Geweldig!!

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Pakket werd snel verwerkt en geleverd

We hebben hem nog niet aangesloten ivm start verbouwing over drie weken. De levering is perfect gegaan, snel en met heldere informatie over hoe en wanneer

Snelle levering, scherpe prijs

Makkelijk bestellen en werd snel geleverd. Scherpste prijs voor dit artikel.

Te laat communiceren en leveren

Te laat communiceren en leveren

Persoonlijk contact en snelle levering!

Via de chatfunctie direct contact gehad, waarbij de medewerker goed met ons meedacht over de beste optie voor ons. Bij een persoonlijk bezoek aan de showroom werd ons duidelijk de mogelijkheden uitgelegd en konden we de kranen in het echt zien, voordat we een keuze konden maken. Na bestelling werd de kraan snel geleverd! Top service!

Van begin tot eind een fijne persoonlijke aanpak.

Vanaf het moment van begin van de zoektocht naar een Quooker op internet tot het moment van vinden van dekokendwatersite was het chaos. Dekokendwatersite bracht orde en rust, gaf vertrouwen en was zeer toegankelijk. Ook de nazorg was perfect.

had al een boilervan jullie die is 25 jaar mee gegaan dus een top boiler

is een goed product ben zeer tevreden

Snelle service .alles goed geprijsd

Snelle service na een klein probleempje.werd zonder gezeur door het bedrijf uitermate goed opgepakt.zo zouden alle bedrijven moeten zijn .

Kokendwaterkraan was niet goed. Kreeg meteen een nieuwe geleverd. Deze was de volgende dag in huis. Top service van zowel de kokendwatersite als van hotspot titanium.

Degelijk resultaat

Goed resultaat, enig verbeterpunt ligt in de afstemming/inplannen van de installatie. Doordat de Quooker los bezorgd wordt en niet met de monteur meekomt, waren we afhankelijk van de bezorging van de Quooker wat het inplannen wat omslachtiger maakte. Verder fijn geholpen in het (duidelijke)proces, fijne monteur en een werkend Quooker dus helemaal tevreden

Alles precies volgens afspraak

Snelle levering en installatie van Quooker.

Alles goed voor elkaar.

Via google gevonden. Concurrerende prijzen. Bestellen via website werkt vlot. Levering via DPG. Geen track&trace code gekregen. Per ongeluk was niet alles geleverd, ticket aangemaakt geen reactie na >25uur. Via chat wel direct contact, ben zeer vriendelijk te woord gestaan en probleem opgelost. Het zou mooi zijn als ze die track&trace code zouden email-en dan weet je dat het verzonden is en wellicht een idee krijgt wanneer het pakje komt. En natuurlijk hun eigen ticket systeem wel in de gaten houden dat is wel een misser. Maar alles netjes geleverd voor nette prijs.

Mijn bestelling was iets verlaat ivm lever problemen bij de leverancier. Aangegeven dat ik het apparaat echt op een bepaalde dag moet hebben ivm installatie van de keuken. De klantenservice is er achter aangegaan en heeft de leverancier het apparaat direct laten opsturen naar mijn woon adres.

Snelle service, goede communicatie, scherpe prijs

Binnen no time hadden we onze kokendwaterkraan in huis, direct opgestuurd vanuit de fabrikant dus geen tijdverlies of onnodig klimaatbelastend vervoer. Super!

De goedkoopste en prima service.

We bestelden een plintboiler en montage set. De volgende dag werd de boiler bezorgd maar niet de montage set. Na bellen bleek er een communicatie foutje te zijn geweest en werd de montage set een dag later bezorgd. Prima service.

Contact met de dekokendwatersite is zeer goed bevallen. Zeer snelle levering en ook de montage afspraak was snel geregeld.

ok

ok

Makkelijk te installeren, goede service, fijn product! Geen op- en/of aanmerkingen.

Goede snelle service

Voor 2 de keer quooker besteld, dat zegt genoeg denk ik!

Goede service !

Teruggebeld met een beter aanbod Snelle levering Product als omschreven

Prima ondersteuning bij aanschaf en latere installatie

Ik wist niet goed wat voor mij een goede kokendwaterkraan zou zijn. Na contact per chat en telefoon heb ik een keuze kunnen maken. Het gekochte product stond binnen 48 uur op de mat. De plaatsingsorganisatie nam helaas pas 4 werkdagen na betalen contact op voor een afspraak en door dat 'morgen' ons niet paste koste dat nog een extra week. Maar de monteur werkte netjes, ik gaf wat commentaar en daar ging hij gelijk mee aan de slag, en het resultaat is dat de nieuwe boiler en kraan naar tevredenheid geplaatst is en zijn werk weer kan doen. 4 * omdat het hele proces van betalen tot plaatsen toch 2 weken in beslag heeft genomen. Ben je handig en doe je dit zelf dan heb je hier dus geen last van de drukte bij alle technische experts in NL.

Prima service en support bij aanschaf en installatie

Prima advies gekregen bij het maken van de juiste keuze. Mijn wensen werden ter harte genomen en de mogelijkheden besproken. Ook het snelle reageren op e-mail is prima. Ook na aanschaf nog advies gekregen M.b.t het installeren. Prima service en makkelijk om contact te leggen.

Uitstekende communicatie

Na bestelling gebeld voor een upgrade. Betere kraan en langere garantie. Goed stukje klantenservice.

klantvriendelijk

Aan de telefoon een enthousiaste medewerker gesproken, met duidelijke argumenten en een voorkeur voor een bepaalde kokend waterkraan. Toen heb ik een afspraak gemaakt om te kijken in de showroom in Dordrecht. Daar werd ik hartelijk ontvangen, er werd de tijd genomen voor vragen en uitleg. Aansluitend kookkraan besteld. UPS is iets minder nauwkeurig in de levering dan PostNL. Ook voor vragen tijdens de installatie was er ruimte. Hopelijk werkt hij net zo goed als dat het voortraject is verlopen. Op dit moment wordt de hotspot titanium aangesloten. Ik ben benieuwd!

Geen woorden voor!!

Vakkundig advies. Goede follow up. Professionele en toch ook persoonlijke benadering

Over dekokendwatersite

www.dekokendwatersite.nl is dé specialist op het gebied van kokendwaterkranen in de Benelux. Met het assortiment van de grootste A-merken ook de meest complete en uitgebreide online winkel. Door jarenlange ervaring in kokend water toepassingen kunnen we u een uitstekend advies geven mocht u door alle kranen het aanrecht niet meer zien.