erg goed geholpen door Stefano

uitstekend geholpen en advies gekregen van verkoper Stefano.

Behulpzaam, snel en betrouwbaar

Niets was teveel voor Stefano, uiterst behulpzaam en super enthousiast. Zulke adviseurs zijn zeldzaam!!!

Snelle leverinv, scherpe prijs

Moooi lamp online besteld tegen scherpe prijs. Kreeg netjes een mail met verwachtte leverdatum, maar lroduct kwam zelfs sneller binnen dan verwacht! Goed verpakt.

Goede communicatie , direct antwoord op mijn E-mail vragen. Het bestelde is volgens planning en soepeltjes verlopen.

Doen wat ze beloven!

Ik zou Koot zeker aanraden, ik heb 4 ipv 5 sterren gegeven omdat de levertijd lang was. Hier is duidelijk over gecommuniceerd, maar vanzelfsprekend had ik het product liever sneller ontvangen. Alles is verder uitstekend verlopen, aanrader!

Heel servicegericht

Heel leuk contact gehad met Stefano (jammer dat het project na klaar is). Stefano denkt mee, wij hebben uiteindelijk de lampen gekocht die hij aanbeveelde, hij ziet wat bij iemand past.

Van n prima site via een snelle reactie en n soepele levering. Prima Koot!

Als boven

Alleen maar lof!

Uitstekende begeleiding door Stefano, scherpe prijs, pro-actieve houding. Ook gedurende het traject van bezorging.

mooie lamp

Teleurstellend

Sylvania lampen besteld, maar merkloze goedkope lampen gekregen tegen de hoofdprijs

Beste Martin Post uit Epse, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u teleurgesteld bent omtrent uw order. Wij hebben u per e-mail gesproken. Zoals wij al aangaven heeft u geen Sylvania lampen besteld bij ons, maar halogeen Hi-spots. Vroeger leverde Sylvania de lichtbronnen de Hi-spot en ik kan het begrijpen dat u dit zo geïnterpreteerd heeft. Bij twijfel kunt u ons altijd mailen of bellen om zo het artikelen uit te leggen. Helaas hebben wij daar geen bericht van mogen ontvangen om dit aan u te kunnen verduidelijken. U heeft er voor gekozen om de spots te houden en wij wensen u alsnog veel plezier met de verlichting.

De lampen waren er niet op de aangekondigde leverdatum, maar na een mailtje daarover aan Stefano heeft hij dit snel en netjes opgelost. We zijn blij met het product!

Goede en prettige service. Mooie lamp.

De lamp kon ik met afterpay bestellen zodat ik hem eerst op zicht had. De fitting was niet de juiste, maar na mijn melding daarvan is het snel geregeld en krijg ik de juiste fitting bezorgd. Prettig contact met de medewerkers.

Goede communicatie en afhandeling

Alles goed verlopen en tevreden dus.

prima geregeld

korte bestel lijn, prima conversatie via email. snelle reactietijd.

Heel correcte en hulpvaardige ervaring

De volledige aankoop en levering is perfect uitgevoerd volgens de afspraken die ik gevraagd had.

Snelle levering, goed verpakt, scherpe prijs.

Zeer goede ervaring. Website werkt goed. Bestellen ging eenvoudig. Goed op de hoogte gehouden gedurende bestelproces. Goed verpakt. Scherpe prijs.

Goed!

Eerst verkeerde lampen ontvangen. Na contact met Stefano alles goed opgelost. Goede service.

Heel erg tevreden

Zoals altijd zijn we zeer tevreden met de service van Stefano.

goed advies en prima geholpen

door Stefano heel goed geholpen & advies gegeven jullie zijn alleen telefonisch moeilijk te bereiken

prima levering

Na de bestelling hebben wij een goed contact en snelle levering gehad

Fijn te woord gestaan en snelle levering!

Voor mijn verjaardag heb ik 2 prachtige PH5 lampen gekregen. Koot is op internet de goedkoopste aanbieding. Onze vraag was of de lampen op tijd binnen zouden zijn voor mijn verjaardag. En ze waren ruimschoots op tijd binnen!

Prima contact, prima communicatie, snelle levering (uit Italie) en zeer mooie lampen. Wij zijn zeer tevreden.

Per mail werd ik op de hoogte gesteld van het feit dat de lamp, die ik had besteld, niet meer in halogeen uitvoering geleverd werd. Dezelfde lamp was wel leverbaar in een LED-versie, welke mij met korting werd aangeboden. Een zeer prettige ervaring! Na een paar dagen is de lamp keurig bij mij thuis afgeleverd en ik ben blij met het geleverde exemplaar!

vriedelijk en helder

Correspondentie voor wat betreft bestelling verliep vriendelijk en de informatie was helder. Levering op verzoek tav collega ook goed verlopen. Mooie spullen.

Enthousiaste en goeie service, snel en mooie spullen van kwaliteit.