Laden reviews...
Laden reviews...
1 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Sinds 2013 vaste klant vanuit Zwitserland. Bij de laatste bestelling bleek een Lumina Terra lamp zwaar beschadigd aan te zijn gekomen. Vervangingslamp werd door Stefano en zijn team vlot geregeld en in extra stevige verpakking opgestuurd.
Beveelt aan
11 February 2026
PJ
Prangins
Ik ben ontzettend tevreden met mijn ervaring bij Koot. De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam. De levering was snel en goed verpakt
Beveelt aan
22 February 2025
Edwin
Zonnehoven
Al jaren particuliere klant bij KOOT met zeer goede service.
Beveelt aan
22 May 2024
Chris
Baamt
Wat een positieve ervaring gehad met Koot dankzij Stefano. Voor onze verbouwing best wat verlichting nodig en met hulp van Stefano de juiste oplossing kunnen vinden en er werd prettig meegedacht over een goed ontwerp en technische haalbaarheid. Reageren snel, denken prettig mee toen er toch last minute aanpassingen nodig waren op het lichtplan door beperkingen in de verbouwing. Schrijf niet vaak beoordelingen, maar deze ervaring was erg prettig en een aanbeveling meer dan verdiend!
Beveelt aan
30 April 2024
Tim
Harderwijk
Dit was mijn eerste bestelling bij Koot. Ik ben uitstekend geholpen bij mij keuze. Heel blij met mijn nieuwe lamp. Een dikke 10!
Beveelt aan
26 April 2024
Jw
Den Haag
Vriendelijk en met grote kennis van zaken geholpen.
Beveelt aan
17 April 2024
Rob
Monnickendam
Een lamp besteld en betaald en na een maand nog niets geleverd. Maar als je belt hoe het er mee staat, is de collega die er over gaat net niet aanwezig. Geadviseerd wordt om een email te sturen. Ook na een herinnering aan deze mail geen enkele reactie. Dan maar weer bellen. De collega die er over gaat is net niet aanwezig. Die belt u binnen 24 uur terug! En u raadt het al: Dat moet nu nog gebeuren. Er is niemand bij Koot die het ook maar iets interesseert blijkbaar. De lamp hebbe we ondertussen nog steeds niet, net zo min als enige reactie op al onze telefoontjes en emails. Vul maar in wat daarvan te denken....
Beveelt niet aan
30 March 2024
Willem
Spijkenisse
Het spijt ons te horen over uw ervaring en de vertraging. Er was inderdaad een probleem met onze reactietijden rond de feestdagen toen u belde. Fijn dat de lamp is aangekomen en we hopen dat u ervan geniet. Uw feedback is belangrijk en we zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren.
Stefano heeft me van a tot z geweldig geholpen met een zeer snelle en efficiënte bestelling. Ik geweldig!
Beveelt aan
27 March 2024
Ernst
Mesdag
Kan niet beter Jan
Beveelt aan
10 February 2024
Jan bezuijen
Goedereede
Prima ervaring. Duidelijke communicatie en snelle levering!
Beveelt aan
2 October 2023
Richard
Groningen
Superblij met mijn nieuwe lamp! Stijlvol ontwerp en makkelijke installatie. Top service van begin tot eind. Echt een aanrader!
Beveelt aan
23 September 2023
Rene
Assen
Ben lang op zoek geweest naar deze lamp en trof m aan op de webshop van Koot. Het was haast te mooi om waar te zijn. En helemaal toen na telefonisch contact de volgende dag de lamp al werd geleverd door de uitermate vriendelijke Stefano. Ook regelde hij nog een monteur voor het ophangen. Het was in een woord grandioos. Ik kan deze shop echt aanbevelen!!
Beveelt aan
18 September 2023
Jenny
Zandvoort
De werkwijze van KOOT is prima. Ook de logistieke ondersteuning bij een bestellingsprobleem verliep heel vlot! Een aanrader!
Beveelt aan
30 April 2023
Maarten
Bilthoven
Behulpzame en snelle afhandeling.
Beveelt aan
16 September 2022
Fred Versteeg
Purmerend
Snel en keurig netjes geleverd!
Beveelt aan
18 August 2022
Rien
Hilvarenbeek
En een mooie kwaliteit lampen en goed lichtadvies!
Beveelt aan
5 August 2022
Mireille
Amsterdam
S avonds besteld en de volgende middag stond de levering aan de voordeur. Had wel geen mail ontvangen wanneer jullie gingen leveren. Ik was dus supercontent dat het item er zo vlug was en had geluk dat niemand mijn levering had meegenomen had.
Beveelt aan
17 July 2022
Lieve
Herdersem
Goede communicatie. Op tijd en juist geleverd.
Beveelt aan
7 July 2022
marlies
Ameide
Gekochte lamp voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Uitstekende, meedenkende klantenservice. Met veel dank aan Stafano voor zijn adviezen (én geduld).
Beveelt aan
1 July 2022
Rob
Amsterdam
Uitstekend goed advies gekregen van Stefano. Klantvriendelijk en behulpzaam . Communicatie over de status van bestellingen verloopt zeer goed. Wij zijn uiterst tevreden over onze aankoop bij Koot
Beveelt aan
16 May 2022
anna
Cuijk
Ik wist al wat ik wilde en de verkoper Stefano maakte het plaatje af...
Beveelt aan
29 April 2022
Else
Den Haag
Ik ben helemaal super geholpen door Stefano. Hij heeft meegedacht en hebben nu 2 mooie lampen hangen van Caravaggio!
Beveelt aan
31 March 2022
Marij
RM
Vriendelijke, professionele en vlotte service!
Beveelt aan
23 March 2022
Fam. Spadon
Amstelveen
Een onderdeel van onze lamp was gebroken en die heb ik besteld. Onderdeel werd persoonlijk gebracht en ik kreeg nog hulp bij de installatie ook. Heel fijn en erg blij weer met onze lamp :-)
Beveelt aan
19 March 2022
Delphine
Amsterdam
Wij zijn bijzonder blij met de door KOOT geleverde producten en service. In ons nieuwbouwappartement hebben we inmiddels op 8 lichtpunten door KOOT geleverde lampen hangen. Telkens hebben we prima advies gehad en hebben we ook gebruik kunnen maken van een door KOOT aangeraden monteur. Ook de informatievoorziening tijdens de soms lange levertijden van de designlampen was heel goed. Kortom: nog nooit zo tevreden geweest!
Beveelt aan
17 March 2022
Johanna en Ab
AMSTERDAM
Kingfordsweg 151
1043GR Amsterdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops