Heel servicegericht

Heel leuk contact gehad met Stefano (jammer dat het project na klaar is). Stefano denkt mee, wij hebben uiteindelijk de lampen gekocht die hij aanbeveelde, hij ziet wat bij iemand past.

Van n prima site via een snelle reactie en n soepele levering. Prima Koot!

Als boven

Alleen maar lof!

Uitstekende begeleiding door Stefano, scherpe prijs, pro-actieve houding. Ook gedurende het traject van bezorging.

mooie lamp

Teleurstellend

Sylvania lampen besteld, maar merkloze goedkope lampen gekregen tegen de hoofdprijs

Beste Martin Post uit Epse, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u teleurgesteld bent omtrent uw order. Wij hebben u per e-mail gesproken. Zoals wij al aangaven heeft u geen Sylvania lampen besteld bij ons, maar halogeen Hi-spots. Vroeger leverde Sylvania de lichtbronnen de Hi-spot en ik kan het begrijpen dat u dit zo geïnterpreteerd heeft. Bij twijfel kunt u ons altijd mailen of bellen om zo het artikelen uit te leggen. Helaas hebben wij daar geen bericht van mogen ontvangen om dit aan u te kunnen verduidelijken. U heeft er voor gekozen om de spots te houden en wij wensen u alsnog veel plezier met de verlichting.

De lampen waren er niet op de aangekondigde leverdatum, maar na een mailtje daarover aan Stefano heeft hij dit snel en netjes opgelost. We zijn blij met het product!

Goede en prettige service. Mooie lamp.

De lamp kon ik met afterpay bestellen zodat ik hem eerst op zicht had. De fitting was niet de juiste, maar na mijn melding daarvan is het snel geregeld en krijg ik de juiste fitting bezorgd. Prettig contact met de medewerkers.

Goede communicatie en afhandeling

Alles goed verlopen en tevreden dus.

prima geregeld

korte bestel lijn, prima conversatie via email. snelle reactietijd.

Heel correcte en hulpvaardige ervaring

De volledige aankoop en levering is perfect uitgevoerd volgens de afspraken die ik gevraagd had.

Snelle levering, goed verpakt, scherpe prijs.

Zeer goede ervaring. Website werkt goed. Bestellen ging eenvoudig. Goed op de hoogte gehouden gedurende bestelproces. Goed verpakt. Scherpe prijs.

Goed!

Eerst verkeerde lampen ontvangen. Na contact met Stefano alles goed opgelost. Goede service.

Heel erg tevreden

Zoals altijd zijn we zeer tevreden met de service van Stefano.

goed advies en prima geholpen

door Stefano heel goed geholpen & advies gegeven jullie zijn alleen telefonisch moeilijk te bereiken

prima levering

Na de bestelling hebben wij een goed contact en snelle levering gehad

Fijn te woord gestaan en snelle levering!

Voor mijn verjaardag heb ik 2 prachtige PH5 lampen gekregen. Koot is op internet de goedkoopste aanbieding. Onze vraag was of de lampen op tijd binnen zouden zijn voor mijn verjaardag. En ze waren ruimschoots op tijd binnen!

Prima contact, prima communicatie, snelle levering (uit Italie) en zeer mooie lampen. Wij zijn zeer tevreden.

Per mail werd ik op de hoogte gesteld van het feit dat de lamp, die ik had besteld, niet meer in halogeen uitvoering geleverd werd. Dezelfde lamp was wel leverbaar in een LED-versie, welke mij met korting werd aangeboden. Een zeer prettige ervaring! Na een paar dagen is de lamp keurig bij mij thuis afgeleverd en ik ben blij met het geleverde exemplaar!

vriedelijk en helder

Correspondentie voor wat betreft bestelling verliep vriendelijk en de informatie was helder. Levering op verzoek tav collega ook goed verlopen. Mooie spullen.

Enthousiaste en goeie service, snel en mooie spullen van kwaliteit.

Uitstekende service!

Bij de verhuizing was het glas van de lamp die wij 19 jaar geleden bij Koot gekocht hadden gebroken. Foto gemaild en met 1 dag antwoord! Lamp is keurig opgestuurd.

Zeer vriendelijke, snelle service

Lamp was er al de volgende dag.

redelijk

artikel te laat ontvangen

Beste heer Eduard Budding uit Haarlem. Bedankt voor uw review en sorry om te horen dat de bestelling volgens u niet is aangekomen. Wij betreuren dit ten zeerste en willen u graag helpen. De bestelling is geplaatst op 27 Januari en heeft een gemiddelde levertijd van 3 weken. Door de kerstdagen zijn de orders op hold gaan staan door de vakantie sluiting van de leverancier. Gelukkig hebben wij de order alsnog volgens het leveringsbewijs kunnen leveren in de 3 weken. Misschien is er iets verkeerd gegaan en heeft iemand anders voor u getekend. Wij zien namelijk dat de order wel is ondertekend door u. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag en helpen u hier graag mee!

geweldig!

snelle service en mooie producten!

nul, nul niente nada

ik kan geen enkele ster geven; zelf geen halve hoewel ik op 15 december een lamp heb besteld en betaald, is die nog steeds niet afgeleverd

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het jammer dat wij volgens u niet de juiste service hebben aangeboden zoals u gewenst had. De lamp die u besteld heeft duurt gemiddeld 4 weken om te leveren,omdat wij graag willen dat onze klanten de bestelling voor kerst kunnen ontvangen hebben wij geprobeerd om de bestelling te versnellen. Wij hebben de lamp inmiddels bij u afgeleverd op 28 december en daardoor toch de lamp eerder hebben kunnen afleveren dan de 4 weken levertijd, maar helaas niet voor de kerstperiode. Excuses daarvoor! Wij waren tijdens de periode van kerst gesloten, waardoor het begrijpelijk is dat u ons niet kan bereiken, waardoor u dacht dat wij uw bestelling niet correct hebben kunnen verwerken. De bestellingen gaan namelijk gewoon door bij de leverancier. Nu de lamp inmiddels al bij u is aangekomen wensen wij u natuurlijk veel plezier met de verlichting!