prijs goed en snel geleverd

Alles goed

Zo’n service is zeldzaam

Goede communicatie en correcte levering!

Geleverd volgens afspraak!

Beste service die ik ooit heb ervaren!

Beste service die je je kunt wensen!

Prachtige collectie lampen, en problemen worden soepel opgelost.

Ik ken Koot vanuit het verleden toen ze nog een fysieke winkel in Amsterdam hadden. Schitterende collectie, nu online. Mooie lamp besteld maar drie weken levertijd (kan gebeuren en geen probleem) vervolgens moest ik een week wachten op de ontvangst t.g.v. drukte bij DHL. Na een telefoontje werd dit soepel opgelost door Koot.

Supersnelle levering van perfecte lamp!

Levering ging bijzonder snel. Lamp precies zoals verwacht, dus prima. Betaalverzoek van Afterpay liet echter naar mijn idee veel te lang op zich wachten, dat voelt ongemakkelijk. Iets ontvangen dat je gaat houden->dan meteen betalen, dat heeft mijn voorkeur!

Very good service

Quick and well traceable

Goede service. Bestelde via email glazen bollen voor mijn lamp. Daar was er 1 van gevallen. Kreeg betaalgegevens gemaild. 2 dagen later in huis. Top

Uitstekend advies en service!

Zolas gebruikelijk prima advies gekregen en de lampen lagen klaar om opgehaald te worden. Teruggave BTW ook geregeld.

Snelle service!

Gewoon goed!

De levering was sneller dan de indicatie. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang, prettig contact.

Binnen 24 uur teruggebeld. Met kennis van zaken.

Fijn en snel contact met de klantenservice. Lampen zijn keurig verpakt geleverd.

Lamp werd netjes geleverd na 14 dagen

Lamp werd netjes geleverd na 14 dagen

Perfecte service!

Inmiddels heb ik 2 keer bij Koot verlichting besteld en de service is altijd super! Bestelling wordt direct geplaatst en werd goed op de hoogte gesteld van de levertijd. Op het moment dat het binnen was gekomen werden de lampen ook direct verstuurd en had ik het de volgende dag in huis. Helemaal perfect! Ik zal zeker een derde keer bij Koot bestellen en kan het andere aanraden.

communicatie

Verzending ging aanvankelijk niet zo vlotjes. Gelukkig door het invullen van de de beoordeling kwam de communicatie snel op gang en werd het probleem opgelost. Je wordt gehoord!( Gelezen) :)

Snel en goede kwaliteit, ik miste wel de informatie over de aflevering!

goede communicatie en netjes geleverd

ik werd goed op de hoogte gehouden van de levertermijn en de lamp kwam netjes verpakt en in goede staat bij me aan.

Very considerate customer care service

Despite a mix up with the order Koot was extremely helpful in putting it right. Brilliant customer care!

Goede lamp

Bezorging was niet aangekondigd (track and tracé)

Prima levering, niets op aan te merken

Snelle levering, goed verpakt.