Uitstekende communicatie

Na bestelling gebeld voor een upgrade. Betere kraan en langere garantie. Goed stukje klantenservice.

klantvriendelijk

Aan de telefoon een enthousiaste medewerker gesproken, met duidelijke argumenten en een voorkeur voor een bepaalde kokend waterkraan. Toen heb ik een afspraak gemaakt om te kijken in de showroom in Dordrecht. Daar werd ik hartelijk ontvangen, er werd de tijd genomen voor vragen en uitleg. Aansluitend kookkraan besteld. UPS is iets minder nauwkeurig in de levering dan PostNL. Ook voor vragen tijdens de installatie was er ruimte. Hopelijk werkt hij net zo goed als dat het voortraject is verlopen. Op dit moment wordt de hotspot titanium aangesloten. Ik ben benieuwd!

Geen woorden voor!!

Vakkundig advies. Goede follow up. Professionele en toch ook persoonlijke benadering

Ondanks dat de levertijd langer was dan verwacht (wel goed aangegeven) is levering en plaatsing door een monteur heel goed gegaan. De monteur was zeer vriendelijk heeft alles op heel nette wijze geïnstalleerd en alles helemaal uitgelegd. We gebruiken de Quooker nu een paar weken en we zijn zeer tevreden.

Overzichtelijke site

Erg tevreden over het advies, de montage, de kraan en het kokende water dat uit de kraan komt. Kortom: helemaal top! Niet twijfelen, gewoon bestellen. Je hebt er echt plezier van.

De qooker werd goed geleverd en geinstalleerd. We zijn er blij mee.

In 1 woord TOP

Snel antwoord op vragen, snelle levering en de Quooker is goed geïnstalleerd. Installateur dacht mee en had goede tips.

Uitstekende service en installatie

Alles is snel geleverd en installatie kon snel worden uitgevoerd. Tussentijds zijn wij met vragen zeer goed geholpen. Een half uur van tevoren een berichtje dat de installateur komt, is erg prettig.

Goede hulp vooraf, snelle levering en hele nette installatie.

Op zoek naar een kokend water kraan, goede en uitgebreide hulp bij de keuze, waarbij voor onze specifieke situatie ook de alternatieven werden aangedragen. Gegeven COVID-19, is de wijze waarop dit werd gedaan zo goed als het maar kan en heeft het de keuze om een Quooker via dekokendwatersite te bestellen en te laten installeren, wel heel makkelijk voor ons gemaakt. De installateur heel netjes en zorgvuldig en deed net even een stapje meer, dan je wellicht mag verwachten. Super!

Fantastische service

Op de chat goed bereikbaar en geholpen. Quooker besteld en die dag verzonden. Dat heeft de medewerker mij ook laten weten via de chat. Super snel in huis heel blij mee!!

Open en constructief

Wij mochten ondanks de Corona beperkingen de showroom betreden om de vele opties van kokend waterkranen en boilers te bekijken. De directeur eigenaar deed de deur op afspraak voor ons open en heeft ons uitgebreid geadviseerd. Uiteindelijk viel onze keuze op een kraan van Hotspot vanwege de grote boiler, verlengde garantietermijn en het bedieningsgemak. Wij hebben direct besteld en betaald en na ontvangst van de orderbevestiging is de kraan twee dagen later door UPS bij ons afgeleverd. Al met al een uitstekende service en objectieve benadering zonder verkoopdruk.

geleverd zoals aangegeven en toestel werkt zoals het hoort

Zoals het hoort

makkelijk op website bestellen

Snel thuis!

Bestelling van mijn nieuwe kokendwaterkraan geheel volgens verwachting verlopen.

Volledig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en op tijd geleverd. Zeer tevreden.

Zeer behulpzaam, goede en snelle service

Na eerst onze vragen zorgvuldig te hebben beantwoord, zijn we overgegaan tot aanschaf. Eigenlijk waren we met te laat met bestellen om de volgende dag de bestelde Quooker binnen te hebben, maar door persoonlijke inspanning van medewerker Nick is dit alsnog gelukt. Een persoonlijke mail vervolgens om te zien of alles gelukt is, maakt voor mij de service 100%.

Snelle levering en compleet. Goed verpakt.

Eenvoudig bestellen.

Goede service en snel geinstalleerd

Goede communicatie en netjes geïnstalleerd.

bestelling (boiler itho-daalderop) is snel geleverd

Snelle en nauwkeurige service

De montage van de kokendwaterkraan die wij thuis al klaar hadden staan kon binnen twee dagen al plaatsvinden. We hebben geluk gehad dat er een gaatje op de route was want ze hadden aangegeven dat het normaal 1 a 2 weken zou kunnen duren. De kraan is goed geïnstalleerd en ook de klantenservice waar ik van tevoren contact mee had was uiterst behulpzaam!

Persoonlijke en snelle service.

Op zoek naar de juiste kraan en boiler voor ons kleine keukenkastje zijn we snel en persoonlijk geholpen. Heldere communicatie.

Fijn contact - Snel geregeld

Bestellen was snel geregeld en ze hielden me goed op de hoogte van mijn bestelling.

Heel tevreden over De Kokendwatersite

Wij hebben goede ervaringen met De Kokendwatersite. Via de chat en telefonisch heel goed bereikbaar. Ze drongen niks aan ons op, maar dachten juist goed met ons mee. De verkoper in de showroom wist heel veel te vertellen en ons te adviseren. We hadden eerst zelf ook al onderzoek gedaan, maar de keuze is reuze in heetwaterkranen en boilers. Door de kranen in werkelijkheid te zien in de showroom met in combinatie van uitleg door een professional hebben wij een mooie keuze gemaakt. Verkoper liet de keuze aan ons en ook heel vrijblijvend. Het bestellen op de website ging heel makkelijk en de levering verliep ook heel soepel.

Snel en duidelijk

Ik had enkele vragen en ben zeer snel geholpen waarna de bezorging slechts 1 dag in beslag nam. Super.

Uitstekende levering

Product was niet op voorraad, ik werd geinformeerd en het werd op de gemelde datum geleverd.

Over dekokendwatersite

www.dekokendwatersite.nl is dé specialist op het gebied van kokendwaterkranen in de Benelux. Met het assortiment van de grootste A-merken ook de meest complete en uitgebreide online winkel. Door jarenlange ervaring in kokend water toepassingen kunnen we u een uitstekend advies geven mocht u door alle kranen het aanrecht niet meer zien.