prima levering

Na de bestelling hebben wij een goed contact en snelle levering gehad

Fijn te woord gestaan en snelle levering!

Voor mijn verjaardag heb ik 2 prachtige PH5 lampen gekregen. Koot is op internet de goedkoopste aanbieding. Onze vraag was of de lampen op tijd binnen zouden zijn voor mijn verjaardag. En ze waren ruimschoots op tijd binnen!

Prima contact, prima communicatie, snelle levering (uit Italie) en zeer mooie lampen. Wij zijn zeer tevreden.

Per mail werd ik op de hoogte gesteld van het feit dat de lamp, die ik had besteld, niet meer in halogeen uitvoering geleverd werd. Dezelfde lamp was wel leverbaar in een LED-versie, welke mij met korting werd aangeboden. Een zeer prettige ervaring! Na een paar dagen is de lamp keurig bij mij thuis afgeleverd en ik ben blij met het geleverde exemplaar!

vriedelijk en helder

Correspondentie voor wat betreft bestelling verliep vriendelijk en de informatie was helder. Levering op verzoek tav collega ook goed verlopen. Mooie spullen.

Enthousiaste en goeie service, snel en mooie spullen van kwaliteit.

Uitstekende service!

Bij de verhuizing was het glas van de lamp die wij 19 jaar geleden bij Koot gekocht hadden gebroken. Foto gemaild en met 1 dag antwoord! Lamp is keurig opgestuurd.

Zeer vriendelijke, snelle service

Lamp was er al de volgende dag.

redelijk

artikel te laat ontvangen

Beste heer Eduard Budding uit Haarlem. Bedankt voor uw review en sorry om te horen dat de bestelling volgens u niet is aangekomen. Wij betreuren dit ten zeerste en willen u graag helpen. De bestelling is geplaatst op 27 Januari en heeft een gemiddelde levertijd van 3 weken. Door de kerstdagen zijn de orders op hold gaan staan door de vakantie sluiting van de leverancier. Gelukkig hebben wij de order alsnog volgens het leveringsbewijs kunnen leveren in de 3 weken. Misschien is er iets verkeerd gegaan en heeft iemand anders voor u getekend. Wij zien namelijk dat de order wel is ondertekend door u. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag en helpen u hier graag mee!

geweldig!

snelle service en mooie producten!

nul, nul niente nada

ik kan geen enkele ster geven; zelf geen halve hoewel ik op 15 december een lamp heb besteld en betaald, is die nog steeds niet afgeleverd

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het jammer dat wij volgens u niet de juiste service hebben aangeboden zoals u gewenst had. De lamp die u besteld heeft duurt gemiddeld 4 weken om te leveren,omdat wij graag willen dat onze klanten de bestelling voor kerst kunnen ontvangen hebben wij geprobeerd om de bestelling te versnellen. Wij hebben de lamp inmiddels bij u afgeleverd op 28 december en daardoor toch de lamp eerder hebben kunnen afleveren dan de 4 weken levertijd, maar helaas niet voor de kerstperiode. Excuses daarvoor! Wij waren tijdens de periode van kerst gesloten, waardoor het begrijpelijk is dat u ons niet kan bereiken, waardoor u dacht dat wij uw bestelling niet correct hebben kunnen verwerken. De bestellingen gaan namelijk gewoon door bij de leverancier. Nu de lamp inmiddels al bij u is aangekomen wensen wij u natuurlijk veel plezier met de verlichting!

Iets traag maar wel goede service

een mooie lamp gekocht

Op de website was de lamp in chroom leverbaar, maar in de praktijk niet. Het is een nikkelen versie geworden. We hadden liever de chrome gehad omdat we er al zo-een hebben. De website liep dus achter, want deze was al uit productie,

snelle, correcte service

zeer positieve afhandeling

Super service!

Goede service, heldere communicatie en super goed geholpen. Ik zou hier zo weer bestellen!

Verkeerd geleverd, wel goed opgelost.

Kreeg eerst verkeerde lampen geleverd. Maar werd correct opgelost. Duurde daardoor wel wat langer voor ik de goede lampen in huis had.

Top Stefano!

Heel fijn!

Goed en duidelijk contact gehad met Stefano over de lampen. Bestelling verliep prima. Snel geleverd. En een mooi product!

Mooi assortiment en service is boven verwachting

Ik had vragen over een product en kreeg zeer snel een reactie plus aanvullend advies. Super service, ook nog eens op een zeer sympathieke manier.

Persoonlijke service met een ster

Persoonlijke begeleiding en aandacht voor inrichting op locatie en advies op maat.

Uitstekende montage en service

Bezorging volgens afspraak op tijd, behulpzame service bij montage, goede voorlichting product.

Wat een topper is Stefano

Wat een fantastische hulp heb ik gekregen van Stefano. Hij denkt met je mee, probeert je niet het duurste te verkopen, maar het mooiste. Zijn communicatie is prettig. Doet wat hij zegt. 100% een aanrader!

Top retour beleid

Had een prijzige lamp besteld maar voor de leverdatum toch spijt van de bestelling. Opgebeld met Koot en terwijl ik aan de lijn hing kreeg ik de annulering binnen en was het geregeld. De medewerker was zeer vriendelijk en begripvol. Dat is zeer fijn. Overigens hebben we een paar dagen later alsnog andere lampen besteld bij hem.

Goede service en perfect advies

Stefano was erg behulpzaam en heeft een prachtige lamp voor ons uitgekozen