Hopeloos

Een lamp besteld en betaald en na een maand nog niets geleverd. Maar als je belt hoe het er mee staat, is de collega die er over gaat net niet aanwezig. Geadviseerd wordt om een email te sturen. Ook na een herinnering aan deze mail geen enkele reactie. Dan maar weer bellen. De collega die er over gaat is net niet aanwezig. Die belt u binnen 24 uur terug! En u raadt het al: Dat moet nu nog gebeuren. Er is niemand bij Koot die het ook maar iets interesseert blijkbaar. De lamp hebbe we ondertussen nog steeds niet, net zo min als enige reactie op al onze telefoontjes en emails. Vul maar in wat daarvan te denken....

Het spijt ons te horen over uw ervaring en de vertraging. Er was inderdaad een probleem met onze reactietijden rond de feestdagen toen u belde. Fijn dat de lamp is aangekomen en we hopen dat u ervan geniet. Uw feedback is belangrijk en we zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren.

Stefano heeft me van a tot z geweldig geholpen met een zeer snelle en efficiënte bestelling. Ik geweldig!

Helemaal goed

Kan niet beter Jan

Prima zakendoen met Koot!

Prima ervaring. Duidelijke communicatie en snelle levering!

Fantastische lamp en uitmuntende service

Superblij met mijn nieuwe lamp! Stijlvol ontwerp en makkelijke installatie. Top service van begin tot eind. Echt een aanrader!

Grandioze service

Ben lang op zoek geweest naar deze lamp en trof m aan op de webshop van Koot. Het was haast te mooi om waar te zijn. En helemaal toen na telefonisch contact de volgende dag de lamp al werd geleverd door de uitermate vriendelijke Stefano. Ook regelde hij nog een monteur voor het ophangen. Het was in een woord grandioos. Ik kan deze shop echt aanbevelen!!

De werkwijze van KOOT is prima

De werkwijze van KOOT is prima. Ook de logistieke ondersteuning bij een bestellingsprobleem verliep heel vlot! Een aanrader!

Behulpzame en snelle afhandeling.

Behulpzame en snelle afhandeling.

Snel en keurig netjes geleverd!

Goede en snelle service

En een mooie kwaliteit lampen en goed lichtadvies!

Supersnelle levering

S avonds besteld en de volgende middag stond de levering aan de voordeur. Had wel geen mail ontvangen wanneer jullie gingen leveren. Ik was dus supercontent dat het item er zo vlug was en had geluk dat niemand mijn levering had meegenomen had.

Goed! Goede communicatie

Goede communicatie. Op tijd en juist geleverd.

Prachtige lamp en goede service

Gekochte lamp voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Uitstekende, meedenkende klantenservice. Met veel dank aan Stafano voor zijn adviezen (én geduld).

Uitstekend goed advies gekregen van Stefano. Klantvriendelijk en behulpzaam . Communicatie over de status van bestellingen verloopt zeer goed. Wij zijn uiterst tevreden over onze aankoop bij Koot

Geweldige kwaliteit/prijs verhouding.

Ik wist al wat ik wilde en de verkoper Stefano maakte het plaatje af...

Helemaal top!

Ik ben helemaal super geholpen door Stefano. Hij heeft meegedacht en hebben nu 2 mooie lampen hangen van Caravaggio!

Uitstekende ervaring!

Vriendelijke, professionele en vlotte service!

Super geholpen

Een onderdeel van onze lamp was gebroken en die heb ik besteld. Onderdeel werd persoonlijk gebracht en ik kreeg nog hulp bij de installatie ook. Heel fijn en erg blij weer met onze lamp :-)

Betrouwbaar en geweldige service

Wij zijn bijzonder blij met de door KOOT geleverde producten en service. In ons nieuwbouwappartement hebben we inmiddels op 8 lichtpunten door KOOT geleverde lampen hangen. Telkens hebben we prima advies gehad en hebben we ook gebruik kunnen maken van een door KOOT aangeraden monteur. Ook de informatievoorziening tijdens de soms lange levertijden van de designlampen was heel goed. Kortom: nog nooit zo tevreden geweest!

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, attent

Voor de bestelling contact gezocht omdat ik enkele vragen had, die konden per whatsapp worden gesteld, helemaal prima! Goed geholpen, bestelling gedaan en leuk contact. 100% tevreden!

cf

Heel snel en efficient

Ik heb een vraag gesteld waarop ik snel antwoord kreeg en ook de afhandeling erna was zeer effectief en snel.

Geen moeite te veel

Koot is zowel telefonisch als per mail snel bereikbaar. Ze halen alles uit de kast om je te helpen. Onze prachtige lampen werden al na 2 weken ipv de verwachte 4 weken geleverd.

Uitstekend geholpen!

Van een lamp die we niet bij Koot hebben gekocht was de dimmer kapot. Koot heeft erg zijn best gedaan om deze dimmer toch te leveren en dat is gelukt. We zijn zeer tevreden over de perfecte dienstverlening.

Prima bezorging en aflevering van de lamp.

Mijn contact met Koot hebik als zeer betrouwbaar ervaren. Snel en deskundig antwoord.