Keurig verpakt en op tijd ontvangen

Fantastisch product met erg fijne en snelle service.

Zie bovenstaand

topservice en kwaliteit producten

Prachtige lampen gekocht en ze waren niet moeilijk met ruilen.

Ook al lopen zaken mis, ik kon rekenen op uitstekende service.

Soms lopen zaken mis, en moet er heel wat worden rechtgezet. Ik kon steeds rekenen op een goede opvolging en service, waarvoor de dank aan Stefano.

uitstekend, klantgericht en zeer persoonlijk. dit mag met recht KlantenService heten!

ik wilde een bijzondere lamp die niet in het normale aanbod van Koot zit. met een service en aanbod dat ik niet kan afslaan werd eea met wat hobbels (DHL!) perfect geregeld.

Snelle en adequate service

Al een tijd op zoek naar een onderdeel voor een designlamp, bij verschillende bedrijven aangeklopt, zonder resultaat..of niets meer gehoord. Bij Koot een vriendelijke en behulpzame service en binnen een dag de bestelling rond! Top!!

Verpakking en inpakken perfect

Betrokken, deskundig, pro-actief. Heel fijn om mee samen te werken!

Prima service!

Prachtige lampen, goede begeleiding en service!

Door Corona levering vertraagd Geld gewoon teruggestort gekregen en pas weer over hoeven te maken toen ze binnen waren Top service

Goede, snelle communicatie via mail en telefoon. Lage prijs, op dat moment laagste prijs. Snelle levering.

goede service!

De verkoper nam voldoende de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Snelle levering!

Goede en snelle service

Een paar weken geleden heb ik een paar lampjes besteld bij dit bedrijf en de wachttijd zou 3 weken lang duren en anderhalf week na bestelling kreeg ik een mail van Stefano dat de lampen waren al gestuurd. Wat een top ervaring en goede communicatie!

In één woord prima afgeleverd.

Zie bovenstaande tekst.

goede prijs en groot assotiment

Lamp was goed geprijsd en snel geleverd ; het advies om te letten op de benodigde lichtbron was een zeer goede tip van KOOT

erg goed geholpen door Stefano

uitstekend geholpen en advies gekregen van verkoper Stefano.

Behulpzaam, snel en betrouwbaar

Niets was teveel voor Stefano, uiterst behulpzaam en super enthousiast. Zulke adviseurs zijn zeldzaam!!!

Snelle leverinv, scherpe prijs

Moooi lamp online besteld tegen scherpe prijs. Kreeg netjes een mail met verwachtte leverdatum, maar lroduct kwam zelfs sneller binnen dan verwacht! Goed verpakt.

Goede communicatie , direct antwoord op mijn E-mail vragen. Het bestelde is volgens planning en soepeltjes verlopen.

Doen wat ze beloven!

Ik zou Koot zeker aanraden, ik heb 4 ipv 5 sterren gegeven omdat de levertijd lang was. Hier is duidelijk over gecommuniceerd, maar vanzelfsprekend had ik het product liever sneller ontvangen. Alles is verder uitstekend verlopen, aanrader!

Heel servicegericht

Heel leuk contact gehad met Stefano (jammer dat het project na klaar is). Stefano denkt mee, wij hebben uiteindelijk de lampen gekocht die hij aanbeveelde, hij ziet wat bij iemand past.

Van n prima site via een snelle reactie en n soepele levering. Prima Koot!

Als boven

Alleen maar lof!

Uitstekende begeleiding door Stefano, scherpe prijs, pro-actieve houding. Ook gedurende het traject van bezorging.

mooie lamp

Teleurstellend

Sylvania lampen besteld, maar merkloze goedkope lampen gekregen tegen de hoofdprijs

Beste Martin Post uit Epse, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u teleurgesteld bent omtrent uw order. Wij hebben u per e-mail gesproken. Zoals wij al aangaven heeft u geen Sylvania lampen besteld bij ons, maar halogeen Hi-spots. Vroeger leverde Sylvania de lichtbronnen de Hi-spot en ik kan het begrijpen dat u dit zo geïnterpreteerd heeft. Bij twijfel kunt u ons altijd mailen of bellen om zo het artikelen uit te leggen. Helaas hebben wij daar geen bericht van mogen ontvangen om dit aan u te kunnen verduidelijken. U heeft er voor gekozen om de spots te houden en wij wensen u alsnog veel plezier met de verlichting.