Ze denken goed mee, leveren prima service en de communicatie verloopt uitstekend.

Goed bedrijf!

Prima communicatie

Snelle beantwoording, weet waarover men praat, uitstekende service, persoonlijk. Voorbeeld voor andere online winkels.

Goed bedrijf, heel goede communicatie en nazorg.

Bij terugsturen van lampen alles perfect afgehandeld. Bij bestelling van nieuwe lampen ook en bezoek van een adviseur die ons uitstekend heeft geholpen.

Geweldige aandacht, kennis en service.

Geweldige aandacht, kennis en service

Bestelling efficient afgewerkt, uitstekende communicatie.

Wat moet je schrijven als alles rimpelloos verwerkt wordt.. De bestelling is ook sneller geleverd dan aangegeven was. Aangename verrassing als je rekening houdt met een levertijd die bijna twee weken langer begroot was..

Uitermate ervaren, enthousiast en met vakliefde

Goede verlichting in huis maakt een enorm verschil. Stefano adviseerde ons met veel enthousiasme, we zijn erg tevreden met het resultaat.

Snelle en goede levering

Besteld en de volgende dag in huis. Goed verpakt.

prima te woord gestaan en op tijd geleverd

Na mijn telefoontje met de medewerker van Koot heb ik gelijk 4 modular lampen gekocht voor een eerlijke prijs ze werd prima op tijd bezorgd. Aanbevelen zeker.

positief

goede contacten en ondersteuning

Prima advies

Snelle en vriendelijke behandeling, zeer tevreden

Snelle en goede hulp, zowel online als fysiek

Mooi assortiment, goede service

Mooie merken, breed assortiment, goede service en communicatie over de order.

mooie lampen en snelle service

Snelle levering en mooie artikelen.

Zeer goede service!

Zeer goede ervaring. Snelle reactie, goede service en snelle levering! Zeker aan te bevelen.

Erg goed bedrijf. Probleemoplossend en goede dienstverlening.

De kap van een kamp was kapot bij het vervoer. Alle lof voor de afhandeling. Zeldzaam zo goed als ze dit gedaan hebben. Met een warm hart aanbevolen

Heel goed advies en zeer eerlijke klantenservice

Nico heeft ons zeer goed advies gegeven over de lampen die we wilden aanschaffen, hoe ze op te hangen, etc. Ook heeft hij ons een aantal handige links gestuurd van waar we accessoires konden bestellen. Daarnaast gewoon een goede prijs voor de mooie lampen! Van harte aanbevolen!

Zeer goede producten, snelle levering en vriendelijke advies

KOOT heeft een zeer uitgebreid assortiment met goede prijzen, levert snel, met vriendelijk advies en ondersteuning. Zal hier weer winkelen.

top!

voordelige prijzen en snel geleverd

Correct, behulpzaam en efficiënt

Prettige samenwerking met Stefano

Fijne service

Super gezellig en goed contact met Koot. Fijn dat ze online bestaan.

our sales guy Nico made all the difference

would recommend it to anyone especially because of Nico who made sure we choose correct and are helped even long after the sale was made. Could not recommend enough

Bestelling plaatsen ging simpel, levering was snel en de communicatie via mail was duidelijk.

Goed advies

Koot is altijd al een begrip En het was weer fijn om weer mooie produkten te kopen.

Goede service en levering

Goede service en levering. Precies zoals het hoort!

Super, contact en service is een dikke 10+ Denken met je mee, en mail contact is super fijn