Prachtige lamp en goede service

Gekochte lamp voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Uitstekende, meedenkende klantenservice. Met veel dank aan Stafano voor zijn adviezen (én geduld).

Uitstekend goed advies gekregen van Stefano. Klantvriendelijk en behulpzaam . Communicatie over de status van bestellingen verloopt zeer goed. Wij zijn uiterst tevreden over onze aankoop bij Koot

Geweldige kwaliteit/prijs verhouding.

Ik wist al wat ik wilde en de verkoper Stefano maakte het plaatje af...

Helemaal top!

Ik ben helemaal super geholpen door Stefano. Hij heeft meegedacht en hebben nu 2 mooie lampen hangen van Caravaggio!

Uitstekende ervaring!

Vriendelijke, professionele en vlotte service!

Super geholpen

Een onderdeel van onze lamp was gebroken en die heb ik besteld. Onderdeel werd persoonlijk gebracht en ik kreeg nog hulp bij de installatie ook. Heel fijn en erg blij weer met onze lamp :-)

Betrouwbaar en geweldige service

Wij zijn bijzonder blij met de door KOOT geleverde producten en service. In ons nieuwbouwappartement hebben we inmiddels op 8 lichtpunten door KOOT geleverde lampen hangen. Telkens hebben we prima advies gehad en hebben we ook gebruik kunnen maken van een door KOOT aangeraden monteur. Ook de informatievoorziening tijdens de soms lange levertijden van de designlampen was heel goed. Kortom: nog nooit zo tevreden geweest!

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, attent

Voor de bestelling contact gezocht omdat ik enkele vragen had, die konden per whatsapp worden gesteld, helemaal prima! Goed geholpen, bestelling gedaan en leuk contact. 100% tevreden!

cf

Heel snel en efficient

Ik heb een vraag gesteld waarop ik snel antwoord kreeg en ook de afhandeling erna was zeer effectief en snel.

Geen moeite te veel

Koot is zowel telefonisch als per mail snel bereikbaar. Ze halen alles uit de kast om je te helpen. Onze prachtige lampen werden al na 2 weken ipv de verwachte 4 weken geleverd.

Uitstekend geholpen!

Van een lamp die we niet bij Koot hebben gekocht was de dimmer kapot. Koot heeft erg zijn best gedaan om deze dimmer toch te leveren en dat is gelukt. We zijn zeer tevreden over de perfecte dienstverlening.

Prima bezorging en aflevering van de lamp.

Mijn contact met Koot hebik als zeer betrouwbaar ervaren. Snel en deskundig antwoord.

Ontzettend klantvriendelijk

Leuk en klantvriendelijk contact met Nico gehad, zeer behulpzaam

Een voorbeeld voor velen

Wat een verademing ! Dit bedrijf communiceert met klanten !

Snelle persoonlijke service en meegedacht voor een oplossing. Too

Snelle persoonlijke service en meegedacht voor een oplossing. Top

Hele goede service

Service was perfect. Snelle reactietijd, goed advies en levering conform afspraak. Aanrader.

Snelle en fijne service

Ze denken met je mee en alles was snel geregeld.

Uitstekend advies, hele mooie lampen

Goed en heel enthousiast advies gekregen en daardoor bij elkaar passende lampen gevonden die we zelf nooit hadden bedacht. En goed passendv bij de sfeer en kleuren in huis.

Heel leuk om Stefano weer te zien en te spreken. Vol enthousiasme is hij de lamp komen brengen bij onze dochter. Echt super service!

Goede, vriendelijke service. Helder advies

Goede, vriendelijke service. Helder advies

Top advies en zeer betrokken

Ik ben heel tevreden. Stefano is meerdere keren bij mij thuis geweest met verschillende lampen om na de verbouwing te kijken welke lampen mooi zouden zijn in het nieuwe interieur. Hij is bevlogen, kent ongeveer elke lamp op de markt, luistert goed wat je wil en is heel erg betrokken! Het resultaat is prachtig, ben er erg blij mee!

Snel service aanbod op vraag

Een goed Meedenken met de vraag van de klant.

Goede service en prijzen

Klantenservice is vriendelijk en reageert altijd via mail en telefoon.

Snelle levering, mooie lamp, azijn er blij mee.