Top retour beleid

Had een prijzige lamp besteld maar voor de leverdatum toch spijt van de bestelling. Opgebeld met Koot en terwijl ik aan de lijn hing kreeg ik de annulering binnen en was het geregeld. De medewerker was zeer vriendelijk en begripvol. Dat is zeer fijn. Overigens hebben we een paar dagen later alsnog andere lampen besteld bij hem.

Goede service en perfect advies

Stefano was erg behulpzaam en heeft een prachtige lamp voor ons uitgekozen

prima en tevreden

langere levering werd proactief teruggebracht naar snelle levering! Werd van het verloop op de hoogte gehouden, goed gedaan!

keurige levering

keurige levering, beetje jammer dat de lamp niet uit voorraad leverbaar was dus enige tijd moeten wachten.

Spontaan en snel.

Topbedrijf!

Mijn huis is opgeleverd met prachtige lampen ! Ik ben helemaal blij en meer dan tevreden klant. Ik zou Koot echt aanbevelen

Ging snel en prima!

Nadat wij de gewenste artikelen gevonden hadden ging de afhandeling snel. Wel jammer dat webij aanschaf van een wandlamp niet gelijk suggestie kregen van de led-lampen voor in de wand lampen. Deze elders gehaald en dus niet gelijk besteld bij Koot.

Vriendelijk en klantgericht

In eerste instantie kreeg ik alleen een bevestiging van mn bestelling. Navraag gedaan na 1 week niets gehoord te hebben. Vrijwel meteen werd me verteld dat t nog even zou duren en kon evengoed een accurate inschatting gemaakt worden wanneer mn bestelling bezorgt zou worden. Wat vervolgens ook zo uit kwam. Ik moet de lamp nog ophangen maar ziet er alvast top uit.

Vriendelijk en servicegericht

Prettig

Geweldige service en bereidwilligheid!!

Een kapotte dimmer en Stefano, de medewerker van Koot die aanbiedt na zijn werk de nw. dimmer te komen plaatsen en net zo lang eraan werkt tot de klus geklaard is. En uiterst behulpvaardig en vriendelijk!!

Online bestellen maar toch persoonlijk contact hebben

Omdat er in eerste instantie een onduidelijk artikelomschrijving op de site stond, gebeld met de afdeling verkoop. Een zeer behulpzame heer nam op en heeft me geholpen. Nu ik weet dat er ook echt een persoon achter het algemene emailadres zit, heb ik 'mijn lampenexpert' gevonden.

Er is alles aan de gedaan om de lamp zo snel mogelijk te leveren

Stefano heeft erg zijn best gedaan om de lamp snel bij ons in huis te krijgen, ook toen de bezorgservice niet meewerkte zat hij er boven op om het te regelen.

goede prijs!

Ik ging af op de lage prijs van de lamp in vergelijking met andere aanbieders. Niet gelet op levertijden. Bleek langer te duren dan verwacht, maar goed op de hoogte gehouden daarvan

Uitstekend advies, service overtreft alle verwachtingen

Het contact met Stefano was erg plezierig; hij denkt mee, en is enorm betrokken. Uitstekend advies gekregen. Service en klantvriendelijkheid boven verwachting. Ik kom hier zeker terug!

Perfect! Super vriendelijk en snelle levering!

Erg fijn contact gehad over de bestelling. Betaling gaat gemakkelijk en de lampen kwamen op tijd binnen! Volgende bestelling ook ZEKER via KOOT!!!!

Zeer goede communicatie

Zeer tevreden over de communicatie!

Snel en adequaat

Altijd een snelle reactie op een vraag en adequate afhandeling

Snelle en perfecte communicatie.

Vanaf eerste telefonisch contact werd er door Stefano meegedacht en naar een oplossing gezocht voor reparatie van Artemide bureaulamp. Snelle en goede communicatie! Perfect.

Hele goede service!

Snelle reactie, Stefano denkt graag mee en in oplossingen. Heel tevreden

Goede communicatie

De lamp werd op de website aangeboden, maar bleek nadat ik de eerder geplaatst had, toch niet leverbaar. Dat was natuurlijk teleurstellend. Vervolgens ben ik goed geholpen bij het zoeken naar een alternatief.

boven verwachting. Ons contact Stefano heeft uitstekend geadviseerd en geholpen

Top service !

Goede service en denken mee !

Goede service.

Goede service, lampen waren niet op voorraad, maar zijn daarna keurig verzonden. Als ik nog een lamp nodig heb, zou ik hier zeker weer bestellen.

4 stars: good service, well treated

Positive

quick response, agility, punctuality

Pluspunten

Eerlijk ( bijvoorbeeld of ze iets wel of niet kunnen realiseren) , vrolijk en gezellig en uiteindelijk zeer deskundig

Misschien weer een offline mogelijkheid tot koop.