Goede service en correcte afhandeling

Heel erg tevreden

Bestelling en levering was allemaal prima en snel! Wij hadden montage bij de Quooker besteld en ook dit verliep allemaal erg soepel en de installateur heeft de Quooker op een professionele manier geïnstalleerd. We zijn er heel blij mee!

vlotte service

vlot geinstaleerd

very helpful online service

I was buying a hot water tap. At first I was looking at buying the tap with the company called kokendwaterkranen.com. I had it all lined up to buy and I sent them a message to that I first wanted to talk to them, either online or on the phone. I called them 3 times and left a message they never called back so then I looked for another company, and your company came up on Google. Then I got a 100% better service and therefore bought the tap with your company instead. Great service from you and good delivery too!

Op vrijdag besteld en woensdag al geplaatst

Na lang twijfelen hebben we dan toch besloten een quooker combi+ flex rvs aan te schaffen. Na bestelling kwam het e.e.a. netjes in gang: omdat we de montageservice mee besteld hadden werden we op maandag gebeld voor maken van een afspraak met de monteur, die bleek woensdag al te kunnen. Wel was even onduidelijk of de monteur nou de quooker mee zou nemen of dat deze via de post gebracht zou worden, dat kwam door de track en trace code. We hebben de kraan nu twee dagen en deze bevalt prima, waarom hebben we dit niet eerder gedaan?!

ik ontving de verkeerde bestelling en wacht op reactie

na 5 dagen nog geen reactie op verkeerde levering op facturatieadres (ipv leveringsadres)

Goedemorgen heer Jacobs, Ons excuus en vandaag gaat de Modesto boiler naar het juiste adres. Bij de leverancier was ons contactpersoon helaas geveld door de griep en onze mail werd niet op gepakt. Fijn weekend Marcel

Uitstekende ervaring en service!

Bij een bezoek aan de showroom zeer goed geholpen met het kiezen van het juiste apparaat. Na de koop obv door mij aangeleverde foto’s bruikbare installatietips gekregen waardoor ik zelf in staat was de boel te installeren. Naast de uitstekende service ook nog eens de laagste prijs. Al met al super tevreden!

Helemaal tevreden

Quooker dinsdag besteld, donderdag geplaatst. Prima!

Vlotte levering en perfecte montage

Nadat onze keuze was gevallen op de Quooker Flex Combi hebben we deze bij dekokendwatersite.nl besteld. De site was overzichtelijk en de bestelling zo gepiept. De montage van de kraan was de goedkoopste die we konden vinden en is erg goed bevallen. De afspraak kon snel gemaakt worden en de monteur was vriendelijk en vakkundig. Al met al een aanrader voor iedereen die een kokendwaterkraan overweegt!

Goede service en prima levering

Ondanks een niet loslatende oude kraan toch binnen een nette tijd geinstalleerd, alleen jammer dat er geen oplossing is gevonden voor het dunne aanrechtblad, Kraan lijkt nu niet echt stevig vast te zitten, terwijl de instruktie wel is opgevolgd. Kraan werkt verder perfect, ook goed advies gekregen omtrent gebruik.

Snelle levering, maar nog geen belletje van de partij die installeert!

Snelle levering, maar nog geen belletje van de partij die installeert!

geen poespas en supersnelle levering

middagje klussen maar dan heb je ook wat

Duidelijke website, snelle levering.

Een zeer duidelijke en informatieve website welke de keuze tussen de verschillende producten zeer eenvoudig maakt. Na bestelling van je keuze, wordt alles snel en goed verpakt geleverd. Dekokendwatersite is zeer aan te bevelen bij vrienden en anderen. Dus een tevreden klant. Kraan is reeds geïnstalleerd.

Goede en tijdige follow-up op gestelde vragen.

Goede en tijdige follow-up op gestelde vragen. Vriendelijk en professioneel te woord gestaan.

Levering na enkele dagen zonder probleem

Quooker na enkele dagen probleemloos geleverd.

Prima pakket afhandeling

Afhandeling OK, alleen was er geen instructie toegevoegd aan het installatiepakket van de boiler. Werking en in bedrijfstel instructie ontbraken.

goed en eerlijk geholpen bij onze keuze

De showroom omvat veel typen werkende kokend waterkranen van verschillende merken. Duidelijke uitleg gekregen over de voor en nadelen van de diverse merken. Bezoek en gesprek verliepen in een prettige sfeer. Bestelling en Levering via de website binnen 1 dag. Goed geregeld!

Onvolledig

Ik heb quooker combi 7. Deze moet ik ruim 1 meter verplaatsen. De verlengset bij jullie bestaat uit 1 kokendwaterslang en 1 elektra kabel. Er zitten echter nog 2 kabels aan die ook verlengd moeten worden. Zou helemaal top zijn geweest als die er ook bij zaten.

niet best

mijn pakket van 1100,- werd bij de buren geleverd zonder handtekening en ik heb geen factuur van de quooker

Goede comunicatie

Ik heb een kokend waterkraan besteld. Toen bleek dat deze niet direct leverbaar was ben ik gebeld en is de verwachte leverdatum gecommuniceerd. Op deze datum is de kraan ook bezorgd.

Goede uitleg gehad

Prima geholpen en goede uitleg gehad. Kortom fijn bedrijf.

Snelle bezorging

Prima service en levering mogelijk zelfs in Spanje

Wij hebben helaas nog geen kokendwaterkraan ontvangen !

Wel betaald - niets ontvangen!!!!

Goede prijs, snelle levering

Prima bedrijf. De prijzen zijn concurrerend. De levering is lekker snel, precies als aangegeven op de site.

Prima service en goede communicatie met de klant

Ik heb de service van de kokendwaterkranensite als zeer prettig ervaren. Er wordt telefonisch contact gezocht en details van de bestelling worden besproken. Gemaakte afspraken worden prima nagekomen. Kortom, ik ben heel tevreden

Over dekokendwatersite

www.dekokendwatersite.nl is dé specialist op het gebied van kokendwaterkranen in de Benelux. Met het assortiment van de grootste A-merken ook de meest complete en uitgebreide online winkel. Door jarenlange ervaring in kokend water toepassingen kunnen we u een uitstekend advies geven mocht u door alle kranen het aanrecht niet meer zien.