prima te woord gestaan en op tijd geleverd

Na mijn telefoontje met de medewerker van Koot heb ik gelijk 4 modular lampen gekocht voor een eerlijke prijs ze werd prima op tijd bezorgd. Aanbevelen zeker.

positief

goede contacten en ondersteuning

Prima advies

Snelle en vriendelijke behandeling, zeer tevreden

Snelle en goede hulp, zowel online als fysiek

Mooi assortiment, goede service

Mooie merken, breed assortiment, goede service en communicatie over de order.

mooie lampen en snelle service

Snelle levering en mooie artikelen.

Zeer goede service!

Zeer goede ervaring. Snelle reactie, goede service en snelle levering! Zeker aan te bevelen.

Erg goed bedrijf. Probleemoplossend en goede dienstverlening.

De kap van een kamp was kapot bij het vervoer. Alle lof voor de afhandeling. Zeldzaam zo goed als ze dit gedaan hebben. Met een warm hart aanbevolen

Heel goed advies en zeer eerlijke klantenservice

Nico heeft ons zeer goed advies gegeven over de lampen die we wilden aanschaffen, hoe ze op te hangen, etc. Ook heeft hij ons een aantal handige links gestuurd van waar we accessoires konden bestellen. Daarnaast gewoon een goede prijs voor de mooie lampen! Van harte aanbevolen!

Zeer goede producten, snelle levering en vriendelijke advies

KOOT heeft een zeer uitgebreid assortiment met goede prijzen, levert snel, met vriendelijk advies en ondersteuning. Zal hier weer winkelen.

top!

voordelige prijzen en snel geleverd

Correct, behulpzaam en efficiënt

Prettige samenwerking met Stefano

Fijne service

Super gezellig en goed contact met Koot. Fijn dat ze online bestaan.

our sales guy Nico made all the difference

would recommend it to anyone especially because of Nico who made sure we choose correct and are helped even long after the sale was made. Could not recommend enough

Bestelling plaatsen ging simpel, levering was snel en de communicatie via mail was duidelijk.

Goed advies

Koot is altijd al een begrip En het was weer fijn om weer mooie produkten te kopen.

Goede service en levering

Goede service en levering. Precies zoals het hoort!

Super, contact en service is een dikke 10+ Denken met je mee, en mail contact is super fijn

Communicatie kan beter

Het duurde nogal lang en er werd vanuit Koot niet gecommuniceerd waardoor dat kwam. Ben wel erg blij met de lamp.

Hanglamp

Vriendelijk, helpzaam, snelle levering, goed producten

Geweldige service!

Zeer goede service en geweldig advies op maat!!! Wij zullen een volgende lamp zeker weer bij Koot kopen. Voor ons een dikke 10!!

Wat een super service! Koot vond mijn droomlamp!

Ik zocht die ene lamp die nergens meer verkrijgbaar was. De medewerkers van Koot zochten mee en vonden! Fijne en snelle reactie via mail zorgden ervoor dat ik super blij ben met mijn té gave lamp! Dank je wel 'Kootteam'!!

Probleem met kleine beschadiging snel opgelost

Super services, wat weinig andere bedrijven leveren

We waren opzoek naar een lamp die helaas niet meer in het assortiment leverbaar was. Echter heeft Koot dankzij het doortastend vermogen en zijn doorzetting toch gerealiseerd dat wij de lamp toch nog konden bestellen. Deze hebben we nu ontvangen en staat te pronken in de woonkamer.

Uitstekende ervaring, prima en vriendelijke service

Geweldig geholpen om een gewenste levertijd toch te halen. Prima direct contact en uiterst correcte levering Top!