Super persoonlijk contact

Via e-mail contact gehad, waarbij er echt wordt meegedacht met de klant. De montage-voorwaarden op de website zijn vrij strikt geformuleerd, maar ook dit werd op positieve wijze besproken via e-mail. Snelle levering en installatie, al met al zeer tevreden!

Snel, behulpzaam en deskundig!

Via de chat mijn probleem uitgelegd. Direct deskundig en goed advies gekregen wat te doen en in no time werd het te vervangen onderdeel, inclusief montage beschrijving, naar mij opgestuurd. Perfect!

Een fantastische design kraan ontvangen en geplaatst.

Super klantvriendelijk contact, heel goede monteur, prachtige kraan!! We zijn echt heel tevreden met onze nieuwe kraan.

geweldig

Zeer snelle levering en in een dag gemonteerd, als ik dit had geweten had ik deze veel eerder aangeschaft. In het begin is het even wennen hoe te gebruiken maar naar twee dagen gaat het geweldig je wil het steeds weer gebruiken als je de kraan ziet. het is ook een lust om er naar te kijken super tevreden. Bedankt.

Snelle en complete levering

Prima geholpen!

Door een fout bij de transporteur kwam mijn bestelling niet op tijd, maar dat werd snel opgelost. Fijne communicatie en een mooi product voor een scherpe prijs.

Ik heb nog geen ervaring, de monteur moet nog komen, kraan zit nog in de doos

Zie boven

Snelle service voor een prima prijs

Prima prijsniveau, snelle service, makkelijk bereikbaar via telefoon. Top! Achteraf bleek verwijdering van afvalemmer aan de kastdeur niet nodig geweest te zijn, zelf teruggeplaatst. Kleine moeite maar vandaar net geen 5 sterren. Wel een aanrader om hier je Quooker te bestellen en laten plaatsen!

Prima Webshop

Keukenboiler besteld, volgende dag netjes afgeleverd, prima prijs het laagste van de concurrent, gratis bezorgd, prima geregeld !!

snelle en goede reactie op vragen.

Na uitleg een keuze gemaakt. Online betalen riep vragen op maar ook die werden snel beantwoord. De site heeft een paar zwakke punten, waardoor men mogelijk afhaakt bij een aankoop. Mijn advies is dan ook om de site, ik neem aan dat dit een uitbesteed onderdeel is, duidelijke te maken.

ok

ok

prima, goed service en duidelijk

Ik kocht een Quooker kraan en boiler en koos voor dekokendwatersite omdat ik vragen had waar ik niet uitkwam. Op dekokendwatersite kon ik chatten en kreeg ik direct antwoord. Bovendien werd ik snel op de hoogte gebracht van zinvolle extra toebehoren die ik misschien wilde aanschaffen en heel zinvol waren. De kraan en boiler werden de volgende dag afgeleverd. Een vergeten item werd direct persoonlijk de ochtend daarop gebracht. Prima service en vriendelijke mensen.

zeer goede uitleg over het product

Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen en goede uitleg gekregen van het product. Product werd zeer snel thuisgebracht en zo konden we direct aan de slap. Als je vragen hebt kun je altijd meteen bellen en ze geven dan direct hulp. Al me al zijn wij zeer tevreden !!

Goede service.

Ik heb een boiler besteld op de site. Na 3 dagen kreeg ik een overdruk ventiel geleverd. Helaas de boiler nog niet. Na telefonisch contact is deze direct verzonden. Prima geregeld dus.

prima serviece, ook met online chatten

snelle levering (in 2 dagen), chatten over het product liep goed.

Tegenover de absoluut snelle levering stond gebrek aan track&trace mogelijkheden. Daarom geen idee of het binnen 24uur, 48uur of xxx-uur verwacht kon worden. Gelukkig bleek dat ‘next day’, dus keurig! Met t&t had ik misschien wel een 10 gegeven!

Erg tevrede!

Top service, nadat ik de kraan zelf verkeerd had besteld (chrome uitvoering in plaats van r.v.s.) werd dit meteen opgelost en kreeg ik binnen een dag de juiste kraan al binnen! Klantenservice is via de chat zo goed als altijd bereikbaar. Zeer snel en goed hulp en advies kunnen krijgen.

Hele goede service

Er was iets fout gegaan met de verzending maar dit is heel erg snel en tot volle tevredenheid opgelost.

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

top!

snel geleverd en scherpe prijs

Snelle levering, prima verpakt

Snel geleverd, prima verpakt en goedkoopste

Keurige zaak! Snelle levering

Top winkel Keurig en snel geleverd Goed advies aan de telefoon en op de chat Goed bereikbaar! Dik tevreden over geleverd product

Snel geleverd en fantastische hulp bij het installeren!

Onze close-in boiler was stuk. Via Google kwamen we terecht op dekokendwatersite.nl. Op vrijdagavond hebben we via chat contact gehad met Marcel. Marcel heeft ons een bepaalde boiler geadviseerd, welke we zo konden aansluiten. We hebben niet verder gekeken, maar meteen de boiler besteld. Dinsdagochtend werd de boiler geleverd. Dinsdagmiddag hebben we de boiler direct aangesloten. De boiler was inderdaad zo aangesloten, maar het filter bleek een lastigere klus. We hebben toen telefonisch contact gehad met Marcel en hij heeft ons fantastisch geholpen met behulp van videobellen. 's Avonds kregen we nog een berichtje of de boiler het deed. Zo attent!

super service.

Bij de keuken leverancier was de gewenste kraan ineens niet leverbaar in de juiste kleur. Marcel van de kokend water site kon de juiste kraan op tijd leveren. Super service!!

Een aanrader.

Over dekokendwatersite

www.dekokendwatersite.nl is dé specialist op het gebied van kokendwaterkranen in de Benelux. Met het assortiment van de grootste A-merken ook de meest complete en uitgebreide online winkel. Door jarenlange ervaring in kokend water toepassingen kunnen we u een uitstekend advies geven mocht u door alle kranen het aanrecht niet meer zien.