Goede persoonlijke service bij de online-bestelling.

Bij de levering van de bestelde vloerlamp ontbrak één noodzakeijk onderdeeltje. De nalevering hiervan, alsook de informatie vooraf over het product, beiden door Nico Dekker, was heel correct en plezierig.

Prima. Snelle levering.

Prima. Snelle levering.

prima service

Ik kreeg telefonische hulp bij het verstellen van de Pipistrello lamp en daarmee was ik erg blij want alleen kon ik het niet oplossen.

Heel vakkundig en prettig.

Goed advies. Maar dat is al jaren zo. Koot is niet voor niets een begrip.

perfect

Gerenormeerd bedrijf met uitstekende service!!

Snelle vriendelijke service

Telefonisch contact gehad en daarna via de app mbt de lichtbron. Daarna snel de order geplaatst en alles kwam netjes verpakt en op tijd binnen.

Prima service!

Uitstekend telefonisch contact, vriendelijk en efficiënt! Zeker aan te bevelen

Snelle en keurige levering. Al jaren vaste klant!

Bedankt!

Goede adviezen, denken mee, zijn eerlijk, mooie producten. Klant- en servicegericht.

Ondanks grote vertraging producent goede afstemming en levering.

geen toestemming IP, Emailadres en louter voornaam, geen stad

Goede persoonlijke service

Goede maar nog belangrijker persoonlijke service. Passie voor het vak. Bereikbaarheid is soms wel wat minder.

perfect en snel

vooraf nog geïnformeerd naar de 'echte' kleur en goed en snel beantwoord. Ook de levering ging sneller dan gepland.

Goede klantenservice, prachtig assortiment & scherpe prijzen

Zeer behulpzaam bij technische installatie vragen en snelle nalevering van reserve onderdelen.

goed advies

Men denkt even mee met een goed oog voor stijl. Fijn

Netje opgeslost

goed bedrijf

prijs goed en snel geleverd

Alles goed

Zo’n service is zeldzaam

Goede communicatie en correcte levering!

Geleverd volgens afspraak!

Beste service die ik ooit heb ervaren!

Beste service die je je kunt wensen!

Prachtige collectie lampen, en problemen worden soepel opgelost.

Ik ken Koot vanuit het verleden toen ze nog een fysieke winkel in Amsterdam hadden. Schitterende collectie, nu online. Mooie lamp besteld maar drie weken levertijd (kan gebeuren en geen probleem) vervolgens moest ik een week wachten op de ontvangst t.g.v. drukte bij DHL. Na een telefoontje werd dit soepel opgelost door Koot.

Supersnelle levering van perfecte lamp!

Levering ging bijzonder snel. Lamp precies zoals verwacht, dus prima. Betaalverzoek van Afterpay liet echter naar mijn idee veel te lang op zich wachten, dat voelt ongemakkelijk. Iets ontvangen dat je gaat houden->dan meteen betalen, dat heeft mijn voorkeur!

Very good service

Quick and well traceable