Het duurde iets langer omdat de kraan niet voorradig was. Dat kan gebeuren. Voor de rest prima geregeld

Goed geregeld

Omdat mijn close-in-boiler met kokend water voorziening het plotseling had begeven zocht ik naar vervanging. Ik landde toevallig op dekokendwatersite. En hoewel het vroeg in de ochtend was bleek de chat al bemand. Ik vroeg en kreeg advies. Vervolgens was de bestelling zo geregeld. Zelf plaatsen is mij niet gegeven. Dus ik koos voor de beschikbare optie om hem te laten installeren. Nog diezelfde dag werd ik gebeld voor de afspraak. En die kon gelukkig ook vlot ingepland worden. Al met al vlot en goed geregeld dus.

perfect

snelle en duidelijk afhandeling

Snelle levering, prima advies

na een dag geleverd, advies via chat, tot op heden allemaal goed

De beste prijs, levering zoals afgesproken.

Levering exact zoals afgesproken. Binnen aangegeven levertijd. Nog niet aangesloten en/of problemen dus geen ervaring met de Klantenservice.

Fijne service en snelle levering

Toen ik belde werd er niet opgenomen, maar binnen 10 minuten werd ik al terug gebeld. Ik werd netjes te woord gestaan en kreeg antwoord op al mijn vragen. De levering was erg snel en we hebben alles goed ontvangen.

De bestelling en bezorging is goed verlopen

De boiler werkt goed kan ook niet anders met een daalderop. Ik vind alleen dat de sites over het algemeen dus eigenlijk alle bedrijven online geen loze belofte moeten maken/doen dat je een kans maakt op 100 euro. als je een goed review achterlaat. Terwijl iedereen weet dat ze dat toch niet nakomen.

Super snelle levering en goede installatie in een lastige situatie

Omdat ik niet veel thuis ben, kon ik de artikelen de volgende dag ophalen en werd de kraan binnen een week geïnstalleerd. Vanwege een misverstand mijnerzijds was ik niet thuis op het moment. Monteur Ron belde mij en met hulp van de buurman heeft hij toegang tot mijn woning gekregen en alles keurig geïnstalleerd. Na installatie belde hij mij met tips voor de eerste in gebruik name. Bij thuiskomst werkte alles zoals afgesproken. Een tevreden klant.

Snel en correct.

De beste prijs en ook nog eens een snelle en correcte levering.

Goede en snelle service

Informatie goed op orde, snelle levering en bij vragen bereikbaar en direct antwoorden. Zoals het hoort dus!

Reacties kwamen snel en toen onze bestelling per abuis slechts voor de helft geleverd was, werd er snel nageleverd. Prima contact.

product is geweldig, levering niet

Helaas 4 weken geduurd voordat ik het ontvangen heb, was niet op voorraad en fabrikant was 2 weken met vakantie. Op de site staat voor 22.00u besteld de volgende dag in huis. Wordt niet op de site aangegeven dat een product niet op voorraad is. Product zou ik aanbevelen, maar 4 weken leveringstijd vind ik niet van deze tijd!

Goedemorgen, Jammer dat u ons nét een voldoende gaf. Bij de set die u bestelde staat duidelijk 2 tot 5 werkdagen. Ben het helemaal met u eens dat 4 weken levertijd niet van deze tijd is maar u had de pech dat u nét voor de zomersluiting van de fabrikant bestelde en dat de boiler niet op voorraad was. Gelukkig hadden we regelmatig contact over de status van uw bestelling. Wij wensen u heel veel plezier van de kokend water kraan en mocht er iets zijn aan de set in de toekomst dan kunt u ons altijd bereiken.

goede service

Goede service, productenwaren niet op voorraad, ze hebben gelijk geregeld dat we deze bij de leverancier konden ophalen. Super bedankt!!!

precies wat ik zocht.

Goede website met een zoek hulp functie om de set bij elkaar te vinden. Toch nog een beetje spannend of de bestelling nog wel op tijd verzonden werd heb ik even gebeld. Was geen probleem en werd vriendelijk geholpen.

Snelle service, correct en net geholpen ook telefonisch.

Zeer nette en correcte webshop. Contact is makkelijk en laagdrempelig. De site zelf is ook zeer overzichtelijk, duidelijk en geen poespas.

Goed ontvangen in de showroom en vakkundig advies gekregen.

Snelle levering, concurrerende prijs

Snelle levering, goed en zorgvuldig verpakt. Concurrerende prijs. Loont zeker om hier te bestellen. Uitgebreid aanbod en ervaring.

Er wordt goed rekening gehouden met de wensen van de klant. Goede bereikbaarheid en service.

Uitzoeken van de verschillende types nog best lastig. Met hulp nu precies wat ik zocht.

Snel en correct

Mooie prijs, snelle levering, heldere communicatie

Snelle levering, professionele service

We hadden een Quooker besteld. Dinsdag besteld, donderdags geleverd en vrijdags keurig geïnstalleerd. Wat wil je nog meer?

Prima service!

Quooker snel geleverd en vakkundig gemonteerd. Heel blij mee.

Zeer tevreden over de service

Omdat we twijfelde over het merk en de kranen eerst in het echt wilde zien hebben we een afspraak gemaakt in de showroom. We mochten gelijk langs komen. Hartelijk ontvangen en een goede uitleg gehad. De kokentwaterkraan besteld met instaleren. Dit is prima verlopen we zijn erg blij met de kraan en de gang van zaken. Bedankt!

Om 11:00 uur mijn Quooker Cube besteld en de volgende morgen voor 10.00 uur bezorgd door PostNL. Dat is pas snel leveren, met de Track en Trace code kon ik hem goed volgen. Ga zo door; een voorbeeld voor vele webshops.

Over dekokendwatersite

www.dekokendwatersite.nl is dé specialist op het gebied van kokendwaterkranen in de Benelux. Met het assortiment van de grootste A-merken ook de meest complete en uitgebreide online winkel. Door jarenlange ervaring in kokend water toepassingen kunnen we u een uitstekend advies geven mocht u door alle kranen het aanrecht niet meer zien.