Uitstekend geholpen!

Van een lamp die we niet bij Koot hebben gekocht was de dimmer kapot. Koot heeft erg zijn best gedaan om deze dimmer toch te leveren en dat is gelukt. We zijn zeer tevreden over de perfecte dienstverlening.

Prima bezorging en aflevering van de lamp.

Mijn contact met Koot hebik als zeer betrouwbaar ervaren. Snel en deskundig antwoord.

Ontzettend klantvriendelijk

Leuk en klantvriendelijk contact met Nico gehad, zeer behulpzaam

Een voorbeeld voor velen

Wat een verademing ! Dit bedrijf communiceert met klanten !

Snelle persoonlijke service en meegedacht voor een oplossing. Too

Snelle persoonlijke service en meegedacht voor een oplossing. Top

Hele goede service

Service was perfect. Snelle reactietijd, goed advies en levering conform afspraak. Aanrader.

Snelle en fijne service

Ze denken met je mee en alles was snel geregeld.

Uitstekend advies, hele mooie lampen

Goed en heel enthousiast advies gekregen en daardoor bij elkaar passende lampen gevonden die we zelf nooit hadden bedacht. En goed passendv bij de sfeer en kleuren in huis.

Heel leuk om Stefano weer te zien en te spreken. Vol enthousiasme is hij de lamp komen brengen bij onze dochter. Echt super service!

Goede, vriendelijke service. Helder advies

Goede, vriendelijke service. Helder advies

Top advies en zeer betrokken

Ik ben heel tevreden. Stefano is meerdere keren bij mij thuis geweest met verschillende lampen om na de verbouwing te kijken welke lampen mooi zouden zijn in het nieuwe interieur. Hij is bevlogen, kent ongeveer elke lamp op de markt, luistert goed wat je wil en is heel erg betrokken! Het resultaat is prachtig, ben er erg blij mee!

Snel service aanbod op vraag

Een goed Meedenken met de vraag van de klant.

Goede service en prijzen

Klantenservice is vriendelijk en reageert altijd via mail en telefoon.

Snelle levering, mooie lamp, azijn er blij mee.

Doen wat ze beloven

Ik had een lamp besteld maar door het transport was de kap beschadigd. Ze hebben meteen een nieuwe gestuurd en de beschadigde kap ook gratis weer opgehaald.

Hele goede ervaring

Goede snelle levering.

Persoonlijke service tegen aantrekkelijke prijs

We hadden eerder al goede ervaringen met Koot. En toen ze weer een van de goedkoopste bleken, hebben we zonder aarzeling bij hun besteld. Wederom goed advies nav een paar vragen!

Deskundig, vlot en prettig

Goed en deskundig advies via de mail. Prettig, empathisch en klantgericht. Meedenken vanuit de klant. Geen bla-bla.

fast and reliable

gentle and responsive

Ze denken goed mee, leveren prima service en de communicatie verloopt uitstekend.

Goed bedrijf!

Prima communicatie

Snelle beantwoording, weet waarover men praat, uitstekende service, persoonlijk. Voorbeeld voor andere online winkels.

Goed bedrijf, heel goede communicatie en nazorg.

Bij terugsturen van lampen alles perfect afgehandeld. Bij bestelling van nieuwe lampen ook en bezoek van een adviseur die ons uitstekend heeft geholpen.

Geweldige aandacht, kennis en service.

Geweldige aandacht, kennis en service

Bestelling efficient afgewerkt, uitstekende communicatie.

Wat moet je schrijven als alles rimpelloos verwerkt wordt.. De bestelling is ook sneller geleverd dan aangegeven was. Aangename verrassing als je rekening houdt met een levertijd die bijna twee weken langer begroot was..

Uitermate ervaren, enthousiast en met vakliefde

Goede verlichting in huis maakt een enorm verschil. Stefano adviseerde ons met veel enthousiasme, we zijn erg tevreden met het resultaat.