Very considerate customer care service

Despite a mix up with the order Koot was extremely helpful in putting it right. Brilliant customer care!

Goede lamp

Bezorging was niet aangekondigd (track and tracé)

Prima levering, niets op aan te merken

Snelle levering, goed verpakt.

Prachtige lampen maar een 'crime' om op te hangen

Ik had 2 Artemide Nur lampen besteld. Ik kreeg ze sneller dan verwacht. In de dozen zat een ophanginstructie van de fabrikant die nou niet heel duidelijk was. Waarom investeert Koot niet in een duidelijke NL-talige handleiding? Bij deze prijs van de lampen mag dat wel. Ik ben 1,5 dag bezig geweest om 2 lampen op te hangen omdat de staalkabels door de war zaten. Ook hier zou Koot zijn meerwaarde kunnen bewijzen door klanten duidelijk te maken hoe je dit kunt oplossen. Gelukkig is het eindresultaat goed; we hebben nu twee prachtige keukenlampen.

Beste H.J. Goes, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer om te horen dat u 1,5 dag mee bezig was geweest om de lampen op te hangen. Het zijn Italiaanse lampen die u besteld heeft en daar houden ze helaas geen rekening mee dat er een Nederlandse beschrijving bij moet. We hadden u graag telefonisch bijgestaan om u te helpen, maar hebben helaas geen bericht van u ontvangen. Fijn dat de lampen alsnog goed hangen ! We wensen u veel plezier met de verlichting!

Goed!!!

Goed!!!!

Sneller geleverd

Besteld, betaald, bevestigd en daarna een tijdje stil. Toen een e-mail met het bericht dat het bestelde over 14 dagen bij u binnen zou komen en kort daarna bij mij. Twee dagen later stond het bestelde voor mijn deur zonder bericht van u, zonder track & trace en tijdens onze meerdaagse afwezigheid. Wij konden dus niet voor ontvangst van de bestelling tekenen. De lamp was uitermate goed ingepakt en voldoet volkomen.

Zorgvuldig en volgens afspraak

Alles verliep snel en volgens afspraak. Zeer tevreden over de gehele gang van zaken en dat alles tegen een concurrente prijs.

goede prijzen en snelle service!

Ik wist welke lamp ik wilde hebben, Bij Koot was deze het goedkoopste dus de bestelling was snel gemaakt. De levertijd was snel en de kwaliteit perfect!

Fijne webshop

Helemaal prima ervaring, alleen even onduidelijk wanneer bestelling precies geleverd ging worden.

uitstekend

In eerste instantie tel contact gevraagd. Binnen een uur teruggebeld, top. Tevens na het plaatsen van de bestelling goed geïnformeerd via de mail. Verwachting was drie weken wachten op bestelling, echter na twee weken al bericht dat product geleverd zou worden.

Zakelijk, netjes, op tijd

Goed contact, duidelijke website, soepele betalingsregeling. Aanbod gevarieerd en van hoge kwaliteit. Beetje prijzig misschien.

Goede service vriendelijk en behulpzaam personeel

2 personen kwamen met lampen om keuze te maken voor de grootte. Daarna besteld en weer terug gekomen om te plaatsen ook aanpassingen gedaan bij rest verlichting. Super service

Fantastische service dankzij Stefano,

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Hoewel de bestelling langer op zich liet wachten dan aanvankelijk gezegd werd, is dit ook keurig aangekondigd. Een vraag hierover werd direct vriendelijk beantwoord. De lampen zijn er inmiddels en ik ben er heel blij mee.

Het enige is dat de levering aanzienlijk langer duurde dan oorspronkelijk (op jullie website) beloofd was. Uiteindelijk arriveerde de door mij bestelde lamp in keurige verpakking. De lamp functioneert volledig volgens verwachting.

Keurig verpakt en op tijd ontvangen

Fantastisch product met erg fijne en snelle service.

Zie bovenstaand

topservice en kwaliteit producten

Prachtige lampen gekocht en ze waren niet moeilijk met ruilen.

Ook al lopen zaken mis, ik kon rekenen op uitstekende service.

Soms lopen zaken mis, en moet er heel wat worden rechtgezet. Ik kon steeds rekenen op een goede opvolging en service, waarvoor de dank aan Stefano.

uitstekend, klantgericht en zeer persoonlijk. dit mag met recht KlantenService heten!

ik wilde een bijzondere lamp die niet in het normale aanbod van Koot zit. met een service en aanbod dat ik niet kan afslaan werd eea met wat hobbels (DHL!) perfect geregeld.

Snelle en adequate service

Al een tijd op zoek naar een onderdeel voor een designlamp, bij verschillende bedrijven aangeklopt, zonder resultaat..of niets meer gehoord. Bij Koot een vriendelijke en behulpzame service en binnen een dag de bestelling rond! Top!!

Verpakking en inpakken perfect

Betrokken, deskundig, pro-actief. Heel fijn om mee samen te werken!

Prima service!

Prachtige lampen, goede begeleiding en service!

Door Corona levering vertraagd Geld gewoon teruggestort gekregen en pas weer over hoeven te maken toen ze binnen waren Top service