes op tijd en goed afgeleverd. Had kratje voor bij de voordeur gezet, met briefjeerbij, . Ze hadden het netjes onder t kratje gelegd , dus kratje op de kop

op tijd en weg gelegd op de afgesproken plek.

goede ervaring bedankt

super service

Het pakket (20 kilo kattenvoer)stond voor de deur en toen ik die openmaakte vroeg de bezorger of hij het binnen moest zetten. Graag zelfs, super bedankt.

Komt afspraak na

Keurig netjes volgens afspraak

snel en netjes bezorgd

Goed geïnformeerd, goede staat en snel bezorgd

Pakket niet ontvangen

Op één of andere manier hebben jullie geprobeerd om mijn pakket bij de Balistraat 7 te bezorgen, terwijl overal heel duidelijk BakiDWARSstraat 7 staat. Het is nog geen honderd meter van mijn huis vandaan, maar ondertussen is het pakket ergens in een void terecht gekomen. Niet bij mij in elk geval een ook niet bij de Balistraat Ik hoop dat de kast snel alsnog bezorgd wordt.

Netjes en snel

Over DPD Pakketservice

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we aan de deur staan. Of je nu veel of weinig pakketten wil versturen, bij DPD ben je altijd aan het juiste adres. Neem snel eens een kijkje op dpd.nl wat we voor elkaar kunnen betekenen.